SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Birthday!
[ Bericht 34% gewijzigd door tombolafan op 01-09-2010 14:34:34 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whut? Ik kom hier elke dag wel kleppen?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je weer zo druk lately? We missen je hier
Ja ik bedoelde meer op 'minder dan anders', niet 'totaal niet'.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Ik kom hier elke dag wel kleppen?
En het is een stuk drukker op het werk geworden, dus dat het allemaal wat minder is en niet meer de hele dag kan wel zijn ja
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boekquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer op 'minder dan anders', niet 'totaal niet'.
Druk is ook weleens lekker toch
Logisch hoor, ik heb er ook niet altijd evenveel zin in of tijd voorquote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boek
Maar het is wel minder dan anders, maar nog steeds dagelijks hoor![]()
En heer G?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boek
Maar het is wel minder dan anders, maar nog steeds dagelijks hoor![]()
2 weken!?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
tape zit er al weer om. Die sukkels van orthopedie waren even vergeten te vermelden dat je er dan buiten echt niet mee mag lopen zonder tape.
Dus ik kon gelijk ff nieuwe krijgen
Wel kut aan de ene kant trouwens.... ik moet nu 2 weken met deze doen. En ik heb lang niet het idee dat ie net zo stevig zit als al die anderen.
Naja, anders bel ik dinsdag wel dat ik toch ook nog last van mijn enkel en knie heb, of ze er donderdag niet ff naar kunnen kijken. Kunnen ze gelijk opnieuw tapen
Ja, 2 wekenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 weken!?
Das lang...![]()
Sterkte
Die is er doordeweeks haast niet he, dus die kan je de schuld niet geven.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 2 wekennormaal gesproken krijg ik elke week nieuwe. Maar ik heb al bedacht dat ik volgende week gewoon op bel
"ja hoi, iemand vond het tof om me nat te gooien. Nu is mn tape zeiknat"
en dan moet ik nieuwemisschien ligt het ook wel aan mij hoor dat hij nu niet zo stevig zit... ik weets niet
"ja het is idd niet zulk mooi weer"quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Boor en de Bejaarde in goed gesprek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Boor en de Bejaarde in goed gesprek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja het is idd niet zulk mooi weer"
-Nee daar baal ik wel van hoor
"Ja ik ook. Maar ach, de zon schijnt soms"
-Ja dat is zo
"Joh, wees blij dat het niet regent. Dan had je dat takkewijf weer te bleren dat je moet doorlopen"
-Hihiihii het is maar goed dat ze ons niet verstaat
"weet je, ik word zo moe van haar. Dan krijgen we biefstuk of kip, maar die stukjes zijn nog te klein om fatsoenlijk iemand mee te vergiftigen!"
-Ik snap je! Het zal wel teveel doekoe's kosten!
"Maar ze koopt telkens wel van die neppe klere patta's!"
-Ik zweer het je, ze is mijn bitch wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat neppe patta's zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, neppe klere patta's.
Nette klere schoenen. Van de reclame? Ik ben je bitch niet?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ken die reclame niet geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat neppe patta's zijn?
Nou, neppe klere patta's.
Nette klere schoenen. Van de reclame? Ik ben je bitch niet?
Echt niet? Ik denk het wel hoor!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet geloof ik![]()
Serieus waar, nog nóóit gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt niet? Ik denk het wel hoor!
omfg greys. Dit is zonder geinen wel heel erg hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus waar, nog nóóit gezienKijk ik soms naar andere tv-zenders ofzo?
Geen idee, maar hij komt nu ook niet meer op tv volgens mij. Een reclame van een jaar of één, twee geleden?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezien
Ik fok me een ongeluk tijdens de reclames ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan dat nou!Dan zappen jullie zeker altijd bij de reclame (of gaan jullie fok!ken, dat kan ook
)
Hihiiiiiiihihi. Why?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg greys. Dit is zonder geinen wel heel erg hoor
Het kan niet aan de leeftijd liggen, want...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.![]()
We worden oud Greys.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezien
Zo jong is Tombo anders ook niet meer!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiihihi. Why?
[..]
Het kan niet aan de leeftijd liggen, want...
[..]
Jaaaaaaaaaaa?! Op welke zender?!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh! 27 Dresses komt op tv vanavond!![]()
Chickflick galore!
RLT5!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa?! Op welke zender?!
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo jong is Tombo anders ook niet meer!
Als jij oud bent, ben ik een fossiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste kan je eventueel nog op uitzendinggemist.nl kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
RLT5!
Op Net5 komt Pretty Woman, voor de 617e keer
Wel lastig lastig, want op Ned. 1 komt Hello Goodbye en dat vind ik ook altijd leuk.
Lekker snotteren
Gewoon een beetje onschuldig?quote:
Dat kun jij wel zeggen ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Jullie moeten allemaal niet zo focussen op jullie leeftijd, nergens voor nodig!
Ik schrok er vooral van, omdat ik net nog zat te janken omdat het zo goed gingquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon een beetje onschuldig?
Krijg je toch een keer met twee katten denk ik, even laten zien dat je niet alles pikt ofzo?
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, eerste repetitie van het seizoen.
Ik vind hem ook niet leuk, net ff te glad ofzoquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook die jurken uit de film. Allemaal!
Het enige nadeel van '27 Dresses' is dat ik de mannelijke hoofdpersoon niet aantrekkelijk vindt.
Dat leeft dan tóch een stuk minder lekker in
Buiten de deur halen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk, net ff te glad ofzo
Ik ga nog even snel iets lekkers halen, heb snacktrek!![]()
Nou, ik dacht eigenlijk bij de supermarkt, maar mn zusje ging naar de mac dus ik ging meequote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten de deur halen?
Of uit de kast?
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Ynske het volgende:
Schatten, dank je wel voor de mooie kaart
Jeej, hij is er!quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik duik mn bed in![]()
Tot morgen
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Zo, thuis.![]()
Net voor ik vertrok dacht ik dat Satsu dood was!![]()
De slaapkamerdeur was open dus da´s kaasje voor poezen die graag in bed liggen. Yoko lag bovenop het dekbed, lekker tegen een Satsuvormig dekbedbultje aangeschurkt.![]()
Het bultje bewoog niet toen ik binnen kwam.
En ik kon hem niet te pakken krijgen want overal waar ik onder het dekbed voelde... stof.![]()
Por por rommel rommel... bultje bewoog niet.![]()
Ik kreeg door de stof heen een pootje te pakken... flopte omhoog en viel krachteloos weer terug.![]()
![]()
Toen realiseerde ik me dat Satsu door het open eind het dekbed in was gekropen en dat Yoko dat nu versperde. Hij zal toch niet gestikt zijn!?![]()
![]()
Dekbed open gefrut, katertje eruit gevist....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal is hij de rust zelve, vandaag heeft hij me twee maal de doodsschrik bezorgd. Zonder dat hij het in de gaten had.
Ik zou niet weten waarvan.quote:
Spannend!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Maandag is mijn eerste dag als wederom werkloze. Maar..... dezelfde maandag om half 9 heb ik een sollicitatiegesprek bij een ander onderdeel van de gemeente als management assistent.
Wij hadden het net over misschien wel zaterdagochtend weer eens koffie op ons slaapkamerbalkon met een tompouce erbij.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvan.![]()
Hij is gewoon kampioen onder-dekentjes-kruiper. Dus de komende tijd is hij weer helemaal happy. Overal dekentjes en zelfs het vrouwtje gooit zich een dekentje over de benen waar je zo heerlijk onder kunt kruipen.
Ik hou er iig een goede referentie aan over, en ik ding ook nog mee naar twee functies bij de GGDquote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Mooi dat je in ieder geval al bekend bent binnen die gemeente.
En, hebben ze het gevonden?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
27 Dresses is afgelopen en er begin meteen een andere film, dus ik bleef even kijken.
Dat is nogal een aparte film. Over dames op jacht naar een orgasme
Niks gemist dus.quote:
Satsu.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Zo, thuis.![]()
Net voor ik vertrok dacht ik dat Satsu dood was!![]()
De slaapkamerdeur was open dus da´s kaasje voor poezen die graag in bed liggen. Yoko lag bovenop het dekbed, lekker tegen een Satsuvormig dekbedbultje aangeschurkt.![]()
Het bultje bewoog niet toen ik binnen kwam.
En ik kon hem niet te pakken krijgen want overal waar ik onder het dekbed voelde... stof.![]()
Por por rommel rommel... bultje bewoog niet.![]()
Ik kreeg door de stof heen een pootje te pakken... flopte omhoog en viel krachteloos weer terug.![]()
![]()
Toen realiseerde ik me dat Satsu door het open eind het dekbed in was gekropen en dat Yoko dat nu versperde. Hij zal toch niet gestikt zijn!?![]()
![]()
Dekbed open gefrut, katertje eruit gevist....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal is hij de rust zelve, vandaag heeft hij me twee maal de doodsschrik bezorgd. Zonder dat hij het in de gaten had.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Fijne onjaardag Ynske en Loveless!![]()
En ik ga naar bed. Trust!
Maandag? Drukke dag dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Maandag is mijn eerste dag als wederom werkloze. Maar..... dezelfde maandag om half 9 heb ik een sollicitatiegesprek bij een ander onderdeel van de gemeente als management assistent.
Tombola heeft de kaarten verzorgd, lief he?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke kaart gister
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke kaart gister
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola heeft de kaarten verzorgd, lief he?![]()
En nu ben je nog langggggggggg niet jarig
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu moeten we snel nog heul veul posts maken, anders ben je nog heel lang jarig
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 08:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola heeft de kaarten verzorgd, lief he?![]()
En nu ben je nog langggggggggg niet jarig
Maar om je kaak kapot te bijten heb je je kaak nodig, lijkt me een lastige klusquote:Op donderdag 2 september 2010 09:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
@nok succes maandag
@strega hoe is het nu met je voet?
Ik heb zo'n zin om mijn kaak kapot te bijten. Alleen lijkt mij dat niet zo'n goed idee dus laat ik het maar niet doen
Mwah, op zich hadden we geen slechte zomer volgens mijquote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja de zomer was toch weer niet veel hé. Paar keer idioot warm, en dat was het
PICS!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, op zich hadden we geen slechte zomer volgens mij
EN t weekend wordt warmer
* bikini uit kast pakt *
Van mijn bikini?quote:
Dat is waar. Maar wel warm kutweer volgens mij, dus het zal in de boeken wel een goede zomer zijnquote:Mwah, hij blijft bij mij nou niet hangen als een lekkere zomer. Vooral veel uitersten. Of heel warm, of kutweer
Met jou erin natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mijn bikini?
Aan zn hangertje?
Hoi!quote:
Je bent invaller he?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit in de stress voor de dagboek-schrijfopdracht
Ja, invaller en ik mag meteen als tweedequote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent invaller he?
Ik zat vorig jaar ook enorm in de stressMaar als je eenmaal begint komt het gewoon vanzelf, komt goed joh
Beetje jammer dat mensen zich opgeven en gelijk aangeven toch niet te kunnenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, invaller en ik mag meteen als tweede![]()
Hoiii, ja hier gaat alles goed hoor, best druk met fotograferen enzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hey MB. Long time no see. How's life
Haha ja het is een hele volksverhuizing geweest, ESF, V&A, TAL, en nu het gros ook weer F&Fquote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mensen zich opgeven en gelijk aangeven toch niet te kunnen
[..]
Hoiii, ja hier gaat alles goed hoor, best druk met fotograferen enzo.
Ik ga weer proberen een beetje mee te posten hierWas helemaal afgehaakt nadat de hele boel steeds naar andere fora verhuisde.
Jij nog gefeliciteerd
Ik kon er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja het is een hele volksverhuizing geweest, ESF, V&A, TAL, en nu het gros ook weer F&F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef Maes het volgende:
Hoi
Ja, dat is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef Maes het volgende:
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
voor de spoiler
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, dat is balen...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Vandaag dierenarts rondje geweest.
Dodge heeft ontstoken tandvlees en talgkliertjes op zijn kin. Elco takelt nu hard af maar goed daar hadden we ook eigenlijk geen dierenarts voor nodig om dat te zien...
En kunnen ze daar makkelijk iets aan doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Dodge heeft ontstoken tandvlees en talgkliertjes op zijn kin.
Herkenbaar helaas.quote:Elco takelt nu hard af maar goed daar hadden we ook eigenlijk geen dierenarts voor nodig om dat te zien...
Wat heeft elco nu waardoor hij zo hard aftakelt?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Dodge heeft ontstoken tandvlees en talgkliertjes op zijn kin. Elco takelt nu hard af maar goed daar hadden we ook eigenlijk geen dierenarts voor nodig om dat te zien...
Bij Dodge zijn het waarschijnlijk de hormonen, puberacnequote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En kunnen ze daar makkelijk iets aan doen?
[..]
Herkenbaar helaas.
En dat ontstoken tandvlees?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij Dodge zijn het waarschijnlijk de hormonen, puberacne
Hij heeft een kuurtje gekregen en meestal is dat het. Mocht het terug komen dan gaan we even naar zijn eetbakjes kijken want soms is het ook een allergie voor plastic eetbakjes.
Zijn hart word steeds slechter ( als hij slaapt is nu ook duidelijk te zien hoe onregelmatig die soms klopt) maar zijn achterhand word ook slechter, rug en heupen. Hij begint steeds meer te slepen met zijn achterpoten.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heeft elco nu waardoor hij zo hard aftakelt?
Van het wisselenquote:
Gelukkig maar, en de dierenarts zegt het vaak ook hoor, dat hij versteld staat van Elco en er niets van snapt. Herders van 11 ziet hij zelden zegt hij.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
En ja, dát ja Senes, wat je net nog post.
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat... en onze ouwetjes bewijzen allebei het tegendeel nog
Dat ze dat nog maar lang mogen doen! En dan even hun tong mogen uitsteken naar de dierenarts
Staat hij voor die achterhand eigenlijk op pijnstillers e.d?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn hart word steeds slechter ( als hij slaapt is nu ook duidelijk te zien hoe onregelmatig die soms klopt) maar zijn achterhand word ook slechter, rug en heupen. Hij begint steeds meer te slepen met zijn achterpoten.
Hopelijk heeft hij er zelf niet veel last van en gaat hij nog ffies meequote:Op donderdag 2 september 2010 14:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn hart word steeds slechter ( als hij slaapt is nu ook duidelijk te zien hoe onregelmatig die soms klopt) maar zijn achterhand word ook slechter, rug en heupen. Hij begint steeds meer te slepen met zijn achterpoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo gaat het hier met Othello. Hij is nu zestien. Last van z'n rug, als ik hem behandel gaat het weer een tijdje goed. Hij teert in en word mager. Heeft nogal wat wratten. Maar hij is er nog steeds en als ik dan buiten weer zie rennen als hij het goed op zin heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
En ja, dát ja Senes, wat je net nog post.
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat... en onze ouwetjes bewijzen allebei het tegendeel nog
Dat ze dat nog maar lang mogen doen! En dan even hun tong mogen uitsteken naar de dierenarts
Hoe oud is Elco nou?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:53 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ermee Senes. Dodge is een echte coon dat is wel duidelijk.
Wij mogen ook op 18:00 bij de DA zijn en mijn gevoel zegt dat het niet zo oke is.Nou duimen maar weer. Z'n buik nog zo opgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Fijn die spoiler! Bij een school dicht bij je?
Sterkte voor vanavond
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik ben de hele week al brak en koortsig. Virusje denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef Qwea het volgende:
ooh men, ik heb echt zo'n kutdag.
Zo'n dag waarbij het weer kut is, ik echt NERGENS zin in heb. Moe ben maar geen zin heb om te slapen, mijn ogen op te houden, te computeren of uberhaupt iets te doen.
Gaar
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al brak en koortsig. Virusje denk ik.
Als het goed is, heb jij pmquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]sucks.
had jij je pm nog gelezen?
Ik ga zo maar chinees halen denk
Ik zagquote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Als het goed is, heb jij pm![]()
Nu wil ik ook chinees.....
Rossi zijn buik is idd heel erg dik. Vriend dacht dat hij niet kon plassen oid. Als er aan kon jankt hij niet maar goed even laten kijken kan geen kwaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou duimen maar weer. Z'n buik nog zo opgezet?
Fijn die spoiler! Bij een school dicht bij je?
Sterkte voor vanavond
Beterschap is je weerstand door de medicijnen minder?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al brak en koortsig. Virusje denk ik.
Nee op het moment niet, maar ik heb ook niet het idee dat hij pijn heeft. Het wil gewoon allemaal niet meer zo.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Staat hij voor die achterhand eigenlijk op pijnstillers e.d?
Daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 2 september 2010 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het hier met Othello. Hij is nu zestien. Last van z'n rug, als ik hem behandel gaat het weer een tijdje goed. Hij teert in en word mager. Heeft nogal wat wratten. Maar hij is er nog steeds en als ik dan buiten weer zie rennen als hij het goed op zin heeft.![]()
![]()
Aan de andere kant, ik hoop dat hij en wij zoveel geluk hebben dat hij er in z'n slaap zo maar eens tussen uitglipt.
Elco is in mei 11 geworden.quote:
Oei, dikke buik lijkt me helemaal niet goed, zeker niet in combinatie met de eerdere verdenkingenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Rossi zijn buik is idd heel erg dik. Vriend dacht dat hij niet kon plassen oid. Als er aan kon jankt hij niet maar goed even laten kijken kan geen kwaad.
De school is redelijk in de buurt naast die waar ik vorig jaar gewerkt heb.
Gebakken banaanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
tjap tjoy, varkensvlees in groente, nasi, sate, gebakken banaan, en kroepoek
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
tjap tjoy, varkensvlees in groente, nasi, sate, gebakken banaan, en kroepoek
Lekker batsenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebakken banaan!
Morgen kermis, vietnamees eettentje ernaast
"die dorpjes"quote:Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh niet? Das toch meestal in die dorpjes synoniem voor 'kermis'
Je woont toch in een dorp.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"die dorpjes"
Ik ben het braafste meisje van het dorp toevallig
tot daar was je post correct.quote:
ik drink heul nietquote:En ik geloof er niks van Tombolateropdeavonddoeikallesvooreenbreezer
Jaaaaa, ik ga ook kijken!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Vanavond Expeditie Robinson
En ik heb net een tukkie gedaan en nu ben ik nog brakker dan daarvoor![]()
![]()
Vanavond in bad liggen met klereherrie op en een biertje erbijquote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
![]()
Zit dat kind nou niet steeds voor hoer uit te maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont toch in een dorp.
En ik geloof er niks van Tombolateropdeavonddoeikallesvooreenbreezer
Ik kijk mee!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
![]()
WAT ZEI IK NOU NETquote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond in bad liggen met klereherrie op en een biertje erbij
Jaaaaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit dat kind nou niet steeds voor hoer uit te maken.
Die grap is oud. Verzin een nieuwe. Je bent er nog jong en creatief genoeg voor
quote:
Boor kwam elke keer in mijn oor blèren, dus het was een vaak onderbroken tukkie en dat werkt dus in elk geval nietquote:En daarom doe ik nooit tukkies!![]()
Lekkerrrrrrrr!quote:Ik heb weeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa
En ik ga daarna ook naar Oh Oh Cherso kijken![]()
Dat móet gewoon tof worden!
Is Die Van Jou er niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergste tukkies!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Boor kwam elke keer in mijn oor blèren, dus het was een vaak onderbroken tukkie en dat werkt dus in elk geval nietIk had de deur dicht moeten doen.
[..]
Lekkerrrrrrrr!Heb je altijd vrij op vrijdag in je nieuwe baan?
Ik nog 1 dagje en dan een hele week vrij
quote:
Verkeerde topic aangeklikt!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten we in Slank.
Leg je daar echt verantwoording af over wat je eet
Ik heb helemaal NIETS in de planning staan! Expres.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergste tukkies!![]()
Nee, ik werk zesendertig uur + studie ernaast. Maar dat laatste is nog niet begonnen en aangezien ik vorige week veertig uur heb gewerkt ben ik morgen vrij![]()
Een hele week, ik ben jaloers! Ga je nog leuke dingen doen? Ik moet volgende week gewoon veertig uur werken
Dat laatste sowieso!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIETS in de planning staan! Expres.
Zondag ff de kever ophalen uit de stalling en die moet maandag voor de APK, dus da's het enige dat móet. Verder zou het behalve het weekend heel de week regenachtig worden, maar ik zag net dat dat al is opgeschoven, zodat ik waarschijnlijk ook de maandag, dinsdag en misschien woensdag zelfs nog wel een beetje lekker weer heb. Zou ik het verdiend hebben?![]()
Hehe cool. En waarom afvallenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verkeerde topic aangeklikt!![]()
En geen verantwoordig, post het wel altijd maar of iemand het ooit leest![]()
Ben een poging aan het doen tot afvallen, dus ik post weer braaf
Is heer G ook vrij?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag ff de kever ophalen uit de stalling en die moet maandag voor de APK, dus da's het enige dat móet. Verder zou het behalve het weekend heel de week regenachtig worden, maar ik zag net dat dat al is opgeschoven, zodat ik waarschijnlijk ook de maandag, dinsdag en misschien woensdag zelfs nog wel een beetje lekker weer heb. Zou ik het verdiend hebben?![]()
Jawel!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe cool. En waarom afvallenniet nodig joh
Ah ok, nou nooit dat idee bij jou gekregen dat dat nodig was, maar jij zal je zelf wat beter kennenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel!Niet heel veel ofzo, maar het mag wel wat strakker allemaal
Nouja, het is gewoon ijdelheid. Op jezelf ben je altijd kritischer natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok, nou nooit dat idee bij jou gekregen dat dat nodig was, maar jij zal je zelf wat beter kennen
Ik moet eigenlijk ook echt wat kwijt, ik ben niet dik qua gewicht, maar krijg wel echt een buikje
Oh ik heb met jou ook nog een date staan in die vrije week!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso!![]()
Maar lekker inderdaad, kan je altijd later nog beslissen of je iets wil gaan doen. Ik heb dit weekend ook helemaal geen plannen, behalve ergens eten zondagavond. Lekker hoor
Da's toch zo ongeveer de hele opzet van Slank, pas 2600 delen ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten we in Slank.
Leg je daar echt verantwoording af over wat je eet
Officieel wel.quote:
Ja bier-en-veel-vreten-weinig-sporten buikjequote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon ijdelheid. Op jezelf ben je altijd kritischer natuurlijk![]()
Bierbuikje?
Thanksquote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Loveless en Ynske!! Alsnog dan
Nog 1 dagje tot vakantieen ben er nu echt aan toe
Ja! Leukleukleukquote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb met jou ook nog een date staan in die vrije week!
Dat is dán al natuurlijk!
[..]
Da's toch zo ongeveer de hele opzet van Slank, pas 2600 delen ofzo?
[..]
Officieel wel.
En ergens is dat dan toch weer mis gegaan qua 'dan plannen we niets in die week'
Playlist?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n MP3-speler.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, op zich hadden we geen slechte zomer volgens mij
EN t weekend wordt warmer
* bikini uit kast pakt *
Dat wordt ff niet fietsen na dit weekeinde voorlopig.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"die dorpjes"
Ik ben het braafste enige meisje van het dorp toevallig
Neeeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! LeukleukleukMaar da's geen verplichting toch?
Yep, al was mijn postgedrag daar niet geheel wat men er van hoopte (quote:Hihi, jij hebt postervaring daar, Len niet! Zelfs Elies heeft nog een tijd gepost daar, ooooh dat was leuk
Rah rah ahahahahaaaaaa.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n MP3-speler.
Met voornamelijk Chickenfoot, de laatste van Slash (solo), live plaatje van Paramore. De nieuwe van Maiden er nog ff op knallen
Oh, maar dat is (ondanks wat er toen gezegd isquote:Op donderdag 2 september 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeee![]()
[..]
Yep, al was mijn postgedrag daar niet geheel wat men er van hoopte ().
Ik had het ipv die lijstjes teveel over cheesecakeMaar het was wél gezellig!
Maiden is weer lekker op dreef.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n MP3-speler.
Met voornamelijk Chickenfoot, de laatste van Slash (solo), live plaatje van Paramore. De nieuwe van Maiden er nog ff op knallen
Dat doe je beter dan ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah klinkt interessantquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maiden is weer lekker op dreef.![]()
Kijk ook eens of je "My Favorite Scar" kunt vinden.
Neem dan de FLAC versie, de 160 kbps versie klinkt wat dof.quote:
Er is toch ook wel gewoon een 320kbps MP3 versiequote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem dan de FLAC versie, de 160 kbps versie klinkt wat dof.
bikini was voor van het weekend, en de kermis is morgen afquote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt ff niet fietsen na dit weekeinde voorlopig.
Ik riep dat ik mijn bikini uit de kast ging pakken omdat het mooi weer wasquote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er dit weekend waar je een bikini bij nodig hebt dan? Hier komt er trouwens een eng donkere wolk boven de stad drijven, het is echt ineens donker
In je bikini naar de kermis.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik riep dat ik mijn bikini uit de kast ging pakken omdat het mooi weer was
Dat jullie daar meteen weer andere gedachten bij krijgen![]()
Jij denkt dat ik in bikini gasten ontvang ofzo![]()
Eh neequote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In je bikini naar de kermis.
En dat heb je gemist?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nee
Er zijn wel mannen die tijdens de eerste dag en masse hun shirts uit trekken
Maar dat was gisteren
Dat je het hem nog uit gaat leggenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bikini was voor van het weekend, en de kermis is morgen af
Echt inééns ja, ik keek er ook van op!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er dit weekend waar je een bikini bij nodig hebt dan? Hier komt er trouwens een eng donkere wolk boven de stad drijven, het is echt ineens donker
Inderdaad jaquote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je het hem nog uit gaat leggen![]()
[..]
Echt inééns ja, ik keek er ook van op!
Ik wil mn imago van braaf meisje houdenquote:
Dan moet je hem uit zijn nek laten zwetsen en mij af en toe ff op hem loslaten, dan zet ik hem weer ff op zijn plekquote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil mn imago van braaf meisje houden
Nee, niet Greys. Hou haar in de kooiquote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem uit zijn nek laten zwetsen en mij af en toe ff op hem loslaten, dan zet ik hem weer ff op zijn plek
Wie gaat er dood?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Whut, ik zap eens langs GTST, sterfscene.
He, gezellig.
Ik heb de grootste gepaktquote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem dan de FLAC versie, de 160 kbps versie klinkt wat dof.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, zet jij Pagan op zijn plek?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem uit zijn nek laten zwetsen en mij af en toe ff op hem loslaten, dan zet ik hem weer ff op zijn plek
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik quote Pagan hoor jongensquote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, niet Greys. Hou haar in de kooi![]()
Daar pas ik niet in hoor, puppyquote:
Da's mazzel dan ja! Lekker handig ook, doordeweeks een feestje, arme buren die moeten werken morgenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
*Burp*![]()
M'n buurman heeft een feestje vanavondGelukkig ben ik morgen vrij!
GB welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in hoor, puppy
[..]
Da's mazzel dan ja! Lekker handig ook, doordeweeks een feestje, arme buren die moeten werken morgen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet dat je braaf bent ja
Daarna volgde een hele uitleg aan Loveless, bijdehandje, daar had ik het over.quote:
Ja, nou hij vertelde dat zijn vrouw en kinderen dat allemaal hadden geregeld omdat hij vandáág 65 wordt.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in hoor, puppy
[..]
Da's mazzel dan ja! Lekker handig ook, doordeweeks een feestje, arme buren die moeten werken morgen
Beetje harig.quote:
Nou, ik wilde jou wel eens Pagan aan zien pakkenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna volgde een hele uitleg aan Loveless, bijdehandje, daar had ik het over.
Ow da's leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou hij vertelde dat zijn vrouw en kinderen dat allemaal hadden geregeld omdat hij vandáág 65 wordt.
Heb je toch nog wat aan zo'n buurt barbecue, een waarschuwing vooraf
Drukt op de knop *euhhhhhhhhhhnnnnnnn Geen van allen aubquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beetje harig.
[ afbeelding ]
Of liever glad?
[ afbeelding ]
Ik snap er ook niks meer vanquote:
Ik vind ze allemaal niet echt watquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beetje harig.
[ afbeelding ]
Of liever glad?
[ afbeelding ]
Nou, ik heb al drie jaar verjaardagsfeestjes meegemaakt. En ze zitten altijd in de tuin (overdekt) te kleppen tot diep in de nacht. Serieus, heb echt wel wakker gelegen daar vanquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow da's leuk!
En dan zal het misschien niet zo'n heul wild feestje worden
Het gaat vast hozen straksquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb al drie jaar verjaardagsfeestjes meegemaakt. En ze zitten altijd in de tuin (overdekt) te kleppen tot diep in de nacht. Serieus, heb echt wel wakker gelegen daar van
Dat vind ik wel altijd lekker slapenquote:
Maar bedankt dat je het noemt, ik was het vergeten!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik kom te laat thuis voor Expeditie Robinson
Beter gezegd, wat heb ik gemist!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nu thuis, wat heb ik gemist?
Hol, sleutel, rugzak met dubbele bodem... en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nu thuis, wat heb ik gemist?
Mij!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
Goedenavond?
[..]
Beter gezegd, wat heb ik gemist!
*OEMPF*quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Yesssssssssssssssssss, zandzakkengevecht zo
Zandquote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Yesssssssssssssssssss, zandzakkengevecht zo
wHUT?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Lange Frans ligt niet goed in de groep.
Iig niet in de andere groepquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Lange Frans ligt niet goed in de groep.
Jaaa! Designer strapless bikini's.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iig niet in de andere groep![]()
haaaaaaaaaaaa! boob!
Expeditie Robinson.quote:
Ik dacht net idd, dat ze gewoon met meisje en al mee moest slepenquote:
Dan ben je ons kwijt.quote:
Geen teamspirit.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ze wilde liever haar borst terug doen in haar bikini dan die zak vast houden
Nee, ik ben voor team zuid, ondanks kimquote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen teamspirit.![]()
En nu de strijd ter titanen!
Whut!? Wie?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
het gaat slecht met een van mijn schatjes
whut???quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
het gaat slecht met een van mijn schatjes
Blote tieten?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen teamspirit.![]()
En nu de strijd ter titanen!
Ik weiger een smiley te gebruiken tot je dit hebt toegelicht.quote:
Wat dan???quote:
Jij keek niet.quote:
Ja, en ze zijn nu sowieso opquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn nu sowieso op
Nou, eerst haperde het al met Windows Media Player, kreeg ik meldingen dat de mediabibliotheek niet goed meer was, steeds vaker chkdsk (checkdisk) testjes bij het opstarten, en nu is er gewoon eea aan bestanden weg.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, eerst haperde het al met Windows Media Player, kreeg ik meldingen dat de mediabibliotheek niet goed meer was, steeds vaker chkdsk (checkdisk) testjes bij het opstarten, en nu is er gewoon eea aan bestanden weg.
Een van m'n 1TB schatjes doet het niet meer goed
I knew it!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, eerst haperde het al met Windows Media Player, kreeg ik meldingen dat de mediabibliotheek niet goed meer was, steeds vaker chkdsk (checkdisk) testjes bij het opstarten, en nu is er gewoon eea aan bestanden weg.
Wat, waar ga ik zo snel 1TB aan data laten, ik heb nog maar 1 andere 1TB schijf en die is voor 95% vol, en een 80gb (systeem)schijfquote:
Ik heb nog wel 512gig liggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waar ga ik zo snel 1TB aan data laten, ik heb nog maar 1 andere 1TB schijf en die is voor 95% vol, en een 80gb (systeem)schijf
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kut standaard PI's in de nieuwe layoutquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Jammer joh, PI te laat veranderd
HOE IS HET MET DE EUROVISIE COLLECTIE!?!??!?!?!!?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waar ga ik zo snel 1TB aan data laten, ik heb nog maar 1 andere 1TB schijf en die is voor 95% vol, en een 80gb (systeem)schijf
Ja ehquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is al dood denk ik (hoop ik)quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HOE IS HET MET DE EUROVISIE COLLECTIE!?!??!?!?!!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |