Logisch, dat moet wel bij zoiets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:05 schreef pberends het volgende:
uitzending aangepast... ik zei toch.
Yvonne Doorduyn, plaatsvervangend Chef Haagse redactie Volkskrant.quote:
31 pas? Dacht 41quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef pberends het volgende:
http://yvonnedoorduyn.hyves.nl/
Hier is ze minder. Zeker die verdomde EO-makeup.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvonne Doorduyn, plaatsvervangend Chef Haagse redactie Volkskrant.
Maar ze had net zo goed in de FHM kunnen staan.
Ik dacht MILF, maar van de politiek krijg je snel een ouwe kop.quote:
best een mooie vrouw, maar ik zou haar minstens 36 schattenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef pberends het volgende:
http://yvonnedoorduyn.hyves.nl/
Hier is ze minder. Zeker die verdomde EO-makeup.
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.quote:
Ik vind Tijs ook best een mooie man, maar ik zou 'm minstens 55 schatten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
best een mooie vrouw, maar ik zou haar minstens 36 schatten
Ja, maar op deze manier regeert ie zéker niet mee. Samen met Cohen aan tafel zie ik niet gebeuren....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.
Zo zit hij:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.
Dus speelt hij de demonisatie-kaart. Win-win voor Wilders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier regeert ie zéker niet mee. Samen met Cohen aan tafel zie ik niet gebeuren....
Ik ook niet, dan is de splitsing van de partij echt een feit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Klink eruit stapt...
Lijkt me ook niet, ik neem aan dat het CDA gewoon niet met de PVV wil en that's it. Gewoon omdat er teveel bezwaren zijn. De vraag is nu: hoe gaat het CDA dit uitleggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Klink eruit stapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |