Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
het is een serie die niet voor de gemakkelijkste weg gaat en subtiel te werk gaat itt het gros van de series waar drama er vaak dik op legt. Met name de Sex & The Cities, Desperate Housewives e.d.
Ik hik er tegen op, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ken die series niet, al is dit van de maker van The Sopranos...
Maar goed, waarom probeer je anders niet gewoon seizoen 1?
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.
Wel liefhebber van Dexter, The Soprano's, The Wire, Six feet under, The Shield. Maar dan zit ik volgens mij far out of the league of Mad men, of niet?
Werkelijk waar?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef skudkind het volgende:
[..]
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.
Ik zeg doen.
Okee, ik ga dat vanavond doorlezen dan. En dl'en en kijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon een paar afleveringen kijken en dan zit je er in. Ik kan je ook aanraden om de analyses van The House Next Door te lezen. Die pikken er dingen uit die in eerste instantie niet opvallen
quote:
Schokkend dat dat nu zo pussy achtig is jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste twee afleveringen van serie 1 gezien.
Schokkend hoe er met vrouwen wordt omgegaan.
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:13 schreef Saphia het volgende:
Bij welk seizoen zijn jullie nu? seizoen 4 al? ik heb seizoen 1 t/m 3 in twee weken tijd gekeken en ben helemaal hooked
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien van serie 1, vond er niet erg veel aan, wanneer wordt het goed dan, wanneer ben je erin gegroeid?quote:Op zondag 5 september 2010 18:11 schreef skudkind het volgende:
[..]
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 5 september 2010 18:11 schreef skudkind het volgende:
[..]
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.
2 afleveringenquote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien van serie 1, vond er niet erg veel aan, wanneer wordt het goed dan, wanneer ben je erin gegroeid?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Heerlijke serie, seizoen 4 is fantastisch!
Ik gooi d'r ook nog maar een fotootje in.
[ afbeelding ]
Karakterontwikkeling komt nog wel, maar verder is dit het ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef n8n het volgende:
Ben bezig met seizoen 1 en ik ervaar het vooralsnog als een worsteling na 6 afleveringen te hebben gezien. Er gebeurd nochtans niks, karakterontwikkeling blijft hangen en voegt niet veel meer toe. Wanneer kan ik verwachten dat er iets gaande is of heb ik de clou al gemist?
Kijk het nog even aan, dankjewel. Merk dat ik de scene's op de zaak interessanter vind dan die thuisquote:Op donderdag 16 september 2010 16:12 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Karakterontwikkeling komt nog wel, maar verder is dit het ja.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef JopJuh het volgende:
She died like she lived: Surrounded by the people she answered phones for (C) Roger Sterling
Ik heb hem rapidshare en zulks afgehaaldquote:
Ik heb m uiteindelijk met eMule van de ondergrondse in rusland gehaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb hem rapidshare en zulks afgehaald
De karakters en de tijdgeest. En dan vooral hoe de tijdgeest langzaam verandert niet door grote politieke motivaties en ideologieën, maar door persoonlijke eigenschappen, karaktertrekken en keuzes. Zoals bij Peggy.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:58 schreef Zana het volgende:
Wat is nu eigenljk voor jullie de magie van de serie?
Voor mij is het interessant om te zien dat problemen van vandaag ook toen al in het bedrijfsleven/ het dagelijkse leven bestonden. Het is in die zin dus wel "modern". Verder vind ik de kleding en gehele styling heel mooi en autenthiek. En meestal is ook het laatste lied tijdens de aftiteling best geinig.
Daarom gebruik ik ook altijd ondertiteling. Is soms toch handig als je het kan lezen als je het niet verstaat.quote:Soms mis ik wel de fijne kneepjes, omdat ik het Engels niet goed genoeg versta.
"Cause of Death: Don Draper."quote:
Nee joh, dit is Mad Men, geen 90210quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Top aflevering inderdaad.
Ik hoop niet dat Don nu die secretaresse gaat neuken, de psychologe daar achterkomt en dan iedereen gaat vertellen wie Don echt is. Maar daar zal het wel op uitdraaien vrees ik.
Die hij niet eens hadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:35 schreef skudkind het volgende:
Knallend begin ook wanneer Don z'n kleine meisje verrast met kaartjes voor de Beatles.
En nu ook met de secretaresse naar toe gaat (gesuggereerd)quote:
en Don heeft de secretaresse geneuktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop niet dat Don nu die secretaresse gaat neuken, de psychologe daar achterkomt en dan iedereen gaat vertellen wie Don echt is. Maar daar zal het wel op uitdraaien vrees ik.
Ik had ook heel erg het idee dat dit het einde van Roger betekende.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:11 schreef NoCigar het volgende:
De deconfiture van Roger Sterling is ingezet: hij ziet er erg verslagen uit. Ik denk dat ie nog wel sterft aan een hartaanval, wat kan ie anders nog doen?
Het eerste deel had ik goed, nu de rest nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik begin nu te vrezen dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het eerste deel had ik goed, nu de rest nog.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had ook heel erg het idee dat dit het einde van Roger betekende.
Ik lag echt dubbel toen die dwerg zijn hand opstak na de bekendmaking van het verlies van Lucky Strike en niemand zag dat hij iets wilde vragen.
Ik zag die vallende man ook altijd meer figuurlijk dan letterlijk iemand uit de serie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:20 schreef HiZ het volgende:
Die vallende man heeft natuurlijk niks te maken met echt vallen. Volgens mij is het meer een 'fall from grace'. Het gaat eigenlijk best wel hard bergafwaards met de heren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zag die vallende man ook altijd meer figuurlijk dan letterlijk iemand uit de serie.
Mwa, het blijft een goede serie. Maar ik vind dit seizoen een stuk minder strak geschreven dan de vorige drie. Alsof de schrijvers niet wisten waar ze naar toe wilden. Ook is dit al het derde seizoen met min of meer hetzelfde einde: het bureau staat op de rand van de afgrond.quote:
Ik vind dit einde wel anders dan het vorige seizoen. Omdat toen het bedrijf gewoon verkocht werd door wat investmentbankiers, maar nu gaan ze ten onder (of lijken ze dat iig te gaan) door Rogers eigen arrogantie en omdat Don zijn verleden wil beschermenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mwa, het blijft een goede serie. Maar ik vind dit seizoen een stuk minder strak geschreven dan de vorige drie. Alsof de schrijvers niet wisten waar ze naar toe wilden. Ook is dit al het derde seizoen met min of meer hetzelfde einde: het bureau staat op de rand van de afgrond.
Volgens mij wel. Vond ik wel slecht. Als je dan toch een recap doet aan het begin van de aflevering, waarom dan wel herhalen wat vorige weken is gebeurd en iedereen nog wel weet, maar niet even ons geheugen herinneren over iemand die we 2 seizoen geleden voor het laatst gezien hebben?quote:Tweede helft van het seizoen vond ik overigens wel al sterker dan de eerste helft. Sommige individuele afleveringen zijn ook briljant.
Die verslaafde kunstenaar, was dat overigens Don's eerste (althans, in de serie) buitenechtelijke vriendin uit seizoen 1?
Dat ie haar nog keer ging bangen, okay. Maar ik had toch echt meer feeling bij de blonde dokter. Misschien heb ik wel niet goed opgelet dan, maar ik vond het gewoon een rare move ineens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef ChickenMan het volgende:
Nou ja, je zag het eigenlijk al aankomen.
Hm, zo had ik er nog niet over nagedacht. Maakt het al een stuk meer sense.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef ChickenMan het volgende:
Die blonde kon niet met kinderen omgaan. Volgens mij wist Don 't echt zeker toen ie die chick met zijn kinderen zag eten in die diner.
ik denkd at Don nu een stabiel situatie aan het creeeren is waarbij hij wellicht de kinderen kan krijgen. Met name als betty door blijft gaan met haar gedragquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef HiZ het volgende:
Betty, ik betrapte me erop dat ik hardop 'what a bitch' zei toen ze Carla ontsloeg.
Het huwelijk snap ik natuurlijk ook niet helemaal, want het is nou niet echt alsof Don de kinderen de hele tijd over de vloer heeft.
Dat gesprekje tussen Joan en Peggy was het hoogtepunt van het seizoen
Idd ja. En dan Carla aan neemtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denkd at Don nu een stabiel situatie aan het creeeren is waarbij hij wellicht de kinderen kan krijgen. Met name als betty door blijft gaan met haar gedrag
dat zou me niets verbazen eigenlijk... en dat ze weer in een soortgelijk huisje gaan wonen zo niet hetzelfde. Dat de rollen helemaal omgedraaid zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd ja. En dan Carla aan neemt.
Precies, dat Betty helemaal afglijdt en Don er bovenop komt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zou me niets verbazen eigenlijk... en dat ze weer in een soortgelijk huisje gaan wonen zo niet hetzelfde. Dat de rollen helemaal omgedraaid zijn
Dat zou lachen zijn, als hij uiteindelijk zijn huis niet verkooptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zou me niets verbazen eigenlijk... en dat ze weer in een soortgelijk huisje gaan wonen zo niet hetzelfde. Dat de rollen helemaal omgedraaid zijn
Ik kijk Mad Men altijd met een maat van me en bij ons begon het schelden op Bets al ergens in seizoen 2.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef HiZ het volgende:
Betty, ik betrapte me erop dat ik hardop 'what a bitch' zei toen ze Carla ontsloeg.
quote:Ik was ook verrast ja. Eerst dacht ik huh, was zij zwanger dan? Toen kwam pas weer boven dat ze zwanger was van Roger en dat ze zei dat ze het weg ging laten halen, maar blijkbaar heeft ze dat dus niet gedaan.Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef annoh het volgende:
Ik was echt verbijsterd door die move van Don. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat die bruiloft er ook gaat komen. Mijn god, hoe kut was dat voor Faye?!
Betty was echt zo'n goede bitch, echt een fantastische rol. Maar vonden jullie het niet opvallend dat Joan het kind blijkbaar toch gehouden heeft? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:De manier waarop Megan tegen Don zei dat hij beter zo snel mogelijk contact moet opnemen met Faye, gaf aan dat zij een gelijkwaardige partner is. Faye betekende zeker veel voor hem, maar zij past niet bij het leven van Don, en Megan absoluut wel. En dat laatste is niet het enige dat Megan hem kan bieden, die Don is stapelverliefd op haar man. Eindelijk heeft ie iemand gevonden die down to earth is en tegelijkertijd indrukwekkend.Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond Don en Faye een veel leuker en gelijkwaardig paar. Zij kon hem tenminste een beetje tegenstand bieden.
quote:Dat ze het kind ging houden had ik al door tijdens dat gesprek met die moeder in de abortuskliniek.Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik was ook verrast ja. Eerst dacht ik huh, was zij zwanger dan? Toen kwam pas weer boven dat ze zwanger was van Roger en dat ze zei dat ze het weg ging laten halen, maar blijkbaar heeft ze dat dus niet gedaan.
Dat zal in het volgende seizoen misschien uitkomen, dat het niet het kind van Greg is.
quote:Dat ze dat heeft gezegd geeft echt niet aan dat ze een gelijkwaardige partner is. Je ziet aan heel Dons houding dat hij neerkjikt op haar. Het is nog net geen Roger, maar veel scheelt het niet. De enige reden dat hij opeens impulsief besluit om met haar te trouwen is omdat ze zo goed is met de kinderen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef skudkind het volgende:
[..]
De manier waarop Megan tegen Don zei dat hij beter zo snel mogelijk contact moet opnemen met Faye, gaf aan dat zij een gelijkwaardige partner is. Faye betekende zeker veel voor hem, maar zij past niet bij het leven van Don, en Megan absoluut wel. En dat laatste is niet het enige dat Megan hem kan bieden, die Don is stapelverliefd op haar man. Eindelijk heeft ie iemand gevonden die down to earth is en tegelijkertijd indrukwekkend.
Dat die lieve Carla zomaar wordt ontslagen en geschoffeerd door Betty na al die jaren is zo belachelijk, laat zien dat dat wijf helemaal de weg kwijt is.
quote:Ik heb Faye vanaf het begin gehaatOp maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef duguid het volgende:
Ik zag het niet aankomen maar kan het opzich wel begrijpen. Dat hij met Faye niet echt zou gaan daten had ik wel verwacht eigenlijk, daarvoor kennen ze elkaar te goed denk ik.
quote:Product Description
Advertising pioneer and visionary Roger Sterling, Jr., served with distinction in the Navy during World War II, and joined Sterling Cooper Advertising as a junior account executive in 1947. He worked his way up to managing partner before leaving to found his own agency, Sterling Cooper Draper Pryce, in 1963.
During his long and illustrious career, Sterling has come into contact with all the luminaries and would-be luminaries of the advertising world, and he has acquired quite a reputation among his colleagues for his quips, barbs, and witticisms.
Taken as a whole, Roger Sterling’s pithy comments and observations amount to a unique window on the advertising world—a world that few among us are privileged to witness first—hand—as well as a commentary on life in New York City in the middle of the twentieth century.
A few “sterling” examples:
When a man gets to a point in his life when his name’s on the building,
he can get an unnatural sense of entitlement.
The day you sign a client is the day you start losing him.
Being with a client is like being in a marriage. Sometimes you get into it for the wrong reasons, and eventually they hit you in the face.
When God closes a door, he opens a dress.
Sterling's Gold covers it all: business, marriage, and the taste of success made sweeter with a glass of something strong.
About the Author
Roger Sterling is a Partner at the Sterling Cooper Draper Pryce advertising agency; his father founded the original Sterling Cooper in the 1920s with Bertram Cooper. A World War II veteran, Roger has suffered two heart attacks. In the past he’s tried to change his hard-living ways, but is now smoking and drinking again.
Roger divorces his first wife, Mona, after taking up with the much younger Jane Siegel, who briefly worked as Don Draper's secretary. Previously, Roger had a lengthy affair with Joan Holloway, then Sterling Cooper’s Office Manager.
Anticipating a costly divorce settlement with Mona, Roger encourages the takeover of Sterling Cooper by London’s Puttnam, Powell, and Lowe. When the new managers leave him off a corporate organizational chart, however, Roger believes he’s "being punished for making my job look easy." He feels similarly slighted by friends who can’t accept his relationship with Jane. "I made a mistake by being conspicuously happy," he tells Don.
Er komt sowieso nog een vijfde seizoen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:38 schreef picodealion het volgende:
Ik heb me niet ingelezen, maar is er wat bekend over of er nog een seizoen komt?
http://www.tvovermind.com(...)eason-5-future/26623quote:The contract for Mad Men only lasts through season five, and the article claims that execs from both parties are in "early stages of hammering out a deal to extend the contract through a sixth season, and possibly beyond"
Dat wil je denk ik nog niet wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Maar waarom wilt Don steeds geen contract als hij opslag of een andere functie krijgt?
Nou, als je het perse wil weten:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Nieuwe kijker, dus ik negeer alles wat hier staat
Maar waarom wilt Don steeds geen contract als hij opslag of een andere functie krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
Daar is idd een specifieke reden voor die je later ontdekt, maar ik las ook ergens dat het niet ongewoon was in de jaren '50 en '60 om dit te willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Nieuwe kijker, dus ik negeer alles wat hier staat
http://www.deadline.com/2(...)early-2012-premiere/quote:
Product placement deden ze al aan, dat was vaak wel grappig/nuttig voor het verhaal.quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef solyaris het volgende:
`[...] integrating product placement into the series, cutting two minutes from each episode's running time in favor of more commercials, and eliminating/reducing two regular cast members to save money.`
Inderdaad. Ben wel benieuwd wie er gaan sneuvelen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alleen twee castmembers minderDat is echt zonde.
Salvatore, daarvan was het ook raar dat ie weg was en nooit terugkwam. Maar Matthew Weiner heeft gezegd dat ie dat expres deed en er geen kans was dat hij terug zou komen, meer mensen vonden het wel apart.quote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef planethugo het volgende:
vond het wel vreemd dat die homo, ben even zijn naam kwijt, zo makkelijk geloosd werd en dat ze daar nooit op terug zijn gekomen. Dus iemand ontslaan is zo gepiept
Vond je het einde van seizoen 3 wel oke? Ik vond dat echt een van de briljantste afleveringen van welke serie dan ook, ineens allerlei drastische gebeurtenissen in een rap tempo, en dat acteerwerk blijft altijd steengoed.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
Derde seizoen vond ik trouwens - zeker in het begin - minder leuk. Zie ook: Het derde seizoen van Mad Men [mogelijke spoilers]
Seizoen vier echter was weer fantastisch! Kan ook niet wachten op het volgende. Jammer dat dat nog zo lang duurt.
Ben ik met je eens. 3e seizoen en vooral het begin daarvan vond ik ook stukken minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
Derde seizoen vond ik trouwens - zeker in het begin - minder leuk. Zie ook: Het derde seizoen van Mad Men [mogelijke spoilers]
Seizoen vier echter was weer fantastisch! Kan ook niet wachten op het volgende. Jammer dat dat nog zo lang duurt.
Grappig, ik vond seizoen 3 tot nu toe het sterkst. Dit seizoen was ook goed, daar niet van. Alhoewel ik de ep The Summer Man matig vond.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. 3e seizoen en vooral het begin daarvan vond ik ook stukken minder.
Vet, zie je op zich vaak dat als acteurs al 3-4 seizoenen meespelen ze waarschijnlijk gewoon zo veel opgepikt hebben van andere regisseurs dat ze het zelf willen/kunnen.quote:
Sopranos had er ook 7.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef planethugo het volgende:
dat spel dan ook maareens gaan checken![]()
'Mad Men stopt binnen drie jaar'
psst....oma, je zit in het USA topic en w.s. had je in [NL] Mad Men willen posten?quote:
Boardwalk Empire vond ik zelf dan echt minder en terecht verloren. GoT heeft dan vooral toch last van dat het een genre is dat door sommige critici nog steeds niet helemaal serieus wordt genomen, denk ik. Dat merk je ook bij de meeste negatieve reviews erover op metacritic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef planethugo het volgende:
Mad Men grote winnaar Critics Choice Awards
toch snap ik die karrevrachten aan awards niet zo voor Mad Men. Vond ik Boardwalk Empire en Game of Thrones toch beter als 'beste serie'
http://blogs.amctv.com/ma(...)e-date-announced.phpquote:Mad Men Season 5 Debuts With Two-Hour Premiere on Sunday, March 25
As one of the most highly anticipated season premieres of the year, AMC announced today that the Emmy and Golden Globe Award-winning drama Mad Men will be back with a two-hour Season 5 Premiere on Sun., Mar. 25 at 9pm ET/PT. Written by Matthew Weiner and directed by Jennifer Getzinger, the season premiere episode will also be available on AMCtv.com the Monday after air.
Following the premiere, on Sun., Apr. 1, Mad Men will return to its regular timeslot at 10pm ET/PT with an episode written by Erin Levy and Matthew Weiner and directed by Jon Hamm.
Fans looking to catch up on Mad Men can watch the fourth season On Demand, beginning Mon., Jan. 23, or set their DVR every Sunday morning at 6:00am ET/PT when AMC continues to air episodes from Seasons 1 through 4 (in order) leading up to the Season 5 premiere.
Created by Emmy and Golden Globe winner Matthew Weiner and produced by Lionsgate, Mad Men made history last September as the first basic cable series ever to win the Emmy for Outstanding Drama Series in four consecutive years. Mad Men stars Golden Globe winner Jon Hamm, Elisabeth Moss, Vincent Kartheiser, January Jones, John Slattery, Christina Hendricks, Jared Harris and Kiernan Shipka.
Ik heb net een box met de eerste vier seizoenen gekocht bij V&D voor ¤39. Ik heb het eerste seizoen dit weekeinde gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
Heb alle vier de seizoenen in zes weken gekeken, of zo.Prachtige serie.
Roger Sterling is verreweg mijn favoriet. Ik hoop dat hij erin blijft.
Oquote:Op zondag 25 maart 2012 14:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb net een box met de eerste vier seizoenen gekocht bij V&D voor ¤39. Ik heb het eerste seizoen dit weekeinde gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Haunter het volgende:
Sterling was lekker op dreef deze seizoensopening.Wat een heerlijk bijdehand, zelfingenomen mannetje blijft het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:03 schreef ems. het volgende:
[..]Ja *grinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dat is maar een theorie, of dat klopt is afwachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
Wel vet hoe al die review telkens van die kleine dingetjes weten op te pikken die aan mij voorbij gaa; zoals hoe megan en don dit soort seks al tijden lijken te hebben en hoe megan Peggy expres manipuleert
Idd, de sierpaarden vs. de werkpaarden lijkt een thema te worden dit seizoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Gimmick het volgende:
Ik moest er wel weer inkomen, maar toch wel weer erg goed. Wel viel het mij op dat ik heel weinig meer weet van seizoen 4, in tegenstelling tot 1 t/m 3. Vier was toch wel een zwak seizoen vergeleken met de eerste drie.
Don en Roger raken steeds minder gemotiveerd. Peggy en Pete trekken de kar. Daar zal het seizoen zich denk ik op richten.
het is nepquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:53 schreef Haunter het volgende:
Is het een fatsuit ja? Ziet er realistisch uit. Wat een wrak is ze.
En wat een schatje is Megan!
Meganquote:Fans of the show were wondering how Mad Men would handle January Jones' pregnancy. Would Betty stand behind a lot of flower arrangements or carry large bags? No, actually. They covered it up alright—but with a fat suit. Suddenly, the one-dimensional Mrs. Francis just got a lot more interesting.
Die vrouw van Roger, die jonge, zal ook nog wel een deel van een episode krijgen. Huwelijk dat op de klippen loopt o.i.d.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:58 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat Christina Hendricks weer gauw terug komt, zonder haar is Peggy de enige leuke vrouw in de serie. Megan vind ik compleet oninteressant, en Betty is nu triester dan ooit.
Of die meid van Campbell, maar die zie ik niet gauw veel extra screentime krijgen.
een vlam van vroeger...Volgens mij hebben we haar wel eens eerder gezien, maar het gaat om het gegevend at het een vlam van vroeger was, meer nietquote:Op maandag 9 april 2012 18:59 schreef Roflbroek het volgende:
Wie is die dame die Don in de lift tegenkwam? Ik kan me haar niet herinneren.
Don heeft een griepjequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef HiZ het volgende:
Oh god, dit kan niet goed aflopen. Ron heeft tot twee keer toe gehoest in de eerste 5 minuten.
Ik ben nog steeds in shock dat een Amerikaanse zender een minderjarige masturberend afbeeldt op TVquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:52 schreef Haunter het volgende:
Ik vond Sally Draper vorig seizoen al tof, maar nu helemaal. Wat een heerlijk eigenwijs kind
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in shock dat een Amerikaanse zender een minderjarige masturberend afbeeldt op TV
Idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:52 schreef Haunter het volgende:
Ik vond Sally Draper vorig seizoen al tof, maar nu helemaal. Wat een heerlijk eigenwijs kind
Tweede keer al dit seizoen dat Roger zich met geld ergens uitkoopt. Dat kan niet anders dan misgaan.quote:
Hehe, AMC's Breaking Mad Men?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef HiZ het volgende:
Oh god, dit kan niet goed aflopen. Ron heeft tot twee keer toe gehoest in de eerste 5 minuten.
Dat had ik ook. Maar het achtergrondgeluid staat meestal relatief hard bij Mad Men. Maar dit keer was het idd nog opmerkelijker dan normaal.quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef HiZ het volgende:
Lag het aan mijn download of was er bij deze aflevering wel heel erg vreemd omgegaan met het geluid? Het leek net alsof er veel meer lawaai was in alle scenes dan je normaal zou verwachten. Sommige beelden deden me erg denken dat ik ze wel eens eerder had gezien. Wat me weer deed denken dat het waarschijnlijk technieken waren die ik wel eens in films uit die tijd heb gezien. Zoals Pete die in zichzelf in een andere situatie overgaat, maar net niet echt vloeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat shot viel mij ook al op jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer dit shot, was volgens mij geen toeval. Voor de rest wacht ik op de aflevering waarin het seizoen op gang komt. Individueel zijn de afleveringen best goed, maar ik mis nog wel een duidelijke rode draad.
Ja idd... ik moest erg om die twee lachenquote:
Geluid is volgens mij nog steeds kut.quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef HiZ het volgende:
Lag het aan mijn download of was er bij deze aflevering wel heel erg vreemd omgegaan met het geluid? Het leek net alsof er veel meer lawaai was in alle scenes dan je normaal zou verwachten.
Echte scenes releases downloaden dus, gewoon H.264 van IMMERSE of ControlHD (web-dl).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Geluid is volgens mij nog steeds kut.
Ligt misschien aan die nieuwe MP4's (nieuwe standaard?) omdat iedereen tegenwoordig op z'n iDinges wil kijken?
Heb er bij veel meer series last van
Toen hij het eenmaal door had ja, toen Roger grapte dat Sally een gemene dronkaard is moest die moeder van Megan lachen, en toen besefte ie dat ie dat wel kon gebruikenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naar mijn idee gebruikte Roger dat alleen maar om die moeder van Megan te playen.
Had het idee dat hij al de hele tijd de intentie had, aangezien ze vanaf het begin aan het flirten waren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toen hij het eenmaal door had ja, toen Roger grapte dat Sally een gemene dronkaard is moest die moeder van Megan lachen, en toen besefte ie dat ie dat wel kon gebruiken
Dat was inderdaad een verrassing. Vanaf het moment dat die cover van Revolver te zien was, zat ik te twijfelen of ze echt een Beatles-liedje zouden gaan draaien.quote:
$250.000quote:
Waarom vind je deze afleveringen er bovenuit steken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Tot dit seizoen vond ik alle seizoenen van Mad Men even goed, maar daar moet ik nu op terugkomen. Mad Men seizoen 5 is het beste seizoen van de serie. De afgelopen drie afleveringen waren absolute voltreffers.
Zeker!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef MikeyMo het volgende:
Alexis Bledel had imposante tieten in "de scene"
Jammer genoeg kan ze voor geen meter acteren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef MikeyMo het volgende:
Alexis Bledel had imposante tieten in "de scene"
Ja, nice!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Nihao het volgende:
Paul, haha! Vond de Hare Krishna-scènes geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |