Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' biedenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Eh, wat wil je kopen? Want als ik je naar Vreugdenhil stuur maar je hebt geen behoefte aan groente en fruit, dan schiet 't niet echt op hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Gewoon 't centrum. Lijnbaan/Hoogstraat/Oude Binnenweg. Denk wel dat je dat leuk zal vinden. De Koopgoot is meer iets voor vrouwen, sorryquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Daar hebben ze wel swirls. Dat maakt altijd alles weer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primark.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor mij wordt het ook straks winter. In principe biedt Groningen alles, maar winkels als een nikestore (aanrader?) , en wat plaatselijke kledingwinkels kunnen een 'verfrissende blik' bieden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
Als je buitenlanders wilt mijden zou ik je Zuidplein aanraden.Ja, vooral Islamieten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Jezus, ik was daar van de week. Echt niet normaal daar. Buiten begon der rij al. Het leek wel uitverkoop in een donald duck strip.quote:
Primark. Ik ga nu al janken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Primark.
Ik heb weinig interesse in kleding, ga meestal naar C&A, Primark en soms The Sting.
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paardquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Primark. Ik ga nu al janken.
Zie, nou heb je het voor elkaar. Ik jank al!
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, sorry, het heeft geen prioriteit bij mij. Ik bedoel, ik koop wel dingen die ik leuk/mooi vind, maar ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen, zoals mijn paarden uit eten gaan.
Ja, ik heb ook een hekel aan die drukte, vind het ook een verschrikkelijke winkel. Maar ze zijn wel heel goedkoop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een hekel aan hordessss mensen, en ellebogen door de winkel. Straat is niet erg, maar die winkels
Hoiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Breuls het volgende:
Haaaaaaalllllllllloooooooooooooooooooooo
Hmmm...wat kom je doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over een maand naar Rotterdam. Dus ik mag hier posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |