abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86015701
Danic, vervelend van je misselijkheid. Ik ben niet echt misselijk geweest, dus heb geen tips voor je.
Tico, fijn dat je bij de vk terecht kan vandaag. Hopelijk kan ze wat voor je doen en ga je snel bevallen. Kan M die cursus niet skippen trouwens?
Shewolf, kan me voorstellen dat je daar even van schrok. Maar ik zou het idd ook niet laten hoor, om die naam dan ook te gebruiken als dat jullie nr. 1 naam was.

Ik ben vandaag nog steeds wel wat blegh. Ben het zwanger zijn niet zat, maar het moe zijn wel -O- En ik heb ineens allemaal pukkels in mn gezicht, ik lijk wel een puber :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86015871
Hier geen tips wat betreft de misselijkheid aangezien niks bij mij hielp. Ja de zwaardere zetpillen uit het ziekenhuis ;) maar ik hoop dat je wat met de tips van de anderen kan en dat het snel over is danic.

Huup goed dat je het zegt van die zakjes. Die moet ik echt nog even halen voordat we dinsdag weg gaan want ik hou niet van autorijden momenteel.

Onze kinderwagen is al besteld i.v.m. een actie dat je er een gratis autostoel bij kreeg maar we laten 'm pas in december bezorgen. Dat ding neemt alleen maar ruimte in tot die tijd.

Ik ga ook maar eens een lijstje maken met wat ik nog nodig heb. Kleertjes heb ik wel genoeg denk ik. Al heb ik niks in puur maat 50.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86016474
Cursus kan niet geskipt worden.. M. is echt heel hard bezig met wat hoger op te komen. Hij heeft verder geen diploma's ofzo en deze cursus heeft ie al heel erg zn best voor moeten doen dat hij mag. Hij blijft niet overnachten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86016698
Ah lastig Tico. Gelukkig komt ie dan savonds wel thuis in elk geval. Heb je dan wel familie ofzo die je eventueel kan komen helpen als je het in je eentje nog niet redt?
pi_86016957
ja hodver Tico, ik kwam terug voor een update van je :P
pi_86017026
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:04 schreef tessie het volgende:
Ah lastig Tico. Gelukkig komt ie dan savonds wel thuis in elk geval. Heb je dan wel familie ofzo die je eventueel kan komen helpen als je het in je eentje nog niet redt?
Ja ik heb mn ouders in de buurt.. Anders had ik denk veel hormonaler gedaan hoor. Maar het is voor hem ook een grote kans, en dat ga ik hem niet ontnemen.

Bovendien zijn er genoeg vrouwen die er gewoon altijd alleen voor staan, die redden het ook.
pi_86017061
Ja ik kan me voorstellen dat ie deze kans dan wel wil pakken ook. Jammer van de beroerde timing. Gelukkig dat je ouders je kunnen helpen als het nodig is.

Mijn schaambeen doet nu ook zeer als ik niet eens beweeg -O-
pi_86017178
Nou ja, beroerde timing... De enige die beroerd timed is die eigenwijze kleine van me... Als ze gewoon optijd zou zijn geweest was er helemaal niets aan de hand.

Ik gun het hem zo dat hij komt waar hij zo graag wilt. En dat is moeilijk als je verder geen papiertjes hebt maar alles moet doen op cursussen en opleidingen.

Ik ga ff naar de vk, die belde dat ik een uurtje mocht komen... Lekker ff porren en ik hoop dat ik vandaag nog een kind eruit poep..

En anders ga ik iets eten waar ik slappe schijt van krijg en hoop ik op dezelfde gyn voor dinsdag.. En hoop ik dat ik m lekker onder bagger.
pi_86017308
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, beroerde timing... De enige die beroerd timed is die eigenwijze kleine van me... Als ze gewoon optijd zou zijn geweest was er helemaal niets aan de hand.

Ik gun het hem zo dat hij komt waar hij zo graag wilt. En dat is moeilijk als je verder geen papiertjes hebt maar alles moet doen op cursussen en opleidingen.

Ik ga ff naar de vk, die belde dat ik een uurtje mocht komen... Lekker ff porren en ik hoop dat ik vandaag nog een kind eruit poep..

En anders ga ik iets eten waar ik slappe schijt van krijg en hoop ik op dezelfde gyn voor dinsdag.. En hoop ik dat ik m lekker onder bagger.
:D _O-

Weet je trouwens zeker dat er een gyn bij aan de pas komt bij je bevalling? Bij mij waren het alleen maar verloskundigen in het ziekenhuis tot op het moment dat het niet zo goed meer ging met de kleine.
pi_86017623
Mij werd ook verteld dat je de gynaecoloog alleen ziet als 't niet goed gaat, dus ik hoop geen gynaecoloog aan mijn bed te zien tijdens de bevalling :')

Succes vanmiddag tico, ben benieuwd of het porren gaat helpen!

Danic, vervelend dat je zo misselijk bent. Bij mij hielpen alleen maar droge crackers, maar die tip was al gegeven.

Ik heb vannacht weer belabberd geslapen na twee goede nachten. Maar dat heb ik vanochtend ingehaald, ik was om 8.00 wakker en daarna pas weer om 11.00 uur! :o
Ik heb last van kortademigheid, volgens manlief adem ik heel zwaar 's nachts. 't Zal er wel weer bij horen.
pi_86017697
hahahahaha ik moest heel hard lachen om je slappe schijt en onder baggeren :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86017898
hahaha ik kom net dit t-shirt tegen :D

ik moest lachen :+
jammer dat de film niet zo actueel meer is maar ik zou het wel komisch vinden als mijn gyn of vk zoiets droeg haha. Vak-humor :P

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86017962
Ik hoop gewoon dat strippen helpt Tico.

Fijn dat je een goede nacht had Fannetje!

Ik heb vannacht ook zowaar goed geslapen, ondanks een geluiden arsenaal van de meneer naast me.
Maar toch ook nog tot 11.00uur liggen slapen nadat hij er uit ging. Ik ben zo extreem vermoeid. Ik kan de hele dag slapen :{
The way you rock'n'roll
pi_86018134
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:40 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ik kom net dit t-shirt tegen :D

ik moest lachen :+
jammer dat de film niet zo actueel meer is maar ik zou het wel komisch vinden als mijn gyn of vk zoiets droeg haha. Vak-humor :P

[ afbeelding ]
Ik kreeg op een beurs in Washington eens een Tshirt met "Meconium Happens" :')

Op mn zoektocht naar een plaatje van dat shirt kwam ik net trouwens ook een leuk bevalbadje tegen, geinteresseerden hier? ;)

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86018213
"during her birth dance" _O- hahahhahaha kenonne :')
maar dat bad ziet er wel stevig uit haha dat dan weer wel. Doet alleen een beetje futuristisch aan :D

Meconium happens hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86018528
Wat een ding :X
The way you rock'n'roll
pi_86018711
idd wat een ding!
Ik heb daar wel aan zitten denken, bevallen in bad.
Maar dat kan toch ook gewoon in je eigen bad, mits die een beetje toegankelijk is voor de vk?
pi_86018859
Jeetje, wat een gevaarte! :o
pi_86019141
Mij lijkt in bad ook best wel wat maar we hebben zelf geen bad sowieso en zo'n ding in ons flatje met tapijt in de woonkamer. Mijn meneer valt spontaan flauw als ik het voorstel denk ik.

Ik vraag me ook af, voordat zo'n bad gevuld is daar gaat toch tijden overheen? Je zal maar zoals mijn schoonzus om 1.00uur krampen hebben en om 3.15uur bevallen. Dan is dat ding toch helemaal nog niet vol?
The way you rock'n'roll
pi_86019408
Ik wilde ook in bad bevallen. Maar puntje bij paaltje konden ze dat bad ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
pi_86019590
ben je al bij de vk geweest tico? hoe laat mocht je nou? ik ben de draad kwijt :')

en badbevalling hm ik weet niet, volgens mij is dat zoiets wat of heel comfortabel kan zijn, ofwel heel erg niet. Zo'n bevalling is zo onvoorspelbaar qua wat je op dat moment wel of niet wilt. Eigenlijk zonde dan dat je zo'n heel bad al opgezet hebt en vol hebt laten lopen enzo.
Dan is een goed uitgeruste kraamsuite niet eens zo'n gek plan. Kun je gewoon ter plekke kijken wat je wil :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 13:34:14 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86020140
nou, uitzieken is het advies. :') aangezien Jan nu ligt, en stil lijkt te zijn, ga ik zo maar even op de bank liggen. Huisarts heeft omdat ik me zo beroerd voelde nog wel even naar de baby gekeken, alles doet het en zit er op en er aan. Kreeg geen afdruk mee, uk ging constant met z'n rug naar ons toe liggen .. volgens deze echo zou ik nu 13w2d dagen zijn, maar omdat ik al in t tweede trimester zit was dat niet heel duidelijk te zeggen.

K hoop dat het porren iets uitgehaald heeft Ticootje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86020526
* meeleest en mee hoopt dat baby zich zelf nog meld ticoo*
pi_86021648
Whehe koel shirt Huup! En meconium happens moest ik ook om lachen :D
Ik vind dat bad er trouwens wel relaxed uitzien hoor! Ik wou ook in bad bevallen, maar dat mocht dus niet -O- En in de kraamsuites in het ziekenhuis hebben ze alleen een douche. Mja, helaas pindakaas.

Ik heb zo'n ongesteldheidsgevoel de hele tijd. Echt irritant. -O-
pi_86021687
Ticoo, wat omschrijf je het weer heerlijk :D _O-
Maar effe serieus, ik hoop dat het strippen wat gaat doen voor je. Ik ben bij 41+2 gestript 's middags en Wolf is bij 41+4 geboren, naar mijn idee toch een duwtje in de goede richting gehad.
Vond het wel effe vervelend voelen dat strippen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86021945
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef DJMO het volgende:
nou, uitzieken is het advies. :') aangezien Jan nu ligt, en stil lijkt te zijn, ga ik zo maar even op de bank liggen. Huisarts heeft omdat ik me zo beroerd voelde nog wel even naar de baby gekeken, alles doet het en zit er op en er aan. Kreeg geen afdruk mee, uk ging constant met z'n rug naar ons toe liggen .. volgens deze echo zou ik nu 13w2d dagen zijn, maar omdat ik al in t tweede trimester zit was dat niet heel duidelijk te zeggen.

K hoop dat het porren iets uitgehaald heeft Ticootje!
mjawat had je anders verwacht?
een ziekenhuis opname...meer dan een paracetamolletje nemen kan je ook niet doen lijkt mij...

tico hopelijk ben je te strippen en doet t wat! ben benieuwd naar die kleine van je!
pi_86022527
:D Dat bad _O_

Bevallen in je eigen bad is volgens mij niet echt wenselijk, het is meestal te krap en het schoonmaken is ook onhandig. Er was hier volgens mij wel iemand die min of meer per ongeluk in haar ligbad is bevallen.

In de kraamsuites hier helaas alleen een douche. Ik vond het niet eens een fijne douche (niet warm genoeg in de badkamer). Hadden ze de kraamsuite verwarmd tot 32 graden :X :') maar de badkamer was koud.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:54:56 #278
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86023428
Tico: hoop dat het helpt!
pi_86023492
Waarom mochten jullie niet in bad bevallen? Is dat niet je eigen keus?
Ik heb een hoekbad, is misschien praktischer dan een recht bad?
pi_86023633
Ik mocht niet in bad bevallen vanwege te hoog BMI en omdat ik blijkbaar een groter risico heb om een groot kind te krijgen en dan is het allemaal te lastig in bad ofzoiets...
Ik zou trouwens zo'n bevalbad huren of kopen, dus had niks met de groote van het bad te maken in elk geval :)
pi_86023768
Voor een bevalling in bad moet je vaak een bad huren. De normale huis, tuin en keuken baden zijn te smal en vaak niet diep genoeg. Je verloskundige moet er ook maar net zin in hebben om een bevalling in bad bij te wonen.

Tegen de misselijkheid neem ik pepermunt, Sultana's of een glas melk :) Vaak ben ik het dan wel kwijt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 15:38:37 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86025431
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

mjawat had je anders verwacht?
een ziekenhuis opname...meer dan een paracetamolletje nemen kan je ook niet doen lijkt mij...

tico hopelijk ben je te strippen en doet t wat! ben benieuwd naar die kleine van je!
toen ik van Jan zwanger was (toen was ik alleen wel een stuk verder dan nu) had ik hier ook last van. ik heb toen een boostkuur gehad. Blijkbaar durven ze dat rond deze termijn niet aan ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86025556
Dat is toch ook helemaal niet nodig? Verkouden of griepje is gewoon lekker uitzieken of je nou zwanger bent of niet. Ik zou er juist zo min mogelijk aan medicijnen in willen mikken nu.
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 15:44:04 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86025684
uitzieken met een actieve dreinende dreumes is nou niet echt mogelijk :') maar goed, k heb daarstraks even met Jan meegeslapen, en kan nu dus helemaal niet meer praten .. voor zover t uitzieken dus :')

vrijdag 3 september 2010 @ 15:49:23 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86025894
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef DJMO het volgende:
uitzieken met een actieve dreinende dreumes is nou niet echt mogelijk :') maar goed, k heb daarstraks even met Jan meegeslapen, en kan nu dus helemaal niet meer praten .. voor zover t uitzieken dus :')
ik zou een second opinion aanvragen :')

Wat had je dan verwacht?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 15:52:03 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86025999
zie mijn post erboven :')

en nou schei ik er over uit

vrijdag 3 september 2010 @ 15:55:39 #287
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86026146
Tis een fuckin` verkoudheid! Daar valt niets tegen te doen.
Krijg je geen antibiotica voor en ook geen thuishulp.
Duizenden dokters per jaar zitten overspannen thuis van al die idioten die zich met alleen een natte neus komen melden :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86026235
er was toch al een reltopic :?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:59:12 #289
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86026287
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef DJMO het volgende:
Tja, dat is 't moederschap voor je.
Vervelend, maar niks aan te doen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86026533
Iemand ticootje al gespot nadat ze bij de VK is geweest?
pi_86026713
Ja hier ben ik. Weeën om de 7 minuten. 3 cm ontsluiting. Jen wordt zo naar m'n ouders gebracht. Wachten op iets minder tijd ertussen en dan snel bellen en dan terug naar het ziekenhuis voor ruggeprik.
Zet het niet door, morgen inleiden.
As we speak doen we ff een wee opvangen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:09:29 #292
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86026739
whooooohoooooo! *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:09:33 #293
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86026741
Ha, was mijn droom toch niet voor niks! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:09:49 #294
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86026754
Klinkt goed Tico. Ben je nu gestript of niet?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:10:03 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86026770
En ze is niet eens bij mij langs geweest :D
pi_86026951
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef She-Wolf het volgende:
Klinkt goed Tico. Ben je nu gestript of niet?
ja, door m'n eigen vk en die van het ziekenhuis wilde ook ff porren.
pi_86027004
En zo ineens meld Ticoo zich met weeen en al 3cm. :D
Zet 'm op!
pi_86027007
Oh en gewoon het mch dus. Tot dinsdag wachten was belachelijk. Zowel m'n vk vond het raar en als ik gister meteen naar mch was gegaan dan had ik vandaag m'n meisje al gehad.
pi_86027048
whoe Tico, zet 'm op meid :%
The way you rock'n'roll
pi_86027066
Misschien komt je meisje vandaag alsnog :)

De weeen zijn begonnen ná het strippen dan Ticoo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')