internet > menu knopje > meer > Downloads > WhatsApp.apkquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen. weet ik niet meer. wat moet ik dan doen als t alleen gedownload is?
menu knop > instellingen > applicaties > onbekende bronnen aanvinkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je eerst aanvinken dat je software van buiten de market wil installerne. Geen idee waar die optie zit.
Nooit hoeven doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je eerst aanvinken dat je software van buiten de market wil installerne. Geen idee waar die optie zit.
Open nu WhatsApp, druk het plusje, menuknop, Refresh. Heb je alle mensen die ook WhatsApp gebruiken/gebruikt hebben gelijk in een lijstquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:10 schreef Murmeli het volgende:
donebeetje via een omweg maar het staat erop
jups die kreeg ik al meteen te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Open nu WhatsApp, druk het plusje, menuknop, Refresh. Heb je alle mensen die ook WhatsApp gebruiken/gebruikt hebben gelijk in een lijst
Oke ga ik doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef Murmeli het volgende:
Even een domme vraag van deze smartphone newb: wat is whatsApp?
[..]
daar zijn volgens mij geen richtlijnen voor. Ik gok dat de desire, zodra er een opvolger op de markt komt, veel minder waard zal worden, en dat hij dan op een gegeven moment wel met een jarig abbo te krijgen zal zijn. Ik weet alleen niet wanneer de opvolger komt. Moet je denk ik even op de site van HTC kijken.
Ik zie je!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups die kreeg ik al meteen te zien.
dank aan allen ;-)
ik ga nu plat, voel me niet lekker...
laterzzzzz
Gisteren werd mij verteld dat de HTC Desire (Ace) 6 oktober uit zal worden gebracht.quote:
wellicht dat huidige versies Oauth (nog) niet ondersteunenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb in NL ook zo een mooie HTC Desire Brown gekocht via internet
Kostte me voor een sim-lock vrij toestel ¤420.
Wilde been abbo erbij omdat ik daar nu in Brazilië toch niks aan heb. Dus maar een pre-paid erin gezet tijdens mijn verblijf in NL.
Echt een leuk ding, en als er wifi is gewoon internetten. Ben er meer dan happy mee
Nu nog ff een abbo zoeken hier in Brazilie.
Nu wel ff een vraag. Ik had er Peep opzitten, maar die schijnt tijdelijk "dood" te zijn ivm Oauth.
Heb toen seesmic geprobeerd te laten werken, maar hij wilt mijn username en/of wachtwoord niet pakken, idem bij Twicca, en Twitter for Android.
Op de laptop kan ik wel gewoon inloggen op twitter.
Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen?
Ik heb alle logische dingen al bekeken, maar wellicht dat ik ergens overheen kijk.
Ja, de vorige pagina;'s van dit topic.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen?
Ik heb alle logische dingen al bekeken, maar wellicht dat ik ergens overheen kijk.
Dank en gelezen. Maar hij wilt gewoon nog steeds mijn username en wachtwoord niet pakken. Ik snap er niks meer van. Twidroyd net geīnstalleerd, maar ook daar pakt hij het niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, de vorige pagina;'s van dit topic.
Het is idd heel vreemd. Seesmic, Tweedride, Twidroyd, Twitter for Android, ze willen mijn username en wachtwoord niet pakken op de een of andere manier. Heb alles er een paar keer afgegooid en weer opnieuw gedownload en geīnstalleerd. Het wil gewoon niet werken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef kikoooooo het volgende:
Twidroid heeft hier onafgebroken prima gedraaid... Werkt het wel gewoon via twitter.com?
Edit: ja dus.
Vreemd...
Geinig spelletjequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
Angry Birds staat in de market, 11mb. Ben hem nu aan het binnenhalen
Probeer het eens met je email-adres ipv username.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is idd heel vreemd. Seesmic, Tweedride, Twidroyd, Twitter for Android, ze willen mijn username en wachtwoord niet pakken op de een of andere manier. Heb alles er een paar keer afgegooid en weer opnieuw gedownload en geīnstalleerd. Het wil gewoon niet werken.
Ping werkt trouwens gewoon wel uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |