Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....![]()
Verders.... count me in >>>>![]()
Ik ben te herkennen aan deze tas, aapje of allebei....
[ afbeelding ]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).
Daar kan ik me iets van herinnerenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Ja. Gelukkig.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Iedereen herkent je.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Het is niet zo ver, misschien 5 minuutjes. Bovendien is dat in het daglicht niet zo erg, toch? En als je weggaat om de spullen weer op te halen wil er vast wel iemand mee lopen. Ian en ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende: ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?
Andere kant op, west brabant. Moet nog even opzoeken hoe laat precies we weg moeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets van herinneren
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Note to myself: Goed veel drinken. Dan kan ik het wel aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?
Doe jij een truenootje voor een breezer?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Ow, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
[ afbeelding ]
ha ha ha blufquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Idee afgewezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedachtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie neemt z'n kinderen mee dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hij kwam net van de kotsbak afquote:Op donderdag 2 september 2010 08:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |