Je zal maar Bart-Jesse heten. Dan hebben je ouders echt een hekel aan jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
Jesse en Bart zijn allebei stomme namen.
Je zal maar mac hetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee Runselpink is een lekkere naam
Zo heet ik nietquote:
En dik 1700 zijn nog sadistischerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef RTB het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Sterre
44 ouders met een sadistische voorkeur voor een jongensnaam.
Oke Genius, je bent zeker de slimste van Alkmaar?quote:
Jij zegt het.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke Genius, je bent zeker de slimste van Alkmaar?
Simpson, natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:22 schreef Beardy het volgende:
Vroeger moest je een Gristelijke naam, de roepnaam was daar meestal een deel van. Hier is Bart een korte versie van Albert.
Er zijn toch wel leuke Barten denk ik;
Bart Smit (trouwens, trits andere [speelgoed / computerspelspul] zaken zijn eigendom van die keten)
Bakker Bart (niet meer van de oprichter; de echte Bart werd veroordeeld voor een of ander)
Bart Peeters (je weet wel die Belgische presentator)
Bart BNN de Graaf (dood)
Wie weet er meer LEUKE Barten?
"Steven"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee Runselpink is een lekkere naam
* meldt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:22 schreef Beardy het volgende:
Vroeger moest je een Gristelijke naam, de roepnaam was daar meestal een deel van. Hier is Bart een korte versie van Albert.
Er zijn toch wel leuke Barten denk ik;
Bart Smit (trouwens, trits andere [speelgoed / computerspelspul] zaken zijn eigendom van die keten)
Bakker Bart (niet meer van de oprichter; de echte Bart werd veroordeeld voor een of ander)
Bart Peeters (je weet wel die Belgische presentator)
Bart BNN de Graaf (dood)
Wie weet er meer LEUKE Barten?
Beter dan Runselpinkquote:
Mattie wat kom je me belachelijk maken?quote:
Welnee johquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mattie wat kom je me belachelijk maken?
Tegenwoordig heet zo ongeveer elk pasgeboren jongetje Jesse.... En dat ook nog zo fout op z'n Nederlands uitgesproken...quote:
Je bent gewoon jaloers jij!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet zo ongeveer elk pasgeboren jongetje Jesse.... En dat ook nog zo fout op z'n Nederlands uitgesproken...
Kamp?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:38 schreef AwesomeFace het volgende:
jesse voor een jongen![]()
Bart is echt een kamp naam
yeah dude!quote:
Inderdaad. Rikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef najazeg het volgende:
wat is er mis met de naam bart?
Rik is erger. Stommerik, viezerik, gemenerik, dommerik, rikkepik en ga zo maar door.
Ja man, ik wil ook een bijzondere naam!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef FunkidLolboy het volgende:
Ik heet zelf Bart, en ik vind het een nogal saaie naam eigenlijk![]()
beetje tjah... te normaal eigenlijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |