De video gaat over het onderwerp Miles + Alex, maar dit is gewoon een door The Rascals live gespeelde Miles Kane-compositie, hier in akoestische solo-uitvoering, die helaas waarschijnlijk niet op zijn album terecht zal komen. Deed het live altijd erg goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef hallo-daar het volgende:
Hee, deze kende ik nog niet
Vind hem wel lekker
Welk albumquote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef Arn0 het volgende:
Andy Nicholson en Jon McClure (jawel, "The Reverend") hebben een of andere nieuwe radioshow en naar het schijnt gaan zowel Matt als Alex een gast zijn over enkele weken. Hopelijk dan meteen wat nieuws over het album.
Lowlands pleasequote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be performing at Benicassim, Spain in July 2011.Tickets are available from http://tickets.fiberfib.com/
Ik hoop het, maar ik weet niet of Lowlands ze wil hebben na het laatste optreden daar. Die werd over het algemeen door de gemiddelde toeschouwer niet zeer positief beoordeeld. Zeker niet als afsluiter.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef Arn0 het volgende:
Oh, nu zie ik het. Vaag, verscheen niet in mijn newsfeed. Ach, maakt niet uit. Is het te vroeg om nu al te gaan speculeren over de festivals die ze gaan bezoeken? Jij denkt Lowlands, AMDB?
Juist, laat ook weinig aan de verbeelding overquote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ons, aangezien we allebei binnen een minuut na bekendmaking hier posten
Ja, dat, en onze AM-buzzerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Arn0 het volgende:
Maar hoezo zien jullie dat zo snel dan? Checken jullie heel de dag de website?
Guilty as chargedquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik weet niet of Lowlands ze wil hebben na het laatste optreden daar. Die werd over het algemeen door de gemiddelde toeschouwer niet zeer positief beoordeeld. Zeker niet als afsluiter.
Pinkpop zie ik ze niet doen, niet het publiek voor ze daar en die valt in begin juni, misschien te vroeg.
Daarnaast heb ik het gevoel dat ze met deze losse aankondiging meer voor grotere losse festivals gaan dan een volwaardige festivaltour, maar je weet maar nooit![]()
Ze zeggen in ieder geval vaak dat ze 'altijd graag vooruit willen'quote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar ik ga d'r van uit dat dit 'greatest hits'-shows worden. Of als ze nieuw materiaal hebben, wordt het weer een Reading/Leeds-achtig debacle.
Dus maar een festival per land? Ik hoopte dat ze Primavera zouden bezoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef AMDB het volgende:
Daarnaast heb ik het gevoel dat ze met deze losse aankondiging meer voor grotere losse festivals gaan dan een volwaardige festivaltour, maar je weet maar nooit![]()
Weet ik veel, als ze een zak geld krijgen van twee grote Spaanse festivals kan dat ook prima, het is maar een gevoelquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dus maar een festival per land? Ik hoopte dat ze Primavera zouden bezoeken
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef Aisumasen het volgende:
Alex heeft meegeschreven aan een gedeelte van de teksten op het aankomende album van Miles Kane.
Festivals in 2011, goed nieuws of slecht nieuws? Ik weet het niet.quote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be performing at Benicassim, Spain in July 2011.Tickets are available from http://tickets.fiberfib.com/
Ik vind het persoonlijk erg matig en niet tof.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goed nieuws, aangezien Miles' lyrics toch van iets mindere kwaliteit zijn. Al is zijn directheid ook wel weer tof.
Vond ik ook, maar z'n nieuwe Single Inhaler is best vetquote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erg matig en niet tof.
http://www.nme.com/news/various-artists/54185quote:Libertines and Arctic Monkeys supergroup releasing album
The Bottletop Band will release a charity album in April
Carl Barat, Arctic Monkeys drummer Matt Helders, Babyshambles bassist Drew McConnell and Super Furry Animals' Gruff Rhys have recorded a new charity album.
Recording under the name The Bottletop Band, other musicians involved include Get Cape. Wear Cape. Fly, VV Brown, Sam Sparro, Fink, Reverend And The Makers, Eliza Doolittle and Tim Burgess.
A single, 'Fall Of Rome', will be available to download from Thebottletopband.com tomorow (December 10). The album, 'Dream Service', will be released on April 11 next year.
It is a collaboration between Brazilian musicians and the British players, with all the profits going to education and employment projects in Brazil, Africa and the UK.
Watch footage of the band recording 'Fall Of Rome' in the studio by clicking below.
Lowlands pleasequote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be a headline act at Oxegen 2011. Oxegen takes place between Thursday 7th - Sunday 10th July 2011 at Punchestown Racecourse, Naas, Co Kildaire.
Nou, het komt steeds dichterbijquote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be appearing at German festivals Hurricane & Southside in June 2011. For more information go to
Inderdaad, daar heb ik dus ècht geen zin in! Komt ook helemaal niet goed uitquote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef Aisumasen het volgende:
Oh nee hè, hoop toch geen Pinkpop...
Inderdaad, liever Rock Werchter.quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb ik dus ècht geen zin in! Komt ook helemaal niet goed uit
Neen, Pukkelpopquote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad, liever Rock Werchter.
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef Aisumasen het volgende:
Oh nee hè, hoop toch geen Pinkpop...
(Zuid-) Limburgquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?
Ik zie mijzelf alweer in het boemeltreintje naar het buitenland zitten, wachtend op een volgepropt pendelbusje, een weg banend tussen 60.000 man, om vervolgens op 50 meter afstand 5 poppetjes een sfeerloze greatest hits show te zien doen om 19:00, waarna ik zo snel mogelijk weer het terrein wil ontvluchten voordat Snow Patrol de avond gaat afsluiten, maar de laatste trein nooit meer gaat halen door massale toestroom in een dorpje waar het onverantwoord is om zo'n mensenmassa toe te laten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Wat is er precies mis aan een dagje pinkpop?
Duidelijke taalquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf alweer in het boemeltreintje naar het buitenland zitten, wachtend op een volgepropt pendelbusje, een weg banend tussen 60.000 man, om vervolgens op 50 meter afstand 5 poppetjes een sfeerloze greatest hits show te zien doen om 19:00, waarna ik zo snel mogelijk weer het terrein wil ontvluchten voordat Snow Patrol de avond gaat afsluiten, maar de laatste trein nooit meer gaat halen door massale toestroom in een dorpje waar het onverantwoord is om zo'n mensenmassa toe te laten.
Geen verrassing, maar alsnog gaat hun manager niet 3 maanden voor het persbericht bevestigen dat het de waarheid isquote:Op donderdag 23 december 2010 00:28 schreef Arn0 het volgende:
Klopt dus inderdaad niet, aldus hun manager.
"Dancefloor"?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef Aisumasen het volgende:
Tijdmachine naar 5 jaar terug nu op 3FM. Zie verder dat ze Arctic Monkeys pas één keer gedraaid hebben tijdens Serious Request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |