Dit dus, als het klopt wat Wilders zou hebben gezegd dan is dit echt een bijzonder rare man.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt er op alsof Klink VOLKOMEN GELIJK heeft om er mee te willen kappen!!
Alleen politici kunnen 5 kantjes schrijven over niksquote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
http://content1b.omroep.n(...)ocs/010910_klink.pdf
De brief
Of hij wil dus gewoon echt NIET (een soortement) van regeren, maar enorm groeien in de oppositie...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dit dus, als het klopt wat Wilders zou hebben gezegd dan is dit echt een bijzonder rare man.
Mwoah, die zal wel rond de 30 zetels blijven in de peilingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:05 schreef Klaudias het volgende:
Wilders valt behoorlijk door de mand nu
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen politici kunnen 5 kantjes schrijven over niks
Zo, chapeau voor Klink. Goede brief. Wat ik verder van hem vind is nu niet relevant want hierin heeft hij zichzelf beter uitgedrukt dan menigeen zou kunnen!!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
http://content1b.omroep.n(...)ocs/010910_klink.pdf
De brief
helaas wel. het blijft een soort Berlusconi ... des te meer Wilders een boefje-imago krijgt, des te populairder hij wordtquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, die zal wel rond de 30 zetels blijven in de peilingen.
Niet alleen dat maar dan vind ik Rutte en Verhagen zeker niet zuiver.....quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dit dus, als het klopt wat Wilders zou hebben gezegd dan is dit echt een bijzonder rare man.
Hij valt iig door de mand bij de 'intellectuele' PVV'ers. Voor hen moet het nu wel duidelijk zijn dat Wilders alleen maar een beetje wil roepen in plaats van daadwerkelijk het land besturen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, die zal wel rond de 30 zetels blijven in de peilingen.
Hmm, als het klopt lijkt het me ook niet al te snugger van Wilders. Iets dergelijks kun je niet maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Wat een absurde uitspraken van Wilders dus.
Ik denk dat dit voor velen al duidelijk was alleen misschien niet vooral de wilders kiezersquote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hij valt iig door de mand bij de 'intellectuele' PVV'ers. Voor hen moet het nu wel duidelijk zijn dat Wilders alleen maar een beetje wil roepen in plaats van daadwerkelijk het land besturen.
Hm, ja, raar verhaal inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hmm, als het klopt lijkt het me ook niet al te snugger van Wilders. Iets dergelijks kun je niet maken.
Natuurlijk loopt Wilders continu te trollen, het is zijn handelsmerk. Maar ik had verwacht dat hij hier echt iets wilde bereiken, en dan moet je toch wel een beetje rekening houden met je coalitiepartners. Vreemd verhaal dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
Ik heb het idee dat Wilders Klink heeft lopen trollen tot hij er geen zin meer in had.
Hij wil natuurlijk wel zijn kiezers blijven pleasen. En net doen alsof hij niet bij de gevestigde orde hoort.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk loopt Wilders continu te trollen, het is zijn handelsmerk. Maar ik had verwacht dat hij hier echt iets wilde bereiken, en dan moet je toch wel een beetje rekening houden met je coalitiepartners. Vreemd verhaal dus.
Die balen, want dan moeten ze weer met de PvdA.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Toad het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die regionale partijbobo's van Klinks brief vinden.
Dat zou oerstom zijn, want dan maak je nooit wat klaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk wel zijn kiezers blijven pleasen. En net doen alsof hij niet bij de gevestigde orde hoort.
Ja, daar ben ik niet zo benieuwd naar.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die balen, want dan moeten ze weer met de PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |