nee maar overlijdensberichten horen in de krant van de plaats waar hij woondequote:Op donderdag 4 november 2010 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, er worden dagelijks Nederlanders geëlectrocuteerd in rampgebieden in het buitenland. Wat stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Misschien zou je het journaal voor de grap eens moeten kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee maar overlijdensberichten horen in de krant van de plaats waar hij woonde
toch niet op het 8 uur journaal?
zou een saaie boel worden
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien zou je het journaal voor de grap eens moeten kijken
Dat er wel vaker melding wordt gemaakt van Nederlanders die op onnatuurlijke wijze overlijden in het buitenland. Dat is helemaal niet gek.quote:
waarom komt het niet op het journaal?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien zou je het journaal voor de grap eens moeten kijken
wie zegt er dat de anp het wist?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat er wel vaker melding wordt gemaakt van Nederlanders die op onnatuurlijke wijze overlijden in het buitenland. Dat is helemaal niet gek.
Ja, de anp zit de hele dag te wachten tot mensen het nieuws naar ze brengen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef jeloen het volgende:
[..]
wie zegt er dat de anp het wist?
wie zegt het dat de anp het weet alsof die tussen de overlijdens berichten van nederlanders in het buitenland zitten te zoekenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de anp zit de hele dag te wachten tot mensen het nieuws naar ze brengen.
Die hebben daar hun mensen wel opzitten. Kennelijk is het alleen niet belangrijk genoeg. En dat is raar... (daar begon het toch mee, wat is daar raar aan?)
Weet je wat, laten we het maar gewoon over Thailand hebben...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:28 schreef jeloen het volgende:
[..]
wie zegt het dat de anp het weet alsof die tussen de overlijdens berichten van nederlanders in het buitenland zitten te zoeken
haha is goedquote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je wat, laten we het maar gewoon over Thailand hebben...
was jij dieene die in chang mai woont??quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je wat, laten we het maar gewoon over Thailand hebben...
Nee, da's Flammie, toch? Ik woon in Arnhemquote:Op donderdag 4 november 2010 15:31 schreef jeloen het volgende:
[..]
was jij dieene die in chang mai woont??
Ze weten het wel, maar dit soort familiedrama's worden expres niet gemeld.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de anp zit de hele dag te wachten tot mensen het nieuws naar ze brengen.
Die hebben daar hun mensen wel opzitten. Kennelijk is het alleen niet belangrijk genoeg. En dat is raar... (daar begon het toch mee, wat is daar raar aan?)
oww jammer:Pquote:Op donderdag 4 november 2010 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, da's Flammie, toch? Ik woon in Arnhem
dat kan indd ookquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze weten het wel, maar dit soort familiedrama's worden expres niet gemeld.
Haha, dat is voor mij geen probleem...maar ik kan me indenken hoe anderen er tegenaan kijken op die manier.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
- Op TV de serie "Troubles in Tourist Thailand" heeft het negatieve imago van Thailand bevestigd
heb je ook de thaise nationaliteit ofniet?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef JL... het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij geen probleem...maar ik kan me indenken hoe anderen er tegenaan kijken op die manier.
Ik heb zelf een jaar in Jomtien gewoond (5 min. onder Pattaya), dus dat maakt me niet uit.
Helaas heb ik wel moeten aangeven aan onbekenden toen ik terug was, en ik over mijn werk in Thailand vertelde ze het wel altijd over die serie hadden. En ja dat versterkt het slechte imago. Eens temeer omdat de meerderheid nog nooit in Thailand is geweest, en ze alleen dit programma kennen.
Daarnaast heeft de periode die ik nu wil gaan niks met vakantie te maken. Ik wil(de) gaan zoeken naar een baan. Ik weet dat dat ongelooflijk lastig is (ik zoek namelijk geen vrijwilligerswerk en/of lerarenbaan).
Maar momenteel ben ik terug in Nederland, ook hard op zoek naar een baan en wil niks vlotten. Verder woon ik weer terug in bij mijn ouders (wat ik ook een beetje gehad heb) en heb ik geen uitkering.
Dan is bij mij de gedachte om voor een periode terug naar Thailand te gaan en daar voor iets te kijken misschien wel iets. Afgelopen week heb ik een korte calculatie qua kosten gemaakt (wil dan minimaal 3 maanden gaan) en schrok uiteindelijk toch van de hoeveelheid geld die het zal gaan kosten (ook door de hoge koers en het hoogseizoen). Zit dus een beetje in dilemma...
Je kunt bij KLM nog steeds een volledig wijzigbaar ticket kopen hoor. Vraag niet hoeveel het kost, want dat wordt schrikken, maar het kan wel. Overigens heeft EVA onder wat betere condities wijzigbare tickets. Dus als je er daar een koopt met een ver in de toekomst liggende retourdatum, kun je die natuurlijk altijd naar voren halen en eerder terugvliegen, mits er plaats is. Maar Ozzietukker is de expert op dit gebied.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Iemand hier die met een flexibele ticket (soort open ticket maar die schijnenn niet meer te bestaan) naar Thailand is gegaan? Wat zijn de extra kosten hiervoor en met wel maatschappij heb je dat gedaan bv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |