Inderdaad, zelfs mijn vorige niet-smartphone had die functie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Een simpel mailtje is bij mij zo verstuurd, maar mails met een of meer foto's duurt uren. Jammer dat er naast opties zoals share en crop niet een optie zit resize zodat je de foto's kan verkleinen voordat je ze verstuurt.
Je WM-phone syncen met je PCquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog advies wat de beste manier is om de contacten op mijn WM phone over te zetten naar mijn Android phone?
Tweetdeck heeft sinds enige weken een beta onlline staan voor hun app. Niet in de market, maar via hun site. Google even.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef lekzzz het volgende:
Je hebt dan alleen Google Buzz en Twitter. Het is toch handiger om er één te hebben voor ook Facebook e.d.
Ik heb me aangemeld, nu afwachten wanneer het kan.quote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tweetdeck heeft sinds enige weken een beta onlline staan voor hun app. Niet in de market, maar via hun site. Google even.
Die heeft Twitter, Buzz en Facebook integratie. Werkt perfect. Ik wil niet anders meer.
Seesmic, Touiteur etc. allemaal leuk, maar TD is beter (vind ik dan, voordat we daar weer over gaan delibreren).
Waarom niet direct van Tweetdeck? Heb je meteen de laatste nieuwe.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld, nu afwachten wanneer het kan.
En hier de apk gevonden
Was zeker de zondagochtendquote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Waarom niet direct van Tweetdeck? Heb je meteen de laatste nieuwe.
http://support.tweetdeck.(...)eta-v0-9-7-available
Hyves is zo 2008.quote:Op zondag 5 september 2010 14:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch jammer dat de desire geen Hyves-integratie heeft
Leuk, maar ik maak veel meer gebruik van Hyves dan van Facebook. Heb ook geen Twitter, dus aan die friendsstream heb ik vrijwel niks.quote:Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hyves is zo 2008.
De facebook integratie is geniaal.
Mijn desire begint kutter en kutter te worden. Het ding wordt gewoon te warm (voelbaar) en gaat dan rebooten. Vrijdag op vakantie, wil hem graag nog meenemen voor de goede camera, na de vakantie maar eens opsturen. Baal er wel van.
Ik heb een hyves-app van market en die werkt goed. Als je gewoon die berichten wil lezen is het perfect.quote:Op zondag 5 september 2010 15:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk, maar ik maak veel meer gebruik van Hyves dan van Facebook. Heb ook geen Twitter, dus aan die friendsstream heb ik vrijwel niks.
De mobiele website werkt ook goed, maar het was toch mooi geweest als het in die friendsstream zou zitten. Dan zie je die updates gewoon meteen.quote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb een hyves-app van market en die werkt goed. Als je gewoon die berichten wil lezen is het perfect.
De rest weet ik niet echt wat dat doe ik op de pc en niet op de desire.
Tja, ergens heb je wel een punt maar dat hele hyves/twitter/facebook spul doe ik niets mee. Ik kijk alleenquote:Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De mobiele website werkt ook goed, maar het was toch mooi geweest als het in die friendsstream zou zitten. Dan zie je die updates gewoon meteen.
Hyves heeft gewoon een API (die heel open is zelfs) welke HTC gewoon had kunnen gebruiken. SE kan het toch ook met z'n X10?quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij was die Hyves-integratie een stuk aantrekkelijker geweest als de developers bij Hyves zelf niet het ontzettende schijt aan Android zouden hebben.. die Hyves app is ook gewoon de mobiele website achter een app-icoontje gestopt en de laatste update is.. naja.. is die app überhaupt ooit geupdate?
Kijk naar de datum. Daar was zeker niks goeds uit gekomen.quote:Hyves en HTC in gesprek over HTC Sense-integratie
Gepubliceerd door Jeroen Langenberg op woensdag 12 augustus 2009 17:45
Bron: Techzine Redactie,
Recentelijk heeft HTC een nieuw Android-toestel gelanceerd. Dit toestel, wat draait op een eigen interface, heeft een koppeling aan boord met sociale netwerksites. Hyves is de mogelijkheden aan het uitzoeken om ook toe te kunnen treden in deze software.
Op dit moment heeft HTC ondersteuning voor Twitter, FaceBook en Flickr ingebouwd. Deze diensten worden dus geintregeerd met de huidige software. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om de FaceBook-status weer te geven en bij het fotoalbum van diegene van Flickr op te halen. Zo wordt je informatie dus aangevuld met de informatie op het sociale netwerk.
In Nederland wordt echter vooral Hyves veel gebruikt. FaceBook is hier in veel mindere mate populair. Hyves heeft nu bevestigt tegenover de Techzine redactie dat er gesprekken gevoerd worden ook Hyves te integreren in deze software. Raymond Spanjard wil niet meer kwijt dan dat er gesprekken gevoerd worden, hij stelt dat er nog geen beslissing genomen is.
Ik dacht dat het in de Wildfire wel zat.quote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Kijk naar de datum. Daar was zeker niks goeds uit gekomen.
iemand hier toevallig al een antwoord op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
sinds een tijdje kan ik de agenda van mijn outlook niet meer synchroniseren met mijn htc desire![]()
dan geeft hij een client/server conversie fout aan. heeft dit met froyo te maken??
Vind het echt een rukprogramma. Destijds gedownload en direct verwijderd. Gisteren weer gedownload om te kijken of het beter was. Kon niet eens inloggen, dus weer verwijderd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij was die Hyves-integratie een stuk aantrekkelijker geweest als de developers bij Hyves zelf niet het ontzettende schijt aan Android zouden hebben.. die Hyves app is ook gewoon de mobiele website achter een app-icoontje gestopt en de laatste update is.. naja.. is die app überhaupt ooit geupdate?
had die van mij ook last van. ingeleverd bij T-mobile shop en binnen 7 werkdagen had ik hem gerepareerd retour.quote:Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hyves is zo 2008.
De facebook integratie is geniaal.
Mijn desire begint kutter en kutter te worden. Het ding wordt gewoon te warm (voelbaar) en gaat dan rebooten. Vrijdag op vakantie, wil hem graag nog meenemen voor de goede camera, na de vakantie maar eens opsturen. Baal er wel van.
Beter dan niets.quote:
In het geval van die hyvesapp iig niet waar.quote:
Gebruik het sowieso niet veel, dus ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In het geval van die hyvesapp iig niet waar.
Je kunt beter de mobiele site openen die heeft meer functionaliteit.
Ik heb idd liever niets dan een kutapp.quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In het geval van die hyvesapp iig niet waar.
Je kunt beter de mobiele site openen die heeft meer functionaliteit.
Ben 'm nu aan het downloaden. Eens kijken of het echt zo verslavend isquote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef funrider het volgende:
AngryBirds op HTC Desire (met OS2.2) draait lekker! Al is het nog maar een Lite Beta versie. Had m zelf al op eigen iPhone 3GS. Mijn vriendin heeft nu een HTC Desire.
Overigens wat een gezeik om contacten van SIM te koppelen aan Google Contacten zodat e-mail/telefoon goed staat. Ik heb wel wat gehad aan Logfather zijn blog.
Welkom bij de club!quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef bladerdeegroller het volgende:
JeujDonderdag een Desire besteld in de vodafone winkel, net gebeld dat ie al binnen was..
waar moet je hem raken in dat 4e lvlquote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef funrider het volgende:
AngryBirds op HTC Desire (met OS2.2) draait lekker! Al is het nog maar een Lite Beta versie. Had m zelf al op eigen iPhone 3GS. Mijn vriendin heeft nu een HTC Desire.
Je weet dat de groene kleine vogels als je op het scherm drukt zich in drieën splitsen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar moet je hem raken in dat 4e lvl
Heb je ergens schulden of een betalingsachterstand? Vaak kan dat al een reden zijn om je geen abbonement te geven.quote:Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde ook een Desire bestellen maar moet eerst op antwoord wachten van T-mobile over waarom ze me niet als klant willen
Als je op die kleintjes druk (als ze in de lucht zitten) komen er 3 kleintjes voor terugquote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar moet je hem raken in dat 4e lvl
dat splitsen heb je later nog wel nodigquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef Salatrel het volgende:
ja wist ik dus nietmaar was toch gelukt zonder te splitsen
waarom wil je uberhaupt t-mobile?quote:Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde ook een Desire bestellen maar moet eerst op antwoord wachten van T-mobile over waarom ze me niet als klant willen
Het enige bedrijf dat zegt dat ik een schuld heb (wat niet zo is, maar dat terzijde) heeft gezegd dat ze het in ieder geval niet bij het BKR hebben gemeld. Verder heb ik m'n telefoonrekeningen altijd netjes op tijd betaald. Dus zou niet weten waar het aan ligt. Hoop dat T-mobile een beetje snel antwoord geeft en me toch nog als klant wil.. Zit me toch wel te verheugen op een Desire inmiddelsquote:Op maandag 6 september 2010 15:56 schreef JoshuaL het volgende:
Heb je ergens schulden of een betalingsachterstand? Vaak kan dat al een reden zijn om je geen abbonement te geven.
Omdat ik vaak in het buitenland zit, en dan in ieder geval m'n niet gebruikte minuten/smsjes opspaar in plaats van kwijtraak.quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
waarom wil je uberhaupt t-mobile?
Nee abbo bij Telfort. En ik heb nergens een schuld behalve bij de IB-groep, maar ik neem niet aan dat die meeteltquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef Salatrel het volgende:
je belt nu prepaid ofzo? en heb je misschien rood staan of een creditcard want dat levert ook een bkr op geloof ik
quote:Op maandag 6 september 2010 15:56 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je weet dat de groene kleine vogels als je op het scherm drukt zich in drieën splitsen?
en die gele krijgen een turboboost ofzoquote:Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Vandaar ook het schermpje met de vinger op het scherm.
Vanavond ff proberen
Soms kun je zelfs geweigerd worden omdat je in een bepaald postcodegebied woontquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee abbo bij Telfort. En ik heb nergens een schuld behalve bij de IB-groep, maar ik neem niet aan dat die meetelt
En de zwarte ontploffen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en die gele krijgen een turboboost ofzo
Waarom dat dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Soms kun je zelfs geweigerd worden omdat je in een bepaald postcodegebied woontSerieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |