Zolang je dat bij het aanleggen van een infuus dan wel stoma wel doet, zien we het door de vingersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oeps.. Ik zat niet helemaal op te letten geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was te verwachten.
Wat betreft het koffie-vraagstuk zou ik gaan voor koffietje of kleine koffie.
Kap nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dan is weer de vraag. Waarom zou je maar een kleine koffie willen?
Gelukkig.. Ik werd al bang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zolang je dat bij het aanleggen van een infuus dan wel stoma wel doet, zien we het door de vingers
Ik zal eens in TTK gaan zoeken.quote:
Moet je leren drinkenquote:
Ook jaquote:
Daar begin ik dus ook niet aan.quote:
Moet je ook leren!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar begin ik dus ook niet aan.
Waar ik nu trouwens wel aan begin is slapen.
Weltrusten
Ik moet niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je ook leren!
Slaap lekker gast
Jawel, slapen, want je bent al bijna een half uur te laat!quote:
Goed plan, ik blijf nog even wakker!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, goed plan, dat slapen. Ga ik ook eens proberen.
quote:
net als bierquote:
Of als je altijd gelijk hebtquote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef PieterBas het volgende:
Soms is het best vervelend als je achteraf toch gelijk hebt..
Ik heb altijd gelijk.. althans dat zeg ik zelfquote:Op woensdag 1 september 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of als je altijd gelijk hebt!
Jij ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.. althans dat zeg ik zelf
*KNOCK* *KNOCK* *KNOCK*quote:
Wat een enorme autist is het ookquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*KNOCK* *KNOCK* *KNOCK*
Penny?
*KNOCK* *KNOCK* *KNOCK*
Sheldon?
Niet doen! Nieuwe seizoen komt er bijna aanquote:
Wanneer beginnen TBBT en HIMYM weer?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso beginnen veel series weer binnenkort
Oh! Misschien ga ik HIMYM ook nog maar ff snel kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
TBBT op 24 september, HIMYM op 21 september
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
TBBT op 24 september, HIMYM op 21 september
quote:
DOEN DOEN DOEN AWESOME!!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh! Misschien ga ik HIMYM ook nog maar ff snel kijken
Oh!quote:
Jajajajaja, alsof ik daar tijd voor hebquote:[..]
DOEN DOEN DOEN AWESOME!!
Nee, doe dat eens gersje!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef gers het volgende:
ik heb me trouwens nog niet eens voorgesteld
nou ik ben dus gersquote:
Punniken ja? Op welk niveau doe je dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:57 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik ben dus gers![]()
mijn hobby's zijn punikken en voetbal en ik loop stage bij de overheid waarbij ik help bij het invoeren van flexibel werken.
We hoorden het van Hounietquote:Op woensdag 1 september 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
o hai, even ter info, wist niet of jullie 't al weten, maar Isdatzo is even uit de roulatie door een ongelukje..mochten jullie het je afvragen en zulks
toch niks ernstig hoop ikquote:Op woensdag 1 september 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
o hai, even ter info, wist niet of jullie 't al weten, maar Isdatzo is even uit de roulatie door een ongelukje..mochten jullie het je afvragen en zulks
professioneel niveau ,vorig jaar was ik Gelders kampioenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Punniken ja? Op welk niveau doe je dat?
Ik weet nog niet of hij weer thuis is, wellicht dat hij dan ook wel weer kan posten, maar zodra ik weet of 't weer wat beter gaat of wat dan ook zal ik 't even meldenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hoorden het van HounietWorden we wel op de hoogte gehouden?
Is hij alweer thuis enzo?
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, 't had ook einde verhaal kunnen zijn begreep ik
Waarom niet?quote:
Hebben we een adres ofzo? Dan kunnen we een kaartje sturenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij weer thuis is, wellicht dat hij dan ook wel weer kan posten, maar zodra ik weet of 't weer wat beter gaat of wat dan ook zal ik 't even melden
werken? doen ze dat bij de overheid?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:57 schreef gers het volgende:
[..]
nou ik ben dus gers![]()
mijn hobby's zijn punikken en voetbal en ik loop stage bij de overheid waarbij ik help bij het invoeren van flexibel werken.
Via greetz.nl !!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hebben we een adres ofzo? Dan kunnen we een kaartje sturen:D
Omdat ik er geen zak mee deed. Ik heb msn, ik heb Twitter, ik gebruik irc en zo bereik ik bijna al mijn vrienden welquote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niet dat ik zo'n actieve Hyver ben, alleen voor wat foto's en de verjaardagen is het handig
Welke irc server zit je dan? Ik heb daar heeeeeel lang geleden wel eens op gezetenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zak mee deed. Ik heb msn, ik heb Twitter, ik gebruik irc en zo bereik ik bijna al mijn vrienden wel
Quakenet.org en Tweakers.net voor Triviaquote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welke irc server zit je dan? Ik heb daar heeeeeel lang geleden wel eens op gezeten
Weet je wat pas grappig is. Rob Geus die Tokio moet aanwijzen en vervolgens midden in saudi Arabië uitkomtquote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: niet naar Ned 1 kijken
Ik zit Eureka te kijken, dat is best grappig
Desnoods!quote:
Ga ik doen.quote:
Heb je geen laptop die je mee kan nemen zodat je wel internet hebt? Je kan vast wel een goeie smoes bedenken waarom je toch echt internet nodig hebt! Dat zou je stageleed al enorm verzachten me dunktquote:Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Sorry dat ik de SC cycle onderbreek van dit topic, want ik zie dat ik nergens anders echt terecht kan voor inhoudelijke discussies en uitwisseling van ervaringen over het stage-lopen, dus ik plaats het hier maar.
Ik heb 3 dagen van mijn stage achter de rug en het zijn de 3 langste dagen uit mijn leven.
Ik huiver bij de gedachte om dit nog 97 werkdagen (5 maanden) te moeten doen. Ik werk op een technische sales afdeling waar geen andere stagair werkzaam is en geen werknemer jonger dan pakweg 45 jaar is. Alhoewel ik wel veel andere stagairs ben tegengekomen op de eerste dag, maar die werken allemaal op andere afdelingen.
Echt een praatje maken doe ik dan ook niet met de collega's op mijn afdeling, ik heb 3 dossiers van elk pakweg 400 bladzijdes gekregen om in te lezen + een computer zonder internetaansluiting.
En de company supervisor heeft het als directeur veel te druk om mij fatsoenlijk te begeleiden waardoor ik op een dag 4 uur hard zit te werken om gewoon mijn assignments af te ronden (mijn project plan is na 2 dagen al zo goed als af terwijl ik daar een termijn voor 3 weken heb gekregen om die af te ronden.) en 4 uur op mijn smartphone zit te pielen.
Ik heb een periode van ongeveer 1 tot 2 weken gekregen om mijzelf vertrouwd te maken met alle documentatie, termen en de inhoud en de taken van de assignment voordat ik aan een hands-on approach kan beginnen waar ik ook tegenop kijk.
En dan heb ik het nog niet over het verdomde gebeuren met het inklokken en uitklokken met de bedrijfspas, en waar je als afwezig wordt aangemerkt als je ook maar 1 seconde na 9 uur te laat op je werk binnenkomt.
Tevens het telkens net te laat komen voor de bus, omdat de trein steeds 3/4 minuten vertraagd op het station aankomt en ik 2/3 minuten door een mensenmassa door moet wurmen en tegen de tijd dat ik bij de haltes aankom, mijn bus net is vertrokken.
Oh ja, ik ben ook onlangs mijn Studenten OV-Chip kwijtgeraakt, maar dat is mijn eigen schuld.
Ik zou ook zoiets doenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je geen laptop die je mee kan nemen zodat je wel internet hebt? Je kan vast wel een goeie smoes bedenken waarom je toch echt internet nodig hebt! Dat zou je stageleed al enorm verzachten me dunkt
Neeeeeee, jij zou je hele pc meeslepenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou ook zoiets doenEn anders naar je stagebegeleider van school stappen dat je het echt niet ziet zitten, nu kun je nog naar een andere stageplaats.
Klinkt niet tof waar je zit Asskicker
Ja want dat is handig in het OVquote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeeeee, jij zou je hele pc meeslepen
Lekker tweedehands kopenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Yesse het volgende:
Jezus. 2 boeken (1 a €179,-) waarvan je dan maar 2 hoofdstukken moet lezen... Literatuurlijsten....
of gewoon kopieren!quote:
Stinkerd.quote:
verschil moet er wezen , had je maar ambtenaarquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stinkerd.
Ik moet morgen de trein van half 7 hebben om op tijd bij mijn stage te komen
...Tsja. Vooruit maar. Ik zal nog wel eens vroeger op moeten staan in de toekomst. Ik kijk echt al uit naar de nachtdiensten jongens. Dus laat ik nog maar even genieten van half 6 opstaanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:27 schreef gers het volgende:
[..]
verschil moet er wezen , had je maar ambtenaar
moeten worden
Nee, omdat ik eerst op de mainframe aangemeld moet worden en daar moet een administrator van de ITD (IT Department) toestemming voor verlenen..quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je geen laptop die je mee kan nemen zodat je wel internet hebt? Je kan vast wel een goeie smoes bedenken waarom je toch echt internet nodig hebt! Dat zou je stageleed al enorm verzachten me dunkt
Jottem, volgens mij is dat niks voor mij. Maarja, dat ontdek ik vanzelf wel. Als ik in slaap val tijdens m'n werk gaat dat m niet wordenquote:
Ik zou liever niets anders willenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jottem, volgens mij is dat niks voor mij. Maarja, dat ontdek ik vanzelf wel. Als ik in slaap val tijdens m'n werk gaat dat m niet wordenMaar het zal af en toe wel moeten ben ik bang
Goed punt. Maar ook: heerlijk slapende mensen terwijl ik wakker zit te zijn. Hoewel dat in een gewoon ziekenhuis anders is lijkt me. (Waar ik nu stage ga lopen dus) Ik heb een tijdje gewerkt op eens groep verstandelijk gehandicapte mensen, maar als je daar nachtdienst hebt is het alleen maar wachten tot je dienst om is en af en toe iemand op het toilet helpen en dat soort dingen. Alleen maar de rotklusjes terwijl iedereen lekker ligt te slapen dusquote:Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou liever niets anders willen
Hoger percentage loon, geen chefs/bazen en amper ander personeel. Geen gezeik, radio HARD, heerlijk
Ja, dat is ook weer waar.. Hmm.. Misschien niet zo erg toch. Ik zie het allemaal wel als ik een keer nachtdienst heb. Zal nog wel even duren denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef The_Dean het volgende:
Maar op het moment dat iedereen aan het werk gaat kruip jij in je bed, dat is ook lekker
Wat is hetquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
Eauh eauh Cherseau! Wat een topprogramma
Je hebt het gemist? Nu ben je morgen zoooooooo de sjaak bij de koffieautomaat. Hier hoor je morgen iedereen overquote:
Amen...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
Eauh eauh Cherseau! Wat een topprogramma
Trots?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef jna het volgende:
Ik ben nu wel trots dat ik Hagenees ben
Dit is zo fout dat het briljant wordt. Dit wordt qua rage de opvolger van new kids.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Trots?Ik was het plaatsvervangende schaamte stadium zelfs al voorbij
Absoluutquote:Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Dit is zo fout dat het briljant wordt. Dit wordt qua rage de opvolger van new kids.
Je moet ook alleen in het naseizoen in Cherso komen. I know itquote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, voordeel van het programma is wel dat ik nu zeker weet dat ik nooit naar Cherso wil
Nah, ik mijd het wel gewoonquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook alleen in het naseizoen in Cherso komen. I know it
Ohquote:Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik eerst op de mainframe aangemeld moet worden en daar moet een administrator van de ITD (IT Department) toestemming voor verlenen..
Het is echt enorm grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga straks dat Cherso maar eens kijkenNet eindelijk eens gelezen waar het over gaat
De Nederlandse versie van Jersey Shorequote:Op vrijdag 3 september 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga straks dat Cherso maar eens kijkenNet eindelijk eens gelezen waar het over gaat
Ik ga echt niet vreemd..quote:
JA! Dat viel mij dus ook opquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vreemd..
Die ogen van die kabouter spraken boekdelen![]()
Er zit totaal geen intelligentie bij die gasten...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
JA! Dat viel mij dus ook openneh "Ik heb al twee sterretjes wil je mijn derde sterretje ook zien?"
Het bloed is denk ik definitief ergens anders beland...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zit totaal geen intelligentie bij die gasten...
Oh ik las Bartiequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:31 schreef Yesse het volgende:
Barbie: "Ik eet altijd alleen maar patat, frikadellen en kroketten want ik lust geen vlees." In een frikadel zit welliswaar een hoop maar ook vlees hoor.
Ja die gast was misschien nog wel het ergstquote:
Ik vind zijn hoofd al grappig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die gast was misschien nog wel het ergstKwam geen normale zin uit.
Mja, het zijn zulke debiele sujetten dat je automatisch in de lach schietquote:
Net als dat programma over die domme vrouwen, met die vragen enzo. Die redenaties af en toe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het zijn zulke debiele sujetten dat je automatisch in de lach schiet
Ja maar die vrouwen hebben gewoon klem gezeten bij de geboorte waardoor hun hersenen niet goed ontwikkeld zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als dat programma over die domme vrouwen, met die vragen enzo. Die redenaties af en toe.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar die vrouwen hebben gewoon klem gezeten bij de geboorte waardoor hun hersenen niet goed ontwikkeld zijn
[disclaimer]
Niks mis trouwens met klem zitten tijdens de geboorte![]()
[/disclaimer]
Even indekken, voordat ik generaliseer jwtquote:
De redenatie van een avondvierdaagse vond ik wel erg mooiquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als dat programma over die domme vrouwen, met die vragen enzo. Die redenaties af en toe.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De redenatie van een avondvierdaagse vond ik wel erg mooi
Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
We hebben serieus gister de tv van 7-11 op RTL5 gehad, non-stopDat is me nog nooit gebeurd
Uhu......quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Even indekken, voordat ik generaliseer jwt
Een avondvierdaagse duurt drie avondenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke was dat?
Btw, John-and-John.
Oaquote:
Jaaaa, geboorte, zwangerschap, 1 pot natquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uhu......onee wacht ik zat klem tijdens de zwangerschap! Tijdens de geboorte hebben ze me er zo vanuit de buik uitgewipt
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, geboorte, zwangerschap, 1 pot nat
quote:
Are you shocked?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een avondvierdaagse duurt drie avonden
Dag 1: in de avond
Dag 2: op de dag en in de avond
Dag 3: dan weer op de dag en dan weer op de avond
Dat vlees is morgen nog wel goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Dacht ik net na mijn werk een pizza te gaan halen... realiseer ik me net, dat ik al vlees uit de vriezer in de koelkast gelegd heb...
Nou ja, dan wordt het vanavond lekker in de keuken staan
Neenee, gewoon koken, niet zo lui zeg.quote:
Het is vrijdag, dan mag dat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neenee, gewoon koken, niet zo lui zeg.
Dan júist koken omdat genoeg tijdquote:
Mja, op het feit na dat ik m'n plu in de stoptrein naar Roosendaal heb laten liggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Luc
En goed bezig Bart
Ik ga eens een koude pastasalde bouwen
Jummieee, pastasalade! Iemand had vandaag het lef om over boerenkool te beginnen. Ten eerste: gatverdamme. Ten tweede: Halloooo! Het is officieel nog zomer! Ik heb de hoop op mooi weer nog niet opgegeven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Luc
En goed bezig Bart
Ik ga eens een koude pastasalde bouwen
Als die maar niet in mijn vakantie is.quote:
Sowieso, mensen die boerenkool eten in 2010quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jummieee, pastasalade! Iemand had vandaag het lef om over boerenkool te beginnen. Ten eerste: gatverdamme. Ten tweede: Halloooo! Het is officieel nog zomer! Ik heb de hoop op mooi weer nog niet opgegeven.
Wat moet je met dit weer met een plu?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, op het feit na dat ik m'n plu in de stoptrein naar Roosendaal heb laten liggenM'n vaders paraplu nog wel
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die boerenkool eten in 2010
Niks, vandaar dat ik hem ook (mede) vergat. Ik had hem vorige week mee toen half Nederland overstroomde, dus ik nam hem nu mee terug. Was de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat moet je met dit weer met een plu?
Mijn ouders eten het ook nog hoorquote:
boerenkool is lekker met spekjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die boerenkool eten in 2010
Boerenkool met Danish Blue en -oudequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boerenkool is lekker met spekjes
Juist!! Stamppot boerenkool [vers van eigen tuin!] met spekjes en jusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boerenkool is lekker met spekjes
Ik had altijd kilo's vliegjes in m'n boerenkoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist!! Stamppot boerenkool [vers van eigen tuin!] met spekjes en jus
Wij nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had altijd kilo's vliegjes in m'n boerenkool
Mja, nachtvorst is niet altijd te plannenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij nooit
En wel wassen vantevoren hé. En zorgen dat er een keer nachtvorst overheen is geweest.
Heb je geen vriezer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, nachtvorst is niet altijd te plannen
Nee man, het is juist heerlijk! En gezond!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Getsie, stelletje viezeriken. Boerenkool is toch wel een van de meest smerige dingen die er bestaan. Samen met andijviestampot.
Zal best gezond zijn, maar dat betekend nog niet dat ik het lekker hoef te vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, het is juist heerlijk! En gezond!
Vlees was ook lekker hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat vlees is morgen nog wel goed
Andijvie wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Getsie, stelletje viezeriken. Boerenkool is toch wel een van de meest smerige dingen die er bestaan. Samen met andijviestampot.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal best gezond zijn, maar dat betekend nog niet dat ik het lekker hoef te vinden. Doe mij maar een bordje pasta.
Jawelquote:
Neejoh, het valt best lekker te makenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, geef m'n moeder maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelMaar ik verbouw het al jaaaaren niet meer hoor
[..]
Neejoh, het valt best lekker te makenJe ouders hebben het vast verkeerd klaar gemaakt
Komt wel, komt welquote:
Denk je dat ik mijn recepten zomaar op Fok gooi?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, geef m'n moeder maar weer de schuld.Goed, hoe valt het volgens jou lekker te maken?
*ja, Bloempje woont inderdaad nog bij haar ouders, arme student enzo*
Niks mis met thuis wonen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
*ja, Bloempje woont inderdaad nog bij haar ouders, arme student enzo*
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef Yesse het volgende:
Of er komt, 3 maanden later, nog een stukje verstandskies uit je (nog steeds aanwezige) wond zetten....
Je verloor keer op keer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef jna het volgende:
W00t, onderweg naar huis vanaf Efteling
Joris en de draak is ook vet, jammer dat we verlorenmaar dat kwam vast door de Surinaamse roots
Was het zo druk ja?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Ga niet steeds in die rij staan
quote:
Gast, weet je hoe ver die landen weg liggen, anders horen ze je echt niet hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef jna het volgende:
Niks mis met mensen die een buitenlandse taal praten aan de telefoon in de trein. Maar WAAROM moet het altijd zo fucking hard!!
Ja, die heb ik net verkocht voor een euro. Toen ging die gast er op stampen. De rest is geschiedenis...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je toevallig in een stoptrein waar een paraplu in ligt? Je kwam ongeveer uit richting van Roosendaal
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net verkocht voor een euro. Toen ging die gast er op stampen. De rest is geschiedenis...
Nee helaas. Wel steeds een koppel waarvan we dachten dat de jongen stiekem homo was. En een vent waarvan we dachten dat ie z'n kind sloeg, aan z'n bek te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde met die buitenlanders. Ook nog te dikke mensen gezien die niet in sommige attracties pasten?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel steeds een koppel waarvan we dachten dat de jongen stiekem homo was. En een vent waarvan we dachten dat ie z'n kind sloeg, aan z'n bek te zien.
2 keer de helft Surinaams jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je was met de Surinaamse eenheid zeker?
Jij snapt hemquote:
Is dat zo raarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef jna het volgende:
WAT EEN BAZENACTIE
[ afbeelding ]
Die chick loopt met 6 tassen die duidelijk te zwaar voor dr zijn en dr vriend(?) loopt ernaast zonder iets te dragen
Dat is toch emancipatie... gelijke rechten tochquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef jna het volgende:
WAT EEN BAZENACTIE
[ afbeelding ]
Die chick loopt met 6 tassen die duidelijk te zwaar voor dr zijn en dr vriend(?) loopt ernaast zonder iets te dragen
Ik zal het onthouden meester Janquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef jna het volgende:
Ja Bart, dat is raar. Als je met die chick samen bent dan neem je gewoon even 1 of meerdere tassen over. Zo, heb je weer wat geleerd...
U gaat door voor de koelvriescombinatiequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is toch emancipatie... gelijke rechten toch
Den Haag CS gok ik ?
Soms ben ik ook zo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef jna het volgende:
Niks mis met mensen die een buitenlandse taal praten aan de telefoon in de trein. Maar WAAROM moet het altijd zo fucking hard!!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Wat een goed excuusquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Bloempje. het volgende:
Bloempje is ziekjes![]()
Dus ik ga mooi de hele dag Big Bang Theory kijken en niks doen
Bazinga!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:26 schreef Bloempje. het volgende:
Bloempje is ziekjes![]()
Dus ik ga mooi de hele dag Big Bang Theory kijken en niks doen
Dien!quote:
Bazinga je nou je post van voor je edit?quote:
Goed hequote:
Wat een lijers! Dus jij gooit een baksteen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed he![]()
Alleen vonden ze het bij de buren een goed idee om de heg te gaan snoeien met een of ander herrieapparaat..
Zoiets, er stond: BBTquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bazinga je nou je post van voor je edit?
Ja preciesquote:
Bazinga!quote:
Loop je nou je bazinga te bazinga-en?quote:
Wat een rare gitaar?quote:
Een Steinberger bass. Rare lelijke dingen inderdaad, maar ze klinken wel vet!quote:
Lijkt net een stampkarnquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Steinberger bass. Rare lelijke dingen inderdaad, maar ze klinken wel vet!
[ afbeelding ]
quote:
Ja toch?quote:
Is goed, dan ben ik er ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:14 schreef L.no het volgende:
Hey! Ik ben er om 22.15 ofzo in ljouwert.
eetse alvast!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef Californium het volgende:
Is deze nu nog niet vol![]()
Zo eten maken
Veel plezier met luieren. ^^quote:
Het went echt hè?quote:
Even mijn favo Fok!ster van het station gehaaldquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
Stil hier.. Is iedereen iets nuttigs aan het doen ofzo op zaterdagavond?
Het word met de dag leukerquote:
Inderdaadquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |