Ja, mijn baas vond het nogal lullig voor me dat het wachten op de Red Special zo lang gaat duren waarschijnlijk, dus hij zei dat ik een Fender Stratocaster mocht lenen, wat een verschrikkelijk mooie gitaar!.quote:
Ik heb hem geupload!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Prima!
Echt super!
Vooral doen!
Echt, laat niks je tegen in deze dappere onderneming stoppen!
Maar upload het aub nietDe gedachten dat je Wonderful Tonight verkracht doet stiekem best wel pijn
![]()
Nee, en al zou hij dit zeggen, dan nog zou ik nee zeggen...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie's Red Special
Less conformist than a LP or a Strat
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de neuk betekend Conformist eigenlijk?
Wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan. En als ondertitel neemt chef B: Braddie is God
Jup.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef blckbb het volgende:
Iemand nog een ongelooflijke cheap-ass versterker in de aanbieding? Is voor een vriend van me
Hmmm hij heeft er op 't moment nog even geen interesse in hoor ik nu (geen geld)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jup.
B.B Blaster 10 watt.
Zit een overdrive op, en koptelefoon aansluiting.
Mag weg voor 15 euro.
The Four Horsemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben de hele week vrij, maar ik speel te weinig. Ik weet geen leuke nieuwe nummers om te lerenProbleem is vaak dat het te moeilijk is.
Nee hij zoekt hem echt zo cheap ass als het maar cheap ass kan zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef senderrr het volgende:
Als je een goedkope versterker wil kun je toch het beste voor zo'n Roland Cube gaan? of zo'n goedkope Orange, is dat niet wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |