Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
Die Tainio naar Ajax,puur wanbeleid weer
Klopt,maar is het een meerwaarde?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.
Sinds wanneer is dat goed beleid dan? Als het niet veel kost maakt het niet uit hoe goed ie is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.
Ik zeg niet dat het een goede aankoop is. Wanbeleid gaat echter heel wat verder dan dat, dramaqueen. Over de gehele breedte is het aankoopbeleid (gelet op ons beperkte budget) zeker geen wanbeleid. Tainio kan overigens zeker wel ballen. Verder snap ik ook niet wat we er mee moeten, maar als De Zeeuw zijn matige vorm doorzet, dan kan Tainio hem in ieder geval vervangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat goed beleid dan? Als het niet veel kost maakt het niet uit hoe goed ie is?
Je wilt zeggen dat die Tainio de Zeeuw eruit gaat ballen,ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.Gewoon een after WK dipje,komt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een goede aankoop is. Wanbeleid gaat echter heel wat verder dan dat, dramaqueen. Over de gehele breedte is het aankoopbeleid (gelet op ons beperkte budget) zeker geen wanbeleid. Tainio kan overigens zeker wel ballen. Verder snap ik ook niet wat we er mee moeten, maar als De Zeeuw zijn matige vorm doorzet, dan kan Tainio hem in ieder geval vervangen.
Als De Zeeuw zo doorgaat, balt hij zichzelf eruit. Ik hoop maar dat het goedkomt, want hij kan het wel. Ook voor het WK kende hij trouwens een enorm zwakke periode.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die Tainio de Zeeuw eruit gaat ballen,ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.Gewoon een after WK dipje,komt goed
Ik denk dat een mindere De Zeeuw gelijk is met een Tainio.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als De Zeeuw zo doorgaat, balt hij zichzelf eruit. Ik hoop maar dat het goedkomt, want hij kan het wel. Ook voor het WK kende hij trouwens een enorm zwakke periode.
Tainio heeft sowieso al meer loopvermogen en een beter schot. De Zeeuw doet ongeveer 40 pogingen per wedstrijd en als er dan toevallig eens ééntje invliegt heeft hij weer zoveel vertrouwen dat hij gewoon op dezelfde voet doorgaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat een mindere De Zeeuw gelijk is met een Tainio.
Gewoon voor de breedte gehaald, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Netjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef kevin33 het volgende:
Op verzoek een aantal aanpassingen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet nog iets getweakt worden.
Ik zag het, doe ik morgenavond ff!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Netjesalleen ben je bij de lettersvan amsterdam vergeten om het witte wegtehalen tussen de a d en r
Maar dan blank, middenvelder, jonger en zonder circus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Die tainio is gewoon een goedkope versie van Attouba
en wel weer een bekende van Jolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Maar dan blank, middenvelder, jonger en zonder circus.
en uit de stal van Raiola?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en wel weer een bekende van Jol
Is het oude logo niet een stuk mooier ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef kevin33 het volgende:
Op verzoek een aantal aanpassingen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet nog iets getweakt worden.
Zal me niks verbazenquote:
Had een poging gedaan bij bv een Babelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
Wat willen jullie anders? Met Josefzoon, Bonevacia en Donald de CL in? Of toch met ervaring wat deze jonge ploeg op veel momenten zichtbaar mist en zodoende met Ooijer, Tainio en Mido in de selectie de CL in?
Had gekund, maarja, dan hebben we Urby en Mickey over.. en denk dat Babel niet wil terugkeren nog. Wil zich bewijzen en verdient het 10-voudige van deze speler.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had een poging gedaan bij bv een Babel
DIe jongen zal na 4jaar toch een keer voor een basisplaatst willen gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had gekund, maarja, dan hebben we Urby en Mickey over.. en denk dat Babel niet wil terugkeren nog. Wil zich bewijzen en verdient het 10-voudige van deze speler.
Het probleem is alleen dat deze fin op de bank zal zitten waar anders een jongeling had gezetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
Wat willen jullie anders? Met Josefzoon, Bonevacia en Donald de CL in? Of toch met ervaring wat deze jonge ploeg op veel momenten zichtbaar mist en zodoende met Ooijer, Tainio en Mido in de selectie de CL in?
Te duur denk ik, je moet niet vergeten dat ook deze jongen transfervrij was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had een poging gedaan bij bv een Babel
Snap ik wel maar ik vind het ergens weer zo nutteloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:31 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Te duur denk ik, je moet niet vergeten dat ook deze jongen transfervrij was.
Ben geruster met hem op de plek van Eyong dan Bonevaciaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat deze fin op de bank zal zitten waar anders een jongeling had gezeten
Ja maar als je bijv. tijdens een wedstrijd 4-0 voor staat is het perfect om een jong talent er in te gooien. En dan zit je met Ooijer, Mido, Die Fin op de bankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben geruster met hem op de plek van Eyong dan Bonevacia
Haha. Ach, veel spelers kennen geen zelfkritiek he. En ergens begrijp ik je standpunt, maarja, het is voor een jaar, nauwelijkg kosten aan verbonden..het kan alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DIe jongen zal na 4jaar toch een keer voor een basisplaatst willen gaan
Zit ook wat inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha. Ach, veel spelers kennen geen zelfkritiek he. En ergens begrijp ik je standpunt, maarja, het is voor een jaar, nauwelijkg kosten aan verbonden..het kan alleen maar meevallen.
Tuurlijk, dat zal Jol denk ik ook wel doen hoor, tegen de Eredivisieploegen. Er is plek voor 7 man op de bank, dus een van die jonkies zal wel op de bank zitten tegen ploegen als Willem 2 enzo en zullen ook wel hun minuten gaan maken in de bekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja maar als je bijv. tijdens een wedstrijd 4-0 voor staat is het perfect om een jong talent er in te gooien. En dan zit je met Ooijer, Mido, Die Fin op de bank
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Happel het volgende:
Gewoon een back-up die Taino, niks mis mee toch.
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat leveren de transfers van Ibrahimovic, Huntelaar en van der Vaart Ajax nog op?
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mij
Hoeft niet per se in de jeugd te hebben gevoetbald. Ajax kan ook een % op het doorverkoop bedrag hebben bedongenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mij
Ibrahimovich levert denk ik nog wel wat op, Huntelaar weet ik niet (had die geen clausule?)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.
Je hebt gelijk, als je van je 18e t/m je 24e bij een club hebt gespeeld dan krijg je ook een percenagequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.
Ik hoop het. Iedereen is hier negatief, omdat elke ervaren aankoop bij Ajax tot nu keihard heeft gefaaldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef franske19 het volgende:
Goede 'aankoop'. Ajax heeft een veel te jong elftal om op alle fronten mee te strijden. Een fysiek sterke, ervaren speler erbij kan geen kwaad. Die talentjes van Ajax zijn ook allemaal van die frêle figuren, terwijl je ziet dat bijna alle Europese topclubs nogal wat fysieke kracht in de gelederen hebben. Tainio is ook niet de langste maar is toch meer een bikkel dan mooi weer voetballers van het type Jozefzoon.
Pantelicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop het. Iedereen is hier negatief, omdat elke ervaren aankoop bij Ajax tot nu keihard heeft gefaald
Werd ook in het begin totaal afgezeken.quote:
Tsjah, snapte niet waarom. Hij kon niet goed voetballen, maar hij was wel een speler die de bal goed kon vasthouden zodat er aansluiting was. En hij heeft best veel gescoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd ook in het begin totaal afgezeken.
Typische speler die goed rendeert in een goed lopend elftal. In een goed lopend elftal kun je pantelic er altijd wel bij hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, snapte niet waarom. Hij kon niet goed voetballen, maar hij was wel een speler die de bal goed kon vasthouden zodat er aansluiting was. En hij heeft best veel gescoord.
In elke linie hebben we een ervaren speler erbij, veel overbodige spelers zijn weg. had een stuk slechter gekunt.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:07 schreef mash_ het volgende:
ik ben eigenlijk wel tevreden over de transfer periodeaan het beging was ik echt bang dat we steek, suarez en vd wiel kwijt zouden zijn. en dat valt dus mee. Mido ben ik ook wel blij mee. kan je goed gebruiken als het de 70e min nog 0-0 oid staat. zelf ooijer kan ik nog mee leven. denk dat hij vooral op de training een meer waarde kan zijn voor de jonge verdedigers. en als er iemand weg valt heb je nu tenminste iemand.
Voor die 11 miljoen moet Ajax hem maar halenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Niet te vroeg juichen. Vd Vaart schijnt nog niet bevestigd te zijn. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-in-de-wacht.dhtml
quote:Ajax krijg twee ton voor Huntelaar
Ook de overgang van Klaas-Jan Huntelaar van AC Milan naar Schalke 04 brengt geld in het laatje van Ajax.
Van de dertien miljoen euro die de club uit Gelsenkirchen overmaakt naar Milaan mag Ajax een kleine 200.000 euro tegemoet zien. De spits speelde tussen 2006 en 2009 namelijk drie seizoenen in de ArenA.
quote:Tainio krijgt ook prestatiecontract
Gisteravond deed Ajax haar laatste zomeraanwinst door het aantrekken van Teemu Tainio. De 30-jarige Finse international speelt volgende week tegen Oranje alweer zijn 52e wedstrijd in het shirt van zijn vaderland en mag zich vanaf heden ook Ajacied noemen.
De ervaren middenvelder werd min of meer 'gratis' naar Amsterdam gehaald, dé reden dat Anouar Hadouir een dag eerder werd afgezegd. Niet Hadouirs leeftijd, niet de mentaliteit van de vaak rood pakkende Marokkaan, maar de ¤ 200.000 die Ajax aan Roda JC moest overmaken, was de reden voor Van den Boog en de zijnen niet in zee te gaan met de 27-jarige middenvelder. Tainio kost dus vrijwel geen geld, hij heeft eenzelfde soort prestatiecontract getekend als Mido, zo schrijft AD in haar papieren editie.
Tainio zal per gespeelde wedstrijd worden betaald. De speler is voornamelijk gehaald als stand-in, eenzelfde soort rol als voor Mido is weggelegd dus. Beiden werden niet gehaald voor de basis, maar zullen ook niet op de bank geld zitten scheppen. Iets waar de Ajax-directie fel op aan heeft gedrongen, door het wanbeleid van afgelopen jaren. Met de transfers van dit seizoen is hard geprobeerd de structurele druk op de begroting niet groter te maken. De Fin werkte eerder met Martin Jol samen, in zijn tijd bij Tottenham Hotspur. In 2008 vertrok Tainio vervolgens naar Sunderland, waar blessureleed hem parten speelde.
Afgelopen maanden werd duidelijk dat er in Noord-Oost Engeland weinig toekomst meer lag voor de door Martin Jol als "alleskunner" getypeerde ervaren rot, waarna Sunderland op aandringen van Jol zijn contract ontbond. "Ik ben de clubleiding van Sunderland bijzonder dankbaar dat ze hebben meegewerkt. Tainio had nog een doorlopend contract dat zij hebben afgekocht," concludeert Jol. "Alleen daardoor werd het voor ons mogelijk hem te halen."
quote:Mido meldt zich deze week bij Ajax
Ajax-trainer Martin Jol kan gaan beschikken over zijn aanwinst Mido. De Egyptische aanvaller is na een week in het bezit van een werkvergunning.
Mido mocht tot die tijd niet met de selectie van Ajax meetrainen, maar zal zich nu nog deze week met de benodigde papieren in Amsterdam melden. De spits is ook in de Champions League inzetbaar.
"Het is een avontuur," zegt Martin Jol in Voetbal International over het aantrekken van Mido (27). "Het kan vriezen en het kan dooien. En als het dooit maakt dat niet zo veel uit. In tegenstelling tot Marko Pantelic vorig seizoen verdient Mido geen vast salaris. Ik zie hem als een stormram."
quote:Tottenham Hotspur heeft de transfer van Rafael van der Vaart tien minuten te laat aan de Premier League doorgegeven. De transfer lijkt desondanks niet op het spel te staan, melden Engelse en Spaanse media.
Van der Vaart verkaste dinsdagavond op het laatste moment naar Engeland, waar de Spurs plots hoorden dat de transfersom van de middenvelder met miljoenen was verlaagd. De deadline (19.00 uur Nederlandse tijd) werd echter niet gehaald.
Door computerproblemen lukte het de club uit Londen niet de contracten tijdig op te stellen. Uit het verleden blijkt echter dat de Premier League in dergelijke gevallen niet al te strikt is. Zo werd Richard Dunne vorig jaar na de deadline nog naar Aston Villa overgeschreven, maar werd die overgang een dag later toch goedgekeurd.
quote:'Jammer dat ik nu niet tegen Ajax kan spelen in de CL'
Woensdag, 1 september 2010 om 07:31
Zijn transfer is officieel nog niet beklonken, maar Rafael van der Vaart gaat ervan uit dat de Premier League zijn overstap van Real Madrid naar Tottenham Hotspur goed zal keuren. "Vier jaar Spurs, voor elf miljoen euro. Ik kan het zelf amper geloven", vertelt de Oranje-international woensdag in De Telegraaf. "Het is jammer dat ik nu niet tegen Ajax kan spelen in de Champions League, maar nu mag ik op bezoek bij FC Twente. Ook leuk!"
"De interesse van Tottenham is vandaag (dinsdag, red) pas concreet geworden", vertelt Van der Vaart in het dagblad. "Maar daarna is het snel gegaan. Ik hoefde er in elk geval niet lang over na te denken. Ik wil gewoon weer graag voetballen en als het kan elke week, bij een mooie club. Ik ben helemaal blij." Van der Vaart speelde twee seizoenen in Madrid en was nimmer verzekerd van een basisplaats. Een jaar geleden was er al sprake van een zomers vertrek.
Ondanks het akkoord met Spurs houdt Van der Vaart nog een heel kleine slag om de arm. "Het was een race tegen de klok om al het papierwerk in orde te krijgen. Maar ik ga er vanuit dat dit voor twaalven is gelukt." De Premier League is na de Bundesliga en Primera División alweer de derde grote Europese competitie voor de Noord-Hollander. "En de derde prachtige club in het buitenland. Bij Hamburger SV heb ik de transfer naar Real Madrid afgedwongen en nu verheug ik me erop om in Engeland te spelen."
"Of het Engelse voetbal me ligt? Dat zal moeten blijken. Maar ik denk dat een goede voetballer overal moet kunnen aarden. Ik ben in elk geval wel heel trots op deze transfer." Hoe de komende dagen eruit zien, weet hij niet. "Of ik naar Londen moet om te worden gekeurd? Of Tottenham naar het Nederlands elftal komt om me te keuren? Dat weet ik eigenlijk nog niet. Daar is het allemaal nog te vers voor."
quote:Suarez : 'Je wint wedstrijden met jongens, maar titels met mannen'
Woensdag, 1 september 2010 om 10:30
Luis Suárez en André Ooijer lagen afgelopen seizoen met elkaar in de clinch, maar zijn sinds enkele weken opeens elkaars ploeggenoten. De verdediger verbond zich voor de rest van het seizoen aan Ajax nadat PSV zijn contract niet wenste te verlengen. "Ha, we zijn nu grote vrienden", stelt Suárez.
"Serieus, ik kan het goed met hem vinden", vertelt de Uruguayaan in het weekblad NUsport. "André is echt een sociale jongen. Hij is naar me toe gekomen om zich voor te stellen en om te vragen hoe het met me gaat."
Over de wedstrijd in Eindhoven spreken de twee echter niet met elkaar. "Dat is het enige waar we het niet over hebben gehad. Zo hoort het. Wat zich op het veld afspeelt, moet op het veld blijven." Suárez is blij met de zomerse versterkingen. "Er is ervaring nu. Ik heb vaker geroepen dat Ajax dat nodig had. Ha, ze hebben goed naar me geluisterd. Je wint wedstrijden met jongens, maar titels met mannen."
quote:Seedorf: "Suarez is echt levensgevaarlijk"
Als het aan Clarence Seedorf ligt, begint de Champions League liever vandaag dan morgen. De middenvelder van AC Milan zag zijn ploeg aan zowel Ajax als Real Madrid gekoppeld worden.
Voor de 34-jarige Seedorf zijn dat fantastische affiches. Tot 1995 speelde hij voor Ajax en tussen 1996 en 2000 kwam de in Suriname geboren voetballer uit voor Real Madrid. Seedorf spreekt in Voetbal International dan ook van een geweldige loting.
"Ik was tijdens het WK erg onder de indruk van Luis Suarez", zo begint hij. "Die gozer is echt levensgevaarlijk. En Martin Jol is een trainer die een hechte, goed voetballende ploeg kan bouwen. Voor mij is dit sowieso een geweldige loting."
"Tegen Auxerre speelde ik in 1993 één van mijn eerste Europese wedstrijden ooit. Met Ajax heb ik mijn eerste Champions League gewonnen, met Real Madrid de tweede. Ik ga de komende maanden twee keer naar huis. Zo voelt dat, als ik in Amsterdam of Madrid ben. Van mij mag de Champions League morgen beginnen", aldus de enthousiaste Seedorf.
zijn iets van 4500 uitkaarthouders bij elkaar toch?quote:
lol lol xd xdquote:Op woensdag 1 september 2010 17:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaprige vrientjes hep jei danquote:Op woensdag 1 september 2010 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lol lol xd xd
Zulke grapjens stuurde ik naar m'n vriendjens met m'n basisschool iemeel akount
Prachtig verwoord door Vak410quote:Al 12 jaar ben jij financieel eindverantwoordelijk bij onze club. Daarmee ben jij verreweg de langst zittende directeur. Voorzitters, TD’s, AD’s, trainers ze kwamen en ze gingen, maar jij bleef zitten, altijd en al veel te lang. Jij overleefde elke storm binnen onze club, dit levert je bij sommige supporters dan ook de bijnaam ‘The Survivor’ op. Hoe je het doet weten we niet, maar het is opmerkelijk dat juist jij de enige bent die nog altijd aan het (financiële) roer staat van onze club.
De financiële situatie is al jaren dramatisch en jij bent hier eind- en hoofdverantwoordelijk voor. Maar je hebt ons in slaap gesust, te lang hebben wij de schuld bij andere gelegd, te vaak hebben wij jouw wanpraktijken voor kennisgeving aangenomen en te weinig hebben wij ons tegen jouw wanbeleid afgezet. Tel daarbij op dat wij een ledenraad hebben die al lang en breed heeft aangetoont dat het totaal niet doet wat een ledenraad zou moeten doen (het bewaken van de kernwaarden van de kritische massa van de club) en een aandeelhoudersvergadering hebben waarbij men kennelijk al lang blij is dat ze een vraag mogen stellen aan de directie van het ‘almighty’ Ajax en je kan al die jaren vrolijk doen wat je wil met alle gevolgen van dien.
Hoe graag je enkele weken terug ook de schuld op Marco van Basten en zijn voetbaltechnische wanbeleid wilde schuiven, en hoe graag, wij de supporters, ook de schuld willen geven aan de veel te matige (niet-spelende) spelers met een veel te hoog salaris. Jij Jeroen, jij en niemand anders is hoofdverantwoordelijk voor de financiele malaise. Wat zou jij doen als je (financiële) baas je een zak met geld zou geven en zegt ga maar shoppen, zonder enige technische en financiële controle op deze inkopen? En wat zou jij doen als je een miljoenen contract bij AFC AJAX uit Amsterdan wordt aangeboden? Inderdaad, je zou het wel weten.
Spelers en trainers hebben ons de afgelopen jaren soms in ons hart geraakt met slechte prestaties, weinig beleving en weinig trots voor ons dierbaar wit-rood-wit. Jij, echter, jij raakt ons recht in ons hart en portemonnee. Daarbij zet je ook nog eens de continuïteit en toekomst van onze club op het spel. Maar Jeroen, je hebt je hand overspeelt. Jij dacht (vast en zeker samen met Rik en Henri) van de euforische stemming onder de supporters gebruik te kunnen maken door ons volledig uit te melken voor drie potjes CL-voetbal om je eigen wanbeleid te kunnen verbloemen met eens een keer een positief resultaat.
Zoals VAK410 het treffend verwoorden; ‘De (financiële) Hel van Amsterdam’. In plaats van ons te straffen en vernederen (want zo voelt het als je weer gebruikt wordt als melkkoe voor JOUW wanbeleid) zou het de club sieren ons eens tegemoet te komen en waardering te tonen. Ik weet niet hoeveel mensen als het puntje bij het paaltje komt geen tickets kopen. Uitverkocht zal het wel raken, er staan al genoeg gloryhunters klaar die de afgelopen jaren geen honderden/duizenden euro’s (per jaar!) aan Ajax hebben uitgegeven en die het nu dus graag doen. En dus lach jij je rot, samen met Rik (het TEG rapport al gelezen trouwens?) en Henri. Laat ons maar zeiken en zeuren, jullie houden je poot stijf en wij binden in of komen niet maar voor ons zo 10 andere. De vervreemding van de supporters gaat maar door.
Maar Jeroen, uitverkocht huis of niet, het wordt tijd dat je één ding gaat beseffen en dat is dat jouw positie zo langzamerhand onhoudbaar is geworden. Op het hele internet lees ik de verontwaardiging over deze belachelijke prijsstelling. Niet alleen de fanatieke supporters die vaak voorop lopen met hun kritiek, ook de normale supporters die vaker wat slikken van de club zijn het zat. Ik hoop dat het een kwestie van tijd is dat de supporters en de mensen om jou heen zien dat jouw tijd gekomen is. Niet alleen vanwege de hoge prijsstelling voor de CL, niet alleen vanwege de seizoenskaart verhogingen die al jaren niet het beloofde resultaat (een derde ster!) bereiken en niet alleen vanwege 12 jaar financieel wanbeleid.
Het gemak waarmee dit alles gaat, het gebrek aan zelfreflectie, de arrogantie waarmee je alles schijnbaar gevoelloos weet uit te voeren over de rug van de trouwe supporters en het totale gebrek aan begrip en waardering voor AJAX trouwe achterban is wat mij en velen andere steekt. Bij ieder ander bedrijf was jij al lang ontslagen geweest, maar bij Ajax heb je weten te overleven. Maar Jeroen, het uur U nadert, het is tijd om op te staan en nooit meer terug te komen!
¤153,25... IS DIT ONZE BELONING? JEROEN SLOP, ROT OP!
cc: De Supporters, Uri Coronel, Rik van den Boog, Henri van der Aat, Ledenraad AFC AJAX, Aandeelhouders AFC AJAX n.v., SVA.
70euro ofzo?quote:
70 eurie is dan weer overdreven, maar zoals boven beschreven 150 euro voor 3 wedstrijden, oftewel gemiddeld 50 per wedstrijd, imo niks mis mee, zeker gezien de wedstrijden die je er voor terugkrijgtquote:
Passe-partou of hoe je die shit schrijft zitten kortingen op, op losse kaartjes niet dus het kan best richting de 70 gaan hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
70 eurie is dan weer overdreven, maar zoals boven beschreven 150 euro voor 3 wedstrijden, oftewel gemiddeld 50 per wedstrijd, imo niks mis mee, zeker gezien de wedstrijden die je er voor terugkrijgt
100 keer liever dit dan 10 euro betalen tegen tegen vvv oid
50 vind ik nog steeds te duur. is 2x zo veel als de compquote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
70 eurie is dan weer overdreven, maar zoals boven beschreven 150 euro voor 3 wedstrijden, oftewel gemiddeld 50 per wedstrijd, imo niks mis mee, zeker gezien de wedstrijden die je er voor terugkrijgt
100 keer liever dit dan 10 euro betalen tegen tegen vvv oid
Waarom nouquote:
2x zo veel als comp vind ik zeker redelijk voor een wedstrijd tegen Madrid of Milan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
50 vind ik nog steeds te duur. is 2x zo veel als de comp
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:03 schreef psv01 het volgende:
Ajax fans zijn woedend op de dure kaartjes champioens league,vorige keer kosten ze maar 11 gulden
Ik niet, het blijft een voetbal wedstrijd. dat het voor de supporters een leuke wedstrijd is vind ik geen reden om de prijs opeens 2x zo hoog te maken. Beetje zelfde als je naar de bios gata naar een goede film en je opeens 20 euro moet betalen, en maar 10 euro voor een slechte filmquote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
2x zo veel als comp vind ik zeker redelijk voor een wedstrijd tegen Madrid of Milan.
Bioscooppubliek.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik niet, het blijft een voetbal wedstrijd. dat het voor de supporters een leuke wedstrijd is vind ik geen reden om de prijs opeens 2x zo hoog te maken. Beetje zelfde als je naar de bios gata naar een goede film en je opeens 20 euro moet betalen, en maar 10 euro voor een slechte film
daar gaat het niet om. was maar een voorbeeld. zo kan je er nog 10 anderen dingen voor invullen.quote:
Oh ja, zoals het theater. Als je naar het amateurtheater gaat is het gratis, voor een serieuze voorstelling betaal je zo 100 piek. Klopt. Flikker toch op met je appels met perenvergelijkingen. Voor CL betaal je meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. was maar een voorbeeld. zo kan je er nog 10 anderen dingen voor invullen.
Leuk verwoord hoor, maar als de gloryhunters het wel gewoon willen betalen dan zijn de fanatiekelingen nergens, want zoals bij elke club geldt: Jullie zijn, net als de gloryhunters, maar klanten. Wil je niet betalen, dan kom je niet. Altijd wel een ander die er wel het geld voor overheeft.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef IceCreamm het volgende:
Brief aan Jeroen Slop:
[..]
Prachtig verwoord door Vak410
ja, dat schijnt nog steeds niet door te dringen bij die gasten, het boeit Ajax geen moer WIE er in het stadion zit, ALS er maar mensen zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk verwoord hoor, maar als de gloryhunters het wel gewoon willen betalen dan zijn de fanatiekelingen nergens, want zoals bij elke club geldt: Jullie zijn, net als de gloryhunters, maar klanten. Wil je niet betalen, dan kom je niet. Altijd wel een ander die er wel het geld voor overheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |