http://twitter.com/ronfresen/status/22695756721quote:En #Bijleveld die CDA verg voorzit zegt dat het niet lang zal duren
Lijkt me sterk. Klink is groot binnen de partij..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef venomsnake het volgende:
Ze zullen Ab er wel uit knikkeren en er een volgend schaap neerzetten.
't Is te hopen. En hij mag z'n rookverbod meteen onder z'n arm meenemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef remlof het volgende:
De Deur met in de hoofdrol o.a. Ab Klink
Flauw
http://twitter.com/ronfresen/status/22696701071quote:#Klink bevestigt dat ie vanmorgen op partijbureau was. Ontboden. En Ferrier en Koppejan waren er ook. Verhagen niet. Bevestigt woordv CDA
Het orakel heeft weer gesprokenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Berichtgeving over de ‘deur’ eenzijdig
knip
Volgens Geert Wilders is de berichtgeving over de deur ‘lui, laf en links’. De gedoogpoliticus zegt: “Het is knettergek dat al die journalisten aan de buitenkant staan te wachten, terwijl binnen de vergadering plaatsvindt.” Wat filosofischer vervolgt hij: “Maar als een deur helemaal niet open kan… kunnen we het dan nog wel een deur noemen? Is die dan geen onderdeel geworden van een politieke muur tussen de Haagse elites en de gewone Nederlander? De media legt vrijwillig een cordon sanitaire om de crisisbesprekingen van het CDA en laat zo zestien miljoen Nederlanders in de kou staan.”
Nou, dat lijkt mij duidelijk dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Toad het volgende:
[..]
http://twitter.com/ronfresen/status/22696701071
http://twitter.com/politiek24/status/22697774377quote:politiek24 WOENSDAG NIET LIVE: CDA-fractie verbiedt Politiek 24 vandaag live beeld van #dedeur
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:09 schreef Toad het volgende:
[..]
http://twitter.com/politiek24/status/22697774377
Als ze hem er nu uit gooien zijn ze die plek toch ook kwijt? Dan heeft die hele coalitie niet zo veel zin meerquote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef venomsnake het volgende:
Vind ik ook een mooi beeld idd:quote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de videolink van RTL niet meer vinden met dat mooie fragment van Geert, Mark en Maxime direct na de installatie van de nieuwe kamer. Dat ze zo alle drie op elkaar afrenden.
En heeft duidelijk de leiding.quote:
crosspostje.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef Arcee het volgende:
Ik heb toch het idee dat Verhagen iig niet gaat buigen en dat de dwarsliggers overtuigd moeten worden of op zullen stappen. De onderhandelingen zullen dus niet stoppen, verwacht ik.
Twitter Dominique van der Heyde.quote:Voorzitter Henk Bleker #CDA noemt de individuele gesprekken een 'ultieme poging' om eensgezindheid te bereiken. een laatste poging dus.
wat zei zequote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef Toad het volgende:
Gerda Verburg steelt wel de show zeg, op dit moment.
hahahahaha waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Berichtgeving over de ‘deur’ eenzijdig
Ondanks het grote aantal journalisten dat voor de deur van de CDA-vergadering staat, blijft de berichtgeving over het voortdurende crisisberaad eenzijdig. Eén kant van de deur wordt overmatig belicht, terwijl de keerzijde buiten beschouwing wordt gelaten. Dit is niet alleen journalisten te verwijten, ook politici dragen verantwoordelijkheid. “Het CDA laat ons ook alleen maar één kant van de deur zien”, aldus parlementair verslaggever Ferry Mingelen. “Die breng je dan dus in beeld. Dat kun je ons niet verwijten.”
Wel zijn er volop speculaties hoe het leven aan de andere kant van de deur is. Prozaïsche analyses houden het op ‘hetzelfde als de deze kant, maar dan in spiegelbeeld’. Vragen als ‘zijn de panelen hetzelfde aan de andere zijde? ‘Welke houtsoorten zijn in de deur verwerkt’ en ‘hoe zit het met de klink?’ houden journalisten al bijna 24 uur bezig. De Latijnse spreuk boven de deur is inmiddels ontcijferd. (‘De palmboom groeit tegen de verdrukking in.’)
Volgens Geert Wilders is de berichtgeving over de deur ‘lui, laf en links’. De gedoogpoliticus zegt: “Het is knettergek dat al die journalisten aan de buitenkant staan te wachten, terwijl binnen de vergadering plaatsvindt.” Wat filosofischer vervolgt hij: “Maar als een deur helemaal niet open kan… kunnen we het dan nog wel een deur noemen? Is die dan geen onderdeel geworden van een politieke muur tussen de Haagse elites en de gewone Nederlander? De media legt vrijwillig een cordon sanitaire om de crisisbesprekingen van het CDA en laat zo zestien miljoen Nederlanders in de kou staan.”
Naast Bleker, Verhagen en Klink is zij het enige kamerlid dat voor de camera commentaar wil/durft te geven. Wel opmerkelijk. Gisteren had ze een leuke opmerking tijdens een van de schorsingen: 'wij hebben nu een pauze om de handen te wassen, dat is nodig'.quote:
Of Ferry Mingelen als clown, het leken net een stel amateurs:quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Gisteravond live:
Klink komt naar buiten... Hij moet naar de WC!
5 minuten later weer live: Klink is weer terug van de WC!![]()
![]()
![]()
hahaquote:
Oeh Yes, maar dat verliest Klink, Maxime is een gemene straatvechterquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Gert het volgende:
Politiek24 zendt ouwe CDA-rommel uit momenteel.
Wij willen Klink en Verhagen zien in een versie van "Two Tribes" van Frankie Goes To Hollywood.![]()
100 pct.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
haha
hoe zeker is het trouwens dat die brief legit is?
Ik ben in het buitenland dus heb minder toegang tot het nieuws
Ach gut, Klinkie heeft gewetensbezwaren. Dat wist ie toch ook wel toen ie er aan begon!?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Toad het volgende:
Er komt weer een fractievergadering aan volgens de NOS.
Fractieleden willen opheldering. Een kick voor dit topic dus.
O ja, en we hebben de brief van Klink: http://content2c4a.omroep(...)ocs/010910_klink.pdf
Lees de brief nog een keer zou ik zeggen. Er is wel meer aan de hand.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach gut, Klinkie heeft gewetensbezwaren. Dat wist ie toch ook wel toen ie er aan begon!?
Jazeker, maar dat staat niet in de briefquote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Lees de brief nog een keer zou ik zeggen. Er is wel meer aan de hand.
Nou ja, in de brief staat dat Wilders heeft aangegeven met een compleet ander verhaal te komen na het regeerakkoord. Dat hadden velen toch niet verwacht. Het is in die zin een onthullende brief hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat staat niet in de brief
Patatquote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Grote foto van een grote zak met friet in de nrc next, die naar de fractiekamer gebracht werd.
Het was toch niet onbekend dat Wilders op terreinen, in ruil voor steun van eigen punten, zou gedogen, maar wel zijn eigen verhaal zou blijven verkondigen!? Is Ab nu ineens naïef? Of is Ab wellicht de onderhandelingen ingegaan in de hoop dat het op niets zou uitdraaien en vreest hij nu dat de CDA-leden zullen toestemmen wanneer zij het akkoord, waar Maxime tevreden over is, onder ogen krijgen. Het zou wellicht verklaren waarom hij nu ineens begint over het geweldige belang van de verschillende gedachten achter de overeengekomen punten!?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ja, in de brief staat dat Wilders heeft aangegeven met een compleet ander verhaal te komen na het regeerakkoord. Dat hadden velen toch niet verwacht. Het is in die zin een onthullende brief hoor.
Nou ja, kennelijk hoopte Klink c.s. er wel op dat Wilders zou dimmen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was toch niet onbekend dat Wilders op terreinen, in ruil voor steun van eigen punten, zou gedogen, maar wel zijn eigen verhaal zou blijven verkondigen!? Is Ab nu ineens naïef? Of is Ab wellicht de onderhandelingen ingegaan in de hoop dat het op niets zou uitdraaien en vreest hij nu dat de CDA-leden zullen toestemmen wanneer zij het akkoord, waar Maxime tevreden over is, onder ogen krijgen. Het zou wellicht verklaren waarom hij nu ineens begint over het geweldige belang van de verschillende gedachten achter de overeengekomen punten!?
Komt van Lubbers en Hirsch. B...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was toch niet onbekend dat Wilders op terreinen, in ruil voor steun van eigen punten, zou gedogen, maar wel zijn eigen verhaal zou blijven verkondigen!? Is Ab nu ineens naïef? Of is Ab wellicht de onderhandelingen ingegaan in de hoop dat het op niets zou uitdraaien en vreest hij nu dat de CDA-leden zullen toestemmen wanneer zij het akkoord, waar Maxime tevreden over is, onder ogen krijgen. Het zou wellicht verklaren waarom hij nu ineens begint over het geweldige belang van de verschillende gedachten achter de overeengekomen punten!?
Ik spreek je niet tegenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt van Lubbers en Hirsch. B...
Schijnen drie dikke vriendjes te zijn...
Dus toch naïef, .... nehhhhquote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk hoopte Klink c.s. er wel op dat Wilders zou dimmen.
Klink is volgens mij het type die vroeger op school zijn klasgenootjes verraadde bij de meester als ze stiekem op het schoolplein hadden staan roken, een echt gluiperig strebertje, dus ik geloof Wilders wel in dezequote:Op woensdag 1 september 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Wilders, kom er maar in.
Nu ja, ik snap Klink's huidige gevoelens wel. Zeker als Wilders het zo heeft gemeld in te besprekingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Klink is volgens mij het type die vroeger op school zijn klasgenootjes verraadde bij de meester als ze stiekem op het schoolplein hadden staan roken, een echt gluiperig strebertje, dus ik geloof Wilders wel in deze
Dus jij gelooft iemand die vroeger zijn klasgenootjes een oor aan naaidequote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nu ja, ik snap Klink's huidige gevoelens wel. Zeker als Wilders het zo heeft gemeld in te besprekingen.
En eerlijk gezegd geloof ik dan Klink's lezing eerdan dan die van Wilders.
Blijft een beetje merkwaardig dat Klink dan zo lang mee-onderhandeld heeft.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nu ja, ik snap Klink's huidige gevoelens wel. Zeker als Wilders het zo heeft gemeld in te besprekingen.
En eerlijk gezegd geloof ik dan Klink's lezing eerdan dan die van Wilders.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
Nowlive volgt De Deur ook, scoop: http://home.nowlive.eu/nieuws/17373
quote:Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Maanvis (blijft op ban)
TOF daar moet ik bij zijn. Hoe laat?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
CDA-fraktie komt vanavond nog met een gezamelijke verklaring!
Heel misschien nog live tijdens KVDB, maar dat duurt nog een kwartier. Daarna is er nog reclame en journaal.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TOF daar moet ik bij zijn. Hoe laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |