abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85931777
Pegasus - 834 - Diamond
hmmmm... ben je nou nog aan het lezen ?
pi_85933472
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend :')

Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
Depends, of verschillende toernooien per league. Winnaars kunnen dan altijd nog tegen elkaar, afhankelijk van aantal aanmeldingen dan.
Facts don't care about your feelings
pi_85934310
Ow leuk. Zodra ik een nieuwe laptop heb doe ik mee(hoop na dit weekend, laptop is gecrasht:().

Zforce 447 diamond
  woensdag 1 september 2010 @ 01:13:06 #29
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85936249
Basz 718 platinum.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_85937836
Nifty doe mee!:)

Even over de loting.

Hier heb ik al over nagedacht. Dat zal eerlijk verlopen. Eerst even kijken hoe de verhoudingen liggen. Dus hoeveel van elke league meedoen. Hieruit maak ik 3 of 4 categorieén.
Ik ga iedereen op een apart blaadje schrijven goed dichtvouwen. En dan loten.
Je kan het vergelijken met de loting van het wk voetbal. Hier zullen de diamonds een soort groepshoofden worden.
En ja zoals bij elke loting zal ook hier de 1 er beter vanaf komen dan de ander.

Maar bedankt voor de aanbieding om te helpen met schema's maken. Maar ik ga nu eerst zelf een beetje kloten. Eerst eens zien hoe zo'n toernooi gaat verlopen.

En na een halve dag al 13 aanmeldingen.
Als het meezit kunnen we aankomend weekend al beginnen met het toernooi!
  woensdag 1 september 2010 @ 08:52:45 #31
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85938654
Ik sta nog niet op de lijst :D
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_85939780
Weinig Gold zeg :P maar van een Platinum kan ik ook wel winnen.
Facts don't care about your feelings
pi_85940214
Ik wil wel meedoen maar ik ben 2 weekjes ertussenuit dus lijkt me niet zo handig als je net die maandag wilt beginnen :)

Goodgawd wint toch ;)

succes allen, wel replays doen he! Zou er eventueel shoutcasts van kunnen doen achteraf, mocht daar intresse in zijn
pi_85940574
Ik doe wel mee! :)

Mimango - #998 - Gold

Wanneer komt die patch trouwens :P Wel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
pi_85940816
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Goodgawd wint toch ;)

Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)
pi_85940921
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:

Wanneer komt die patch trouwens :P Wel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.

(maar mij maakt het niet uit wanneer we het doen. Als k maa reen laptop heb om uberhaubt mee te kunnen doen)
pi_85941160
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef zforces het volgende:

[..]

Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.

(maar mij maakt het niet uit wanneer we het doen. Als k maa reen laptop heb om uberhaubt mee te kunnen doen)
Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.
pi_85941427
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef McGilles het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.
ja daar kan ik me ook wel in vinden hoor. Maakt me niet uit. Er zijn gewoon 2 kanten eraan.
  woensdag 1 september 2010 @ 11:32:56 #39
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_85942523
Toernooi voor de patch en één na de patch, kan je vergelijken of het verschil heeft gemaakt. Heb sowieso het idee dat er hier niet zoveel Terran spelers zijn.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 1 september 2010 @ 13:27:43 #40
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85946612
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef zforces het volgende:

[..]

Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)
Nou nou nou, met een joystick win ik nog wel van brons cheese :')

En waarom moet ik winnen, er zijn nog andere Diamond spelers hoor :)

[ Bericht 12% gewijzigd door GoodGawd op 01-09-2010 13:34:38 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_85946992
Alst maar vaker gehouden wordt, kan ik ook meedoen :)

Misschien iedereen zn race ook nog even erachter gooien
  woensdag 1 september 2010 @ 13:45:55 #42
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_85947382
Count me in!!

Gianthuust #450
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_85948386
Ik schrijf me in! Acro #130 Platinum

Edit: bovenaan de blizzard forum staat dat elk toernooi geregistreerd moet worden. Geen idee of dat ook geldt voor kleine toernooitjes voor een community waar geen geld bij gemoeid is, of dat ze echt doelen op toernooien met prijzengeld/sponsors.

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/283442813 staat het in detail, maar het lijkt erop dat ze echt ALLE toernooien bedoelen.
pi_85948793
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:
Ik doe wel mee! :)

Mimango - #998 - Gold

Enerszijds wel, want sommige overpowered taktieken worden veranderd (5rax reaper *O* ). Anderszijds niet, want mensen zijn nu gewend aan wat wel en niet kan. Met de patch verandert de timing van met name protoss enorm. Grote kans dat vlak na de patch ófwel elke zerg met een 6pool kan winnen (en terran met een 6rax proxy), ófwel elke protoss speler hier bang voor is en zijn economie naar de filistijnen helpt om hiertegen te spelen. Zal even duren voordat de b.o. aanpassingen vloeiend lopen.

Patch komt "medio september" volgens Blizzard.

[ Bericht 0% gewijzigd door andrew.koster op 01-09-2010 14:40:19 ]
pi_85949027
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend :')

Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.

Hoe werkt het trouwens met de maps? Eerste staat vast als iets redelijk neutraals (Lost Temple, Blistering Sands, Delta Quadrant, oid) en daarna verliezer bepaalt de volgende? Of loting voor wie begint en spelers kiezen om en om? Of van te voren vastgestelde maplist?
pi_85949034
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Gianthuust het volgende:
Count me in!!

Gianthuust #450
League?

Ah Nifty ik zat verkeerd te kijken maar ik zet je erbij:)
Ach ik heb ook van nifty gewonnen dus zo bijzonder is tie ook weer niet :)

We zitten nu aan de 17 aanmeldingen. Dus ik heb besloten tot de 20 te gaan. Dus komen er 4 pouls van 5.

Ik ga geen rekening houden met de patch. Als tie tijdens het toernooi komt heeft iedereen er net zoveel last van.

[ Bericht 18% gewijzigd door Revje1 op 01-09-2010 14:33:58 ]
  woensdag 1 september 2010 @ 14:42:25 #47
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_85949554

[ Bericht 100% gewijzigd door Gianthuust op 01-09-2010 14:42:40 ]
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:42:55 #48
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_85949578
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Gianthuust het volgende:
Count me in!!

Gianthuust #450 platinum
pi_85949587
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:26 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.

Hoe werkt het trouwens met de maps? Eerste staat vast als iets redelijk neutraals (Lost Temple, Blistering Sands, Delta Quadrant, oid) en daarna verliezer bepaalt de volgende? Of loting voor wie begint en spelers kiezen om en om? Of van te voren vastgestelde maplist?
Klopt, heb soms moeilijkere partijen gehad tegen silver players dan tegen diamond/platinum. Over het algemeen natuurlijk niet.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:34:35 #50
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_85953378
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef benx het volgende:
Benx - 334 - Platinum

Zeg, zal ik anders een mooi php script maken voor het tournement, met zo een schema:

Z --- P T --- L
| |
Z ------- L
|

Je kent het wel, hoor het wel!

Edit: Layout met spaties wat ik getekent hebt ljikt niet te werken maar je snapt het systeem wel :)

Edit:
Zoeits:
[ afbeelding ]
Ik zag dit staan, ik dacht laat ik dit maar ff bumpen voor de TS want hij kijkt er zo overheen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')