Dit komt omdat een mod zo vriendelijk is geweest je emailadres aan te passenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef Revje1 het volgende:
Ik kan btw nu me Openings bericht niet meer wijzigen. Is dat alleen bij mij of kan iedereen dat niet die een topic opent?
Zoals ik al zei, dat kan niet omdat een mod je post heeft aangepast...quote:
Nu zou het weer moeten kunnen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef Revje1 het volgende:
Ik kan btw nu me Openings bericht niet meer wijzigen. Is dat alleen bij mij of kan iedereen dat niet die een topic opent
Indd Yoshi vergeten erbij te zetten.
Dus naam - nummer - league
Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Yippie ik doe mee.
Yoshi - 981 - Gold
Ik zou ook de ranking er bij zetten zodat je eeen beetje eerlijke matches krijgt. Bronze tegen Diamond is snel voorbij denk ik
Zoiets inderdaad, maar je moet wel duidelijker schrijvenquote:
Bij deze wil ik me afmelden voor dit toernooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:
En ik wil wel meedoen.
Nifty - 875 - Diamond
Depends, of verschillende toernooien per league. Winnaars kunnen dan altijd nog tegen elkaar, afhankelijk van aantal aanmeldingen dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend
Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)quote:
Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:
Wanneer komt die patch trouwensWel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef zforces het volgende:
[..]
Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.
(maar mij maakt het niet uit wanneer we het doen. Als k maa reen laptop heb om uberhaubt mee te kunnen doen)
ja daar kan ik me ook wel in vinden hoor. Maakt me niet uit. Er zijn gewoon 2 kanten eraan.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.
Nou nou nou, met een joystick win ik nog wel van brons cheesequote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef zforces het volgende:
[..]
Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)
Enerszijds wel, want sommige overpowered taktieken worden veranderd (5rax reaperquote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:
Ik doe wel mee!
Mimango - #998 - Gold
Wanneer komt die patch trouwensWel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend
Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
League?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Gianthuust het volgende:
Count me in!!
Gianthuust #450 platinum
Klopt, heb soms moeilijkere partijen gehad tegen silver players dan tegen diamond/platinum. Over het algemeen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:26 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.
Hoe werkt het trouwens met de maps? Eerste staat vast als iets redelijk neutraals (Lost Temple, Blistering Sands, Delta Quadrant, oid) en daarna verliezer bepaalt de volgende? Of loting voor wie begint en spelers kiezen om en om? Of van te voren vastgestelde maplist?
Ik zag dit staan, ik dacht laat ik dit maar ff bumpen voor de TS want hij kijkt er zo overheen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef benx het volgende:
Benx - 334 - Platinum
Zeg, zal ik anders een mooi php script maken voor het tournement, met zo een schema:
Z --- P T --- L
| |
Z ------- L
|
Je kent het wel, hoor het wel!
Edit: Layout met spaties wat ik getekent hebt ljikt niet te werken maar je snapt het systeem wel
Edit:
Zoeits:
[ afbeelding ]
Na vandaag sluiten de inschrijvingen dus ja het kan nog.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Jace_TBL het volgende:
En kan ik ook nog iemand opgeven? (mijn kleine broertje, dat geen fok account heeft)
Lenz #532 (diamond)
Tnx
Ziet er wel leuk uit.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef benx het volgende:
Ik ben ondertussen aan het scripten geweest en heb een toernooi schema gemaakt in html maar kan volledig PHP gegenereert worden gemaakt.
Hier is een voorbeeld met wat er mee gedaan kan worden, niks is static en alles kan makkelijk aangepast worden:
[ afbeelding ]
Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Die site die ik nu heb werkt dat er ook op?
Dit is een site waar je gewoon heel simpel dingen kan veranderen. Ik heb niet echt verstand van echte sites maken enzo.
maak er dan fokKing van.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe heet het toernooi? King of FOK?
Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef benx het volgende:
[..]
Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?
Ja hoor ken ik, maar ik doe het in plain code, kan je er ook gewoon html bestanden opslaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?
Tis een websitebuilder. In de browser verander je wat en na het opslaan is het al klaar:)
Aangezien het toernooi niet voor altijd is heb ik hier een site waar ik kan scripten met database en al :quote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Revje1 het volgende:
hehe sorry geen idee. Geen verstand van sites maken:)
Maar op die site kan je heel makkelijk zefl aanmelden dus dan kan je zelf kijken wat ermee gedaan gaat worden.
Mocht je het leuk vinden zelf een site te bouwen die makkelijk is bij te houden dan hou ik je niet tegen.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een redelijk retarded regel. Maakt voor mij niet uit want ik speel toch 1 ras, maar we zijn de fase van Koreanen die pre-game krijsen "NO RENDOM!!" toch wel voorbij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:53 schreef Revje1 het volgende:
Graag nog even je ras opgeven. Met het opgegeven ras speel het hele toernooi.
Random spelen is niet toegestaan.
Geef maar door via pm dan blijft deze topic een beetje netjes.
Dat was misschien met Starcraft 1 / Brood War zo, maar dat was toen ook al retardedquote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Revje1 het volgende:
Zover ik weet word op elk toernooi met 1 ras gespeeld. En ik vind het beter zo.
persoonlijk vind ik dat random moet kunnen. Alleen maar goed dat de mensen die goed zijn en met alle rassen kunnen spelen dat die er voordeel uit putten dat de ander goed moet scouten in het begin.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef Revje1 het volgende:
Mochten meer mensen het oneens zijn hoor ik dat graag.
We hebben 20 mensen dus de inschijvingen zijn gesloten.
Wilde net een nieuwe topic gaan maken met de poules en regels erin. Tot ik dit las.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef andrew.koster het volgende:
Ik herhaal overigens ook maar mijn vraag die wat is ondergesneeuwd: wat zijn de regels betreffende de maps waarop gespeeld wordt?
Ten eerste: is het uit Blizzard's quick match pool? Of alle officiele blizzard maps voor 2-4 spelers? (Dat tweede geval moet ik heel hard custom games gaan oefenen op agria valley, incineration zone, etc.)
Ten tweede: hoe worden de maps gekozen?
1. Loting voor eerste keus en dan spelers kiezen zelf om en om
2. Eerste map wordt (per ronde) door wedstrijdleiding bepaald en daarna bepaalt de verliezer de volgende
3. Alle maps worden door de wedstrijdleiding bepaald
4. Beide spelers mogen een "absoluut niet" aangeven en daarna worden de maps geloot
5. Anders, nl.
Nog een andere vraag is: in dubieuze situaties, wat is de regel? Bijvoorbeeld: een battle.net disconnect als je aan het winnen bent (of zelfs nog gelijk op gaat): telt dat als een loss?
Als je online bent, maar nooit tegelijk met je tegenstander, hoe wordt bepaald wanneer je moet spelen?
Neem op zich aan dat we hier allemaal onderling uit kunnen komen, maar voor het geval er ruzie van komt is een duidelijke richtlijn (disconnect is altijd een loss, deadline voor spelletjes, standaard speeltijd, etc.) en de mogelijkheid om arbitrage te vragen toch wel fijn.
Wat mij betreft liefst dat eerste. Die maps kent iedereen in ieder geval, met custom / non-"ladder"-maps krijg je denk ik dat sommigen een voordeel hebben omdat ze veel op die maps gespeeld hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef andrew.koster het volgende:
Ten eerste: is het uit Blizzard's quick match pool? Of alle officiele blizzard maps voor 2-4 spelers? (Dat tweede geval moet ik heel hard custom games gaan oefenen op agria valley, incineration zone, etc.)
Geen probleem, op de website komen alle wedstrijden te staan die gespeeld moeten worden, dan kan jij met degene in game overleggen wanneer jullie spelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef McGilles het volgende:
Ik ben morgen de hele dag niet thuis, dus zou morgen niet kunnen spelen.
In het weekend kan ik zondag overdag, moet geen probleem zijn denk ik
Awww, kunnen we Kulas Ravine niet ruilen voor Delta Quadrant? Wat haat ik KR zegquote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef benx het volgende:
Oke, elke match die er gaat komen is random generated in een script van mij.
Revje en ik zijn er mee bezig.
Elke match krijgt ook een random map toegewezen, morgen rond 5 uur verwachten we de website klaar te hebben en kan iedereen gaan spelen.
The official maps are:
1. Blistering Sands
2. Desert Oasis
3. Scrap Station
4. Steppes of War
5. Xel'Naga Caverns
6. Kulas Ravine
7. Lost Temple
8. Metalopolis
Sorry, ik stem voor official mapsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Awww, kunnen we Kulas Ravine niet ruilen voor Delta Quadrant? Wat haat ik KR zeg
Ja voor zerg welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Awww, kunnen we Kulas Ravine niet ruilen voor Delta Quadrant? Wat haat ik KR zeg
Helaas, alle Poules zijn gegenereerd en de laatste kleine aanpassingen worden gedaan zodat we morgen van start kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Game_Error het volgende:
Mits ik nog mee kan doen
Borghild, 434, Platinum, Terran
Jammer, een paar post terug werd gezegd dat vandaag de laatste mogelijkheid was. Mocht iemand uitvallen, dan neem ik graag zijn of haar plek over.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef benx het volgende:
[..]
Helaas, alle Poules zijn gegenereerd en de laatste kleine aanpassingen worden gedaan zodat we morgen van start kunnen gaan.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Jammer, een paar post terug werd gezegd dat vandaag de laatste mogelijkheid was. Mocht iemand uitvallen, dan neem ik graag zijn of haar plek over.
Delta Quadrant zit in de quick match pool hoor...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Sorry, ik stem voor official maps
Mijn map, nummer 2quote:Op donderdag 2 september 2010 20:02 schreef benx het volgende:
The official maps are:
1. Blistering Sands
2. Desert Oasis
3. Scrap Station
4. Steppes of War
5. Xel'Naga Caverns
6. Kulas Ravine
7. Lost Temple
8. Metalopolis
Waarom vind je die zo fijn. Met de patch gaan ze hem wel aanpassenquote:
Eerst lag de limiet aan deelnemers op 16. MAar omdat het best hard ging heb ik het verhoogd naar 20.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Jammer, een paar post terug werd gezegd dat vandaag de laatste mogelijkheid was. Mocht iemand uitvallen, dan neem ik graag zijn of haar plek over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |