Depends, of verschillende toernooien per league. Winnaars kunnen dan altijd nog tegen elkaar, afhankelijk van aantal aanmeldingen dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend
Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)quote:
Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:
Wanneer komt die patch trouwensWel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef zforces het volgende:
[..]
Mwah nu zit iedereen op het niveau van voor de patch en is iedereen daar aan gewend. Als je net na de patch doet is er nog niemand aan gewend en is het, een klein beetje, meer luck van wie heeft het eerste door hoe je het beste om kan gaan met de vernieuwingen.
(maar mij maakt het niet uit wanneer we het doen. Als k maa reen laptop heb om uberhaubt mee te kunnen doen)
ja daar kan ik me ook wel in vinden hoor. Maakt me niet uit. Er zijn gewoon 2 kanten eraan.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. De patch komt er niet voor niets en het is niet dat er ineens zulke grote veranderingen zullen zijn dat je compleet moet wennen, het is puur de build time van units en de damage die veranderd.
Nou nou nou, met een joystick win ik nog wel van brons cheesequote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef zforces het volgende:
[..]
Hoho, nifty is best te verslaan. Hij is lastig maar het is me weleens gelukt. En met een goed uitgevoerde cheese tactick tijdens onoplettend moment kan zelfs een bronze van hem winnen. (he's only human)
Enerszijds wel, want sommige overpowered taktieken worden veranderd (5rax reaperquote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef McGilles het volgende:
Ik doe wel mee!
Mimango - #998 - Gold
Wanneer komt die patch trouwensWel eerlijker als we na die patch gaan beginnen niet dan?
Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Maar in het begin alle diamonds tegen elkaar, die elkaar eruit knikkeren is toch ook niks? Heb je opeens finale diamond tegen brons ofzo, nou lekker spannend
Toch gewoon loten of iets dergelijks, dat het niet vast staat tegen wie je moet.
League?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Gianthuust het volgende:
Count me in!!
Gianthuust #450 platinum
Klopt, heb soms moeilijkere partijen gehad tegen silver players dan tegen diamond/platinum. Over het algemeen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:26 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Dit. Overigens zegt diamond ook niet alles. Heb tegen diamonds gespeeld die alleen maar 2gateway proxy deden. Ze winnen daar meer dan 60% van hun spelletjes mee, dus vanzelf naar Diamond, maar het spel hebben ze amper leren spelen. Zeg niet dat de diamonds hier van deze garde zijn, maar alleen maar naar de league kijken zegt heel weinig. Heb verloren van zilver spelers en gewonnen van diamond.
Hoe werkt het trouwens met de maps? Eerste staat vast als iets redelijk neutraals (Lost Temple, Blistering Sands, Delta Quadrant, oid) en daarna verliezer bepaalt de volgende? Of loting voor wie begint en spelers kiezen om en om? Of van te voren vastgestelde maplist?
Ik zag dit staan, ik dacht laat ik dit maar ff bumpen voor de TS want hij kijkt er zo overheen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef benx het volgende:
Benx - 334 - Platinum
Zeg, zal ik anders een mooi php script maken voor het tournement, met zo een schema:
Z --- P T --- L
| |
Z ------- L
|
Je kent het wel, hoor het wel!
Edit: Layout met spaties wat ik getekent hebt ljikt niet te werken maar je snapt het systeem wel
Edit:
Zoeits:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |