Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
het is een serie die niet voor de gemakkelijkste weg gaat en subtiel te werk gaat itt het gros van de series waar drama er vaak dik op legt. Met name de Sex & The Cities, Desperate Housewives e.d.
Ik hik er tegen op, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ken die series niet, al is dit van de maker van The Sopranos...
Maar goed, waarom probeer je anders niet gewoon seizoen 1?
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die series die je noemt heb ik nooit gekeken.
Wel liefhebber van Dexter, The Soprano's, The Wire, Six feet under, The Shield. Maar dan zit ik volgens mij far out of the league of Mad men, of niet?
Werkelijk waar?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef skudkind het volgende:
[..]
Six Feet Under en Sopranos liggen in het straatje van Mad Men. Ik denk dat je Mad Men erg leuk zal vinden.
Ik zeg doen.
Okee, ik ga dat vanavond doorlezen dan. En dl'en en kijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon een paar afleveringen kijken en dan zit je er in. Ik kan je ook aanraden om de analyses van The House Next Door te lezen. Die pikken er dingen uit die in eerste instantie niet opvallen
quote:
Schokkend dat dat nu zo pussy achtig is jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste twee afleveringen van serie 1 gezien.
Schokkend hoe er met vrouwen wordt omgegaan.
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:13 schreef Saphia het volgende:
Bij welk seizoen zijn jullie nu? seizoen 4 al? ik heb seizoen 1 t/m 3 in twee weken tijd gekeken en ben helemaal hooked
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien van serie 1, vond er niet erg veel aan, wanneer wordt het goed dan, wanneer ben je erin gegroeid?quote:Op zondag 5 september 2010 18:11 schreef skudkind het volgende:
[..]
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 5 september 2010 18:11 schreef skudkind het volgende:
[..]
Yep seizoen 4, inmiddels bij de 5e aflevering. Ik ben jaloers, er staan je nog hele leuke afleveringen te wachten.
2 afleveringenquote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien van serie 1, vond er niet erg veel aan, wanneer wordt het goed dan, wanneer ben je erin gegroeid?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Heerlijke serie, seizoen 4 is fantastisch!
Ik gooi d'r ook nog maar een fotootje in.
[ afbeelding ]
Karakterontwikkeling komt nog wel, maar verder is dit het ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef n8n het volgende:
Ben bezig met seizoen 1 en ik ervaar het vooralsnog als een worsteling na 6 afleveringen te hebben gezien. Er gebeurd nochtans niks, karakterontwikkeling blijft hangen en voegt niet veel meer toe. Wanneer kan ik verwachten dat er iets gaande is of heb ik de clou al gemist?
Kijk het nog even aan, dankjewel. Merk dat ik de scene's op de zaak interessanter vind dan die thuisquote:Op donderdag 16 september 2010 16:12 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Karakterontwikkeling komt nog wel, maar verder is dit het ja.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef JopJuh het volgende:
She died like she lived: Surrounded by the people she answered phones for (C) Roger Sterling
Ik heb hem rapidshare en zulks afgehaaldquote:
Ik heb m uiteindelijk met eMule van de ondergrondse in rusland gehaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb hem rapidshare en zulks afgehaald
De karakters en de tijdgeest. En dan vooral hoe de tijdgeest langzaam verandert niet door grote politieke motivaties en ideologieën, maar door persoonlijke eigenschappen, karaktertrekken en keuzes. Zoals bij Peggy.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:58 schreef Zana het volgende:
Wat is nu eigenljk voor jullie de magie van de serie?
Voor mij is het interessant om te zien dat problemen van vandaag ook toen al in het bedrijfsleven/ het dagelijkse leven bestonden. Het is in die zin dus wel "modern". Verder vind ik de kleding en gehele styling heel mooi en autenthiek. En meestal is ook het laatste lied tijdens de aftiteling best geinig.
Daarom gebruik ik ook altijd ondertiteling. Is soms toch handig als je het kan lezen als je het niet verstaat.quote:Soms mis ik wel de fijne kneepjes, omdat ik het Engels niet goed genoeg versta.
"Cause of Death: Don Draper."quote:
Nee joh, dit is Mad Men, geen 90210quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Top aflevering inderdaad.
Ik hoop niet dat Don nu die secretaresse gaat neuken, de psychologe daar achterkomt en dan iedereen gaat vertellen wie Don echt is. Maar daar zal het wel op uitdraaien vrees ik.
Die hij niet eens hadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:35 schreef skudkind het volgende:
Knallend begin ook wanneer Don z'n kleine meisje verrast met kaartjes voor de Beatles.
En nu ook met de secretaresse naar toe gaat (gesuggereerd)quote:
en Don heeft de secretaresse geneuktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop niet dat Don nu die secretaresse gaat neuken, de psychologe daar achterkomt en dan iedereen gaat vertellen wie Don echt is. Maar daar zal het wel op uitdraaien vrees ik.
Ik had ook heel erg het idee dat dit het einde van Roger betekende.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:11 schreef NoCigar het volgende:
De deconfiture van Roger Sterling is ingezet: hij ziet er erg verslagen uit. Ik denk dat ie nog wel sterft aan een hartaanval, wat kan ie anders nog doen?
Het eerste deel had ik goed, nu de rest nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Jivis het volgende:
Ik begin nu te vrezen dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het eerste deel had ik goed, nu de rest nog.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had ook heel erg het idee dat dit het einde van Roger betekende.
Ik lag echt dubbel toen die dwerg zijn hand opstak na de bekendmaking van het verlies van Lucky Strike en niemand zag dat hij iets wilde vragen.
Ik zag die vallende man ook altijd meer figuurlijk dan letterlijk iemand uit de serie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:20 schreef HiZ het volgende:
Die vallende man heeft natuurlijk niks te maken met echt vallen. Volgens mij is het meer een 'fall from grace'. Het gaat eigenlijk best wel hard bergafwaards met de heren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zag die vallende man ook altijd meer figuurlijk dan letterlijk iemand uit de serie.
Mwa, het blijft een goede serie. Maar ik vind dit seizoen een stuk minder strak geschreven dan de vorige drie. Alsof de schrijvers niet wisten waar ze naar toe wilden. Ook is dit al het derde seizoen met min of meer hetzelfde einde: het bureau staat op de rand van de afgrond.quote:
Ik vind dit einde wel anders dan het vorige seizoen. Omdat toen het bedrijf gewoon verkocht werd door wat investmentbankiers, maar nu gaan ze ten onder (of lijken ze dat iig te gaan) door Rogers eigen arrogantie en omdat Don zijn verleden wil beschermenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mwa, het blijft een goede serie. Maar ik vind dit seizoen een stuk minder strak geschreven dan de vorige drie. Alsof de schrijvers niet wisten waar ze naar toe wilden. Ook is dit al het derde seizoen met min of meer hetzelfde einde: het bureau staat op de rand van de afgrond.
Volgens mij wel. Vond ik wel slecht. Als je dan toch een recap doet aan het begin van de aflevering, waarom dan wel herhalen wat vorige weken is gebeurd en iedereen nog wel weet, maar niet even ons geheugen herinneren over iemand die we 2 seizoen geleden voor het laatst gezien hebben?quote:Tweede helft van het seizoen vond ik overigens wel al sterker dan de eerste helft. Sommige individuele afleveringen zijn ook briljant.
Die verslaafde kunstenaar, was dat overigens Don's eerste (althans, in de serie) buitenechtelijke vriendin uit seizoen 1?
Dat ie haar nog keer ging bangen, okay. Maar ik had toch echt meer feeling bij de blonde dokter. Misschien heb ik wel niet goed opgelet dan, maar ik vond het gewoon een rare move ineens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:18 schreef ChickenMan het volgende:
Nou ja, je zag het eigenlijk al aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |