Ik moest er even over nadenken...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef innepin het volgende:
Wolf en Kalle en Wolf en Ronja vind ik allebei heel leuk klinken Poppejans! En heul niet kermiserig
Wij zijn al uit de namen voor een eventuele tweede... en toch ben ik benieuwd, wat vinden jullie bij Willow passen?
jajoh, da's niks voor hier (vind ik).quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest er even over nadenken...
Hannah denk ik. Liam, Noah maar ook wel Jet. Lotus. Otte. Siobhan. Phoebe. (die laatste twee vind ik zó mooi. Maar ja, dan moet ik verhuizen want hier in Nederland is het lastig denk')
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Rose is leuk! Maar toch weer wat in thema. Villa, Willow en Bear (huisje boompje beestje)
Ik vind River wel een leuke naam, net als Skylar. Maar manlief vind dat niks.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:28 schreef innepin het volgende:
[..]!
Wij dachten zelf aan Willow, River en Skye.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef trui het volgende:
Innepin, als je Morris wel leuk vindt, is Austin misschien wat voor jullie? (en past die beter bij de achternaam)?
Hehequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
! dan kan je ipv Lotus ook wel Elise doen.
Ik las Maanvisquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef trui het volgende:
[..]
jajoh, da's niks voor hier (vind ik).
uit de losse pols, wat zusjesnamen voor willow (wellicht ook met een te hoog hippie-gehalte, maar allez)
Willow & Norah
Willow & Apple
Willow & Sky
Willow & Beth (of Elisabeth)
Willow & June (of April)
Willow & Lara
Willow & Mavis
Willow & Maya
Willow & Rose
Willow & Suzy
Gewoon allebei, en voor een jongen Aston Martinquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
! dan kan je ipv Lotus ook wel Elise doen.
Austin Morris dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon allebei, en voor een jongen Aston Martin
Misschien kun jij me uitleggen wat je zo mooi vindt aan 'Siobhan'? Je spreekt dat toch uit als sjuh-fon, of niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken...
Hannah denk ik. Liam, Noah maar ook wel Jet. Lotus. Otte. Siobhan. Phoebe. (die laatste twee vind ik zó mooi. Maar ja, dan moet ik verhuizen want hier in Nederland is het lastig denk')
ik dacht meer aan sje-vaugn idd. Een beetje scheef uitgesproken lijkt het alleen wel snel op sifonquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien kun jij me uitleggen wat je zo mooi vindt aan 'Siobhan'? Je spreekt dat toch uit als sjuh-fon, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |