Wat van wie?quote:Your head come on is dead and gone it might as well be said so long
It's![]()
a brain decoder and can I wait for my decoder
Get off get up you son of pop the light below is bright on top
It's![]()
a smile decoder and can I get yeah what I ordered
Idem hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
haar hoofd komt me weer zo bekend voor
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht, maar heb van die hele persoon nog nooit gehoord.
Idemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht, maar heb van die hele persoon nog nooit gehoord.
Moet ik die dan ergens van kennen of zo? Misschien als ik 5 jaar ouder was...quote:
Ik kende het ook niet. Ook te jong denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Moet ik die dan ergens van kennen of zo? Misschien als ik 5 jaar ouder was...
Maar ik heb net naar wat nummers zitten luisteren op youtube, en ik krijg toch niet echt het idee dat ik was mis of zo.
Ik had een poster van haar op mijn kamer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:15 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat je een geintje maakte
Debbie is met Foolish Beat is nog steeds recordhouder als jongste artiest die Nummer 1 in de USA stond met een zelfgeschreven én zelf geprodcueerd nummer.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef peaceman het volgende:
Ik had een poster van haar op mijn kamer.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Werkelijk nog nooit van gehoord. Wel van gehoord maar vond het nooit boeiend. Sowieso kale mannen, die mijd ik.
hoe zoek je dit opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Werkelijk nog nooit van gehoord.
Heb je die plaat, net als ik, nog op vinyl?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ookAls ik in 1988 al album jaarlijstjes had gemaakt dan had Out of the Blue onbedreigd op 1 gestaan dat jaar.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
Heb je die plaat, net als ik, nog op vinyl?
Dan houdt het inderdaad op jaquote:
Lijkt het soms wel op ja... al heb ik geen idee hoe je deze zou kunnen opzoeken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Is het tegenwoordig mode om alles meteen op te zoeken trouwens. Zonder eventuele hints af te wachten
Nou ja. Als ik echt denk dat ik het niet weet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Is het tegenwoordig mode om alles meteen op te zoeken trouwens. Zonder eventuele hints af te wachten
Volgens mij merkt iemand dat elke 5 topics wel een keer op. Met min of meer dezelfde woorden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Is het tegenwoordig mode om alles meteen op te zoeken trouwens? Zonder eventuele hints af te wachten
Maar je bleek ze toch te kennen, dus jij een kans gemist en ik een potentiële beantwoorder...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. Als ik echt denk dat ik het niet weet.
Ja, waarom men niet eerst een aantal hints afwacht voor het opzoeken is mij ook een beetje een raadsel (maar daar heb ik mijzelf ook schuldig aangemaakt..). En hoe je nou een foto van tinypic opzoekt...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Lijkt het soms wel op ja... al heb ik geen idee hoe je deze zou kunnen opzoeken.
Noisia bedoel je? Die zijn / ogen wat jonger geloof ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef belsen het volgende:
Zijn dit die lui achter Huilende Rappers?
Dat waren volgens mìj Zweden of Denen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef timbob het volgende:
Was safri duo niet Nederlands?
En zijn dat ze?
En met drie geloof ik, trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Noisia bedoel je? Die zijn / ogen wat jonger geloof ik.
Verlosser...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef Grobbel het volgende:
Rank 1?
Al weet ik niet eens of dat wel een duo is.
Rank 1 deed er 4, Johan Gielen ook 1, meen ik. Geen Tiesto/System, laatste jaren was er niet echt een nieuwe, originele themasong, geloof ik...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Grobbel het volgende:
Waarmee de enige Sensation theme uitvoerder die ik me voor de geest kon halen ook meteen de goede bleek te zijn... Wie deden er nog meer eentje? System F, Tiësto?
Enfin, nieuwe vraag.komt er zo aan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
Oh ja..., speciaal voor friekin...
Die is met een vierkante cm naakt vlees al tevreden, dus dit is way too much...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
Oh ja..., speciaal voor friekin...
Niet zo he, dat is heul niet waar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is met een vierkante cm naakt vlees al tevreden, dus dit is way too much...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |