abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85995262
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Aquars het volgende:

[..]

Bekijk de eerste 10 seconden en je hoort een explosie..
Waarom is die explosie dan niet te zien op seismografen?
Leaf
pi_85995290
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef eurabia het volgende:

[..]

Ik bestudeer andere bronnen. 9-11 bronnen stellen niets voor als je het complete plaatje wilt begrijpen.
Uit jouw reacties krijg ik niet het idee dat je het complete plaatje wil begrijpen.

Zo te zien heb jij al bepaald hoe dat plaatje er uit moet zien.
Leaf
  donderdag 2 september 2010 @ 19:36:15 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85995326
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Mazzel. Kom weer eens terug als je iets zinnigs te melden hebt en inhoudelijk post ipv alleen maar te flamen. :W
Dat heb ik een tijd geprobeerd. Dat werkte bij jou niet, dus die hoop heb ik allang opgegeven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 september 2010 @ 19:37:36 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85995377
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef Aquars het volgende:
Hieronder een video over ooggetuigen (reporters, burgers, brandweermannen) die allemaal spreken van explosies. Vanaf 4 minuten wordt het interessant, beelden van brandweermannen die het gebied ontruimen; "there's a bomb in the building, start clearing out"
"there a report of a secondary device in the area"

Hebben ze het dan allemaal mis?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Heb je wel eens een stuk staal horen breken? :)
Onikaan ni ov dovah
pi_85995410
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:57 schreef eurabia het volgende:

[..]

"Het is ook niet zo dat er high tech camera's gebruikt worden als beveiliging. Dat zijn vaak low res camera's en camera's die niet constant beelden opnemen"

Ja tuurlijk. Het Pentagon maakt gebruik van cameras die maar 20 frames per minuut vastleggen, maar een drugdealer heeft heel zijn villa omringt met livestream beelden om alles en iedereen in de gaten te houden, als is het een vogel.

Alle beelden zijn in beslag genomen. Van hotels tot aan tankstations die rondom het Pentagon staan en geen één ervan zal ooit worden vrijgegeven. Als je niks te verbergen hebt dan doe je niet zo moeilijk met het vrijgeven van beelden. Zeker als je ze nodig hebt om een oorlog te beginnen.
Voor de tien miljoenste keer:
De Citgo-opname en de Doubletree-opname zijn al jaren en jaren vrijgegeven (in 2006 om precies te zijn). Quasi onmiddelijk nadat ze mochten worden vrijgegeven (daarvoor niet omdat ze mogelijk als bewijs zouden dienen in een rechtzaak (tegen Moussouai)).

Dit waren de beelden waarvan de complotdenkers al jaren van waren aan het schreeuwen dat ze zeker en vast iets moesten laten zien.

Van de overige zijn er geen bruikbare bij.
Lees dit alstublieft eens:
http://www.911myths.com/index.php/FBI_hides_84_Pentagon_videos

Welke beelden zouden ze volgens jou specifiek nog moeten vrijgeven dan?
  donderdag 2 september 2010 @ 19:42:49 #106
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_85995572
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je wel eens een stuk staal horen breken? :)
Nee, heb je wat vergelijkingsmateriaal dan?
En waarom zou staal breken als het hele gebouw nog overeind staat?
pi_85995735
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:42 schreef Aquars het volgende:

[..]

Leg nou eens uit, als er vooraf explosies zijn geweest, waarom zijn die dan niet te zien op de seismografen?

En waarom kan het niet zo zijn dat mensen in stress situaties iets verkeerds uitleggen?
Leaf
  donderdag 2 september 2010 @ 19:48:17 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85995762
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:42 schreef Aquars het volgende:

[..]

Op het moment even niet, ik heb hier nog geen geluid. Wat zoeken op 'destructive testing steel' of iets van die strekking bij youtube levert denk ik wel iets leuks op.
En staal kan al breken als de belasting ernstig verandert door de aanwezige schade. Als balken over hun limiet gaan etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_85995884
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef gorggg het volgende:

[..]

Voor de tien miljoenste keer:
De Citgo-opname en de Doubletree-opname zijn al jaren en jaren vrijgegeven (in 2006 om precies te zijn). Quasi onmiddelijk nadat ze mochten worden vrijgegeven (daarvoor niet omdat ze mogelijk als bewijs zouden dienen in een rechtzaak (tegen Moussouai)).

Dit waren de beelden waarvan de complotdenkers al jaren van waren aan het schreeuwen dat ze zeker en vast iets moesten laten zien.

Van de overige zijn er geen bruikbare bij.
Lees dit alstublieft eens:
http://www.911myths.com/index.php/FBI_hides_84_Pentagon_videos

Welke beelden zouden ze volgens jou specifiek nog moeten vrijgeven dan?
Ik ken die poepbeelden. Mijn telefoon van dertig euro filmt beter, maar dat terzijde. Het boeit me verder ook niet wat de FBI en CIA zegt. Alsof je alles moet geloven wat die lui roepen? Irak lag ook vol met WMD's, maar daar hebben we ook niets van terug gezien. Dus hoe betrouwbaar zijn die bronnen daar in Amerika?
pi_85995955
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:35 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Uit jouw reacties krijg ik niet het idee dat je het complete plaatje wil begrijpen.

Zo te zien heb jij al bepaald hoe dat plaatje er uit moet zien.
Schrijf eerst duizende namen van personen en bedrijven op een vel, link ze elkaar, en dan pas kom je in de buurt op het complete plaatje te begrijpen.
pi_85996032
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:52 schreef eurabia het volgende:

[..]

Schrijf eerst duizende namen en bedrijven op een vel, links ze elkaar, en dan pas kom je in de buurt op het complete plaatje te begrijpen.
Nogmaals, wat denk je nog te bereiken hiermee?

Je negeert duidelijke feiten, je negeert getuigen en zelfs simpele logica schuif je aan de kant.

Denk je dat je op die manier iemand kunt overtuigen van jouw gelijk?
Leaf
pi_85996059
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef eurabia het volgende:

[..]

Ik ken die poepbeelden. Mijn telefoon van dertig euro filmt beter, maar dat terzijde. Het boeit me verder ook niet wat de FBI en CIA zegt. Alsof je alles moet geloven wat die lui roepen? Irak lag ook vol met WMD's, maar daar hebben we ook niets van terug gezien. Dus hoe betrouwbaar zijn die bronnen daar in Amerika?
Achja. Als je 1 keer iets fout doet, ben je altijd fout.

Daar komen de drogredenaties alweer....
Leaf
pi_85996334
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef eurabia het volgende:

[..]

Ahzo, dus 10 min. geleden zeg je: "Alle beelden zijn in beslag genomen. Van hotels tot aan tankstations die rondom het Pentagon staan en geen één ervan zal ooit worden vrijgegeven.".

En als dan wordt verwezen naar beelden van een tankstation en een hotel die dus wel al werden vrijgegeven, ken je ineens de "poepbeelden" wel.
pi_85996368
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Leg nou eens uit, als er vooraf explosies zijn geweest, waarom zijn die dan niet te zien op de seismografen?

En waarom kan het niet zo zijn dat mensen in stress situaties iets verkeerds uitleggen?
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf

Assertion 4 wat betreft het niet registreren van explosies op seismografen.
Leaf
pi_85996462
Zie maar eerst uit te vissen hoe bekende terroristen uit de jaren 90 visums hebben gekregen om naar Amerika te reizen om van daaruit 9/11 te plannen.

Bekende terroristen uit Pakistan die ff een visum aanvraag doen, de vs binnen wandelen en vlieglessen nemen. Net een Hollwyood film waarin alles mogelijk is.

Zulke kleine details zeggen al genoeg over 9/11.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:11:20 #116
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_85996551
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef VancouverFan het volgende:[quote]
Omdat de explosies niet op de begane grond of de kelder zijn geweest, maar op hoogte. 10e, 34e, 50e etage of welke verdieping ze ook explosieven hebben geplaatst. Voordat de schokgolf de grond bereikt is de trilling zo verzwakt dat ze niet te zien waren? Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
quote:
Dat kan zeker wel, dat ontken ik ook niet.
Als er een aantal mensen zijn die dat zeggen kan het zijn dat ze het verkeerd interpreteren. Dit zijn echter zoveel mensen die hetzelfde verklaren, dan lijkt mij het eerder logisch dat het klopt wat ze zeggen dan dat ze allemaal zo onder de stress zitten en het allemaal verkeerd uitleggen en onzin uitkramen. Zeker niet van getrainde brandweermannen, die kunnen wel met stress omgaan :)
pi_85996602
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:08 schreef eurabia het volgende:
Zie maar eerst uit te vissen hoe bekende terroristen uit de jaren 90 visums hebben gekregen om naar Amerika te reizen om van daaruit 9/11 te plannen.

Bekende terroristen uit Pakistan die ff een visum aanvraag doen, de vs binnen wandelen en vlieglessen nemen. Net een Hollwyood film waarin alles mogelijk is.

Doe maar geen moeite meer. Jij hebt je plaatje allang gekleurd en weigert dat realistisch in te kleuren.
Compleet zinloos om verder een discussie te voeren dan.
Leaf
pi_85996611
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:08 schreef eurabia het volgende:

Bekende terroristen?
Pakistan?

Heb je eigenlijk enig idee waar je over bezig bent of kom je hier wat random onzin posten?
pi_85996753
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef Aquars het volgende:

[..]

Omdat de explosies niet op de begane grond of de kelder zijn geweest, maar op hoogte. 10e, 34e, 50e etage of welke verdieping ze ook explosieven hebben geplaatst. Voordat de schokgolf de grond bereikt is de trilling zo verzwakt dat ze niet te zien waren? Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Waarom zijn er op die verdieping explosies geweest? En waarom heeft niemand dat gezien? De torens werden na het eerste vliegtuig constant in de gaten gehouden. Dan moet er toch wel iets te zien zijn geweest op de TV beelden.

quote:
Dat kan zeker wel, dat ontken ik ook niet.
Als er een aantal mensen zijn die dat zeggen kan het zijn dat ze het verkeerd interpreteren. Dit zijn echter zoveel mensen die hetzelfde verklaren, dan lijkt mij het eerder logisch dat het klopt wat ze zeggen dan dat ze allemaal zo onder de stress zitten en het allemaal verkeerd uitleggen en onzin uitkramen. Zeker niet van getrainde brandweermannen, die kunnen wel met stress omgaan :)
Het filmpje is natuurlijk zo geknipt dat er wordt verteld wat men wil horen. Dat filmpje is verre van objectief.

En ook brandweermannen kunnen foute inschattingen maken op zo'n dag. Die zijn ook niet alwetend en kunnen ook niet ter plekke verklaren wat er gebeurd (is).

Want hoe zouden die mensen precies kunnen weten wat er gebeurd is? Zijn ze ter plekke geweest? Hebben ze gezien wat er gebeurd is?
Leaf
pi_85996878
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef gorggg het volgende:

[..]

Bekende terroristen?
Pakistan?

Heb je eigenlijk enig idee waar je over bezig bent of kom je hier wat random onzin posten?
Ik pak ff gewoon een willekeurige terrorist.

Het jaar 2000:

The CIA was aware of al-Mihdhar involvement with al-Qaeda.

En dit was er één die in het Pentagon vloog met een visum op zak. Hm.. slechte screening daar in de VS. Bekende van Al Qaida visums verlenen. Alsof die gasten de toerist gaan uithangen.
pi_85997056
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef eurabia het volgende:

[..]

Het jaar 2000:

En dit was er één die in het Pentagon vloog met een visum op zak. Hm.. slechte screening daar in de VS. Bekende van Al Qaida visums verlenen. Alsof die gasten de toerist gaan uithangen.
Welke acties had die voor 9/11 gedaan waarom toegang zou moeten worden geweigerd?

Jij wilt iemand toegang weigeren alleen maar omdat die bekend is bij de CIA 8)7

Overigens, hij is in Augustus wel op een watch list gezet zoals jij selectief vermijd uit jouw bron.
Leaf
  donderdag 2 september 2010 @ 20:24:18 #122
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_85997097
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom zijn er op die verdieping explosies geweest? En waarom heeft niemand dat gezien? De torens werden na het eerste vliegtuig constant in de gaten gehouden. Dan moet er toch wel iets te zien zijn geweest op de TV beelden.
[..]
[quote]
Het filmpje is natuurlijk zo geknipt dat er wordt verteld wat men wil horen. Dat filmpje is verre van objectief.
Vreemd dat je ooggetuigen die een vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen wel direct voor waar aanneemt, maar videos die iets anders beweren zijn meteen niet objectief en iedereen zat zo onder de stress dat ze allemaal hetzelfde vertellen, maar het helemaal niet klopt.
quote:
Want hoe zouden die mensen precies kunnen weten wat er gebeurd is? Zijn ze ter plekke geweest? Hebben ze gezien wat er gebeurd is?
Je ziet toch dat de meeste getuigen daar ter plekke zijn?

Maar goed, ik ga weer even verder. Er komt vast wel een tijd dat je uit die tunnelvisie komt :D
pi_85997261
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef Aquars het volgende:

[..]

Vreemd dat je ooggetuigen die een vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen wel direct voor waar aanneemt, maar videos die iets anders beweren zijn meteen niet objectief en iedereen zat zo onder de stress dat ze allemaal hetzelfde vertellen, maar het helemaal niet klopt.
Een explosie horen is wat anders dan een explosie zien.
Zoals al gezegd, het hoeft niet perse een explosie te zijn geweest wat die mensen hebben gehoord.

Daarnaast hebben "mijn" getuigen de tijd gehad om na te denken. Jouw getuigen reageren in het heetst van de strijd.

quote:
Je ziet toch dat de meeste getuigen daar ter plekke zijn?
Op de "10e, 34e, 50e etage of welke verdieping ze ook explosieven hebben geplaatst". Je weet niet eens waar die explosies waren, je weet wel dat die mensen erbij waren 8)7

quote:
Maar goed, ik ga weer even verder. Er komt vast wel een tijd dat je uit die tunnelvisie komt :D
Tja, de realiteit ondersteunt mij tunnelvisie. Hoe zit het met die van jou?

Ik wacht nog even op de uitleg waarom die explosies niet op de TV beelden te zien zijn geweest.
Leaf
pi_85997435
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef eurabia het volgende:

[..]

Het jaar 2000:

Je zou ook verder moeten lezen:

quote:
On June 10, he returned to Saudi Arabia for a month, where he applied to re-enter the United States through the Visa Express program, indicating that he intended to stay at a Marriott hotel in New York City.[36] On his visa application, Mihdhar falsely stated that he had never previously traveled to the United States.[38]

On July 4, Mihdhar returned to the United States, arriving at New York City's John F. Kennedy International Airport,[36] using a new passport obtained the previous month.[39] A digital copy of one of Mihdhar's passports was later recovered during a search of an al-Qaeda safe house in Afghanistan, which held indicators, such as fake or altered passport stamps, that Mihdhar was a member of a known terrorist group.[40] At the time when Mihdhar was admitted to the United States, immigration inspectors had not been trained to look for such indicators. Upon arriving, Mihdhar did not check into the Marriott but instead spent a night at another hotel in the city.[36]
Leaf
pi_85997536
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Welke acties had die voor 9/11 gedaan waarom toegang zou moeten worden geweigerd?

Jij wilt iemand toegang weigeren alleen maar omdat die bekend is bij de CIA 8)7
Intel vanuit het M.O had de VS gewaarschuwd dat al-Mihdhar gelinkt was aan de United States embassy attacks van 1998.

Genoeg reden dus om een persoon in de gaten te houden als hij je land binnenkomt. En zeker als het om de VS gaat. Maar hij mocht doorlopen en hij mocht vlieglessen nemen.

Alle andere terroristen mochten ook gewoon doorlopen en vlieglessen nemen en geloof me.. ze waren allemaal bekend in Amerika voor 9/11 2001.

Ik sluit zo af, maar ja, ik geloof de getuigen en ik geloof dat er vliegtuigen door gebouwen zijn gevlogen, maar ik geloof ook dat de VS wist wat er ging gebeuren en geen fuck deed om het tegen te houden. Sterker nog. Ik geloof dat de VS deze terroristen via tussenpersonen in onder andere Pakistan hebben opgetrommeld om een aanslag te plegen op de VS.

Waarom? Tjah...

En mochten deze terroristen echt op eigen houtje hebben gehandeld dan petje af voor deze gasten. Ze hebben alle geheime diensten, waar dan ook ter wereld, omzeilt alsof ze spoken waren.

Zeker allemaal terroristen met een IQ van 180 en ze beschikken allemaal over connecties binnen regeringen willen ze zoiets als 9/11 flikken zonder dat iemand ze door heeft.

Nogmaals petje af, maar niet heus, want zoals ik eerder zei: Ik ben te nuchter om zulke dingen te geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')