Na vandaag sluiten de inschrijvingen dus ja het kan nog.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Jace_TBL het volgende:
En kan ik ook nog iemand opgeven? (mijn kleine broertje, dat geen fok account heeft)
Lenz #532 (diamond)
Tnx
Ziet er wel leuk uit.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:51 schreef benx het volgende:
Ik ben ondertussen aan het scripten geweest en heb een toernooi schema gemaakt in html maar kan volledig PHP gegenereert worden gemaakt.
Hier is een voorbeeld met wat er mee gedaan kan worden, niks is static en alles kan makkelijk aangepast worden:
[ afbeelding ]
Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Die site die ik nu heb werkt dat er ook op?
Dit is een site waar je gewoon heel simpel dingen kan veranderen. Ik heb niet echt verstand van echte sites maken enzo.
maak er dan fokKing van.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe heet het toernooi? King of FOK?
Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef benx het volgende:
[..]
Hoe host jij op die site? zit er ook een database bij?
Ja hoor ken ik, maar ik doe het in plain code, kan je er ook gewoon html bestanden opslaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het vroegere Homestead kent?
Tis een websitebuilder. In de browser verander je wat en na het opslaan is het al klaar:)
Aangezien het toernooi niet voor altijd is heb ik hier een site waar ik kan scripten met database en al :quote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Revje1 het volgende:
hehe sorry geen idee. Geen verstand van sites maken:)
Maar op die site kan je heel makkelijk zefl aanmelden dus dan kan je zelf kijken wat ermee gedaan gaat worden.
Mocht je het leuk vinden zelf een site te bouwen die makkelijk is bij te houden dan hou ik je niet tegen.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een redelijk retarded regel. Maakt voor mij niet uit want ik speel toch 1 ras, maar we zijn de fase van Koreanen die pre-game krijsen "NO RENDOM!!" toch wel voorbij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:53 schreef Revje1 het volgende:
Graag nog even je ras opgeven. Met het opgegeven ras speel het hele toernooi.
Random spelen is niet toegestaan.
Geef maar door via pm dan blijft deze topic een beetje netjes.
Dat was misschien met Starcraft 1 / Brood War zo, maar dat was toen ook al retardedquote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Revje1 het volgende:
Zover ik weet word op elk toernooi met 1 ras gespeeld. En ik vind het beter zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |