abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 13:18:31 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85946274
Een Godwin direct al in de OP... dat zie je ook niet zo vaak... enkel bij Indymedia :P
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 13:25:21 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85946520
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
Een Godwin direct al in de OP... dat zie je ook niet zo vaak... enkel bij Indymedia :P
Godwin is dan ook met onze huidige post911-maatschappij een obsolete term geworden. Wat er nu gebeurt kan en moet verbonden worden met ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85946662
godwin is de nieuwe godwin. Waar vroeger een hitler vergelijking de discussie lam legde, legt nu godwin elke discussie waarin hitler wel relevant is lam. (alhoewel ik niet denk dat het in dit geval relevant is :P)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85947830
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Godwin is dan ook met onze huidige post911-maatschappij een obsolete term geworden. Wat er nu gebeurt kan en moet verbonden worden met ...
Meer leg mij nu eens uit waarom grenscontroles en het hebben van geldige reisdocumenten fascistisch is?

Als dat de maatstaf is dan is ieder land ter wereld namelijk fascistisch en verliest de term alle inhoud.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 13:57:41 ]
pi_85969079
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dit gaat véél vaker voorkomen.
Wanner wordt men eens wakker. Europa is een fascistische staat!
Ik zie het verband met een dikke brit en een fascistische staat niet echt...je bepaalt toch echt zelf wat je in je mond propt. Oh, je doelt waarschijnlijk op het weigeren van identificatie, omdat hij niet meer op de foto leek. Dan snap ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')