AM zal waarschijnlijk nooit een Pinkpop headlinen, zijn ze niet aantrekkelijk genoeg voor omdat headliners vooral publiektrekkers moeten zijn, en dat zijn ze in NL niet genoeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef conobram het volgende:
Zouden ze nog bij de line-up van Pinkpop passen dan? Ze hebben Coldplay, Foo Fighters en Kings of Leon al, deze zijn toch ook allemaal behoorlijk headliner-waardig? En ik zie de apen of een van deze 3 acts niet op een B-podium staan.
Waren ze geen headliner op Lowlands in 2009?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
AM zal waarschijnlijk nooit een Pinkpop headlinen, zijn ze niet aantrekkelijk genoeg voor omdat headliners vooral publiektrekkers moeten zijn, en dat zijn ze in NL niet genoeg.
Ja, en we weten hoe dat afliepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waren ze geen headliner op Lowlands in 2009?
Dat was ook een van de saaiste optredens die ik ooit heb gezien. Ik moet toegeven dat Pinkpop een stuk commercieler is en dat er toch wel grotere namen komen. Dan zullen de Arctic Monkeys minder publiek trekken, dan de namen die jij zojuist hebt genoemd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, en we weten hoe dat afliep.
Nee, maar een dagafsluiter op Lowlands is heel wat anders dan een headliner op Pinkpop. Een band Arctic Monkeys komt niet voor minder dan een dagafsluiter-slot in de grootste tent. Pinkpop met namen als Coldplay, Metallica, Bruce Springsteen of Red Hot Chili Peppers is een heel ander verhaal.
Maar het slot daarvoor (soort runner-up) zou toch prima kunnen? Op een avond van 18-20 uur ofzo, met daarna de headliner?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
AM zal waarschijnlijk nooit een Pinkpop headlinen, zijn ze niet aantrekkelijk genoeg voor omdat headliners vooral publiektrekkers moeten zijn, en dat zijn ze in NL niet genoeg.
Ja, dat dus. In 2007 speelden ze midden op de Pinkpop-maandag, en waren toen toch nog wel op het hoogtepunt van hun populariteit. Zou toch wel tof zijn als ze er weer zouden staan, want dat zou dan een van de eerste optredens in deze festival-tournee zijn. Wat gelijk de reden is waarom het dan weer juist niet zou kunnen gaan gebeuren... Heb er eerlijk gezegd nog helemaal niets over gehoord in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het slot daarvoor (soort runner-up) zou toch prima kunnen? Op een avond van 18-20 uur ofzo, met daarna de headliner?
Ja! Zoals deze klassieker, die minstens 100 keer over mijn beeldscherm heen is gevlogenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Merkie het volgende:
Kunnen we ons nog herinneren dat we twee jaar geleden naar de onheilspellende drums van Crying Lightning luisterden en brakke filmpjes van (toen nog) "Go-kart" opzochten?
Onheilspellend klonk "Crying Lightning" zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Merkie het volgende:
Vet, een nieuw album is in the works. Kunnen we ons nog herinneren dat we twee jaar geleden naar de onheilspellende drums van Crying Lightning luisterden en brakke filmpjes van (toen nog) "Go-kart" opzochten
? Tijd gaat hard.
Ik lust wel een nieuw album.
Ondanks dat het festival goed georganiseerd was viel het me daar toch wat tegen. Al kwam je daar redelijk goed vooraan(ook bij de headliners). Zijn de consumpties toch echt aan de achterlijk hoge kant. meer dan 3.50 voor een biertje bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, maar zeker goed opgevallen! Gewoon 2 grote bands die in dezelfde periode toeren op dezelfde soort festivals. Zal toch ook niet echt een verrassing komen als ze op Pinkpop staan. Het enige wat daar misschien in de weg zal zitten is of ze tegen die tijd al klaar zijn om hun festivaltournee te starten. Mochten deze data nu de enige eendaagse festivals zijn waar ze spelen het begin van deze zomer, ben ik ook zeker van de partij in Luxemburg.
Nahhhh... Ze zullen toch wel op Rock Werchter staan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef Arn0 het volgende:
Maar ik vrees wel dat als ze naar Luxemburg gaan, de kans groter is dat ze een Belgisch festival overslagen
Hmm nee, als ze op een Belgisch festival staan zou ik eerder aan Pukkelpop denken? Hoezo denk jij Rock Werchter?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nahhhh... Ze zullen toch wel op Rock Werchter staan?
Omdat Pukkelpop/Lowlands in augustus is, en Rock Werchter in de maand dat ze op festival-tournee zijn en daar sowieso in de buurt zijn! Plus, ze stonden in 2009 nog als headliner op Pukkelpop/Lowlands, die komen daar dit jaar echt niet terug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm nee, als ze op een Belgisch festival staan zou ik eerder aan Pukkelpop denken? Hoezo denk jij Rock Werchter?Alhoewel je in de Lowlands / Pinkpop discussie de namen wel door Pukkelpop / Rock Werchter kunt vervangen denk ik.
Maar Luxemburg is een klein land en België ligt vlakbij, misschien redeneren ze zo. Al weet ik het eigenlijk niet.
Hmm, dat is best een tegenvaller. Vond vorig jaar de line-up van Pukkelpop 10x beter dan die van Rock Werchter. Ach ja, we zien wel. Luxemburg is ook vlakbij tenslotte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Omdat Pukkelpop/Lowlands in augustus is, en Rock Werchter in de maand dat ze op festival-tournee zijn en daar sowieso in de buurt zijn! Plus, ze stonden in 2009 nog als headliner op Pukkelpop/Lowlands, die komen daar dit jaar echt niet terug.
En het werkt niet helemaal zo met festivals, want daar spelen toch hele andere belangen. Kan me niet voorstellen dat Rock Werchter Arctic Monkeys voorbij laat gaan, tenzij ze hele andere plannen hebben met dat gedeelte van het budget.
Wow, dat zou nog vetter zijn. Als ze het een beetje op tijd aankondigen ben ik daar sowieso bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
Wat ik dus hoop is dat ze zoals in 2006/2007 als voorbereiding op de festivals wat kleine zalen doen als try-out.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef bejeam het volgende:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/54514
Ze zijn aan het 4e album aan het werken en ze hopen het dit jaar nog te releasen.
Bedankt dat je dit met ons deeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef bejeam het volgende:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/54514
Ze zijn aan het 4e album aan het werken en ze hopen het dit jaar nog te releasen.
Crapquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef conobram het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit met ons deelt
Producer - James Ford (tracks: 1, 4, 7) , Joshua Homme (tracks: 2, 3, 5, 6, 8 to 10)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef bejeam het volgende:
Maar kenners, van Humbug is een groot deel geproduceerd door Homme en maar 2 nummers door Ford meen ik. Weet iemand zo (ik heb het album niet bij de hand) welke dat zijn, zodat we iig een beetje weten welke kant we opgaan?
Inderdaad, ik kan me herinneren dat mijn t-shirt niet licht maar donkerblauw was gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef bejeam het volgende:
Het rare van het Lowlands 2009 optreden is dat ik nadien erg baalde, maar nog nooit zo gezweet heb tijdens een concert. Mijn handen zagen eruit alsof ik net een uur in bad had gezeten.[/sub]
Ik ben allang blij dat bands geen slappe verhalen ophangen of laten zien dat ze even snel een paar Nederlandse woordjes geleerd hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef MilanILF het volgende:
Mensen wilden alleen maar WPSIAMTWIN-nummers horen? Humbug is anders, de mannen hadden lange haren en dus was het saai.
Hoorde laatst iemand zeggen dat ze op LL saai en slecht speelden. Saai mag je best zeggen, zolang ze strak spelen (zoals altijd) boeit het mij niet dat ze tussen nummers door geen hele verhalen gaan lopen vertellen of dat ze geen achterlijk dure lichtshows hebben. Maar 'slecht'? Nee.
Ja dat was echt niet grappig, m'n vriendin werd ook bijna geplet daar toen ze tegen de spijl tussen de poortjes aangedrukt werd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef Markeerstift het volgende:
Het enige dat ik slecht vond aan de aanwezigheid van AM op Lowlands was die helse drang om in het eerste vak te komen. Dat was echt a-relaxed voor meisjes zoals ik van 1,60m. Tas van voorganger in buik en van achteren er nog extra op geduwd!
Eenmaal in het eerste vak was het top!
Niet vrees ik, want met de vernieuwing van de website zie ik de "secret door" niet meer..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef AMDB het volgende:
Wanneer zullen we trouwens nieuwe secret doors te horen/zien krijgen?![]()
Verdomdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet vrees ik, want met de vernieuwing van de website zie ik de "secret door" niet meer..
Het heeft allebei watquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat bands geen slappe verhalen ophangen of laten zien dat ze even snel een paar Nederlandse woordjes geleerd hebben.
Word on the street is dat de reden dat er steeds minder geheime deuren kwamen is omdat Alex zich tijdens de tournee steeds ongemakkelijker begon te voelen bij de camera's om hem heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef AMDB het volgende:
Wanneer zullen we trouwens nieuwe secret doors te horen/zien krijgen?![]()
Hoop ik ook, voor je gevoel krijg je dan geen hele cd maar slechts een halve omdat je de helft al kent. Doet er een beetje aan af. Misschien maar proberen niks te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
.
Hoop dat er deze keer minder tijd zit tussen de brakke live-versies en fragmenten van studio-nummers en de release. We kenden de helft van de songs al ruim een jaar toen "Humbug" uitkwam.
Nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Word on the street is dat de reden dat er steeds minder geheime deuren kwamen is omdat Alex zich tijdens de tournee steeds ongemakkelijker begon te voelen bij de camera's om hem heen.
Hoop dat er deze keer minder tijd zit tussen de brakke live-versies en fragmenten van studio-nummers en de release. We kenden de helft van de songs al ruim een jaar toen "Humbug" uitkwam.
"Crying Lightning", "Dangerous Animals", "Potion Approaching" en "Pretty Visitors" werden live gespeeld in januari 2009, "Fire And The Thud" kenden wel toen al ruim een jaar akoestisch. Dat zijn 5 nummers, en er staan er 10 op "Humbug"quote:
?!quote:
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, helaas. Ik vind Sandtrap overigens klinken alsof het van Sidney Sampson kan zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Kijana het volgende:
Hopelijk komen Sandtrap en Put Me In A Terrorpocket nog op een B-side.
Het is een beetje vloeken in de kerk maar.. Van mij moet het niet. En dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de nummers, maar ik vind het idee dat we van enkele nummers met enorm veel potentie enkel maar een paar (vage) opnames hebben en geen studio opname enorm tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Kijana het volgende:
Hopelijk komen Sandtrap en Put Me In A Terrorpocket nog op een B-side.
Omdat het de vorige keer zo'n discussie op gang brachtquote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Aisumasen het volgende:
In ander nieuws, Q Magazine's beste albums van de afgelopen 25 jaar, gebaseerd op een poll onder hun lezers:
[..]
Zoals altijd met dit soort lijstjes een paar zeer discutabele keuzes, maar nummer 5 is natuurlijk helemaal op z'n plek.
Omdat ze niet naar Lowlands komen?quote:
Nee, omdat ik erg hoopte op Pukkelpop. Werchter is 200 euro en dat heb ik echt niet voor die line-up over, ben er zeker van dat de line-up van Pukkelpop (buiten AM) veel vetter wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ze niet naar Lowlands komen?
En ik heb ze liever op Werchter dan op Pinkpop, dus dat is weer goed nieuws (nou ja, liever op allebei).
Hmm, okquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik erg hoopte op Pukkelpop. Werchter is 200 euro en dat heb ik echt niet voor die line-up over, ben er zeker van dat de line-up van Pukkelpop (buiten AM) veel vetter wordt
Denk dat ik eerder dan naar Luxemburg voor 1 dag gaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, okIk ga ook maar 1 dag naar Werchter zoals het er nu uitziet. En dan echt speciaal voor AM. Tijdens Kings of Leon ben ik weg denk ik
Zou ik ook wel willen, maar Werchter is best dichtbij vanuit Zeeland (en Luxemburg niet echt)quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder dan naar Luxemburg voor 1 dag ga
Inderdaad, dat zou het beste scenario zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef hallo-daar het volgende:
Zouden ze op Sziget kunnen komen? Dat heb ik het liefste
Komt dit echt als een verrassing danquote:
Ja, maar ik zou dan ook niet voor 1 dag naar Pukkelpop gaan maar voor het hele festival. Voor 1 dag heb je wel een goed punt, ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Komt dit echt als een verrassing dan?
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar de enige reden dat ik de tijd en moeite zou willen nemen aan een festivaldag voor Arctic Monkeys, is omdat ik dan in juni of juli al de nieuwe songs zou horen. Tegen de tijd van Pukkelpop is het augustus en niet de moeite meer, heb ik het idee. En een warm-up gig in Engeland? Zo van: "Morgenochtend kaartverkoop aan de deur, morgenavond optreden"? Dat gaat al helemaal niets worden... Ben nu wel benieuwd naar Pinkpop, vrees dat het te vroeg valt...
Wel geinig, een maand geleden had ik nóóit verwacht dat ze deze lente alweer zouden optreden, laat staan een complete festival-tour.
Zouden ze niet eerst een kleine opwarmtour doen? voor al die festivaloptredensquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Komt dit echt als een verrassing dan?
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar de enige reden dat ik de tijd en moeite zou willen nemen aan een festivaldag voor Arctic Monkeys, is omdat ik dan in juni of juli al de nieuwe songs zou horen. Tegen de tijd van Pukkelpop is het augustus en niet de moeite meer, heb ik het idee. En een warm-up gig in Engeland? Zo van: "Morgenochtend kaartverkoop aan de deur, morgenavond optreden"? Dat gaat al helemaal niets worden... Ben nu wel benieuwd naar Pinkpop, vrees dat het te vroeg valt...
Wel geinig, een maand geleden had ik nóóit verwacht dat ze deze lente alweer zouden optreden, laat staan een complete festival-tour.
Op Werchter staan ze voor Kings of Leon neem ik aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga zien zien op Werchter. Pinkpop wordt hem trouwens niet want die hebben al 3 grote headliners, en om nou arctic monkeys voor foo fighter of coldplay neer te zetten.
Naja op werchter zetten ze ze voor kings of leon. Dus waarom ook niet op pinkpop?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga zien zien op Werchter. Pinkpop wordt hem trouwens niet want die hebben al 3 grote headliners, en om nou arctic monkeys voor foo fighter of coldplay neer te zetten.
Zie ook eerdere discussiequote:
Dagje pinkpop zou inderdaad ook fijn zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zie ook eerdere discussie: Arctic Monkeys #41 - Waar we nog steeds wachten
Wat ik eerder zei over Pinkpop wat misschien te vroeg zou vallen... Weekje later staan ze sowieso op het podium in Duitsland, dus het lijkt mij bij nader inzien kat in het bakkie. Nu nog even hopen dat het niet de enige interessante naam op de Pinkpop line-up is. Al komen aan de andere kant alle van de tot nu toe aangekondigde namen als afsluiter mooi uit, komen we op tijd weg voordat het dorpje overspoelt wordt, ghehe.
Denk je(of jullie) eigenlijk dat ze ooit nog in formaat paradiso/melkweg zullen komen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
Tuurlijk, maar dat is van latere zorg, komt met het nieuwe album wel weer!
Huh? Rare opmerking, denk je dat echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
Ik denk niet dat ze nog een keer de HMH uit gaan verkopen. AM gaat niet voor het grote succes, en het grootste succes hebben ze al gehad.
Ja toch. Ik zie ze geen Kings of Leon wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Huh? Rare opmerking, denk je dat echt?
Dat denk ik ook niet hoor. Maar ik ga er van uit dat ze de HMH kunnen blijven vullen, daar hebben ze langzamerhand wel een groot genoege fanbase voor opgebouwd denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja toch. Ik zie ze geen Kings of Leon worden. Genoeg grote bands die het "maar" met Paradiso/Melkweg moeten doen.
Twee dagen achter elkaar HMH niet nee. Maar ik heb veel liever dat ze vaker kleinere zalen bezoeken. Omdat ik ze in hun begin periode heb gemist in een zaal als de Melkweg of Tivoli, waar ik nog steeds wel van baal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
Ik denk niet dat ze nog een keer de HMH uit gaan verkopen. AM gaat niet voor het grote succes, en het grootste succes hebben ze al gehad.
Ze hebben ook nooit 2 keer achter elkaar in een uitverkochte HMH gestaan überhauptquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef AMDB het volgende:
Als het nieuwe album weer zo 'ontoegankelijk' is als Humbug, dan zullen ze geen HMH meer uitverkopen nee. Hangt er echt puur vanaf wat ze gaan doen. Al zal 2x achter elkaar HMH uitverkopen zeker niet meer gebeuren (maar je weet maar nooit).
Dit gedeelte is natuurlijk totaal niet objectief. The Eagles of Death Metal was namelijk voor mij (en anderen die ik ken) de reden dat ik besloot om alsnog te gaan, ook al had ik ze al gezien in Paradiso dat jaar. Wat dat betreft heb ik ze liever dan bijvoorbeeld The Mystery Jets toentertijd in Melkweg, die staan (net als soortgelijke bandjes) altijd in voorprogramma's van dit soort bands (stonden bijvoorbeeld ook bij The Kooks).quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Aisumasen het volgende:
.... Zonder enige promotie of aantrekkelijke voorprogramma's/mede-acts, en met een festival-afsluiter die een ruim gedeelte van de doelgroep al had bediend kleine 3 maanden daarvoor, zelfs met voornamelijk negatieve recensies en reacties uit het publiek van mensen die dachten dat 2006 eeuwig zou blijven duren....
Slechtste muzikanten ooit? Hoe durf je dat te zeggen van drumkoning Joey Castillo (QOTSA) en o.a. Dave Catching? Het is daarnaast een band die bekend staat om z'n rauwe rock, waardoor je geen perfecte uitgedachte riffjes hoeft te verwachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Arn0 het volgende:
Serieus? Ik vind The Eagles of Death Metal met voorsprong nog steeds de slechtste muzikanten die ik ooit live heb gezien. Dan liever een weggooi indie bandje zoals Mystery Jets..
Ik bekeek het puur uit promotioneel oogpunt, heeft verder niets met mijn mening over desbetreffende band te maken, maar over populariteit. Want ik blijf er bij dat ik niet geloof dat er veel mensen overgehaald zijn om naar Arctic Monkeys te gaan door The Eagles of Death Metal. Zeker niet de mensen die ik die avond om me heen zag... Maar eigenlijk doet dat gedeelte er verder niet zo veel toe. Ze hebben zoiets niet nodig om mensen te trekken, en de rest van de argumenten wegen zwaarder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dit gedeelte is natuurlijk totaal niet objectief. The Eagles of Death Metal was namelijk voor mij (en anderen die ik ken) de reden dat ik besloot om alsnog te gaan, ook al had ik ze al gezien in Paradiso dat jaar. Wat dat betreft heb ik ze liever dan bijvoorbeeld The Mystery Jets toentertijd in Melkweg, die staan (net als soortgelijke bandjes) altijd in voorprogramma's van dit soort bands (stonden bijvoorbeeld ook bij The Kooks).
Tja, die ik gezien heb hé. Ik ga niet expres naar slechte acts of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Slechtste muzikanten ooit? Hoe durf je dat te zeggen van drumkoning Joey Castillo (QOTSA) en o.a. Dave Catching? Het is daarnaast een band die bekend staat om z'n rauwe rock, waardoor je geen perfecte uitgedachte riffjes hoeft te verwachtenHet is gewoon dat, met het hele imago van de band en vooral Jesse Hughes die ze gewoon awesome maken.
Ik had genoeg vrienden bij me die ook juist doordat EoDM erbij stond in ieder geval niet getwijfeld hebben over een kaartje, hadden ze anders wel gedaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik bekeek het puur uit promotioneel oogpunt, heeft verder niets met mijn mening over desbetreffende band te maken, maar over populariteit. Want ik blijf er bij dat ik niet geloof dat er veel mensen overgehaald zijn om naar Arctic Monkeys te gaan door The Eagles of Death Metal. Zeker niet de mensen die ik die avond om me heen zag... Maar eigenlijk doet dat gedeelte er verder niet zo veel toe. Ze hebben zoiets niet nodig om mensen te trekken, en de rest van de argumenten wegen zwaarder.
quote:Having breakfast in the spot where Harrison wrote Blue Jay way and there truly is a fog upon LA. Life is awesome.
Tip, ga een clubshow van EoDM checken mochten ze nog touren.. het is echt een awesome feestje! Paradiso 2 jaar terug was tof.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had genoeg vrienden bij me die ook juist doordat EoDM erbij stond in ieder geval niet getwijfeld hebben over een kaartje, hadden ze anders wel gedaan.
EoDM was trouwens wel echt saai in het voorprogramma. Op Lowlands vond ik ze toen gaaf maar in HMH was het echt teveel hetzelfde. Na 100x 'Can you dig it" heb ik het wel gehoord
Dat werd echt heel vervelend jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef AMDB het volgende:
Na 100x 'Can you dig it" heb ik het wel gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |