Dus de in- en uitgang naast elkaar?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet ook in een "rondje" bouwen he
Dat de attractie weer aan elkaar aansluit
Er is niks mis met wat extra vetrolletjes hier en daar! Beter dan dat een man een piemol in je steekt en hij het topje door de huid kan zien! Dat is pas fout!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus de in- en uitgang naast elkaar?Ohh ik maakte van die mooie lange slierten
![]()
Bella, die TTer stond net een reclame onder aan het beeld "Voel jij jezelf te dik? www.wegmetdiekilos.nl'
Ik heb net een pak koekjes naar binnen geschoffeld
Dat komt omdat er "dikkerds" in de TT staat.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus de in- en uitgang naast elkaar?Ohh ik maakte van die mooie lange slierten
![]()
Bella, die TTer stond net een reclame onder aan het beeld "Voel jij jezelf te dik? www.wegmetdiekilos.nl'
Ik heb net een pak koekjes naar binnen geschoffeld
Hahahaha gatverquote:Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is niks mis met wat extra vetrolletjes hier en daar! Beter dan dat een man een piemol in je steekt en hij het topje door de huid kan zien! Dat is pas fout!
Nee, was nog in het andere topicquote:Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat komt omdat er "dikkerds" in de TT staat.
De reclame van Google wordt afgestemt op de onderwerpen
Doet me aan de cover van Tirza denkenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha gatverNou ja ik heb nog wel een middel hoor. Ik ben eigenlijk een dikke gitaar, qua figuur
Zonder die pluk shagquote:Op woensdag 1 september 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet me aan de cover van Tirza denken
Geil.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kleine baarmoederhalsjes, ik ben eten.
Ohw...quote:Op woensdag 1 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, was nog in het andere topic
Nog niet gelezen.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zonder die pluk shag![]()
Vond het een vreselijk boek trouwens!
smakelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kleine baarmoederhalsjes, ik ben eten.
Mijn eigen mindpower denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw...\
Dan doen ze het express
Ja sorry haha. Ik hoop niet dat je over pratende gitaren droomt straks.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan weer visualiseren als een gek met wat hier boven staat, maar het is niet altijd even leuk.
Met mij weet je het nooit. Als ik er lichamelijk maar niets negatiefs aan overhoudt is het best.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja sorry haha. Ik hoop niet dat je over pratende gitaren droomt straks.
Smakelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met mij weet je het nooit. Als ik er lichamelijk maar niets negatiefs aan overhoudt is het best.
Ik ga slierten eten.
Zij moet het ook altijd weer verpesten.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede aankondiging, maar geen warm welkom voor Kally...
Kally
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zij moet het ook altijd weer verpesten.
Vaduzquote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede aankondiging, maar geen warm welkom voor Kally...
Kally
Nee hoor ik was iets heel geweldigs voor jou aan het verzinnen, maar nu heb je het verpestquote:
Ik was er al.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
PM dan eerst even dat je on topic komt
Ik lees niet terugquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor ik was iets heel geweldigs voor jou aan het verzinnen, maar nu heb je het verpest![]()
Ferrari boy
Ook niet goed? Pfffff je doet het er maar meequote:
quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook niet goed? Pfffff je doet het er maar mee
Oh nou. Daar is natuurlijk best wat aan te doen in principequote:
Nee nog niet, is dat de dag?quote:
O rlly?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Daar is natuurlijk best wat aan te doen in principe
O ja, 3 x feestquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn dag? Nee op jou verjaardag is de dag
Teveelquote:
Ik ookquote:
Oh, die spaties.quote:
1000!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
ff denken 37 jaar x 52 weken (soms 53) - 1 week, wie rekent het uit?
Zeiksnorquote:
Met recht olifantendrachtquote:
Ja ik snapte hem alquote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Kallywaarom ik vraag om donderdag
[RTL 5] Oh Oh Cherso
Kun je met spaties ook bezwangeren?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga douchen (en Fles let op de spaties) en even niks doen, tot later
Spaties? Ikke?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen, ik ga douchen (en Fles let op de spaties) en even niks doen, tot later
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je met spaties ook bezwangeren?
Dat flutding op mijn laptop is meer een spatielatjequote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.
Enteren!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt wel iemand penetreren met de spatiebalk.
Caps Cock.quote:
Iemand moet het doen.quote:
quote:
Kan wel wat zout gebruiken.quote:
Een paar topics per dag is inderdaad lekker sloom.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dooddoener. Moet je ook niet doen met slakken als ons.
Vorige maand 89 geworden. Kaarsje gaat langzaam uit denk ikquote:
Sommige oma's zijn echt taai.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige maand 89 geworden. Kaarsje gaat langzaam uit denk ik
Nou is de vraag natuurlijk nog, lekker of niet?quote:
Het kan der mee door.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou is de vraag natuurlijk nog, lekker of niet?
Ik heb dromen over je, dus ja.quote:
Ja, ik ook over jou, dat zegt niksquote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dromen over je, dus ja.
Jong, je bent een mager scharminkel, dat ben je. En het is 'meldt'.quote:
Nee.quote:
Chowiquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jong, je bent een mager scharminkel, dat ben je. En het is 'meldt'.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ik over Bel
Zij over Triek.
Ik weet waar ik sta
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dromen over je, dus ja.
Kally.quote:
Sletjequote:
Nog redelijkquote:
'Dikkertje' is in dit geval synoniem voor 'ik', dus is het wel 'meld'.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha, verstotenequote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, matig, matig. Ik wil het woord 'slapjes' niet in de mond nemen, maar ik ben een beetje ziekig op het moment, dus dan kun je je er misschien wel iets bij voorstellen.quote:
Hoi Myr.quote:
Daarom is het maar goed dat jij niet in het bestuur zit van het Groene Boekje.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Dikkertje' is in dit geval synoniem voor 'ik', dus is het wel 'meld'.
Ik? Verstoten? Waar en hoe?quote:
Crap. Nou ja, goede poging toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Chowi het volgende:
Daarom is het maar goed dat jij niet in het bestuur zit van het Groene Boekje.
Whoah ja hier, ooit. Paar maanden geleden of zoquote:
Relnicht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whoah ja hier, ooit. Paar maanden geleden of zo
quote:
flesquote:
Uitstekende poging. Je had me bijna van mijn stuk gebracht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Crap. Nou ja, goede poging toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |