Nou nou nou, Emile voegt wel degelijk wat toe, hij is zelf goed op de hoogte wat er in de voetbalwereldquote:Op dinsdag 7 september 2010 04:13 schreef Stirner het volgende:
Het was wel een aardige aflevering, maar Emile begint me al aardig de keel uit te hangen. Vrijwel niets noemenswaardigs te melden en natuurlijk een chronisch gebrek aan humor.
Mwah, het is voor iedereen die het voetbal een beetje volgt wel vrij voor de hand liggend wat Emile uitbraakt. Puur zijn persoonlijke mening is zelden verheffend en vermakelijk al zeker niet. Leuk om 1x per kwartaal aan te schuiven, maar in essentie voegt hij geen fuck toe imo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 04:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Nou nou nou, Emile voegt wel degelijk wat toe, hij is zelf goed op de hoogte wat er in de voetbalwereld
speelt, als hij zijn mond dus open doet komt er wat uit. Dat kunnen we niet zeggen van de vele
gasten die langs zijn gekomen. Teveel humor komt het programma niet ten goede. Aflevering van Gister
was een perfecte mix , voetbalpraat en humor.
Hij snapte ook niet wat Van Marwijk zei. En om eerlijk te zijn verslapte bij mij ook de aandacht toen Van Marwijk uiteenzette hoe het Nederlands elftal zou moeten spelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 05:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het wel een mooi moment dat er aan Gijp werd gevraagd wat hij vond van het voetbaltechnische verhaal van Van Marwijk. Vond ie onzin en deed een analyse waaruit bleek dat ie veel meer verstand van voetbal heeft dan je zou denken.... Gijp=baas
quote:Op maandag 6 september 2010 23:51 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Thanks! Je hebt trouwens een beste upload snelheid!
Gijp heeft er ontzettend veel verstand van, dat ie dingen soms met humor zegt doet daar niets aan af. Hij weet het ook terug te brengen tot iets heel simpels waar trainers nogal gewichtig over doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 05:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het wel een mooi moment dat er aan Gijp werd gevraagd wat hij vond van het voetbaltechnische verhaal van Van Marwijk. Vond ie onzin en deed een analyse waaruit bleek dat ie veel meer verstand van voetbal heeft dan je zou denken.... Gijp=baas
Inderdaad, vooral niet iemand er bij doen die denkt leuk te moeten zijn (Tijl), oké behalve Theo Maassen misschien. Een (internationale) voetbalkenner vind ik de beste toevoeging op de vaste drie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:10 schreef honda1990 het volgende:
Ik ben zelf ook wel van mening dat je beter een gast neer kan zetten die "verstand" van voetbal heeft, de humor komt toch wel van Derksen, Genee, en Gijp af. Vaak kom het programma het beste tot z'n recht als er felle discussies zijn.
Iwan van Duren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral niet iemand er bij doen die denkt leuk te moeten zijn (Tijl), oké behalve Theo Maassen misschien. Een (internationale) voetbalkenner vind ik de beste toevoeging op de vaste drie.
Iedereen weet ook dat hij er altijd om gevraagd word door Geneequote:Op dinsdag 7 september 2010 17:30 schreef honda1990 het volgende:
Viel het jullie gisteren ook op dat Wesley Sneijder zo open praat over bepaalde zaken met een verslaggever van VI, notabene het bedrijf van Johan Derksen.
was wel raar jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:30 schreef honda1990 het volgende:
Viel het jullie gisteren ook op dat Wesley Sneijder zo open praat over bepaalde zaken met een verslaggever van VI, notabene het bedrijf van Johan Derksen.
Ik miste Manolev!quote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef Monolith het volgende:
De afleveringen zijn toch minder leuk als ze geen eredivisiewedstrijden hebben om over te zeiken.
Misschien moeten de heren niet teveel willen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef rub3n het volgende:
Is er al een VI Radio topic? Valt best wat over te discussiëren denk ik!
Zo willen ze ook een dagelijks voetbaljournaal doen las ik (voor op TV).
Inderdaad. Op een gegeven moment kun je de klok er op gelijk zetten. Johan die gisteren weer over die vriend begon die bij de krant werkt. Met aantal oplages en zo. Alles wat ze op zondag in Doordekken vertellen, komt ook in VI aan bod. Je kunt ook te veel willen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moeten de heren niet teveel willen.
Derksen zou een beetje exclusief voor VI het voetbalblad en VI International op tv moeten blijven, en niet bij elke scheet aanschuiven bij Jensen op de radio of zelf elke op een eigen radiozender moeten beginnen. Zo begint het allemaal een beetje te veel en op termijn ook te flauw te worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Op een gegeven moment kun je de klok er op gelijk zetten. Johan die gisteren weer over die vriend begon die bij de krant werkt. Met aantal oplages en zo. Alles wat ze op zondag in Doordekken vertellen, komt ook in VI aan bod. Je kunt ook te veel willen.
idd dat verhaal heeft ie ook al 10x verteld. 'en dan zegt hij: Boring.... hoeveel abonnees heb je?'quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Op een gegeven moment kun je de klok er op gelijk zetten. Johan die gisteren weer over die vriend begon die bij de krant werkt. Met aantal oplages en zo. Alles wat ze op zondag in Doordekken vertellen, komt ook in VI aan bod. Je kunt ook te veel willen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd dat verhaal heeft ie ook al 10x verteld. 'en dan zegt hij: Boring.... hoeveel abonnees heb je?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |