abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88327571
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, er worden dagelijks Nederlanders geëlectrocuteerd in rampgebieden in het buitenland. Wat stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb

:|W
nee maar overlijdensberichten horen in de krant van de plaats waar hij woonde
toch niet op het 8 uur journaal?
zou een saaie boel worden
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 15:08:36 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_88327643
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef jeloen het volgende:

[..]

nee maar overlijdensberichten horen in de krant van de plaats waar hij woonde
toch niet op het 8 uur journaal?
zou een saaie boel worden
Misschien zou je het journaal voor de grap eens moeten kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_88327704
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

wat wil je daarmee zeggen?
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 15:16:05 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_88327961
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef jeloen het volgende:

[..]

wat wil je daarmee zeggen?
Dat er wel vaker melding wordt gemaakt van Nederlanders die op onnatuurlijke wijze overlijden in het buitenland. Dat is helemaal niet gek.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_88328006
redenen waarom het niet in het n
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

waarom komt het niet op het journaal?

-te weinig tijd
-niemand die er naar kijkt
-niet genoeg journalisten voor
-ze moeten het ook weten bij de pers
pi_88328042
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat er wel vaker melding wordt gemaakt van Nederlanders die op onnatuurlijke wijze overlijden in het buitenland. Dat is helemaal niet gek.
wie zegt er dat de anp het wist?
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 15:21:44 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_88328171
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef jeloen het volgende:

[..]

wie zegt er dat de anp het wist?
Ja, de anp zit de hele dag te wachten tot mensen het nieuws naar ze brengen.
Die hebben daar hun mensen wel opzitten. Kennelijk is het alleen niet belangrijk genoeg. En dat is raar... (daar begon het toch mee, wat is daar raar aan?)
pi_88328407
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die hebben daar hun mensen wel opzitten. Kennelijk is het alleen niet belangrijk genoeg. En dat is raar... (daar begon het toch mee, wat is daar raar aan?)
wie zegt het dat de anp het weet alsof die tussen de overlijdens berichten van nederlanders in het buitenland zitten te zoeken
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 15:30:55 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_88328498
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef jeloen het volgende:

[..]

wie zegt het dat de anp het weet alsof die tussen de overlijdens berichten van nederlanders in het buitenland zitten te zoeken
Weet je wat, laten we het maar gewoon over Thailand hebben... :{
pi_88328513
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

haha is goed
pi_88328526
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

was jij dieene die in chang mai woont??
pi_88328609
is dit de moeite waard om duizend KM te reizen per auto?? http://gibbonexperience.org/index.php
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 15:40:16 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_88328818
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef jeloen het volgende:

[..]

was jij dieene die in chang mai woont??
Nee, da's Flammie, toch? Ik woon in Arnhem
pi_88328945
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze weten het wel, maar dit soort familiedrama's worden expres niet gemeld.
pi_88328949
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, da's Flammie, toch? Ik woon in Arnhem
oww jammer:P

[ Bericht 0% gewijzigd door jeloen op 04-11-2010 15:50:18 ]
pi_88328962
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ze weten het wel, maar dit soort familiedrama's worden expres niet gemeld.
dat kan indd ook
pi_88335527
quote:
Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

- Op TV de serie "Troubles in Tourist Thailand" heeft het negatieve imago van Thailand bevestigd
Haha, dat is voor mij geen probleem...maar ik kan me indenken hoe anderen er tegenaan kijken op die manier.

Ik heb zelf een jaar in Jomtien gewoond (5 min. onder Pattaya), dus dat maakt me niet uit.
Helaas heb ik wel moeten aangeven aan onbekenden toen ik terug was, en ik over mijn werk in Thailand vertelde ze het wel altijd over die serie hadden. En ja dat versterkt het slechte imago. Eens temeer omdat de meerderheid nog nooit in Thailand is geweest, en ze alleen dit programma kennen.

Daarnaast heeft de periode die ik nu wil gaan niks met vakantie te maken. Ik wil(de) gaan zoeken naar een baan. Ik weet dat dat ongelooflijk lastig is (ik zoek namelijk geen vrijwilligerswerk en/of lerarenbaan).
Maar momenteel ben ik terug in Nederland, ook hard op zoek naar een baan en wil niks vlotten. Verder woon ik weer terug in bij mijn ouders (wat ik ook een beetje gehad heb) en heb ik geen uitkering.

Dan is bij mij de gedachte om voor een periode terug naar Thailand te gaan en daar voor iets te kijken misschien wel iets. Afgelopen week heb ik een korte calculatie qua kosten gemaakt (wil dan minimaal 3 maanden gaan) en schrok uiteindelijk toch van de hoeveelheid geld die het zal gaan kosten (ook door de hoge koers en het hoogseizoen). Zit dus een beetje in dilemma...
pi_88336860
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef JL... het volgende:

[..]

Haha, dat is voor mij geen probleem...maar ik kan me indenken hoe anderen er tegenaan kijken op die manier.

Ik heb zelf een jaar in Jomtien gewoond (5 min. onder Pattaya), dus dat maakt me niet uit.
Helaas heb ik wel moeten aangeven aan onbekenden toen ik terug was, en ik over mijn werk in Thailand vertelde ze het wel altijd over die serie hadden. En ja dat versterkt het slechte imago. Eens temeer omdat de meerderheid nog nooit in Thailand is geweest, en ze alleen dit programma kennen.

Daarnaast heeft de periode die ik nu wil gaan niks met vakantie te maken. Ik wil(de) gaan zoeken naar een baan. Ik weet dat dat ongelooflijk lastig is (ik zoek namelijk geen vrijwilligerswerk en/of lerarenbaan).
Maar momenteel ben ik terug in Nederland, ook hard op zoek naar een baan en wil niks vlotten. Verder woon ik weer terug in bij mijn ouders (wat ik ook een beetje gehad heb) en heb ik geen uitkering.

Dan is bij mij de gedachte om voor een periode terug naar Thailand te gaan en daar voor iets te kijken misschien wel iets. Afgelopen week heb ik een korte calculatie qua kosten gemaakt (wil dan minimaal 3 maanden gaan) en schrok uiteindelijk toch van de hoeveelheid geld die het zal gaan kosten (ook door de hoge koers en het hoogseizoen). Zit dus een beetje in dilemma...
heb je ook de thaise nationaliteit ofniet?
pi_88380253
Iemand hier die met een flexibele ticket (soort open ticket maar die schijnenn niet meer te bestaan) naar Thailand is gegaan? Wat zijn de extra kosten hiervoor en met wel maatschappij heb je dat gedaan bv?
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:49:43 #270
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_88387549
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Iemand hier die met een flexibele ticket (soort open ticket maar die schijnenn niet meer te bestaan) naar Thailand is gegaan? Wat zijn de extra kosten hiervoor en met wel maatschappij heb je dat gedaan bv?
Je kunt bij KLM nog steeds een volledig wijzigbaar ticket kopen hoor. Vraag niet hoeveel het kost, want dat wordt schrikken, maar het kan wel. Overigens heeft EVA onder wat betere condities wijzigbare tickets. Dus als je er daar een koopt met een ver in de toekomst liggende retourdatum, kun je die natuurlijk altijd naar voren halen en eerder terugvliegen, mits er plaats is. Maar Ozzietukker is de expert op dit gebied.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 15:26:02 #271
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_88474481
Troep verwijderd, maar nieuw deel was al open. Verder in Thailand #29 - overgenomen door idioten
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')