Het is ook weer zo'n generalisatie. Alle zigeuners. Ten eerste heten ze Roma's.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Want zigeuners van nu houden zich niet bezig met criminele activiteiten? Als het (veel) geld opbrengt zeggen ze van: nee hoor, dat doen we tegenwoordig niet meer.?
Tja, maar de heissa die de McCann's hebben gemaakt was uitzonderlijk. Zover ik me kan herinneren was ook veel van die heissa tegen het advies en zelfs tot ongenoegen van de politie. Zelfs de negatieve publiciteit in de periode dat zij verdacht en vastgehouden werden hebben ze gebruikt om maar in het nieuws te blijven, en dat is uitzonderlijk, dat had niemand kunnen voorzien.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, ik kan mij wel wat redenen bedenken waarom het uitmaakt wie of wat de ouders zijn. Met name op het vlak van publiciteit gaat dat uitmaken.
Tja, we zullen zien of verder onderzoek van die schriftelijke 'biecht' bruikbare aanwijzingen oplevert.quote:Waar zeg ik dat het moord was? Mischien was het wel een ongeluk, wat betreft de pedo, geen idee, ik zou echt niet willen raden wat er zijn hoofd omgaat.
Dan ben je naief of je kent de britse pers niet. Knap, blond meisje, mediagenieke ouders met media contacten, even roeren en je hebt wekenlang voorpagina nieuws.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:00 schreef moussie het volgende:
Tja, maar de heissa die de McCann's hebben gemaakt was uitzonderlijk. Zover ik me kan herinneren was ook veel van die heissa tegen het advies en zelfs tot ongenoegen van de politie. Zelfs de negatieve publiciteit in de periode dat zij verdacht en vastgehouden werden hebben ze gebruikt om maar in het nieuws te blijven, en dat is uitzonderlijk, dat had niemand kunnen voorzien.
Mjah, inderdaad, who knows...mischien ben ik gewoon weer te wantrouwendquote:Tja, we zullen zien of verder onderzoek van die schriftelijke 'biecht' bruikbare aanwijzingen oplevert.
Een kind hoort gewoon bij de ouders op te groeien. Kidnapping is altijd slecht, of dit nu om een vrouw gaat met een kinderwens die onvruchtbaar is of om een pedo die niet goed met zijn/haar gevoelens om kan gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop het voor haar, 't is vast beter dan bij een pedofiel eindigen.
'Alle' zigeuners, of Roma zo jij wil .. waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is ook weer zo'n generalisatie. Alle zigeuners. Ten eerste heten ze Roma's.
Ja er zitten criminelen tussen. Persoonlijk lijkt het me sterk dat ze kinderen stelen, Meer een keer zakkenrollen, een pc, inbraak in een woning.
Een meerderheid houdt zich waarschijnlijk keurig aan de wet. Ik heb geen cijfers bij de hand, in Nederland kom je ook nooit Roma's tegen.
Maar dat in het bold, dat kan je dus pas weten na een uitgebreid onderzoek naar de achtergrond van de ouders, naar hun sociale netwerk. Zonder dat waren ze even vlug uit het nieuws verdwenen als al die andere verdwenen kinderen, misschien 2 dagen langer omdat mams een aardige blondine is maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan ben je naief of je kent de britse pers niet. Knap, blond meisje, mediagenieke ouders met media contacten, even roeren en je hebt wekenlang voorpagina nieuws.
Tja, ik vraag me gewoon af waarom die erover begint .. als het kind dood is en de ouders zijn schuldig, dan gaat hij op zijn sterfbed een leugen vertellen om zijn zoon rijk te maken, want 'dit' moet dan hun onschuld bewijzen of zoiets? Dat klinkt nogal onzinnig toch?quote:Mjah, inderdaad, who knows...mischien ben ik gewoon weer te wantrouwend
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
in Nederland kom je ook nooit Roma's tegen.
Mijn gedachten exact.quote:Op donderdag 2 september 2010 04:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit bericht doet me trouwens aan de film Taken (met Liam Neeson) denken.
Ja want als je een meisje "op bestelling" gaat ontvoeren neem je een die direct herkenbaar blijft als Madeleine McCann al wordt ze 120 jaar...quote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Re het volgende:
en die brief is natuurlijk de absolute waarheid
Top filmquote:Op donderdag 2 september 2010 04:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Duurt veel te lang met al die wettelijke rompslomp.quote:Op donderdag 2 september 2010 02:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook blonde kinderen zijn voor een rijke familie ook wel legaal te krijgen dus in die zin heb ik mijn twijfels, het feit dat er net op dat moment ook een (die) Britse pedofiel in die omgeving rondhing lijkt mij een betere aanwijzing.
Alsof iemand altijd maar de ogen van blonde meisjes controleert om te kijken of het Maddie is, alleen de familie misschien... Zo'n kenmerk is makkelijk vergeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 06:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja want als je een meisje "op bestelling" gaat ontvoeren neem je een die direct herkenbaar blijft als Madeleine McCann al wordt ze 120 jaar...
[ afbeelding ]
BS verhaal.
Het is ook mogelijk dat beiden zijn ontvoerd door buitenaardse wezens, daar is net zo veel bewijs voor als zigeuners tenslotte.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:45 schreef fruit_vliegje het volgende:
Ik twijfel. Aan de ene kant vind ik dit verhaal erg ongeloofwaardig en toevallig... Maar aan de andere kant zou het best mogelijk kunnen zijn dat er een Roma bende actief is die kinderen steelt. Denk bijvoorbeeld eens aan dat Italiaanse meisje, Denise Pipitone... Daar wordt ook over gezegd dat ze in ontvoerd door Roma's...
En verder blijf ik erbij dat ik dat kleine meisje op de rug van die rondtrekkende vrouw/familie echt sprekend op Maddie vind lijken. Oke, dat was uitgezocht, bleek ander meisje te zijn (die ik weer totaaaaal niet op dat kind op die vrouw d'r rug vond lijken).
Toen ik het verhaal las dacht ik al: Dat van die Roma gaat er bij menigeen vast in als koek.quote:Op donderdag 2 september 2010 03:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een prima reden om die parasieten het land uit te schoppen!
die vond tenminste wel eigenhandig zijn dochter terugquote:Op donderdag 2 september 2010 04:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Obviouslyquote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een kind hoort gewoon bij de ouders op te groeien. Kidnapping is altijd slecht, of dit nu om een vrouw gaat met een kinderwens die onvruchtbaar is of om een pedo die niet goed met zijn/haar gevoelens om kan gaan.
Ik denk ook niet dat het voor Maddy iets uitmaakt, in beide gevallen zit ze in een rotpositie.
Ik ben tegen discriminatie van pedofielen en ben van mening dat we echt compleet doorgeslagen zijn met onze hooivorken en fakkel-mentaliteit (die ik bijvoorbeeld terugzie bij Zhe-Angel). Anderzijds vind ik het verschrikkelijk voor Maddy als ze gekidnapt is en helaas zoals je onder hetero's, homo's, Roma's, moslims, atheisten klootzakken hebt, heb je die ook onder pedoseksuelen.
Gozer, je bet een waar grappenmakerquote:Op donderdag 2 september 2010 00:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is ook weer zo'n generalisatie. Alle zigeuners. Ten eerste heten ze Roma's.
Ja er zitten criminelen tussen. Persoonlijk lijkt het me sterk dat ze kinderen stelen, Meer een keer zakkenrollen, een pc, inbraak in een woning.
Een meerderheid houdt zich waarschijnlijk keurig aan de wet.
Ik werk in Nieuwegein en daar wonen heel wat van die barbaren. Ik zie ze ook geregeld sjokken en rondhangen.quote:Ik heb geen cijfers bij de hand, in Nederland kom je ook nooit Roma's tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |