Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
Die Tainio naar Ajax,puur wanbeleid weer
Klopt,maar is het een meerwaarde?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.
Sinds wanneer is dat goed beleid dan? Als het niet veel kost maakt het niet uit hoe goed ie is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer een groot woord. Hij is gratis en tekent een eenjarig contract. Het is dus niet zo dat het je kapitalen kost.
Ik zeg niet dat het een goede aankoop is. Wanbeleid gaat echter heel wat verder dan dat, dramaqueen. Over de gehele breedte is het aankoopbeleid (gelet op ons beperkte budget) zeker geen wanbeleid. Tainio kan overigens zeker wel ballen. Verder snap ik ook niet wat we er mee moeten, maar als De Zeeuw zijn matige vorm doorzet, dan kan Tainio hem in ieder geval vervangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat goed beleid dan? Als het niet veel kost maakt het niet uit hoe goed ie is?
Je wilt zeggen dat die Tainio de Zeeuw eruit gaat ballen,ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.Gewoon een after WK dipje,komt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een goede aankoop is. Wanbeleid gaat echter heel wat verder dan dat, dramaqueen. Over de gehele breedte is het aankoopbeleid (gelet op ons beperkte budget) zeker geen wanbeleid. Tainio kan overigens zeker wel ballen. Verder snap ik ook niet wat we er mee moeten, maar als De Zeeuw zijn matige vorm doorzet, dan kan Tainio hem in ieder geval vervangen.
Als De Zeeuw zo doorgaat, balt hij zichzelf eruit. Ik hoop maar dat het goedkomt, want hij kan het wel. Ook voor het WK kende hij trouwens een enorm zwakke periode.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die Tainio de Zeeuw eruit gaat ballen,ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.Gewoon een after WK dipje,komt goed
Ik denk dat een mindere De Zeeuw gelijk is met een Tainio.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als De Zeeuw zo doorgaat, balt hij zichzelf eruit. Ik hoop maar dat het goedkomt, want hij kan het wel. Ook voor het WK kende hij trouwens een enorm zwakke periode.
Tainio heeft sowieso al meer loopvermogen en een beter schot. De Zeeuw doet ongeveer 40 pogingen per wedstrijd en als er dan toevallig eens ééntje invliegt heeft hij weer zoveel vertrouwen dat hij gewoon op dezelfde voet doorgaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik denk dat een mindere De Zeeuw gelijk is met een Tainio.
Gewoon voor de breedte gehaald, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Netjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef kevin33 het volgende:
Op verzoek een aantal aanpassingen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet nog iets getweakt worden.
Ik zag het, doe ik morgenavond ff!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Netjesalleen ben je bij de lettersvan amsterdam vergeten om het witte wegtehalen tussen de a d en r
Maar dan blank, middenvelder, jonger en zonder circus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Die tainio is gewoon een goedkope versie van Attouba
en wel weer een bekende van Jolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Maar dan blank, middenvelder, jonger en zonder circus.
en uit de stal van Raiola?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en wel weer een bekende van Jol
Is het oude logo niet een stuk mooier ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef kevin33 het volgende:
Op verzoek een aantal aanpassingen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet nog iets getweakt worden.
Zal me niks verbazenquote:
Had een poging gedaan bij bv een Babelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
Wat willen jullie anders? Met Josefzoon, Bonevacia en Donald de CL in? Of toch met ervaring wat deze jonge ploeg op veel momenten zichtbaar mist en zodoende met Ooijer, Tainio en Mido in de selectie de CL in?
Had gekund, maarja, dan hebben we Urby en Mickey over.. en denk dat Babel niet wil terugkeren nog. Wil zich bewijzen en verdient het 10-voudige van deze speler.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had een poging gedaan bij bv een Babel
DIe jongen zal na 4jaar toch een keer voor een basisplaatst willen gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had gekund, maarja, dan hebben we Urby en Mickey over.. en denk dat Babel niet wil terugkeren nog. Wil zich bewijzen en verdient het 10-voudige van deze speler.
Het probleem is alleen dat deze fin op de bank zal zitten waar anders een jongeling had gezetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
Wat willen jullie anders? Met Josefzoon, Bonevacia en Donald de CL in? Of toch met ervaring wat deze jonge ploeg op veel momenten zichtbaar mist en zodoende met Ooijer, Tainio en Mido in de selectie de CL in?
Te duur denk ik, je moet niet vergeten dat ook deze jongen transfervrij was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had een poging gedaan bij bv een Babel
Snap ik wel maar ik vind het ergens weer zo nutteloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:31 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Te duur denk ik, je moet niet vergeten dat ook deze jongen transfervrij was.
Ben geruster met hem op de plek van Eyong dan Bonevaciaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat deze fin op de bank zal zitten waar anders een jongeling had gezeten
Ja maar als je bijv. tijdens een wedstrijd 4-0 voor staat is het perfect om een jong talent er in te gooien. En dan zit je met Ooijer, Mido, Die Fin op de bankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben geruster met hem op de plek van Eyong dan Bonevacia
Haha. Ach, veel spelers kennen geen zelfkritiek he. En ergens begrijp ik je standpunt, maarja, het is voor een jaar, nauwelijkg kosten aan verbonden..het kan alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DIe jongen zal na 4jaar toch een keer voor een basisplaatst willen gaan
Zit ook wat inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha. Ach, veel spelers kennen geen zelfkritiek he. En ergens begrijp ik je standpunt, maarja, het is voor een jaar, nauwelijkg kosten aan verbonden..het kan alleen maar meevallen.
Tuurlijk, dat zal Jol denk ik ook wel doen hoor, tegen de Eredivisieploegen. Er is plek voor 7 man op de bank, dus een van die jonkies zal wel op de bank zitten tegen ploegen als Willem 2 enzo en zullen ook wel hun minuten gaan maken in de bekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja maar als je bijv. tijdens een wedstrijd 4-0 voor staat is het perfect om een jong talent er in te gooien. En dan zit je met Ooijer, Mido, Die Fin op de bank
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Happel het volgende:
Gewoon een back-up die Taino, niks mis mee toch.
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat leveren de transfers van Ibrahimovic, Huntelaar en van der Vaart Ajax nog op?
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mij
Hoeft niet per se in de jeugd te hebben gevoetbald. Ajax kan ook een % op het doorverkoop bedrag hebben bedongenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen v/d Vaart heeft in de jeugd van Ajax gspeeld en die 2 andere leveren niks op volgens mij
Ibrahimovich levert denk ik nog wel wat op, Huntelaar weet ik niet (had die geen clausule?)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.
Je hebt gelijk, als je van je 18e t/m je 24e bij een club hebt gespeeld dan krijg je ook een percenagequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je tot een bepaalde leeftijd bij een club had gezeten dat die club dan ook een percentage kreeg? In het geval van Huntelaar/Ibrahimovic zal het niet al te veel zijn inderdaad, maar alle beetjes helpen momenteel heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |