Beide deuren zijn scharnierend.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef gasemans het volgende:
Is de deur opzich 83 cm breed? dus de opening?
Ze staan achter elkander. Was even te lui en te weinig plek om een goede foto shoot te doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:13 schreef liquid-orange het volgende:
Ik zie het niet. Het zijn twee deuren, maar waar begint de ene en houd de andere op?![]()
Of staan ze achter elkaar?
Op te halen in Purmerend. Eventueel ook af te gooien op een lijn van en naar scheveningen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:10 schreef Chinless het volgende:
waar eventueel te halen? dit is wel interessant daar ik een oplossing nodig heb voor mijn gordijn wat er pas hangt (niet naar tevredenheid)
Ik kan ook op een lijn van adam den haag/rotterdam afgooien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef gasemans het volgende:
Laat maar
Zie nu pas dat je in purmerend woont
Is bijna 2 uur heen rijden voor mij
Nog steeds is dat ruim 1.5 uur heen rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef lurker69 het volgende:
[..]
Ik kan ook op een lijn van adam den haag/rotterdam afgooien.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef mista het volgende:
zijn ze nieuw en schadevrij? zo ja dan doe ik een bod van 150 euro
Ik kom eigenlijk nooit in Brabant. Pm met voorstel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Chinless het volgende:
Ik heb nog wel interesse, kom je ook wellis in brabant? De afstand is het probleem niet, maar ik heb geen vervoersmogelijkheden.
De Breedte is 83. Dat is van het profiel tot einde deur.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef r_kluft het volgende:
Ik misschien.
Maar wat is precies de volledige breedte incl alles. (Dus waar past hij tussen?)
Ok. Maar als ik het goed dus begrijp uit je beschrijving dan is het : profiel-deur-deur-profiel.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:42 schreef lurker69 het volgende:
[..]
De Breedte is 83. Dat is van het profiel tot einde deur.
Een profiel plaatsen van 1 cm geen optie?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Plus1 het volgende:
Ik heb wel interesse, moet het even opmeten bij m'n zwager
Ze komen 1 cm te kort![]()
That`s what she said.....quote:Op zondag 27 februari 2011 11:28 schreef Plus1 het volgende:
Ik heb wel interesse, moet het even opmeten bij m'n zwager
Ze komen 1 cm te kort![]()
What who said? Afstand wasbak tot aan de muur is 1 cm te kort, gaat dus niet passen helaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |