we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Het tijdperk van de hindoestanen moet nog komen...
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjes
Ik denk juist niet. Het schoonheidsideaal wordt alweer een tijdje beheerst door gezondheid, dus een slank en bij voorkeur getraind lichaam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Maanvis het volgende:
tegenwoordig wordt iedereen dikker, dus het is logisch dat die magere lolita's buiten de boot gaan vallen langzamerhand.
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.
Ik heb er wel 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen schoonheidsidiaal.
Als ik ze tel kom ik denk op 30 uit of zoquote:
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.
Daarnaast zijn er genoeg onderzoeken geweest die aantonen dat het knapste meisjesgezicht een leeftijd van 17 jaar heeft.
Dat veranderde wel eerder dan rond de jaren negentig hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Heb ik gelijk of ongelijk, maar verandert het schoonheidsideaal en kan het nog drastisch veranderen?
Vroeger was het ideaal in het westen om te houden van de bleke voluptueuze vrouw. Want bleek stond gelijk aan ''rijk'' en ''binnenzijn'' , waar donker en mager gelijk stond aan ''buiten werken' en ''armer'' Maar dit veranderde rond de jaren 90 waar topmodellen zoals Kate Moss en Giselle bundchen de catwalk versierden. Zij waren blond, lang, blauwe ogen en een blekige huid. Waar een tijd dus het westers schoonheidsideaal, blauwe ogen, bleke huid met blonde haren was.
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.
En dat dus, na verder lezen. Beetje te plat allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, je OP is wat magertjes. Alsof we van bleek en voluptueus 'ineens' naar het ideaal van de topmodellen gingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |