oh echt póepirritant dat soort dingen! Waarom houden mensen niet gewoon de normale verhalen voor en bewaren ze de rampverhalen voor een andere keer? Je kunt zelf toch wel bedenken dat je daar niet op zit te wachten?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Ticootje het volgende:
Mn buuf zat vanmorgen al te vertellen dat bij haar het inleiden 2 dagen duurde... Geweldig die positieve verhalen he?
even om je een hart onder de riem te steken: ik ging op zaterdag avond met 40w5d naar het ziekenhuis omdat ik minder leven dacht te voelenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel aangeven dat ik het echt heel zat ben enzo en dat ik echt geen zin heb om het weekend nog uit te zitten. Ik kan het gewoon aangeven toch? Ik hoop dat ze me gewoon helpen als ik het lief vraag... En anders zit er niets anders op dan keihard te gaan janken.
Dat begrijp ik ook niet nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Ach, ik erger me het meest aan mensen die elke dag bellen of het er al is... Echt he? Alsof ik gewoon beval en dan niet mensen om me heen op de hoogte stel.. We bellen heus wel..
Klinkt wel erg verleidelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
Dat bellen is idd razend irritant....
Alsof je stiekem zou bevallen en het drie weken voor je zou houden voor je de rest van de wereld informeert.
Heb ik van het weekend gedaan... Tijd zat.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef tessie het volgende:Ik heb de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven!
![]()
(jaja, I know)
Ik moest de koffer van Jen gewoon opnieuw pakken... Ik had er allemaal zomerspul in zitten.... Das niet zo nodig meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef tessie het volgende:
Ik ben blij dat ik het klaar heb, want ik had er zo geen zin in.
Nu nog tassen inpakken, maar dat stel ik nog lekker ff uit. Idd tijd zat
Als je geen ruimte meer hebt voor een commode zou ik die als eerste de deur uit doen... Ik verschoon Jen bijna altijd op de bank of op bed ofzo..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg een paar dagen geleden een wit/cremekleurig trappelzakje met capuchon voor in de kinderwagen. 'n echt winterding, zijn eigen dochter(s) had(den) er nog in gelegen.. Ding zag er nog super uit, heb m gewassen en ligt nu ergens boven op een kast, buiten bereik van jan. Ook al heb ik vrijwel alles nog van jan, dit soort dingen zijn dan wel weer leuk om te krijgen, omdat er een persoonlijke herinnering aan vast zit. snappen jullie wat ik bedoel?
Ik zit er over te denken om dit huis maar vast weer babyklaar te makenDesnoods de commode in de woonkamer ofzo, zodat ik op die plek het babyledikantje kwijt kan, en dan naast mijn bed het peuterbedje.
De commode in de woonkamer zou passen, en voor nu zou ik er het speelgoed van Jan in op kunnen bergen (in de laatjes de luiervoorraad bv). en bovenop gewoon verschonen. scheelt me ook een hoop lopen.. vanavond maar eens met m'n man overleggen
Zitten ook gewoon in het kraampakket... Maar ik neem aan dat als je medisch gaat bevallen dat je dat pakket toch niet nodig meer hebt..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb die ik na de bevalling van Jan kreeg nog liggen Tico .. zou ik die ook meenemen?
In mijn zoektocht naar de schroefjes en moertjes van het babybedje in mijn huis kwam ik de eerste schoentjes tegen waarop Jr. werkelijk heeft gelopenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg een paar dagen geleden een wit/cremekleurig trappelzakje met capuchon voor in de kinderwagen. 'n echt winterding, zijn eigen dochter(s) had(den) er nog in gelegen.. Ding zag er nog super uit, heb m gewassen en ligt nu ergens boven op een kast, buiten bereik van jan. Ook al heb ik vrijwel alles nog van jan, dit soort dingen zijn dan wel weer leuk om te krijgen, omdat er een persoonlijke herinnering aan vast zit. snappen jullie wat ik bedoel?
Misschien overdreven, maar je weet maar nooit (heb mijn man onderbroeken laten bijhalen - geen succes - daarna mijn moeder gevraagd en die had wel de juiste uit de la te pakken...).quote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moest de koffer van Jen gewoon opnieuw pakken... Ik had er allemaal zomerspul in zitten.... Das niet zo nodig meer.![]()
Koffer staat nu overigens al bij mn mam.
Op mn kraamdossier-ding staat dat ik 5 onderbroeken moet meenemen naar het ziekenhuis... Beetje overdreven denk ik? Ik heb er 2 ingepakt, dat is toch wel genoeg. Je krijgt toch eerst zo'n uiterst charmant gaasbroekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |