Ja ik heb mn ouders in de buurt.. Anders had ik denk veel hormonaler gedaan hoor. Maar het is voor hem ook een grote kans, en dat ga ik hem niet ontnemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:04 schreef tessie het volgende:
Ah lastig Tico. Gelukkig komt ie dan savonds wel thuis in elk geval. Heb je dan wel familie ofzo die je eventueel kan komen helpen als je het in je eentje nog niet redt?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, beroerde timing... De enige die beroerd timed is die eigenwijze kleine van me... Als ze gewoon optijd zou zijn geweest was er helemaal niets aan de hand.
Ik gun het hem zo dat hij komt waar hij zo graag wilt. En dat is moeilijk als je verder geen papiertjes hebt maar alles moet doen op cursussen en opleidingen.
Ik ga ff naar de vk, die belde dat ik een uurtje mocht komen... Lekker ff porren en ik hoop dat ik vandaag nog een kind eruit poep..
En anders ga ik iets eten waar ik slappe schijt van krijg en hoop ik op dezelfde gyn voor dinsdag.. En hoop ik dat ik m lekker onder bagger.
Ik kreeg op een beurs in Washington eens een Tshirt met "Meconium Happens"quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:40 schreef huuphuup het volgende:
hahaha ik kom net dit t-shirt tegen
ik moest lachen![]()
jammer dat de film niet zo actueel meer is maar ik zou het wel komisch vinden als mijn gyn of vk zoiets droeg haha. Vak-humor
[ afbeelding ]
mjawat had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef DJMO het volgende:
nou, uitzieken is het advies.aangezien Jan nu ligt, en stil lijkt te zijn, ga ik zo maar even op de bank liggen. Huisarts heeft omdat ik me zo beroerd voelde nog wel even naar de baby gekeken, alles doet het en zit er op en er aan. Kreeg geen afdruk mee, uk ging constant met z'n rug naar ons toe liggen .. volgens deze echo zou ik nu 13w2d dagen zijn, maar omdat ik al in t tweede trimester zit was dat niet heel duidelijk te zeggen.
K hoop dat het porren iets uitgehaald heeft Ticootje!
toen ik van Jan zwanger was (toen was ik alleen wel een stuk verder dan nu) had ik hier ook last van. ik heb toen een boostkuur gehad. Blijkbaar durven ze dat rond deze termijn niet aan ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mjawat had je anders verwacht?
een ziekenhuis opname...meer dan een paracetamolletje nemen kan je ook niet doen lijkt mij...
tico hopelijk ben je te strippen en doet t wat! ben benieuwd naar die kleine van je!
ik zou een second opinion aanvragenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef DJMO het volgende:
uitzieken met een actieve dreinende dreumes is nou niet echt mogelijkmaar goed, k heb daarstraks even met Jan meegeslapen, en kan nu dus helemaal niet meer praten .. voor zover t uitzieken dus
Tja, dat is 't moederschap voor je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef DJMO het volgende:
uitzieken met een actieve dreinende dreumes is nou niet echt mogelijkmaar goed, k heb daarstraks even met Jan meegeslapen, en kan nu dus helemaal niet meer praten .. voor zover t uitzieken dus
ja, door m'n eigen vk en die van het ziekenhuis wilde ook ff porren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef She-Wolf het volgende:
Klinkt goed Tico. Ben je nu gestript of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |