Dus de in- en uitgang naast elkaar?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet ook in een "rondje" bouwen he
Dat de attractie weer aan elkaar aansluit
Er is niks mis met wat extra vetrolletjes hier en daar! Beter dan dat een man een piemol in je steekt en hij het topje door de huid kan zien! Dat is pas fout!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus de in- en uitgang naast elkaar?Ohh ik maakte van die mooie lange slierten
![]()
Bella, die TTer stond net een reclame onder aan het beeld "Voel jij jezelf te dik? www.wegmetdiekilos.nl'
Ik heb net een pak koekjes naar binnen geschoffeld
Dat komt omdat er "dikkerds" in de TT staat.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus de in- en uitgang naast elkaar?Ohh ik maakte van die mooie lange slierten
![]()
Bella, die TTer stond net een reclame onder aan het beeld "Voel jij jezelf te dik? www.wegmetdiekilos.nl'
Ik heb net een pak koekjes naar binnen geschoffeld
Hahahaha gatverquote:Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is niks mis met wat extra vetrolletjes hier en daar! Beter dan dat een man een piemol in je steekt en hij het topje door de huid kan zien! Dat is pas fout!
Nee, was nog in het andere topicquote:Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat komt omdat er "dikkerds" in de TT staat.
De reclame van Google wordt afgestemt op de onderwerpen
Doet me aan de cover van Tirza denkenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha gatverNou ja ik heb nog wel een middel hoor. Ik ben eigenlijk een dikke gitaar, qua figuur
Zonder die pluk shagquote:Op woensdag 1 september 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet me aan de cover van Tirza denken
Geil.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kleine baarmoederhalsjes, ik ben eten.
Ohw...quote:Op woensdag 1 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, was nog in het andere topic
Nog niet gelezen.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zonder die pluk shag![]()
Vond het een vreselijk boek trouwens!
smakelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kleine baarmoederhalsjes, ik ben eten.
Mijn eigen mindpower denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw...\
Dan doen ze het express
Ja sorry haha. Ik hoop niet dat je over pratende gitaren droomt straks.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan weer visualiseren als een gek met wat hier boven staat, maar het is niet altijd even leuk.
Met mij weet je het nooit. Als ik er lichamelijk maar niets negatiefs aan overhoudt is het best.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja sorry haha. Ik hoop niet dat je over pratende gitaren droomt straks.
Smakelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met mij weet je het nooit. Als ik er lichamelijk maar niets negatiefs aan overhoudt is het best.
Ik ga slierten eten.
Zij moet het ook altijd weer verpesten.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede aankondiging, maar geen warm welkom voor Kally...
Kally
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zij moet het ook altijd weer verpesten.
Vaduzquote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede aankondiging, maar geen warm welkom voor Kally...
Kally
Nee hoor ik was iets heel geweldigs voor jou aan het verzinnen, maar nu heb je het verpestquote:
Ik was er al.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
PM dan eerst even dat je on topic komt
Ik lees niet terugquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor ik was iets heel geweldigs voor jou aan het verzinnen, maar nu heb je het verpest![]()
Ferrari boy
Ook niet goed? Pfffff je doet het er maar meequote:
quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook niet goed? Pfffff je doet het er maar mee
Oh nou. Daar is natuurlijk best wat aan te doen in principequote:
Nee nog niet, is dat de dag?quote:
O rlly?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Daar is natuurlijk best wat aan te doen in principe
O ja, 3 x feestquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn dag? Nee op jou verjaardag is de dag
Teveelquote:
Ik ookquote:
Oh, die spaties.quote:
1000!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
ff denken 37 jaar x 52 weken (soms 53) - 1 week, wie rekent het uit?
Zeiksnorquote:
Met recht olifantendrachtquote:
Ja ik snapte hem alquote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Kallywaarom ik vraag om donderdag
[RTL 5] Oh Oh Cherso
Kun je met spaties ook bezwangeren?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga douchen (en Fles let op de spaties) en even niks doen, tot later
Spaties? Ikke?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga douchen (en Fles let op de spaties) en even niks doen, tot later
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je met spaties ook bezwangeren?
Dat flutding op mijn laptop is meer een spatielatjequote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.
Enteren!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.
Caps Cock.quote:
Iemand moet het doen.quote:
quote:
Kan wel wat zout gebruiken.quote:
Een paar topics per dag is inderdaad lekker sloom.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dooddoener. Moet je ook niet doen met slakken als ons.
Vorige maand 89 geworden. Kaarsje gaat langzaam uit denk ikquote:
Sommige oma's zijn echt taai.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige maand 89 geworden. Kaarsje gaat langzaam uit denk ik
Nou is de vraag natuurlijk nog, lekker of niet?quote:
Het kan der mee door.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou is de vraag natuurlijk nog, lekker of niet?
Ik heb dromen over je, dus ja.quote:
Ja, ik ook over jou, dat zegt niksquote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dromen over je, dus ja.
Jong, je bent een mager scharminkel, dat ben je. En het is 'meldt'.quote:
Nee.quote:
Chowiquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jong, je bent een mager scharminkel, dat ben je. En het is 'meldt'.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ik over Bel
Zij over Triek.
Ik weet waar ik sta
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dromen over je, dus ja.
Kally.quote:
Sletjequote:
Nog redelijkquote:
'Dikkertje' is in dit geval synoniem voor 'ik', dus is het wel 'meld'.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha, verstotenequote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, matig, matig. Ik wil het woord 'slapjes' niet in de mond nemen, maar ik ben een beetje ziekig op het moment, dus dan kun je je er misschien wel iets bij voorstellen.quote:
Hoi Myr.quote:
Daarom is het maar goed dat jij niet in het bestuur zit van het Groene Boekje.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Dikkertje' is in dit geval synoniem voor 'ik', dus is het wel 'meld'.
Ik? Verstoten? Waar en hoe?quote:
Crap. Nou ja, goede poging toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Chowi het volgende:
Daarom is het maar goed dat jij niet in het bestuur zit van het Groene Boekje.
Whoah ja hier, ooit. Paar maanden geleden of zoquote:
Relnicht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whoah ja hier, ooit. Paar maanden geleden of zo
quote:
flesquote:
Uitstekende poging. Je had me bijna van mijn stuk gebracht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Crap. Nou ja, goede poging toch?
Ach jong, zo ver gaat mijn geheugen toch niet terug!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whoah ja hier, ooit. Paar maanden geleden of zo
Alleen?quote:
Jij noemt alles maar "jong", Methusalem?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach jong, zo ver gaat mijn geheugen toch niet terug!
Met mijn uber lekkere collega..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen?
Met iets en waarmee?
Met iemand en met wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Vertel, ik luisterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met mijn uber lekkere collega..
Zo veel hoefde ik nou ook weer niet te wetenquote:
quote:
dag Kally, was gezelligquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewoon, hij is lekker, en groot, en gespierd, en sterk. en GRRREn toen gingen we stoeien..
die boven die postquote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo veel hoefde ik nou ook weer niet te weten
De meeste mensen zouden wel van hun stuk zijn gebracht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uitstekende poging. Je had me bijna van mijn stuk gebracht.
En dat lukt niet veel mensen.
mazzelquote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
Ik ben ff burgers flippen
Welke categorieën zijn er?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef crv het volgende:
in welke categorie vinden julllie dat ik val ?
Geil met een hoofdletter Kquote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef crv het volgende:
quote:
quote:
Zie TTquote:
De 'post irritante smileys' categorie.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef crv het volgende:
Ja, ik leerde net mijn eerste woordjequote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie ook 1?
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik leerde net mijn eerste woordje
Dank je maar heb net eenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie ook 1?
[ afbeelding ]
ik las verkeerdquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Huh?
Ik vroeg of je een biertje wilde
daar kan ik mee levenquote:
is dat een biertjequote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Huh?
Ik vroeg of je een biertje wilde
*nieuwe afkorting alert*quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
hadiho,
wat een bout rondes waren dat bij CODMW2
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De 'post irritante smileys' categorie.
Call of duty Modern Warfare 2quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
hadiho,
wat een bout rondes waren dat bij CODMW2
Ik dacht eerst een breezer.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
is dat een biertje
Lijkt meer een banaan
[ afbeelding ]
nee, nog niet, Why ?quote:
http://twitter.com/mauricewijnen/status/22729721531quote:Wat betreft vrijdag: er is eenmalig geen #popstars vanwege live uitzending wedstrijd Ned. elftal. Volgende week zijn we er weer!
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JEUJ, VOETBALquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://twitter.com/mauricewijnen/status/22729721531
Tjah, dan nieuwe verkiezingen, dan CDA nog verder naar de 0quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ons land nou officieel politiek gezien naar de kloten?
Begrijp geen reet van waz je schrijftquote:
Ja en PVV is dan de grootste.. we gaan er allemaal aanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, dan nieuwe verkiezingen, dan CDA nog verder naar de 0
Alweer?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dat nu pas doorquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ohwquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://twitter.com/mauricewijnen/status/22729721531
Nieuwe verkiezingen heeft ook niet veel zin. Gaan er nog minder mensen stemmen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je dat nu pas door
Na de verkiezingsuitslag had ik al voorspeld dat het niks zou worden. en dat er nieuwe verkiezingen moeten komen.
Misschien een idee om gelijk maar samen met belgie te doen. daar loopt het ook niet
lol, is afkorting van 1 de betere shootersquote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
Begrijp geen reet van waz je schrijft
Ja CDA helpt ons ook niet, die komen hun woorden ook niet na.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en PVV is dan de grootste.. we gaan er allemaal aan
CDA ook nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Wilders zou eigenlijk gewoon even mee moeten regeren, dan ziet Nederland dat hij al zijn beloftes niet kan waarmaken en dat het een faalkneus is.
je kan wel afgeven op Wilders, maar AL die andere zijn net zulke grote faalkneuzen. Want ze weigeren in te zien dat men NL al 40 jaar lang de afgrond in aan het trappen isquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Wilders zou eigenlijk gewoon even mee moeten regeren, dan ziet Nederland dat hij al zijn beloftes niet kan waarmaken en dat het een faalkneus is.
Tenzij hij het wel goed doet... dan heb je een groter probleem natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik stem op lijst Bellaquote:Op woensdag 1 september 2010 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hier veel potentiële lijsttrekkers in dit topic, om de boel eens flink wakker te schudden.
wat is volgens jouw dan de oplossing. Wilders laten regeren is geen oplossing. want dat is gedoemd te mislukken, net als dat je elke andere partij laat regeren in een minderheidquote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen heeft ook niet veel zin. Gaan er nog minder mensen stemmen.
Niet erg waarschijnlijk. Een dag na de verkiezingen gaf hij al aan de AOW niet meer als breekpunt te beschouwen. dag ervoor nog wel. Hij is net zo'n kontendraaier als Bos die hij altijd daarvan beschuldigde.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tenzij hij het wel goed doet... dan heb je een groter probleem natuurlijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hier veel potentiële lijsttrekkers in dit topic, om de boel eens flink wakker te schudden.
Jij hoeft ook niet te stemmen toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
ben vluchteling en kom niet meer terug
De wereldpolitiek bestaat uit allemaal kneuzen, maar je hebt gradaties.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
je kan wel afgeven op Wilders, maar AL die andere zijn net zulke grote faalkneuzen. Want ze weigeren in te zien dat men NL al 40 jaar lang de afgrond in aan het trappen is
Nee dit soort opmerkingen zijn constructief.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
je kan wel afgeven op Wilders, maar AL die andere zijn net zulke grote faalkneuzen. Want ze weigeren in te zien dat men NL al 40 jaar lang de afgrond in aan het trappen is
quote:
Je deelt komkommers uit?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie ook 1?
[ afbeelding ]
neuh. Wel raar dat de grootste verliezers nu ook nog het grootste struikelblok zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Wel raar dat de grootste verliezers nu ook nog het grootste struikeloblok zijn
heel erg irritant jah!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Wel raar dat de grootste verliezers nu ook nog het grootste struikelblok zijn
CDA. Grootste verliezers van de verkiezingen.quote:
Oja dat. Ja ik heb CDA ook niet hoog zitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CDA. Grootste verliezers van de verkiezingen.
CDA. Grootste struikelblok in de formatie.
op zoek naar revanchequote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn constructief.
Wetbundels? Je studeert rechten?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Wetbundels weer binnen. Drie boeken van 4.000 bladzijdes.
quote:
eensquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CDA. Grootste verliezers van de verkiezingen.
CDA. Grootste struikelblok in de formatie.
Nee, ik lees graagquote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wetbundels? Je studeert rechten?
?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Alle linkse partijen
Zo miranda heb gesprokenEn heb geen zin om over politiek te praten....
Ik ga even XFA Australia kijken
Ja, een plaatje van een deur doet mij het wel begrijpen.quote:
Ik zou hem doen, maar wat een aanstellerige kutstem.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van Mitchell?
ik vond het wel lekker klinken.... beetje geiligquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou hem doen, maar wat een aanstellerige kutstem.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou hem doen, maar wat een aanstellerige kutstem.
Ik geloof niet dat iemand nog op mijn mening zit te wachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel lekker klinken.... beetje geilig
Ze lieten toen tijdens die gesprekken/onderhandelingen op Politiek 24... een paar uur lang alleen die deur zien totdat er iemand naar buiten kwam. Was toen op twitter een van de meest besproken onderwerpenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, een plaatje van een deur doet mij het wel begrijpen.
Het boeit me niet zoveel eerlijk gezegd, maar het is een vrij land en een niet al te vrij forum.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat iemand nog op mijn mening zit te wachten
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lieten toen tijdens die gesprekken/onderhandelingen op Politiek 24... een paar uur lang alleen die deur zien totdat er iemand naar buiten kwam. Was toen op twitter een van de meest besproken onderwerpen
Vergeet het ultieme WC moment nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lieten toen tijdens die gesprekken/onderhandelingen op Politiek 24... een paar uur lang alleen die deur zien totdat er iemand naar buiten kwam. Was toen op twitter een van de meest besproken onderwerpen
Of de krokettenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vergeet het ultieme WC moment niet
quote:
oh ja please pleasequote:
Ik hoorde Jef.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef crv het volgende:
weer terug![]()
De "sjef" belde en heb even een lekker wijntje ingeschinken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat iemand nog op mijn mening zit te wachten
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pssssssttttttttttt
Livetopic: De Deur
bij c_a in bed gelegen ?quote:
D.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Het was goedbedoeldquote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet dé deur... dat is een deur
Vooruit... hij is wel brandwerend
Die zullen dr vast wel weer komen...maar ach tot die tijd kan je je in de '' RLS"' vermakenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Jammer, dat er nu onzin te zien is
Ik wil live beelden
Nee.quote:
dacht, je hebt ook last van je oren dus wie weet is het besmettelijkquote:
quote:
voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Maak je meer money dan mij, dan wil ik dat zelfde geld voor mij.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef crv het volgende:
[..]
dacht, je hebt ook last van je oren dus wie weet is het besmettelijk
Ben benieuwd naar iTunes 10.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Apple lanceert nieuwe iPods, Apple TV en streamingservice
Dat gebeurt ook elk half jaar ofzo
Niet bepaald neequote:Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik heb de gok genomen dat ik daar niets mee mis
Ze maken er echt een lollepotje vanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kregen kroketten en toen was het een race of #kroket of #dedeur de 1e plaats zou krijgen in de twitter TT
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze maken er echt een lollepotje van![]()
Heeft België al een regering?![]()
![]()
Hmhmquote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de films ook gewoon in Nederland beschikbaar komen
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het trouwens al zeker dat we in NL X factor-de audities- ook met publiek krijgen?
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze maken er echt een lollepotje van![]()
Heeft België al een regering?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het trouwens al zeker dat we in NL X factor-de audities- ook met publiek krijgen?
ze zeggen vab welquote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Was een (pers)bericht vanuit RTL
Bad Boys 1quote:
welke?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nice!
EN dat jurylid in Australie is lekker![]()
ik heb ook trek in ijs... B&Jquote:Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mis een warme deken, een grote bak ijs en iemand die mijn nagels lakt...
McFlurryquote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook trek in ijs... B&J
GUYquote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke?
Ronan Keating, Guy Sebastian of Kyle Sandilands
Echt waar? Waaromquote:Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Was een (pers)bericht vanuit RTL
bad boys bad boysquote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Watcha gonna do when thet come for you?
Lekker opgedroogd dan!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen hij Australian Idol won, zag hij er zo uit
[ afbeelding ]
Indien niet te veel extra, overdreven en/of duidelijke klapeffecten vind ik het zeker wel beter.quote:
Ja maar je weet toch hoe debiel dat publiek zich altijd gedraagtquote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMDAT
Check XFA UK of Australia maar eens.... veel leuker
zou misschien net kunnen. Ik ga op vakantie vanaf 1 november.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hee crv, ik kom eind oktober weer die kant op. Nou ja, heel evenBier?
bakvissen niet toegestaanquote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch hoe debiel dat publiek zich altijd gedraagt?
Maar dat is toch gezelliger dan zo'n kamertjequote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch hoe debiel dat publiek zich altijd gedraagt?
ok mijn agenda is nog niet bekend maar bel me desnoods.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar Konstanz, maar ik moet nog even S6 naar Zell (Wiesental) afwerken, dus ik kom op de eeerste dag ook even langs Basel. 21 oktober zal dat zijn.
Overigens zijn wij Zaterdag nog naar Konstanz geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar Konstanz, maar ik moet nog even S6 naar Zell (Wiesental) afwerken, dus ik kom op de eeerste dag ook even langs Basel. 21 oktober zal dat zijn.
heee symp lng taim no siequote:
Conny Stuartquote:
iedereen kijkt TVquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Conny Stuart
Ton van Duinhoven
Anton Geesink
Laurent Fignon
Jean Nelissen
C-C-C-C-C-COMBO BREAKER
zeker !!! Ben je ze aan het kijken beiden?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zitten echt goede mensen bij bij XFA AUS!
busy busy busyquote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
heee symp lng taim no sie[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |