Juist.quote:
Beetje vertekenende foto gekozenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dus toch... Dacht dat er heel anders uitzag..
Nuchter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef tomtomaat het volgende:
onverstoorbaar, gelijkmoedig, onaandoenlijk
De betekenissen van welk woord?
Ik heb zelf een woord in gedachten en dat woord wil ik horen. (Voor het geval er nog meer woorden zijn met dezelfde betekenis)
Dan gok ik het nog even op onverdroten.quote:
dat zocht ik...quote:
Dat lijkt er al een stuk meer op ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Beetje vertekenende foto gekozen
[ afbeelding ]
klopt!quote:
is er ook nog een andere vader?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
In elk geval als vader van de Euclidische meetkunde
Nee, twee vaders kon in die tijd nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is er ook nog een andere vader?
volgens mij kan dat zuiver biologisch vandaag de dag nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, twee vaders kon in die tijd nog niet
hmm de Grieken kennende ben ik daar niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, twee vaders kon in die tijd nog niet
meer dat meetkunde vaak 'Euclidisch' wordt genoemd. Niet te verwarren met 'niet-euclidische meetkunde'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is er ook nog een andere vader?
die deden daar wat minder moeilijk over iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hmm de Grieken kennende ben ik daar niet zo zeker van
dan moet het there's something about mary zijnquote:
Dat is helemaal correct.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
dan moet het there's something about mary zijn
Ja dat viel idd niet meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gezien de site heb je vast enige moeite moeten doen om een foto mét kleren aan te vinden... Geen idee wie het is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
Stand deel 2028quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |