SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Birthday!
[ Bericht 34% gewijzigd door tombolafan op 01-09-2010 14:34:34 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whut? Ik kom hier elke dag wel kleppen?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je weer zo druk lately? We missen je hier
Ja ik bedoelde meer op 'minder dan anders', niet 'totaal niet'.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Ik kom hier elke dag wel kleppen?
En het is een stuk drukker op het werk geworden, dus dat het allemaal wat minder is en niet meer de hele dag kan wel zijn ja
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boekquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer op 'minder dan anders', niet 'totaal niet'.
Druk is ook weleens lekker toch
Logisch hoor, ik heb er ook niet altijd evenveel zin in of tijd voorquote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boek
Maar het is wel minder dan anders, maar nog steeds dagelijks hoor![]()
En heer G?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is er ook in PR meer te doen dan anders en/of op het werk drukker dan anders en soms is er ook gewoon iets leuks op tv. Of moet ik ff wat meer aandacht aan de beestjes besteden. Of heb ik zin in een slecht boek
Maar het is wel minder dan anders, maar nog steeds dagelijks hoor![]()
2 weken!?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
tape zit er al weer om. Die sukkels van orthopedie waren even vergeten te vermelden dat je er dan buiten echt niet mee mag lopen zonder tape.
Dus ik kon gelijk ff nieuwe krijgen
Wel kut aan de ene kant trouwens.... ik moet nu 2 weken met deze doen. En ik heb lang niet het idee dat ie net zo stevig zit als al die anderen.
Naja, anders bel ik dinsdag wel dat ik toch ook nog last van mijn enkel en knie heb, of ze er donderdag niet ff naar kunnen kijken. Kunnen ze gelijk opnieuw tapen
Ja, 2 wekenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 weken!?
Das lang...![]()
Sterkte
Die is er doordeweeks haast niet he, dus die kan je de schuld niet geven.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 2 wekennormaal gesproken krijg ik elke week nieuwe. Maar ik heb al bedacht dat ik volgende week gewoon op bel
"ja hoi, iemand vond het tof om me nat te gooien. Nu is mn tape zeiknat"
en dan moet ik nieuwemisschien ligt het ook wel aan mij hoor dat hij nu niet zo stevig zit... ik weets niet
"ja het is idd niet zulk mooi weer"quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Boor en de Bejaarde in goed gesprek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Boor en de Bejaarde in goed gesprek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ja het is idd niet zulk mooi weer"
-Nee daar baal ik wel van hoor
"Ja ik ook. Maar ach, de zon schijnt soms"
-Ja dat is zo
"Joh, wees blij dat het niet regent. Dan had je dat takkewijf weer te bleren dat je moet doorlopen"
-Hihiihii het is maar goed dat ze ons niet verstaat
"weet je, ik word zo moe van haar. Dan krijgen we biefstuk of kip, maar die stukjes zijn nog te klein om fatsoenlijk iemand mee te vergiftigen!"
-Ik snap je! Het zal wel teveel doekoe's kosten!
"Maar ze koopt telkens wel van die neppe klere patta's!"
-Ik zweer het je, ze is mijn bitch wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat neppe patta's zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, neppe klere patta's.
Nette klere schoenen. Van de reclame? Ik ben je bitch niet?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ken die reclame niet geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat neppe patta's zijn?
Nou, neppe klere patta's.
Nette klere schoenen. Van de reclame? Ik ben je bitch niet?
Echt niet? Ik denk het wel hoor!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet geloof ik![]()
Serieus waar, nog nóóit gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt niet? Ik denk het wel hoor!
omfg greys. Dit is zonder geinen wel heel erg hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus waar, nog nóóit gezienKijk ik soms naar andere tv-zenders ofzo?
Geen idee, maar hij komt nu ook niet meer op tv volgens mij. Een reclame van een jaar of één, twee geleden?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezien
Ik fok me een ongeluk tijdens de reclames ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan dat nou!Dan zappen jullie zeker altijd bij de reclame (of gaan jullie fok!ken, dat kan ook
)
Hihiiiiiiihihi. Why?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg greys. Dit is zonder geinen wel heel erg hoor
Het kan niet aan de leeftijd liggen, want...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.![]()
We worden oud Greys.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gezien
Zo jong is Tombo anders ook niet meer!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiihihi. Why?
[..]
Het kan niet aan de leeftijd liggen, want...
[..]
Jaaaaaaaaaaa?! Op welke zender?!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh! 27 Dresses komt op tv vanavond!![]()
Chickflick galore!
RLT5!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa?! Op welke zender?!
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo jong is Tombo anders ook niet meer!
Als jij oud bent, ben ik een fossiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste kan je eventueel nog op uitzendinggemist.nl kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
RLT5!
Op Net5 komt Pretty Woman, voor de 617e keer
Wel lastig lastig, want op Ned. 1 komt Hello Goodbye en dat vind ik ook altijd leuk.
Lekker snotteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |