Jeunet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
Wie is de regisseur van Amelie en Delicatessen?
Deel 2028quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef bierjoost het volgende:
Dat lees je dus 5 keer in het nieuws maar die naam blijft niet hangen...
Ik reken het goed, Thilo Sarrazin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Was iets Turksachtigs, Sarazan ofzo...
Frits Spits.quote:
Deel 2028quote:
Juistquote:
Deel 2028quote:
Is wel gewoon goed.quote:
Vooruit dan maar.... Eigenlijk Beaufort natuurlijk.quote:
't klinkt hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.... Eigenlijk Beaufort natuurlijk.
Deel 2028
3 Yankee
1 Burnett
3 bierjoost
2 PhysicsRules
3 De_Hertog
1 Da_Sandman
2 Quyxz_
1 InTrePidIvity
1 lubje25
Deel 2028quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Queen - Another One Bites The Dust
lekker bezig InTrePidIvityquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
Schonbrunn in Wenen en inderdaad door Andre Rieu voor zijn optredens gebruikt.
3 Yankeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
Schonbrunn in Wenen en inderdaad door Andre Rieu voor zijn optredens gebruikt.
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
-edit-
Hij stond al klaar, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje tussendoor... Ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel spijt ik heb, dus ik doe het met een hamster met een bos bloemen.
[ afbeelding ]
Ik was inderdaad even koffie drinken, maar ben er weer. Vraag volgt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het zij je vergeven.
Misschien kan je het weer op gang trekken. Denk dat De_Hertog na een half uur tevergeefs wachten iets anders is gaan doen
Dat zou kunnen inderdaad!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het zij je vergeven.
Misschien kan je het weer op gang trekken. Denk dat De_Hertog na een half uur tevergeefs wachten iets anders is gaan doen
Die reken ik goed. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk of dit nu officieel de meestverkochte single is, vanwege een gebrek aan informatie van voor 1950.quote:
Candle In The Wind van Elton John (met 33 miljoen officieel getelde exemplaren) had ik ook goed gerekend.quote:The Guinness Book of Records 2009 states that "Candle in the Wind 1997" is "the biggest-selling single since UK and US singles charts began in the 1950s, having accumulated worldwide sales of 33 million copies," and is the second best-selling single worldwide of all time. However, in that same edition of the book, it also recognises that "the best-selling single of all time was released before the first pop charts," and that this distinction belongs to "White Christmas," which it says "was listed as the world's best-selling single in the first-ever Guinness Book of Records (published in 1955) and - remarkably - still retains the title more than 50 years later." According to Guinness World Records, Crosby's recording of "White Christmas" has in their official estimation sold more than 50 million copies to-date, and is thus considered the best-selling single worldwide of all time.
Juist.quote:
Beetje vertekenende foto gekozenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dus toch... Dacht dat er heel anders uitzag..
Nuchter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef tomtomaat het volgende:
onverstoorbaar, gelijkmoedig, onaandoenlijk
De betekenissen van welk woord?
Ik heb zelf een woord in gedachten en dat woord wil ik horen. (Voor het geval er nog meer woorden zijn met dezelfde betekenis)
Dan gok ik het nog even op onverdroten.quote:
dat zocht ik...quote:
Dat lijkt er al een stuk meer op ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Beetje vertekenende foto gekozen
[ afbeelding ]
klopt!quote:
is er ook nog een andere vader?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
In elk geval als vader van de Euclidische meetkunde
Nee, twee vaders kon in die tijd nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is er ook nog een andere vader?
volgens mij kan dat zuiver biologisch vandaag de dag nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, twee vaders kon in die tijd nog niet
hmm de Grieken kennende ben ik daar niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, twee vaders kon in die tijd nog niet
meer dat meetkunde vaak 'Euclidisch' wordt genoemd. Niet te verwarren met 'niet-euclidische meetkunde'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is er ook nog een andere vader?
die deden daar wat minder moeilijk over iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hmm de Grieken kennende ben ik daar niet zo zeker van
dan moet het there's something about mary zijnquote:
Dat is helemaal correct.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
dan moet het there's something about mary zijn
Ja dat viel idd niet meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gezien de site heb je vast enige moeite moeten doen om een foto mét kleren aan te vinden... Geen idee wie het is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
Stand deel 2028quote:
Stand deel 2028quote:
Stand deel 2028quote:
quote:
quote:
quote:is het enige zelfstandige regionale grootwinkelbedrijf in het noorden van Nederland.
is een familiebedrijf, ontstaan in 1923, toen
in Sneek (Friesland) een groentewinkel van 12m² opende. In 1962 werd eveneens in Sneek, een pand van 200m² aangekocht en werd de eerste '
Supermarkt' geopend. De tweede volgde in 1969 in Franeker en al snel werden de filialen Bolsward en Workum geopend.
quote:is een Nederlandse supermarktketen die opgericht is door Jan en Anita Meurs op 18 oktober 1979 op het Lourdesplein 10 in Tilburg en nu onderdeel is van de
Groep.
is van oorsprong een levensmiddelengroothandel en werd opgericht in 1921. In 1983 kocht de groothandel de formule
en de supermarkt aan het Lourdesplein van Jan en Anita Meurs. Er ontstonden in korte tijd tientallen
's in de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
quote:profileert zich met 7 zekerheden waarmee zij onder meer claimt de meeste keus te hebben tegen de laagste prijzen. In 2005, 2006, 2007,[2] 2008, 2009 en 2010 werd
gekozen tot Beste winkelketen van het jaar in de categorie supermarkten.
Gezien je ondertitel zou dit moeten helpen:quote:
quote:Het grootste filiaal van deis anno 2010 in Groningen gevestigd in de Euroborg.
Stand deel 2028quote:
Wat isquote:is een uitdrukking die vaak gebruikt wordt door televisiecritici en kijkers om aan te geven dat een televisiereeks of -serie over zijn hoogtepunt heen is. Dit wordt vaak gekenmerkt doordat er bijvoorbeeld absurde wendingen komen in het plot, en/of er nieuwe karakters worden toegevoegd die soms zo over-the-top zijn dat ze lachwekkend worden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gezien je ondertitel zou dit moeten helpen:
[..]
Stand deel 2028quote:
Stand deel 2028quote:
F5-vraagjequote:
Maar unster zocht ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Unster dan he (is zelfde als hangweegschaal hoor)
Stand deel 2028quote:
Stand deel 2028quote:
quote:
Allebei juist. Miller's Crossing.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is toch gewoon Marcia Gay-Harden in die eerste screenshot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben effe weg... antwoord in spoilerMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Dat klopt, al is het met één T.quote:
Stand deel 2028quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef Carolyne1575 het volgende:
-edit-
maar ik ben wel echt weg nu
Stand deel 2028quote:
Ochtendspitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:44 schreef lubje25 het volgende:
Hoe heet de ,volgens de nederlandse geschiedenis, uitvinder van de boekdrukkunst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
Stand deel 2028quote:
uiteraardquote:
quote:
Stand deel 2028quote:
niet goedquote:
Stand deel 2028quote:
antwoord dan nietquote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Aalbers het volgende:
als t goed is, mag iemand anders een vraag stellen, ik ben weg.
Boeiendquote:
Stand deel 2028quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand anders mag nieuwe vraag doen, ben ff weg.
Stand deel 2028quote:
Ik trek je geen punten af hoor, ik zei gewoon Oké! op die nieuwe vraagquote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, vergeef me dat ik het tempo er in wilde houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |