Misschien zijn ze al verleptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
ik vind jullie wel errug jong voor zulke relatie! vaak zie je dat toch pas bij verlepte mensen
dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de leeftijd.quote:
Als het alleen om de sex gaat kan dat toch? Wellicht heb je helemaal geen behoefte aan een liefdesrelatie met iemand anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het prima als mensen willen kiezen voor een open relatie. Maar ik kan het niet helemaal rijmen met de keuze om te trouwen. Waarom dan wél kiezen voor zo'n verbintenis?
Lijkt mij dat elkaar van te voren informeren juist niet moet doen. Als jullie er dan open over willen zijn doe het dan achteraf.quote:omdat we als voorwaarde hebben gesteld dat je elkaar van tevoren informeert als je iets "buiten de deur gaat doen".
Blijkbaar ben jij iniedergeval helemaal niet tevreden...quote:Op seksueel vlak zijn we beiden zeer tevreden en proeberen we nog steeds veel nieuwe dingen samen uit.
Waarom jong? Ik was 21 toen ik mijn eerste open relatie had...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef Maanvis het volgende:
ik vind jullie wel errug jong voor zulke relatie! vaak zie je dat toch pas bij verlepte mensen
Dooddoener nr 1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef cerror het volgende:
Gaat niet werken. Jaloezie always kicks in.
Zie t als een potje tennis, leuke lichamelijke inspanning die je ook best kunt doen met een ander dan je vaste partner. Is weer eens wat anders, de manier van slaan is nieuw, je bent niet op elkaar ingespeeld. Met je vaste partner kun je veel beter beoordelen hoe hij reageert enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou het nooit nooit willen en nooit kunnen.
Ik begrijp gewoon niet hoe je je kan laten neuken door een ander als je echt veel van je vriend houdt, of andersom je pik in een ander wijf kan steken terwijl je zoveel van je vriendin houd.
Ik heb geen behoefte aan seks met een ander, voor mij is seks ook niet alleen seks maar liefde bedrijven en dit kan ik alleen met iemand waar ik van hou, en dat is me vriend dus.
Ik begrijp niet waarom je persé meerdere sekspartners moet hebben om nog tevreden te blijven op seks gebied..waarom je het niet bij 1 persoon kan houden. Maarja.
Waarom past trouwen niet bij sex met anderen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het prima als mensen willen kiezen voor een open relatie. Maar ik kan het niet helemaal rijmen met de keuze om te trouwen. Waarom dan wél kiezen voor zo'n verbintenis?
Meeste mensen met een open relatie neuken niet rond hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Als mijn vriend dat wil maak ik het wel uit zodat hij lekker rond kan neuken.
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meeste mensen met een open relatie neuken niet rond hoor
Ligt ook aan de manier waarop je t doet, ik heb bij tegen het aanrecht een vluggertje andere gevoelens dan bij een uitgebreide, lieve vrijpartij op bed bv.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
Als alle partijen akkoord zijn heb ik er helemaal niets op tegen. Hoewel ik denk dat het vaak voorkomt dat de ene partij het liever wil dan de andere en dan is het funest volgens mij.
Ikzelf zou het niet kunnen. Ik vind sex behoorlijk intiem, er zijn niet veel momenten waar je je zo verbonden voelt met iemand. En het is die verbondenheid die ik niet met iemand anders zou willen delen. I guess, dat ik sex niet echt los kan zien van genegenheid/liefde.
Ik kijk ervan op omdat ik kiezen voor een huwelijk toch vrij traditioneel vind, en een open relatie vind ik een keuze in een veel minder traditionele richting. Je kunt immers ook prima je zaken regelen bij de notaris.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom past trouwen niet bij sex met anderen?
Ik wil nog wel een stapje verder gaan: ik wíl seks ook helemaal niet los zien van genegenheid/liefde!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
Als alle partijen akkoord zijn heb ik er helemaal niets op tegen. Hoewel ik denk dat het vaak voorkomt dat de ene partij het liever wil dan de andere en dan is het funest volgens mij.
Ikzelf zou het niet kunnen. Ik vind sex behoorlijk intiem, er zijn niet veel momenten waar je je zo verbonden voelt met iemand. En het is die verbondenheid die ik niet met iemand anders zou willen delen. I guess, dat ik sex niet echt los kan zien van genegenheid/liefde.
Ik zou ook wel graag willen trouwen, gewoon, voor het getrouwd zijn, man en vrouw enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kijk ervan op omdat ik kiezen voor een huwelijk toch vrij traditioneel vind, en een open relatie vind ik een keuze in een veel minder traditionele richting. Je kunt immers ook prima je zaken regelen bij de notaris.
Dat kan, ik vind het wel prettig dat ik het kan, nu maakt t niet zoveel uit, maar toen ik vrijgezel was, was t verdomd handigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een stapje verder gaan: ik wíl seks ook helemaal niet los zien van genegenheid/liefde!
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef cerror het volgende:
vreemdgaan betekent toch gewoon neuken met een vreemdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Re het volgende:
kun je "vreemdgaan" in een open relatie... als je daar toestemming voor hebt?
zou kunnen. in het engels heeft Re in ieder geval gelijk (cheating)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vreemdgaan betekent toch gewoon neuken met een vreemde
in het duits niet (fremdfick)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Klaudias het volgende:
[..]
zou kunnen. in het engels heeft Re in ieder geval gelijk (cheating)
in het frans heet het tricherie, wat ook spieken etc is, maar zullen we nu maar stoppen met dit topique verpestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
in het swahili ook niet (likki likki stranger)
in het spaa ... ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in het frans heet het tricherie, wat ook spieken etc is, maar zullen we nu maar stoppen met dit topique verpesten.
Omdat je je wel wil verbidnen met 1 mens, waarmee je je leven wil delen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:53 schreef Lienekien het volgende:
tussendoorvraag: Jij bent toch moeder? Hoe leg je zoiets uit aan kinderen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je je wel wil verbidnen met 1 mens, waarmee je je leven wil delen?
Voor ons geld iig dat wij elkaars levenspartner zijn en dat we daarbuiten ook wel seks en zelfs evt wat meer verdieping hebben met anderen.
Maar ik moet er niet aan denken een echte volledige relatie met een ander te hebben, ik schat zelfs de kans bar hoog in dat mocht hij wegvallen om de een of andere reden ik nooit meer aan een vaste relatie begin.
Nogmaals, wij zijn dus wel echt verbonden met elkaar en hebben dat ook geuit in een huwelijk, we zijn een gezin, we horen echt bij elkaar, maar kennen geen lichamelijke trouw, alleen maar trouw van het hart.
Het is ook gewoon een slecht teken imo.quote:
Er zijn vele langdurige open relatie's, ik ken mensen die al 25 jaar getrouwd zijn, waarvan de kinderen al uit huis zijn en die dan blij vertellen over hoe dat vroeger ging op "swinger" party's enzo, die dus ook al minimaal 20 jaar een open relatie hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef cerror het volgende:
Precies, in theorie klinkt het allemaal eerlijk en evenwichtig, maar als in de praktijk het de dominante partij binnen de relatie is die een dergelijk voorstel doet en het ook slechts de dominante partij is die gebruik gaat maken van deze afspraak dan is het natuurlijk zo scheef als wat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
het lijkt me idd wel dat het een bewuste keuze van allebei tegelijk moet zijn ipv een verzoek van de 1 dat de ander inwilligt omdat hij/zij hem/haar een plezier wil doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Precies, in theorie klinkt het allemaal eerlijk en evenwichtig, maar als in de praktijk het de dominante partij binnen de relatie is die een dergelijk voorstel doet en het ook slechts de dominante partij is die gebruik gaat maken van deze afspraak dan is het natuurlijk zo scheef als wat.
En zo zijn er ook verstokte rokers van 93 die in volle gezondheid hun shaqqies draaien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn vele langdurige open relatie's, ik ken mensen die al 25 jaar getrouwd zijn, waarvan de kinderen al uit huis zijn en die dan blij vertellen over hoe dat vroeger ging op "swinger" party's enzo, die dus ook al minimaal 20 jaar een open relatie hebben.
Zelf zijn wij een ruime 18 jaar bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen.
Dus valt wel mee dat dat het niet kan houden, ja het gaat weleens mis, maar niet vaker dan gewone relatie;s en meestal ook om dezelfde redenen.
Wat een Schenkstroop-opmerking, over die filmpjes en negers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het lijkt me idd wel dat het een bewuste keuze van allebei tegelijk moet zijn ipv een verzoek van de 1 dat de ander inwilligt omdat hij/zij hem/haar een plezier wil doen.
bovendien, ander issue, zie je ook vaak op filmkes op internet dat mannen hun vrouw door een neger laten neucken. op de een of andere manier heb ik dan niet het gevoel dat er ueberhaupt liefde kan ontstaan aangezien de meeste blanke vrouwen geen relatie met een neger willen. (niet discriminerend maar gewoon omdat negers niet hun type zijn)
tja jij bent een vrouwquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een Schenkstroop-opmerking, over die filmpjes en negers.
Maar om dat soort filmpjes aan te halen als je referentiekader. Dan krijg je iets heel wereldvreemds over je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja jij bent een vrouw, maar aan een man zou ik het toch perfect uit kunnen leggen dat ik liever heb dat een neger m'n vriendin nueckt dan dat iemand die verder helemaal haar type is het doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |