abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85954030
Als je goed gelezen heb weet je wat ik ervan denk:)
pi_85975569
Vandaag de laatste dag dat je kan aanmelden. Vrijdag probeer ik al de loting te doen zodat we zaterdag kunnen starten.
pi_85983823
Kan ik nog meedoen?

Jace #186 (platinum)

Dank!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_85985355
En kan ik ook nog iemand opgeven? (mijn kleine broertje, dat geen fok account heeft)

Lenz #532 (diamond)

Tnx
  donderdag 2 september 2010 @ 15:34:37 #55
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85987422
Hoe heet het toernooi? King of FOK? :D
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_85987906
Dan zou het een King of the Hill formaat moeten hebben :P
pi_85987997
Ik ben ondertussen aan het scripten geweest en heb een toernooi schema gemaakt in html maar kan volledig PHP gegenereert worden gemaakt.

Hier is een voorbeeld met wat er mee gedaan kan worden, niks is static en alles kan makkelijk aangepast worden:
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_85988041
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Jace_TBL het volgende:
En kan ik ook nog iemand opgeven? (mijn kleine broertje, dat geen fok account heeft)

Lenz #532 (diamond)

Tnx
Na vandaag sluiten de inschrijvingen dus ja het kan nog.
pi_85988124
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef benx het volgende:
Ik ben ondertussen aan het scripten geweest en heb een toernooi schema gemaakt in html maar kan volledig PHP gegenereert worden gemaakt.

Hier is een voorbeeld met wat er mee gedaan kan worden, niks is static en alles kan makkelijk aangepast worden:
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit.
Die site die ik nu heb werkt dat er ook op?
Dit is een site waar je gewoon heel simpel dingen kan veranderen. Ik heb niet echt verstand van echte sites maken enzo.
pi_85988199
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef Revje1 het volgende:

[..]

Ziet er wel leuk uit.
Die site die ik nu heb werkt dat er ook op?
Dit is een site waar je gewoon heel simpel dingen kan veranderen. Ik heb niet echt verstand van echte sites maken enzo.
Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_85988222
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe heet het toernooi? King of FOK? :D
maak er dan fokKing van.
pi_85988674
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef benx het volgende:

[..]

Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?
Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?
Tis een websitebuilder. In de browser verander je wat en na het opslaan is het al klaar:)

Nog even wat voor iedereen.
Iemand gaf het al aan maar het ras waarmee je speelt moet ook opgegeven worden.
Met dat ras speel je het hele toernooi. Random spelen is verboden.

FokKing Tournement klinkt wel leuk :)
pi_85988784
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Revje1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?
Tis een websitebuilder. In de browser verander je wat en na het opslaan is het al klaar:)
Ja hoor ken ik, maar ik doe het in plain code, kan je er ook gewoon html bestanden opslaan?
En zit er een Sql Database bij (Phpmyadmin)?
pi_85988968
hehe sorry geen idee. Geen verstand van sites maken:)

Maar op die site kan je heel makkelijk zefl aanmelden dus dan kan je zelf kijken wat ermee gedaan gaat worden.

Mocht je het leuk vinden zelf een site te bouwen die makkelijk is bij te houden dan hou ik je niet tegen.
pi_85989008
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Revje1 het volgende:
hehe sorry geen idee. Geen verstand van sites maken:)

Maar op die site kan je heel makkelijk zefl aanmelden dus dan kan je zelf kijken wat ermee gedaan gaat worden.

Mocht je het leuk vinden zelf een site te bouwen die makkelijk is bij te houden dan hou ik je niet tegen.
Aangezien het toernooi niet voor altijd is heb ik hier een site waar ik kan scripten met database en al :

http://www.woelmuis.nl/register.jsp

Zal ik daar iets van maken?

(E.v.t praten op MSN? Stuur maar PM)

[ Bericht 6% gewijzigd door benx op 02-09-2010 16:31:06 ]
pi_85989253
pm is weg.
pi_85990025
Zie PM voor ras.

Nog wel even dit:
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:53 schreef Revje1 het volgende:
Graag nog even je ras opgeven. Met het opgegeven ras speel het hele toernooi.
Random spelen is niet toegestaan.

Geef maar door via pm dan blijft deze topic een beetje netjes.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een redelijk retarded regel. Maakt voor mij niet uit want ik speel toch 1 ras, maar we zijn de fase van Koreanen die pre-game krijsen "NO RENDOM!!" toch wel voorbij?

Als iemand random wil spelen, of tegen verschillende tegenstanders met verschillende rassen wil spelen, dan moet dat toch kunnen? Part of the game lijkt me.
pi_85990668
Zover ik weet word op elk toernooi met 1 ras gespeeld. En ik vind het beter zo.

Mocht er meer mensen zijn die het er niet mee eens zijn dan kan ik het wel veranderen.
pi_85990981
Vind het ook belachelijk dat je geen random mag kiezen. Waarom zou dit niet mogen?

Dat maakt juist het spelletje interessanter aangezien de tegenstander dan even snel moet scouten om te kijken welk ras je bent! :) Ik ga zelf zeker voor random, kan met elk ras spelen en juist de verrassing is erg leuk! :)
pi_85991474
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Revje1 het volgende:
Zover ik weet word op elk toernooi met 1 ras gespeeld. En ik vind het beter zo.
Dat was misschien met Starcraft 1 / Brood War zo, maar dat was toen ook al retarded :)

Op bnet2.0 heb je ook geen pre-game selectie meer waar je spelers eruit kunt kicken als hun ras (of random) je niet aanstaat. Prima verbetering imho.

En wat maakt het ook uit, als iemand random wil spelen, of eerst protoss en later ineens terran, prima toch :)
pi_85991944
Mochten meer mensen het oneens zijn hoor ik dat graag.

We hebben 20 mensen dus de inschijvingen zijn gesloten.
  donderdag 2 september 2010 @ 17:59:11 #72
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85992063
Ik zal zelf standaard Terran spelen, maar ik zou er geen problemen mee hebben als mensen met random of verschillende rassen willen spelen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_85992153
Leuk! Wanneer gaan we beginnen? :)
pi_85993100
Ik krijg nu ook hulp van Benx.
Hij maakt een site voor het toernooi. Met hem doe ik de poule loting want hij heeft daar een script voor wat goed werkt ervoor.

Morgenmiddag komt de site online mischien nog niet in afgemaakte vorm. Maar de poules staan er dan wel op.

[ Bericht 90% gewijzigd door Revje1 op 02-09-2010 19:06:01 ]
  donderdag 2 september 2010 @ 18:56:16 #75
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_85993857
Random vind ik een legitieme keuze, maargoed, de toernooileiding bepaalt de regels. :)
Nicht ärgern, nur wundern!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')