Tja. Ik stelde hier ooit een vraag waar na tien minuten geen antwoord werd besloten het antwoord maar op te zoeken en te posten zodat verder gegaan kon wordenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Sommige vragen hebben dagen opengestaan...Het hoeft niet altijd snel te zijn hoor.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat in deze reeks was.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Ik stelde hier ooit een vraag waar na tien minuten geen antwoord werd besloten het antwoord maar op te zoeken en te posten zodat verder gegaan kon worden.
Dat was wel zo, boeit ook verder niet, maar een beetje tempo er in kan nooit kwaad toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat in deze reeks was.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:42 schreef bigshadow het volgende:
Opgezocht, het antwoord is fsjhdfjdgk
Nieuwe vraag!
Je bedoelt deze?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Ik stelde hier ooit een vraag waar na tien minuten geen antwoord werd besloten het antwoord maar op te zoeken en te posten zodat verder gegaan kon worden.
Ok, drie uur dan. Maar goed, blijkbaar is het dus gangbaar dat er drie dagen over gedaan kan wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
Fok! Muziek Trivia deel MCVII
Die 10 minuten klopt niet helemaal
Dat is wel heel extreem, maar het is hier dus net als bij de kabinetsformatie: Het kan even duren en niemand maalt daarom...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, drie uur dan. Maar goed, blijkbaar is het dus gangbaar dat er drie dagen over gedaan kan worden.
Ik ook nog geen enkele hint/aanwijzing...quote:Goede antwoord nog niet gezien.
Nou ja, gangbaar... het komt wel eens voorquote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok, drie uur dan. Maar goed, blijkbaar is het dus gangbaar dat er drie dagen over gedaan kan worden.
En blijf ik er bij dat de vraagsteller alleen het recht heeft een vraag af te schietenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, gangbaar... het komt wel eens voor
Maar in dat geval had je zelf al aangegeven dat je een poos weg zou zijn, had het antwoord al in een spoiler gezet en een niet kloppende hint gegeven (album titel). Daarbij blijf ik bij mijn aanname dat zo goed als niemand van de trivia-ers Asrai kent, behalve jij en ik, en dan helemaal op basis van een paar tekstregeltjes....
Boeiend of het nou een vraag van mij, jou, Jantje of Pietje isquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef ranja het volgende:
Oh, hoe vaak er een (late) avond vraag van mij de volgende ochtend al niet afgeschoten werd
Nou ja jij doet alfsof het iets nieuws is. Alsof ik er altijd blij mee ben als ik 's ochtends kijk en mijn vraag vervangen zie door een andere.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Boeiend of het nou een vraag van mij, jou, Jantje of Pietje is.
quote:En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Uit de uitgebreide spelregels (zie de OP):quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En blijf ik er bij dat de vraagsteller alleen het recht heeft een vraag af te schieten. Zou lekker zijn als iedereen zomaar het antwoord zou kunnen zoeken, neer zou kunnen zetten en weer verder zou kunnen gaan.
Gaat al jaren goed hier op die manier, haastige spoed is zelden goed...quote:En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...
dat had je zelf al gedaan in de spoiler...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus blijft de vraag geparkeerd staan toch? Dan hoeft het antwoord toch niet zo maar gegeven worden?
Laat maar gaan joh.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:59 schreef ranja het volgende:
[..]
dat had je zelf al gedaan in de spoiler...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |