abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85983942
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef tessie het volgende:
Oh das wel een beetje sneu Tico, dat je haar koffer opnieuw moest inpakken :*
Maar vijf onderbroeken? Dat vind ik wel veel. Hoe lang denken ze dat je blijft dan? Als het goed is mag je toch gewoon al snel naar huis? Ik had de vorige keer helemaal niet van die gaasbroekjes trouwens, hoef ze nu ook niet. Vind dat echt rare dingen :P
Ja die gaasbroeken... bah!!!! Ik heb van die zeemantent-anticonceptie onderbroeken... Heerlijk. Passen genoeg verbanden in.

Ik was blij dat ik de koffer nog ff nakeek zeg maar. Ik moest eigenlijk alleen het speentje hebben, omdat ze spruw heeft...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85983990
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:49 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Misschien overdreven, maar je weet maar nooit (heb mijn man onderbroeken laten bijhalen - geen succes - daarna mijn moeder gevraagd en die had wel de juiste uit de la te pakken...).
Ik heb de eerste 2 dagen (ks gehad) niet eens een onderbroek aangehad, maar zat rechtstreeks op zo'n matje met wat er bovenop (tot de katheter verwijderd was).

Succes Tico. Hoop dat ze tijd hebben om je voor het weekend in te leiden!
Oh ik ken mijn man :') :')

Tijdens het klussen had hij ook heel lief een koffer voor mij gepakt voor het logeren bij mn ouders... Ik heb erg gelachen!

Maar als ik zeg "de anticonceptie onderbroeken". Dan weet hij precies welke hij moet pakken.

Is een extra plastic zakje niet handig om mee te nemen voor de vuile was? Zal ik dat er nog ff inproppen?
  donderdag 2 september 2010 @ 13:52:16 #128
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85984011
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef DJMO het volgende:
ik krijg idd geen pakket, omdat ik (poli)klinisch ga bevallen.
Hier wel een pakket (geen idee of die onderbroeken erbij zitten), hoewel ik zowiezo in het ziekenhuis moet gaan bevallen ivm de vorige keer een ks. Volgens mij is het wel een ietwat uitgedundere versie van het normale pakket. Maar wat onderleggers - in geval je vliezen breken - en kraamverband enzo is toch wel makkelijk om in huis te hebben lijkt me.
pi_85984079
Ik had mn kraampakket juist wat uitgebreid met spulletjes, omdat ik thuis wilde bevallen.

Ach, misschien red ik er wel een leven mee.
pi_85984628
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja die gaasbroeken... bah!!!! Ik heb van die zeemantent-anticonceptie onderbroeken... Heerlijk. Passen genoeg verbanden in.

Ik was blij dat ik de koffer nog ff nakeek zeg maar. Ik moest eigenlijk alleen het speentje hebben, omdat ze spruw heeft...
die had ik ook idd :')
Moest van mijn zus, want als het een keizersnee werd was t ook handig, omdat ze dan over de wond heenvielen :D
En idd kraamverbanden passen er prima in :')

ik kreeg trouwens niet zo'n gaasbroekje in het ziekenhuis hoor. Gewoon mijn eigen onderbroeken
pi_85984737
5 onderbroeken? Ik heb er maar 2 ingepakt... zóveel geschikte onderbroeken heb ik nou ook weer niet... -O-

tessie, dat heb je toch nog snel gedaan, die enveloppen! Ik heb daar wel een week over gedaan, iedere dag een paar...
pi_85985262
ik heb geen gaasbroek aangekregen. Gewoon mn eigen onderbroek die ik bij me had.
En hier wel een kraampakket ondanks de doorgegeven poliklinische bevalling. Ik vond het wel fijn eigenlijk want er is toch nog best wel veel uit gebruikt. Alles wat niet gebruikt is is uiteindelijk naar Haiti gegaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 september 2010 @ 14:32:00 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85985314
Hier ook gewoon een kraampakket ondanks de doorgegeven ziekenhuisbevalling, is kennelijk vast onderdeel van de uitgebreide zorgverzekering.

Daarbij heb je natuurlijk nooit de garantie dat het niet heel rap thuis gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85985346
Ik doe gewoon stickers plakken op de enveloppen ;)
Moet eerst nog een geboortekaartje gaan bedenken..owja..en een naam
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:33:45 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85985366
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef mrien het volgende:
Ik doe gewoon stickers plakken op de enveloppen ;)
Moet eerst nog een geboortekaartje gaan bedenken..owja..en een naam
namen, idee voor geboortekaartje en adressenlijst zijn al klaar hier :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85985486
Ik heb ook gewoon een kraampakket gekregen, hoewel ik in het ziekenhuis moet bevallen. Nou ja, ik zie wel wat er van gebruikt gaat worden :)

Hm, ik zit nu toch een beetje te twijfelen over wat ik allemaal mee moet nemen naar het ziekenhuis. Jullie zijn bijna allemaal ervaringsdeskundigen.. dus: Help! ;)

Ik heb nu:
* nachthemd
* 2 onderbroeken
* voedingsbeha
* pyjama
* extra set kleding
* sokken
* 3 setjes kleding voor de baby, incl. mutsjes en rompertjes
* omslagdoek voor de baby
* toilettas met tandenborstel, shampoo, deo, labello, tandpasta
* telefoon + oplader
* camera + extra accu

Wat vergeet ik? Ieder lijstje op internet is weer zo anders...
pi_85985491
Naam heb je ook nog tijd zat voor.

Ik lig nu aan de ctg.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:39:02 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85985565
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook gewoon een kraampakket gekregen, hoewel ik in het ziekenhuis moet bevallen. Nou ja, ik zie wel wat er van gebruikt gaat worden :)

Hm, ik zit nu toch een beetje te twijfelen over wat ik allemaal mee moet nemen naar het ziekenhuis. Jullie zijn bijna allemaal ervaringsdeskundigen.. dus: Help! ;)

Ik heb nu:
* nachthemd
* 2 onderbroeken
* voedingsbeha
* pyjama
* extra set kleding
* sokken
* 3 setjes kleding voor de baby, incl. mutsjes en rompertjes
* omslagdoek voor de baby
* toilettas met tandenborstel, shampoo, deo, labello, tandpasta
* telefoon + oplader
* camera + extra accu

Wat vergeet ik? Ieder lijstje op internet is weer zo anders...
staat de maxicosi klaar? je bevallingsplan (indien je dat hebt) je verzekeringspapieren, ik vond een ochtendjas wel lekker, is toch wat warmer dan een pyama/nachthemd alleen. wat te lezen oid als afleiding ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85985591
volgens mij is t wel compleet zo fannetje!
althans ik zou zo snel niets kunnen bedenken eigenlijk :)

ik ben trouwens gewoon in mijn pyama naar huis gegaan :') had geen zin om kleding mee te gaan nemen, omdat ik toch niet wist wat lekker zou zitten :)
pi_85985630
maxi cosi staat klaar ja, bevallingsplan heb ik niet... verzekering kan ook gewoon via internet doorgegeven worden, of moet dat echt op de eerste twee dagen?

Ochtendjas twijfelde ik een beetje over...neemt zoveel plek in. Maar goed, die zal ik ook maar inpakken dan. Ze zien me aankomen met mijn koffer :')
pi_85985631
Oh ja maxi-cosi, zet die naast je vluchttas :D tenzij je niet gelijk naar huis mag (en je dat nu dus al weet), dan kan je man t later ook nog meenemen. scheelt weer een hoop gesleep met dat ding :)
pi_85985670
Ik moet sowieso twee dagen blijven, maar de maxi cosi kan wel vast in de auto ;)
pi_85985742
Whehe: "weet je waar je kindje ongeveer ligt?". Ik: ja in m'n buik! :D.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:44:30 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85985749
ik ging gewoon met een koffer en een extra tas. Moet je gewoon maling aan hebben, je ligt er niet voor de lol, en je mag het jezelf best wat gemakkelijker maken :Y zeker als je twee dagen moet blijven, is een ochtendjas(je) wel fijn. of wil je a la random filmster de volgende ochtend gekapt, gekleed en opgemaakt in je bed zitten alsof er niets gebeurd is? ;)

pi_85985813
Oh nee hoor, dat interesseert me helemaal niks. Ochtendjas gaat dus gewoon mee! ;)

tico: :')
pi_85985831
Ja, make up gaat mee ja!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:49:58 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85985931
en verzekeringspapieren mee, niet om je kind bij te laten schrijven, maar omdat je die bij elk bezoek bij je moet hebben :+ Je moet kunnen aantonen dat jij zelf verzekerd bent (ook al weten ze dat best etc). mjah, dat mappie met papieren zit in 'n zijvakje van m'n schoudertas.

Oh ja, denk aan je portemonnee! geld/pinpas enzo. kan je nog wat kopen in 't ziekenhuiswinkeltje :P

pi_85986065
ik heb gewoon een pasje van mn verzekering, zit in mn portemonnee. Geen gesleep met papieren, t pasje was voldoende.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85986086
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef DJMO het volgende:

[..]

namen, idee voor geboortekaartje en adressenlijst zijn al klaar hier :')
Jij bent erg :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:58:39 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85986243
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:53 schreef mrien het volgende:

[..]

Jij bent erg :)
i know .. daarom ook de :')

nou stond de meisjesnaam eigenlijk al vast voor ik in verwachting raakte (dezelfde als voor Jan) en t geboortekaartje gaat worden (hoop ik!) zoals bij Jan de bedoeling was. Alleen nu met grote zus en broer + de baby op de foto. Binnekant zal wel vergelijkbaar worden met t kaartje van jan denk ik. adressenlijst is ook vrijwel identiek als aan die van jan :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')