Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee hij zoekt hem echt zo cheap ass als het maar cheap ass kan zijn
Moet ik m'n gitaar weer steeds in Eb zetten en weer terug. En ik moet nog even wachten tot m'n fuel tank er is, zodat ik m'n Wah kan gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is erg lekker.
Voodoo Child van Hendrix, is ook wel aan te raden.
Ik heb daar een goede oplossing voor.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Moet ik m'n gitaar weer steeds in Eb zetten en weer terug. En ik moet nog even wachten tot m'n fuel tank er is, zodat ik m'n Wah kan gebruiken
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.
Goedkoper krijg je ze niet aangeboden.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.
Nice!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoMja als hij weer geld heeft kijken we gewoon verder waarschijnlijk mag hij een van mijn gitaren lenen
Ik heb zelf een soortgelijke versterker, maar dan van Volcano. Maar die gebruik ik voor mijn basgitaarquote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Braddie het volgende:
)
[..]
Nice!![]()
Dat versterkertje heeft overigens, heb het even nagekeken.
1 input(logisch)
1 Volume(logisch)
1 EQ knop(is voor de hoge tonen)
1 Overdrive Knop(whehehe)
1 Overdrive Level(Altijd handig)
1 Phones(Kan je ook redelijk door opnemen)
10 Watt vermogen(is ook wel aardig hard)
Gave filmquote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Idiocracy al gekeken? Ik dacht eerst dat het gewoon een grappige film wasMaar zo langzamerhand lijkt het meer op een documentaire over onze toekomst
Bassen kan hier ook wel op trouwens(is niet aan te radenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb zelf een soortgelijke versterker, maar dan van Volcano. Maar die gebruik ik voor mijn basgitaar
Dan heeft ie nog een amp nodig... (niet dat ik wil zeuren ofzo, ik merk het alleen op)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoMja als hij weer geld heeft kijken we gewoon verder waarschijnlijk mag hij een van mijn gitaren lenen
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog een amp nodig... (niet dat ik wil zeuren ofzo, ik merk het alleen op)
Ja daar kijk ik hier toch voorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog een amp nodig... (niet dat ik wil zeuren ofzo, ik merk het alleen op)
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb een keer geprobeerd om een koptelefoon in de output van een gitaar te steken en kijken wat er ging gebeuren, maar dat was niet veel.
Op het idee om een koptelefoon in een gitaar te pluggenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Braddie het volgende:
Hoezo "![]()
" ? Op wie was dat overigens een reactie?
Dat dacht ik eerst ookquote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht toen ik net speelde ook dat er geluid uit een top kwam, zoals op die foto
Insert facepalm!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is erg lekker.
Voodoo Child van Hendrix, is ook wel aan te raden.
Zie sig. Die 15 euro van die meuk van Braddie zal het niet worden, dees is veel slechter! PM me maar bij interesse!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee hij zoekt hem echt zo cheap ass als het maar cheap ass kan zijn
Intro van Voodoo Child is niet te gek moeilijk, althans... de simpele versie.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Insert facepalm!
[..]
Zie sig. Die 15 euro van die meuk van Braddie zal het niet worden, dees is veel slechter! PM me maar bij interesse!
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Intro van Voodoo Child is niet te gek moeilijk, althans... de simpele versie.
Sommige mensen vragen er om!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nevermind.
Leuk he?, User Bashing
Is niet wat hij zoekt, hij zoekt een episch goedkoop klein kutdingquote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Insert facepalm!
[..]
Zie sig. Die 15 euro van die meuk van Braddie zal het niet worden, dees is veel slechter! PM me maar bij interesse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |