Vond ik ook, maar z'n nieuwe Single Inhaler is best vetquote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erg matig en niet tof.
http://www.nme.com/news/various-artists/54185quote:Libertines and Arctic Monkeys supergroup releasing album
The Bottletop Band will release a charity album in April
Carl Barat, Arctic Monkeys drummer Matt Helders, Babyshambles bassist Drew McConnell and Super Furry Animals' Gruff Rhys have recorded a new charity album.
Recording under the name The Bottletop Band, other musicians involved include Get Cape. Wear Cape. Fly, VV Brown, Sam Sparro, Fink, Reverend And The Makers, Eliza Doolittle and Tim Burgess.
A single, 'Fall Of Rome', will be available to download from Thebottletopband.com tomorow (December 10). The album, 'Dream Service', will be released on April 11 next year.
It is a collaboration between Brazilian musicians and the British players, with all the profits going to education and employment projects in Brazil, Africa and the UK.
Watch footage of the band recording 'Fall Of Rome' in the studio by clicking below.
Lowlands pleasequote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be a headline act at Oxegen 2011. Oxegen takes place between Thursday 7th - Sunday 10th July 2011 at Punchestown Racecourse, Naas, Co Kildaire.
Nou, het komt steeds dichterbijquote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be appearing at German festivals Hurricane & Southside in June 2011. For more information go to
Inderdaad, daar heb ik dus ècht geen zin in! Komt ook helemaal niet goed uitquote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef Aisumasen het volgende:
Oh nee hè, hoop toch geen Pinkpop...
Inderdaad, liever Rock Werchter.quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb ik dus ècht geen zin in! Komt ook helemaal niet goed uit
Neen, Pukkelpopquote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad, liever Rock Werchter.
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef Aisumasen het volgende:
Oh nee hè, hoop toch geen Pinkpop...
(Zuid-) Limburgquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?
Ik zie mijzelf alweer in het boemeltreintje naar het buitenland zitten, wachtend op een volgepropt pendelbusje, een weg banend tussen 60.000 man, om vervolgens op 50 meter afstand 5 poppetjes een sfeerloze greatest hits show te zien doen om 19:00, waarna ik zo snel mogelijk weer het terrein wil ontvluchten voordat Snow Patrol de avond gaat afsluiten, maar de laatste trein nooit meer gaat halen door massale toestroom in een dorpje waar het onverantwoord is om zo'n mensenmassa toe te laten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?
Duidelijke taalquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf alweer in het boemeltreintje naar het buitenland zitten, wachtend op een volgepropt pendelbusje, een weg banend tussen 60.000 man, om vervolgens op 50 meter afstand 5 poppetjes een sfeerloze greatest hits show te zien doen om 19:00, waarna ik zo snel mogelijk weer het terrein wil ontvluchten voordat Snow Patrol de avond gaat afsluiten, maar de laatste trein nooit meer gaat halen door massale toestroom in een dorpje waar het onverantwoord is om zo'n mensenmassa toe te laten.
Geen verrassing, maar alsnog gaat hun manager niet 3 maanden voor het persbericht bevestigen dat het de waarheid isquote:Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef Arn0 het volgende:
Klopt dus inderdaad niet, aldus hun manager.
"Dancefloor"?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef Aisumasen het volgende:
Tijdmachine naar 5 jaar terug nu op 3FM. Zie verder dat ze Arctic Monkeys pas één keer gedraaid hebben tijdens Serious Request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |