abonnement Unibet Coolblue
pi_85900749


Clubgegevens
Naam: Alles Door Oefening (ADO) Den Haag.
Bijnaam: De Residentieclub, FC Den Haag, ADO.
Clubkleuren: Groen, geel.
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: Kyocera Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Fit For Free
Begroting: ¤ 15 miljoen
Competitie: Eredivisie

Trainer
John van den Brom



Tenue


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008

Fans in het Kyocera Stadion


Videos
Links
[x] Officiële ADO Den Haag site
[x] ADOfans
[x] Northside
[x] Club achter de duinen
[x] Groen geel hart
[x] Hague City Firm
[x] Fan Support Den Haag
[x] FC Den Haag Forum

Openingspost
De openingspost van het ADO Den Haag topic vind je hier



[ Bericht 0% gewijzigd door cohen op 31-08-2010 10:54:47 ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_85900767
Dit moet deel 39 zijn! svp aanpassen.
En suggesties voor topictitel zijn ook welkom natuurlijk
wie zaait zal oogsten.....
pi_85900841
En nu maar hopen dat er vandaag niemand vertrekt...
Ik ben van pindavlees
pi_85903443
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:01 schreef cohen het volgende:
Dit moet deel 39 zijn! svp aanpassen.
En suggesties voor topictitel zijn ook welkom natuurlijk
de begroting is ook geen 15 miljoen :P

en ik heb een SCC op F :D
pi_85903572
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:49 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

de begroting is ook geen 15 miljoen :P

en ik heb een SCC op F :D
Ja die plaatjes kan ik niet aanpassen. Ik weet niet wie dat overzicht heeft gemaakt
wie zaait zal oogsten.....
pi_85903595
Nog meer nieuws van het transferfront?
wie zaait zal oogsten.....
pi_85920726
quote:
PVV wil plan Openbaar vervoer rond wedstrijden FCDH
De Partij voor de Vrijheid vindt het jammer dat door bezuinigingen de HTM helaas heeft moeten besluiten om de gratis pendelbussen voor FCDH-supporters tussen de tramhalte op het Forepark en het FCDH-stadion te schrappen, maar stelt dat het Stadsgewest Haaglanden hier een flinke steek heeft laten vallen.
PVV-er De Mos:"De HTM is een van de weinige grote Haagse ondernemingen die optreedt als sponsor van FCDH. Helaas raakt de crisis ook hen en moeten zij gedwongen stoppen met de gratis pendelbussen op wedstrijddagen. Nu de HTM weggevallen is had het Stadsgewest Haaglanden moeten zorgen dat er op wedstrijddagen aanvullend vervoer is voor FCDH-supporters, die nu in grote aantallen moeten wachten op een bus die eens in het half uur gaat. Dat getuigt van weinig respect naar de trouwe aanhang van de Residentieclub".
Vragen van het lid De Mos (PVV) aan de voorzitter van de gemeenteraad
1) Bent u bekend met het bericht "HTM pendelbussen niet inzetbaar"? (*)
2) Heeft u de bereidheid om, na het wegvallen van de pendelbussen van de HTM, er bij Stadsgewest Haaglanden op aan te dringen dat er op wedstrijddagen extra vervoer voor FCDH-supporters wordt aangeboden? Zo neen, waarom niet?
3) Heeft u de bereidheid om het Stadsgewest Haaglanden er op te wijzen dat Veolia, die officieel de OV-aanbieder in het gebied rondom het FCDH-stadion is, geen extra bussen inzet bij de aan- en afvoer van FCDH-supporters, iets waar zij wel toe verplicht zijn? Zo neen, waarom niet?
4) Heeft u de bereidheid om het Stadsgewest Haaglanden te verzoeken om, wellicht in samenspraak met de HTM en Veolia, te komen tot een plan voor het Openbaar vervoer rond thuiswedstrijden van FCDH? Zo neen, waarom niet?
Ik begin de PVV nog goed te vinden ook ;) *O*

quote:
Volgens het Friesch Dagblad is hij te duur voor de club uit Leeuwarden.
Kay van Hese zou volgens de krant wel bereid geweest een deel van zijn salaris in te leveren om alsnog naar Cambuur te kunnen, maar ADO Den Haag hield vast aan een aantal voorwaarden.
Ohnee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoopte dat die lummel zou opzouten... -O-

quote:
ADO Den Haag speelt waarschijnlijk in het interlandweekend op zondag 10 oktober een oefenwedstrijd tegen Legia Warschau, dat meldt de officiële website van Legia.
De supporters van beide clubs zijn al jaren bevriend en bezoeken regelmatig elkaars wedstrijden. De verdere details van dit duel worden nog besproken tussen beide clubs.
De opbrengst van deze wedstrijd zal gedoneerd worden aan een goed doel, aldus de website van Legia.
:s)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:15:33 #8
186611 Haags
pi_85923965
Leuk!! Lijkt me een leuke wedstrijd.
Zonder wrijving geen glans
pi_85934517
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef cohen het volgende:

[..]

Ja die plaatjes kan ik niet aanpassen. Ik weet niet wie dat overzicht heeft gemaakt
Ik heb de OP gemaakt :P
  woensdag 1 september 2010 @ 08:49:22 #10
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_85938637
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:08 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik heb de OP gemaakt :P
Die mag wel s geupdate worden :-)
wie zaait zal oogsten.....
pi_85989349
TVP
pi_86035493
Zijn er nog mensen die de wedstrijd in Warschau tegen Legia gaan bezoeken? Ik zit regelmatig in Warschau voor werk, zit er aan te denken om het te combineren :)
Het meervoud van lef is leven
pi_86125246
quote:
De wedstrijd PSV - ADO Den Haag van 5 februari 2009 (6-0) is door de onderzoekscommissie van de UEFA bestempeld als verdacht, zo meldt het tijdschrift Hard Gras. Er zou door Aziatische gokkers veel geld op zijn gezet.



Naast het duel van de residentieclub zet de Europese voetbalbond dezelfde vraagtekens bij Excelsior-SC Heerenveen (5 september 2008, 2-5), SC Heerenveen-Sparta (14 maart 2009, 5-1) en Excelsior-RKC (17 april 2009, 0-5).



Het lijstje zou afkomstig zijn van een gokgangster en tevens UEFA-informant Zoran. KNVB-directeur Bert van Oostveen neemt de zaak serieus, maar laat weten dat de bond de wedstrijden al heeft onderzocht en deze schoon bevonden zijn.


Ik heb toen wel een chinees zien bellen op de tribune!
wie zaait zal oogsten.....
pi_86126594
Het team wat er toen stond was ook wel erg gemankeerd hoor.. tegen PSV uit kan dat toch gebeuren?
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 september 2010 @ 17:01:56 #16
186611 Haags
pi_86131672
Wat zijn de mogelijke consequenties mocht het toch waar blijken te zijn?
Zonder wrijving geen glans
pi_86346663
Wat zonde weer zeg. Echt elk jaar als we een beetje naar boven kunnen gaat het mis.
pi_86347099
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:28 schreef Chatman. het volgende:
Wat zonde weer zeg. Echt elk jaar als we een beetje naar boven kunnen gaat het mis.
ongeveer 30 posts naar boven voorspelde ik dit al........
mensen die na 1 goede wedstrijd gelijk over europees voetbal en het linker rijtje beginnen te dromen komen OF nog niet zo lang bij den haag OF zijn gewoon niet goed bij hun hoofd ;)

grappig, kan me de tijd nog goed herinneren dat een kaartje voor noord 18 gulden kostte.......laatst moest ik afrekenen zegt die vent van de sigarenboer doodleuk tegen me dat ik ff snel 31,50 euro uit mn poeplap moest trekke....... :')
dat is zo'n beetje een verviervoudiging van de prijs, maar zie dat verder nergens terug aan het geboden spel, dat is nog steeds bout, of de faciliciteiten, sterker nog, ik doe er nu 2 uur over met die kutfiles na afloop ipv 5 minuten op mn fietsje,,,,dus waar baseren ze die prijsstijging op????

31,50 euro voor een kaartje voor den haag :') :') :')
  zondag 12 september 2010 @ 16:41:50 #19
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86347142
trek je conclusies door ook eens bij prijzen van andere clubs te kijken. Of concertkaartjes. Of prijzen voor t-shirts. Ligt echt niet aan FCDH.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86348442
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:41 schreef Reddiablo het volgende:
trek je conclusies door ook eens bij prijzen van andere clubs te kijken. Of concertkaartjes. Of prijzen voor t-shirts. Ligt echt niet aan FCDH.
slap vergoedelijkend gelul zeg.....een concert of een prijsstijging van textiel heeft geen enkele invloed op de prijs van een kaartje bij den haag.
zijn gewoon belachelijke prijzen voor kutvoetbal in de kelder van de eredivisie dus tja....

maar die schitterende voetbaltempel gelegen op die prachtige locatie zal wel afbetaald moeten worden :')
  zondag 12 september 2010 @ 17:56:03 #21
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86349637
Rare wedstrijd weer. Ik vond Kubik erg goed spelen,- elke serieuze aanval begon met hem. Zeer ongelukkig in de keren dat'ie het zelf een keer probeert maar toch, er gaat wel een dreiging uit van die vent. Leuke wedstrijd, mááááááátig resultaat.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_86350174
Hoe was t spel? Aanvallend? Ik ben op vakantie en heb alleen radio 1 kunnen luisteren
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 12 september 2010 @ 18:27:11 #23
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86350699
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

slap vergoedelijkend gelul zeg.....een concert of een prijsstijging van textiel heeft geen enkele invloed op de prijs van een kaartje bij den haag.
zijn gewoon belachelijke prijzen voor kutvoetbal in de kelder van de eredivisie dus tja....

maar die schitterende voetbaltempel gelegen op die prachtige locatie zal wel afbetaald moeten worden :')
Vergelijk het dan met de andere 17 Eredivisieclubs.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games zondag 12 september 2010 @ 18:48:20 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86351470
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef cohen het volgende:
Hoe was t spel? Aanvallend? Ik ben op vakantie en heb alleen radio 1 kunnen luisteren
Matige wedstrijd, die wissels van vd brom, deprimerend. Immers :')
.....Kennedy
pi_86351697
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ongeveer 30 posts naar boven voorspelde ik dit al........
mensen die na 1 goede wedstrijd gelijk over europees voetbal en het linker rijtje beginnen te dromen komen OF nog niet zo lang bij den haag OF zijn gewoon niet goed bij hun hoofd ;)

grappig, kan me de tijd nog goed herinneren dat een kaartje voor noord 18 gulden kostte.......laatst moest ik afrekenen zegt die vent van de sigarenboer doodleuk tegen me dat ik ff snel 31,50 euro uit mn poeplap moest trekke....... :')
dat is zo'n beetje een verviervoudiging van de prijs, maar zie dat verder nergens terug aan het geboden spel, dat is nog steeds bout, of de faciliciteiten, sterker nog, ik doe er nu 2 uur over met die kutfiles na afloop ipv 5 minuten op mn fietsje,,,,dus waar baseren ze die prijsstijging op????

31,50 euro voor een kaartje voor den haag :') :') :')
Ja want 2-2 tegen de Graafschap in september, dat maakt echt dat je helemaal gelijk hebt :') Waar hebben we het over? Voorlopig staan we mooi 12e, oh zei ik zoiets niet ja nu heb ik ook helemaal gelijk :') Is overigens ook duidelijk dat jij nog in het verleden bent blijven hangen, alles is duurder geworden niet alleen bij ADO. En als je persé wereldvoetbal wil zien weet je waar je heen moet gaan.
pi_86351859
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

slap vergoedelijkend gelul zeg.....een concert of een prijsstijging van textiel heeft geen enkele invloed op de prijs van een kaartje bij den haag.
zijn gewoon belachelijke prijzen voor kutvoetbal in de kelder van de eredivisie dus tja....

maar die schitterende voetbaltempel gelegen op die prachtige locatie zal wel afbetaald moeten worden :')
Inderdaad idiote prijzen vragen de clubs, en altijd zeggen dat je niet meer met je gezin naar het voetbal kan vanwege 'idioten' ik neem aan dat ze daar de mensen mee bedoelen die de toegangsprijs bepalen. Bij ons de SC ook weer 25% omhoog terwijl het jaar na jaar kutter gaat.
pi_86351910
Wat een toeval trouwens HaagsPietje dat ik je twee weken terug na PSV niet zag in het topic. Zodra er iets negatiefs is ben je er als de kippen bij, je lijkt de Televaag wel!
pi_86354257
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad idiote prijzen vragen de clubs, en altijd zeggen dat je niet meer met je gezin naar het voetbal kan vanwege 'idioten' ik neem aan dat ze daar de mensen mee bedoelen die de toegangsprijs bepalen. Bij ons de SC ook weer 25% omhoog terwijl het jaar na jaar kutter gaat.
vraag me altijd af hoe ze dat soort prijsstijgingen willen verantwoorden en welke kotsmisselijkmakende drogredenen ze aanvoeren...
voor mij is de limiet op deze manier bereikt. Ik ga natuurlijk niet elke 2 weken 30 euro ophoesten om kutvoetbal te zien in een sfeerloos stadion op een locatie tussen de snelwegen :')
en elk seizoen weer dezelfde mooie woorden, beloftes en bespiegelingen en elk jaar is het uiteindelijk toch weer hetzelfde liedjes. nee, dan pik ik liever zo nu en dan een mooie buitenlandse pot mee, daar haal ik dan veel meer plezier uit!
ga dit jaar alleen nog naar de echt leuke aansprekende wedstrijden zoals feyenoord uit en thuis en de joden.
  zondag 12 september 2010 @ 20:41:45 #29
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86356263
Pietje, 't zal me allemaal geen reet interesseren. Doe waar je zin in heb.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 13 september 2010 @ 10:45:19 #30
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86375061
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

vraag me altijd af hoe ze dat soort prijsstijgingen willen verantwoorden en welke kotsmisselijkmakende drogredenen ze aanvoeren...
voor mij is de limiet op deze manier bereikt. Ik ga natuurlijk niet elke 2 weken 30 euro ophoesten om kutvoetbal te zien in een sfeerloos stadion op een locatie tussen de snelwegen :')
en elk seizoen weer dezelfde mooie woorden, beloftes en bespiegelingen en elk jaar is het uiteindelijk toch weer hetzelfde liedjes. nee, dan pik ik liever zo nu en dan een mooie buitenlandse pot mee, daar haal ik dan veel meer plezier uit!
ga dit jaar alleen nog naar de echt leuke aansprekende wedstrijden zoals feyenoord uit en thuis en de joden.
Een echte supporter ^O^
pi_86387971
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef JortK het volgende:

[..]

Een echte supporter ^O^
hahaha, van die kansloze figuren die niet meer normaal kunnen denken als het om "hun" voetbalclub gaat.....en alles maar even makkelijk recht praten wat krom is, omdat er een groen geel logo op staat
1 grote kudde parade :)

zo was ik op mn 15de :') :')
  maandag 13 september 2010 @ 17:27:12 #32
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86388251
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, van die kansloze figuren die niet meer normaal kunnen denken als het om "hun" voetbalclub gaat.....en alles maar even makkelijk recht praten wat krom is, omdat er een groen geel logo op staat
1 grote kudde parade :)

zo was ik op mn 15de :') :')
Dan ga je toch lekker vij RKDEO langs de lijn staan als je het allemaal zo erg vind?
pi_86388421
HaagsPietje wat doe je hier nog in het topic?
pi_86388559
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef JortK het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker vij RKDEO langs de lijn staan als je het allemaal zo erg vind?
goh, bedankt voor deze originele tip man!
pi_86397196
Wat heeft jong ADO gedaan vanavond?
wie zaait zal oogsten.....
pi_86397449
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef cohen het volgende:
Wat heeft jong ADO gedaan vanavond?
Volgens http://futbol24.com 0-5 verloren :{
Ik ben van pindavlees
pi_86411702
Huh? Als ze hadden gewonnen zouden ze koploper zijn.
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:37:54 #38
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86417263
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

goh, bedankt voor deze originele tip man!
Of de Franse competitie, ik zie in andere topics dat je daar wel wat mee hebt.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:07 #39
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:49:25 #40
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86419895
Toch fijn er een in reserve te hebben. Coutinho doet het goed (ik heb hem tegen de Graafschap in ieder geval niet op fouten kunnen betrappen) maar ja, als ze nog een keer ergens in Friesland een loods opentrekken weet je het niet hè.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_86421115
Ik vind Coutinho wel beter dan Zwinkels de laatste tijd. Zwinkels was vroeger veel beter, het lijkt wel of die al een jaar lang met de rem erop speelt en niet ver durft te trappen. Elke keer dat geklooi en gepriegel voor het doel..
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:38:19 #42
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86421727
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef JAM het volgende:
Toch fijn er een in reserve te hebben. Coutinho doet het goed (ik heb hem tegen de Graafschap in ieder geval niet op fouten kunnen betrappen) maar ja, als ze nog een keer ergens in Friesland een loods opentrekken weet je het niet hè.
Ben ik toch niet helemaal met je eens.

Wietinho is erg onzeker bij hoge ballen en corners.
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:50:01 #43
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86422166
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef JortK het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens.

Wietinho is erg onzeker bij hoge ballen en corners.
Tsja, daar moet ik je dan ook gelijk in geven. Ik herinner me een corner waarbij hij de bal weg wilden boksen en in plaats daarvan een of andere superboer voor z'n bek sloeg. Ook nog die bal die Ammi van de lijn kopte... dat kan beter inderdaad. Al met al vind ik het toch geen slechte keeper hoor. Hij speelt ook goed mee, komt op tijd uit bij steekpasjes... ik heb slechtere zien lopen! Laat ik dan zeggen, ik heb 'm geen ernstige fouten zien maken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:34:18 #44
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86424008
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:50 schreef JAM het volgende:

[..]

Tsja, daar moet ik je dan ook gelijk in geven. Ik herinner me een corner waarbij hij de bal weg wilden boksen en in plaats daarvan een of andere superboer voor z'n bek sloeg. Ook nog die bal die Ammi van de lijn kopte... dat kan beter inderdaad. Al met al vind ik het toch geen slechte keeper hoor. Hij speelt ook goed mee, komt op tijd uit bij steekpasjes... ik heb slechtere zien lopen! Laat ik dan zeggen, ik heb 'm geen ernstige fouten zien maken.
Dat klopt ook, maar hoge ballen blijft een drama. :)

Maar dat is te trainen denk ik dan :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:54:13 #45
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86427676
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:38 schreef JortK het volgende:
Weer zon kanker keeper erbij trouwens :r
waarom?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86429239
Coutinho is in de lucht inderdaad zeer kwetsbaar, ik vind zijn uittrap ruim voldoende tot goed (toevallig was het afgelopen zondag iets minder).

Zwinkels legt steeds de bal neer en dan krijg je dat gevaarlijke uitverdedigen/opbouwen voor je eigen doel.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:47:16 #47
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86429879
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:31 schreef Charie het volgende:
Coutinho is in de lucht inderdaad zeer kwetsbaar, ik vind zijn uittrap ruim voldoende tot goed (toevallig was het afgelopen zondag iets minder).

Zwinkels legt steeds de bal neer en dan krijg je dat gevaarlijke uitverdedigen/opbouwen voor je eigen doel.
Zwinkels heeft op zich een prima uittrap. Maar er klopt iets niet aan hem. Denk dat het tussen z'n oren zit. De eerste paar seizoenen - toen hij nog goed was, was zijn uittrap ook prima. Zag vorig seizoen nog dat hij voor de wedstrijd een paar uittrappen nam - en stuk voor stuk op de stropdas iets voorbij de middellijn.

Ik zeg nog tegen m'n maat, mwoah - die schiet ze best aardig zo - die Zwinkels.

En tijdens de wedstrijd staat 'ie me ineens te kloten... niet normaal.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 15 september 2010 @ 17:01:45 #48
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_86466510
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

waarom?
Weinig ervaring. Maar Brom zegt dat het een eredivisie waardige keeper is dus het zal wel :')
pi_86586581
Ondanks dramatisch verdedigen een 2-4 overwinning en een 8e plek! :)
Volgende week ADO-Heracles :)
  zondag 19 september 2010 @ 00:46:47 #50
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86588929
2-4 *O*
pi_86592515
HaagsPietje zien we deze week ook niet op t forum! Lekker een 4-2 winst! Verhoek deed t goed. Toornstra viel vandaag wat tegen maargoed je Jan niet altijd pieken. En ik vind kubik echt een gevaarlijke speler ondanks dat t er niet echt uitkwam gister. 8e plek ( voorlopig)!!!
wie zaait zal oogsten.....
pi_86606174
Nou we staan in het linkerrijtje!!! Niet slecht
wie zaait zal oogsten.....
pi_86606351
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:41 schreef Reddiablo het volgende:
trek je conclusies door ook eens bij prijzen van andere clubs te kijken. Of concertkaartjes. Of prijzen voor t-shirts. Ligt echt niet aan FCDH.
Je zou een punt hebben als het stadion vol zou zitten. Paar weken terug dus de wedstrijd thuis tegen PSV geweest. Vak L, ruim 30 euro plus nog 10 euro voor het parkeren. Dat zijn prijzen die niet passen bij Den Haag naar mijn mening.
  zondag 19 september 2010 @ 17:51:07 #54
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86606917
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef nikk het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als het stadion vol zou zitten. Paar weken terug dus de wedstrijd thuis tegen PSV geweest. Vak L, ruim 30 euro plus nog 10 euro voor het parkeren. Dat zijn prijzen die niet passen bij Den Haag naar mijn mening.
Stadion van Den Haag zit toch wel vrij vol hoor... misschien niet 100% maar ik vind ruim 11000 toeschouwers tegen PSV en De Graafschap keurig. Je ziet nu even een algehele tendens van iets minder toeschouwers - zal wel meer worden naarmate het seizoen zich vordert...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86607808
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:51 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Stadion van Den Haag zit toch wel vrij vol hoor... misschien niet 100% maar ik vind ruim 11000 toeschouwers tegen PSV en De Graafschap keurig. Je ziet nu even een algehele tendens van iets minder toeschouwers - zal wel meer worden naarmate het seizoen zich vordert...
Ik vind de prijzen net iets te hoog. Het scheelt al gauw zo'n 10 euro met twee jaar terug. Het doet mij in ieder geval besluiten minder vaak een wedstrijd te bezoeken.
pi_86609615
quote:
Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef cohen het volgende:
HaagsPietje zien we deze week ook niet op t forum! Lekker een 4-2 winst! Verhoek deed t goed. Toornstra viel vandaag wat tegen maargoed je Jan niet altijd pieken. En ik vind kubik echt een gevaarlijke speler ondanks dat t er niet echt uitkwam gister. 8e plek ( voorlopig)!!!
Linkerrijtje deze speelronde :). Volgende week kunnen we opnieuw een goede stap zetten, maarja altijd als dat bij ADO zo is verprutsen ze het. Eens kijken hoe ver ze zijn, ben benieuwd zaterdag.
pi_86609645
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen net iets te hoog. Het scheelt al gauw zo'n 10 euro met twee jaar terug. Het doet mij in ieder geval besluiten minder vaak een wedstrijd te bezoeken.
Toch zijn er aardig wat acties hoor, zo kan een seizoenskaarthouder iemand meenemen voor ¤10,- en je kan tegen Heracles twee kaartjes voor de prijs van één kopen als niet-seizoenskaarthouder.
pi_86610972
quote:
Op zondag 19 september 2010 08:27 schreef cohen het volgende:
HaagsPietje zien we deze week ook niet op t forum! Lekker een 4-2 winst! Verhoek deed t goed. Toornstra viel vandaag wat tegen maargoed je Jan niet altijd pieken. En ik vind kubik echt een gevaarlijke speler ondanks dat t er niet echt uitkwam gister. 8e plek ( voorlopig)!!!
hahaha....tering wat een infantiele kneusjes hier zeg....zag vanmiddag ook weer bosjes van die zielepootjes in de kuip staan, te spugen en schelden richting alles en iedereen van ajax omdat die toevallig in een shirtje lopen waar een kerstmannetje in het logo staat ipv een gele F :')

toen jij nog met een fopspeentje in je boxje lag te janken zag ik in mn op het oude midden noord martin jol nog schitteren en ik zat ook in die bus toen we met 38 man onze jongens in haarlem, eindhoven en dordrecht een hart onder de riem staken dus hou dat simpele populistische gekleurde supporters gebral lekker voor je, stumperdje.
best wel triest dat jij het nu moet doen met een sfeerloos lelijk stadion ergens weggestopt op een grijs kaal en koud industrieterrein :D

prima overwinning en voorlopig staan we de komende weken veilig.
vorig jaar stond dh om deze tijd bovenaan.... ;)
  User die overal opduikt 2022 zondag 19 september 2010 @ 20:41:27 #59
186611 Haags
pi_86612489
Laten we het even gezellig houden!!!
Dit geouwehoer is toch nergens voor nodig?

Laten we het voornamelijk over de 'goede' reeks van onze ado hebben :D Want ik ben tevreden maar baal wel van de 3 punten die we vorige week tegen De Graafschap hebben laten liggen...:(
Zonder wrijving geen glans
  zondag 19 september 2010 @ 20:45:14 #60
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86612697
volgens week Heracles, wordt ook HÉÉL belangrijk om die te winnen!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86612836
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef Reddiablo het volgende:
volgens week Heracles, wordt ook HÉÉL belangrijk om die te winnen!
We moeten in deze fase van de competitie sowieso véél punten halen, gezien het programma voor het slot van de competitie :Y
Ik ben van pindavlees
pi_86616433
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Flappekz het volgende:

[..]

We moeten in deze fase van de competitie sowieso véél punten halen, gezien het programma voor het slot van de competitie :Y
Als je sowieso wat hoger staat is de druk minder waardoor je al vrijer kan voetballen :)
  zondag 19 september 2010 @ 21:46:37 #63
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86616479
inderdaad, maar nu komen Heracles en binnenkort Excelsior - als dat 6 punten zijn... dan mag je Groningen enzo verliezen -- anders moeten we weer ergens gaan stunten. Nou doe maar niet, speel maar lekker veilig ruim voor het slot van de competiitie ;)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86616628
Laten we het nou maar per wedstrijd bekijken, altijd als je een keer een écht hele goede stap omhoog kunt zetten gaat het altijd op hele rare manieren (lees: laatste minuten) fout. Verschil is nu wel dat we van ons eigen spel kunnen uitgaan aangezien we nu gewoon fris en aanvallend voetballen. Ook wel een goede testcase om te kijken hoe ver ADO nu werkelijk is.

Vorig jaar op een regenachtige zaterdagavond tegen Sparta ging het fout (2-3) waar we de top 7 in konden gaan of zo, die werd op wonderlijke manieren in de laatste minuten weer eens weggeven en daarna ging het fout en was er een vrije val op de ranglijst.

Dit jaar wacht Heracles, ben benieuwd.
pi_86618118
Yep. Het Haags kwartiertje brengt al enkele jaren niets meer dan ellende. :P
pi_86690849
KNVB Beker
Einde wedstrijd
Excelsior 31-ADO Den Haag 0-2
0-1 Immers (ong. '20)
0-2 Bulykin (ong '75)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 21 september 2010 @ 22:08:40 #67
186611 Haags
pi_86691756
Jeetje teletekst van NOS geeft net pas aan dat we gewonnen hebben met 0-1. Ik snap er niks meer van want sommige bronnen zeggen weer 0-2 :( ?
Zonder wrijving geen glans
pi_86696808
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje teletekst van NOS geeft net pas aan dat we gewonnen hebben met 0-1. Ik snap er niks meer van want sommige bronnen zeggen weer 0-2 :( ?
Foutje van teletekst. Is gewoon 0-2. Lekker zakelijk dus en op naar zaterdag.
  woensdag 22 september 2010 @ 00:08:09 #69
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86696871
Excelsior'31 scoorde nog 1-1 maar die goal werd (onterecht) afgekeurd... beetje mazzel dus, maar waren wel wat meer kansen.

Hopen op een gunstige loting :) Spakenburg thuis ofzo:)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86696931
Ik hoop op Volendam-ADO. Leukste uitwedstrijd van het jaar normaal gesproken alleen spelen ze niet in dezelfde competitie.
  woensdag 22 september 2010 @ 09:32:07 #71
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:58:28 #72
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86788035
Groningen uit. Geen misselijke wedstrijd zeg.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_86788878
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef JAM het volgende:
Groningen uit. Geen misselijke wedstrijd zeg.
had een schitterend affiche kunnen zijn als Haaglandia 10 minuten langer had weten stand te houden....... ;)
pi_86813713
quote:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Tweede kaartje Heracles gratis!
ADO Den Haag wil de wedstrijd tegen Heracles graag voor een vol stadion spelen. Om die reden geldt zaterdag voor alle wedstrijdkaartjes: Eén halen, twee betalen.
Een halen, twee betalen? :')
Dan zal het echt vol worden ja :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:16:40 #75
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86814832
Alleen aan de stadionkassa of ook in de voorverkoop? Trouwens, leuk hoor, al die acties, maar wel een beetje lullig voor de SCC-houders, niet? Of krijgen die een andere compensatie?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:19:00 #76
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86814920
Voor dit duel is de volgende actie van kracht: Iedereen die bij de stadionkassa een kaart koopt, krijgt er één gratis kaartje bij. Twee voor de prijs van één dus. Een geldig identiteitsbewijs is voldoende om uw kaarten aan te schaffen. De actie is alleen geldig bij de kaartverkoop aan de stadionkassa, het geldt dus niet bij onlineverkoop of ticketboxverkoop.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_86815135
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef JAM het volgende:
Alleen aan de stadionkassa of ook in de voorverkoop? Trouwens, leuk hoor, al die acties, maar wel een beetje lullig voor de SCC-houders, niet? Of krijgen die een andere compensatie?
Ik als SCC heb er geen problemen mee, is natuurlijk niet altijd. En omgerekend als ik los ga is SCC een goede oplossing voor mij aangezien ik elke wedstrijd erheen ga.
pi_86815168
SCC houders kunnen iemand meenemen voor ¤10 euro is ook een actie die van kracht is trouwens.
pi_86820573
Nog mensen die naar de wedstrijd in Warschau gaan? Ik heb zelf gisteren kaartjes gehaald, volgens de mannen van de organisatie gaan er zo'n 2 a 300 man vanuit Den Haag die kant op.
Het meervoud van lef is leven
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:37:57 #80
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86820941
Nou hopen dat ze de spirit (zoals tegen Willem 2) het laatste half uur hadden vast weten te houden...

Kom op Den Haaaaaaaagg *O* w/
pi_86821205
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef troje het volgende:
Nog mensen die naar de wedstrijd in Warschau gaan? Ik heb zelf gisteren kaartjes gehaald, volgens de mannen van de organisatie gaan er zo'n 2 a 300 man vanuit Den Haag die kant op.
gaan d'r inderdaad heel veel mee.....hoorde dat ook bij Haaglandia - Groningen......zit nog te twijfelen...op zich wel leuk om dat te combineren met een bezoekje aan Warschau....
pi_86829970
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

gaan d'r inderdaad heel veel mee.....hoorde dat ook bij Haaglandia - Groningen......zit nog te twijfelen...op zich wel leuk om dat te combineren met een bezoekje aan Warschau....
Twijfel niet te lang, vluchten raken snel volgeboekt!
Het meervoud van lef is leven
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:38:50 #83
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_86842035
Hoppa!
Super overwinning!

Kan nog eens een heel mooi seizoen worden!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jovatov op 25-09-2010 21:44:52 ]
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:43:47 #84
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86842220
Bulykin en Verhoek... wat een bazen!!!!

6e plaats, als Excelsior morgen niet wint :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:52:29 #85
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86842537
Ik heb met m'n koortsige kop op bed naar de radio geluisterd. Naar ik hoor was het een mooie wedstrijd; hopen dat ik er volgende keer weer bij kan zijn. Straks even studio sport kijken; om kort te gaan: FC DEN HAAG EEEEYOOOOH!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_86842834
FC DEN HAAG of we nou winnen of verliezen _O_
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:08:16 #87
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86843085
Lekkere wedstrijd. Werd tenminste gevochten om balbezit (in vergelijking met bijv. wedstrijd tegen de Graafschap). En Bulykin, wat ben ik blij dat we die erbij hebben....

Maar wat een lul van een scheidsrechter.... sjezus, ze worden steeds slechter (je vraagt je af of dat überhaupt kan, maar toch wel)....
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:25:53 #88
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86843798
Toch viel het wel mee met die Janssen hoor... niet helemaal top natuurlijk, maar vond hem niet partijdig of wat dan ook.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86843875
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef Reddiablo het volgende:
Toch viel het wel mee met die Janssen hoor... niet helemaal top natuurlijk, maar vond hem niet partijdig of wat dan ook.
Hij was niet partijdig, maar domweg achterlijk.
Het meervoud van lef is leven
pi_86845491
studiojood zendt FC DEN HAAG-heracles weer als laatste uit vuile kanker honden zijn het :r
pi_86845608
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef harcoi het volgende:
studiojood zendt FC DEN HAAG-heracles weer als laatste uit vuile kanker honden zijn het :r
Zijn toch ook de onderste ploegen?
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:18:46 #92
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86845684
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef troje het volgende:

[..]

Hij was niet partijdig, maar domweg achterlijk.
Viel wel mee. Die kaart voor Coutinho sloeg nergens op, maar verder floot 'ie de belangrijke momenten vrij goed eigenlijk. Wat rare kleine beslissingen, maar vooruit.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86846164
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Zijn toch ook de onderste ploegen?
Wat onderste ploegen? Den Haag staat 6de!!! 1 reactie van een Den Haag speler en meteen weer terug naar de wedstrijd van die joden :r hoeveel aandacht hebben die kankerlijers nodig :r
pi_86846274
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef harcoi het volgende:

[..]

Wat onderste ploegen? Den Haag staat 6de!!! 1 reactie van een Den Haag speler en meteen weer terug naar de wedstrijd van die joden :r hoeveel aandacht hebben die kankerlijers nodig :r
Mja zo is het altijd. Alle onderste clubs worden niet echt besproken.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:39:24 #95
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86846384
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef harcoi het volgende:


Wat onderste ploegen? Den Haag staat 6de!!! 1 reactie van een Den Haag speler en meteen weer terug naar de wedstrijd van die joden :r hoeveel aandacht hebben die kankerlijers nodig :r
Ja het is en blijft Studio 020 he....


quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Mja zo is het altijd. Alle onderste clubs worden niet echt besproken.
Met 1e divisie clubs helemaal vervelend he :')
  Redactie Games zaterdag 25 september 2010 @ 23:42:01 #96
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86846488
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:32 schreef harcoi het volgende:

[..]

Wat onderste ploegen? Den Haag staat 6de!!! 1 reactie van een Den Haag speler en meteen weer terug naar de wedstrijd van die joden :r hoeveel aandacht hebben die kankerlijers nodig :r
:')
.....Kennedy
pi_86846557
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]


:')
Wat kom je hier doen vuile kanker neus ga lekker lopen janken bij het graf van picornie vuile kanker kneus!!!
  Redactie Games zaterdag 25 september 2010 @ 23:49:09 #98
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86846770
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:44 schreef harcoi het volgende:

[..]

Wat kom je hier doen vuile kanker neus ga lekker lopen janken bij het graf van picornie vuile kanker kneus!!!
Wat een reactie....toch benieuwd naar zo'n persoon. Nee hoor ik kom wel eens in dit topic hoor als ''hagenees'' maar als je verwacht dat ado als eerste wordt uitgezonden ipv de topper twente-ajax ben je idd een topper. Of in mijn geval een 'kanker neus'.

Topper!
.....Kennedy
pi_86847153
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]


Wat een reactie....toch benieuwd naar zo'n persoon. Nee hoor ik kom wel eens in dit topic hoor als ''hagenees'' maar als je verwacht dat ado als eerste wordt uitgezonden ipv de topper twente-ajax ben je idd een topper. Of in mijn geval een 'kanker neus'.

Topper!
Hoe durf jij je zelf een hagenees te noemen je ben een grote kanker dwaas pleur lekker op naar amsterdam. Je hebt hier niks te zoeken dus kanker nou maar gauw op van hier.
  Redactie Games zondag 26 september 2010 @ 00:01:30 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86847276
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef harcoi het volgende:

[..]

Hoe durf jij je zelf een hagenees te noemen je ben een grote kanker dwaas pleur lekker op naar amsterdam. Je hebt hier niks te zoeken dus kanker nou maar gauw op van hier.
.....Kennedy
  zondag 26 september 2010 @ 00:45:01 #101
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_86848631
Ach, schei toch uit allemaal. Gaat 't een keertje leuk met Den Haag, komt er weer zo'n idioot. Hoe ik allemaal over Ajax en Amsterdam en die hele bende denk is ook weer een verhaal apart, maar wat doet dat er nu toe? We staan zesde godverdomme!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 26 september 2010 @ 00:59:05 #102
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_86849072
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef harcoi het volgende:

[..]

Hoe durf jij je zelf een hagenees te noemen je ben een grote kanker dwaas pleur lekker op naar amsterdam. Je hebt hier niks te zoeken dus kanker nou maar gauw op van hier.
Waarom ben jij zo idioot bezig? jullie hebben toch gewonnen!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 26 september 2010 @ 05:29:12 #103
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86852296
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]


Wat een reactie....toch benieuwd naar zo'n persoon. Nee hoor ik kom wel eens in dit topic hoor als ''hagenees'' maar als je verwacht dat ado als eerste wordt uitgezonden ipv de topper twente-ajax ben je idd een topper. Of in mijn geval een 'kanker neus'.

Topper!
Hagenezen zijn niet voor Ajax, Jabroni.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86853607
Jongens, laat hem en laten we genieten van de prachtige zesde plek.
*O*
  zondag 26 september 2010 @ 11:09:14 #105
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86854102
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:44 schreef harcoi het volgende:

[..]

Wat kom je hier doen vuile kanker neus ga lekker lopen janken bij het graf van picornie vuile kanker kneus!!!
Joh laten we het gezellig houden. Het gaat nu goed met Den Haag en laten we daar lekker van genieten, toch?
Niet iedereen houdt van dezelfde voetbalclub, moet kunnen toch in een vrij land? Als iedereen voor dezelfde club is, hebben we geen competitie meer....
pi_86856142
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo idioot bezig? jullie hebben toch gewonnen!
huh, wat bedoel je?
pi_86856253
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:09 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Joh laten we het gezellig houden. Het gaat nu goed met Den Haag en laten we daar lekker van genieten, toch?
Niet iedereen houdt van dezelfde voetbalclub, moet kunnen toch in een vrij land? Als iedereen voor dezelfde club is, hebben we geen competitie meer....
Inderdaad gewoon laten gaan dit, we geven hem nu allemaal z'n zin. Hij zoekt aandacht en krijgt dat nu..
pi_86857337
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:09 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Joh laten we het gezellig houden. Het gaat nu goed met Den Haag en laten we daar lekker van genieten, toch?
Niet iedereen houdt van dezelfde voetbalclub, moet kunnen toch in een vrij land? Als iedereen voor dezelfde club is, hebben we geen competitie meer....
Je hebt gelijk buiten de regio Den Haag is het een vrij land binnen de regio Den Haag is er maar 1 club en dat is FC Den Haag daarbuiten mogen ze doen wat ze willen
  Redactie Games zondag 26 september 2010 @ 13:56:49 #109
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86858734
Jullie begrijpen mij verkeerd :P. Heb het beste voor met den haag, ben blij als ze winnen en pik wel eens een wedstrijdje mee. moest alleen lachen om dat hij den haag-Heracles belangrijker vond dan de topper, en de agressieve reactie erop uiteraard.
.....Kennedy
pi_86859786
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef Wessiej het volgende:
Jullie begrijpen mij verkeerd :P. Heb het beste voor met den haag, ben blij als ze winnen en pik wel eens een wedstrijdje mee. moest alleen lachen om dat hij den haag-Heracles belangrijker vond dan de topper, en de agressieve reactie erop uiteraard.
:') alsof het je als supporter van een andere club ook maar ene reet boeit wat twente tegen ajax doet :')
das gewoon een kwestie van even tt pagina 818 en klaar is kees ;)
pi_86860075
Lekker hoor die 3 puntjes tegen Heracles. 6e na 7 wedstrijden is echt super!! Hopen dat we onze puntjes bij elkaar kunnen blijven sprokkelen
wie zaait zal oogsten.....
pi_86860334
3 punten weer en de 6e plek *O* . Ik hoop echt dat we Bulykin kunnen behouden, al zal dat heel moeilijk worden. Ik las ergens dat Anderlecht meer dan de helft van zijn salaris betaald.
pi_86862156
ADO Den Haag beleeft beste competitiestart in 31 jaar
26/09/2010 15:25

Met elf punten uit de eerste zeven wedstrijden van het seizoen maakt ADO Den Haag een prima start door in de Eredivisie. De ploeg van trainer John van den Brom begon de huidige jaargang met twee nederlagen, maar is inmiddels al vijf duels op rij ongeslagen.

Na de 4-2 zege op Willem II van vorige week volgde zaterdagavond een 3-2 thuiszege op Heracles Almelo. Eerder won de formatie van Van den Brom ook al op bezoek bij VVV-Venlo (3-2). Tussendoor deelde ADO de punten met PSV (thuis, 2-2) en De Graafschap (thuis, 2-2).

We moeten heel wat jaren terug om te ontdekken wanneer ADO Den Haag voor het laatst - omgerekend naar drie punten per gewonnen duel - minimaal elf punten behaalde uit zijn eerste zeven punten. Dat was in de jaargang 1979/80, toen de Haagse club net als nu drie keer won, twee keer gelijkspeelde en twee keer verloor.

ADO scoorde in al zijn zeven competitiewedstrijden tot nu toe minstens één keer, maar kreeg in al die duels ook telkens doelpunten tegen. Dat levert de bijzondere doelcijfers 16-16 op. Nooit eerder in de eerste zeven competitieduels van een Eredivisieseizoen wist ADO in alle duels te scoren én tegelijkertijd telkens minimaal één goal te incasseren.

Ook de huidige reeks van vijf Eredivisiewedstrijden zonder nederlaag is bijzonder te noemen. Ruim vijf jaar geleden lukte het de Hagenaars voor het laatst zo lang ongeslagen te blijven, om precies te zijn tussen 30 januari en 27 februari van 2005 (drie zeges, twee gelijke spelen). (Ramon Min)
pi_86865613
Hagenaren die voor Ajax zijn. Die zijn nog erger dan NSB'ers. :{
  zondag 26 september 2010 @ 17:45:37 #115
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86867090
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef harcoi het volgende:

[..]

Je hebt gelijk buiten de regio Den Haag is het een vrij land binnen de regio Den Haag is er maar 1 club en dat is FC Den Haag daarbuiten mogen ze doen wat ze willen
:D
  zondag 26 september 2010 @ 17:49:49 #116
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86867250
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

:') alsof het je als supporter van een andere club ook maar ene reet boeit wat twente tegen ajax doet :')
das gewoon een kwestie van even tt pagina 818 en klaar is kees ;)
Jawel, het liefst ze zien verliezen ;)
  zondag 26 september 2010 @ 20:36:41 #117
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_86873495
Een zesde plek is heel mooi, maar toegegeven hebben we ook relatief makkelijke tegenstanders gehad, op PSV na.
  zondag 26 september 2010 @ 20:49:05 #118
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_86874125
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:36 schreef Jovatov het volgende:
Een zesde plek is heel mooi, maar toegegeven hebben we ook relatief makkelijke tegenstanders gehad, op PSV na.
Op zich waar... nu volgt alleen Excelsior nog, en de rest van het jaar 2010 wordt het geloof ik allemaal lastig
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_86874336
Maar aan de andere kant, vorig seizoen lieten we het juist steeds tegen makkelijkere liggen. Die punten hebben we dus alvast.
  zondag 26 september 2010 @ 21:12:22 #120
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_86875478
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:52 schreef Charie het volgende:
Maar aan de andere kant, vorig seizoen lieten we het juist steeds tegen makkelijkere liggen. Die punten hebben we dus alvast.
Klopt, en ik denk dat we echt een goede voorhoede hebben, ik vermoed dat het linkerrijtje een heel beste mogelijkheid is dit jaar. Zeker ook met het vertrouwen wat het team nu heeft :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 26-09-2010 21:20:18 ]
  maandag 27 september 2010 @ 11:56:19 #121
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86894629
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:36 schreef Jovatov het volgende:
Een zesde plek is heel mooi, maar toegegeven hebben we ook relatief makkelijke tegenstanders gehad, op PSV na.
Gedeeltelijk mee eens. Heracles is op papier voor Den Haag alleen sinds 2005 (dacht ik) nooit echt een gemakkelijke tegenstander geweest.
Maar idd, normaal ging Den Haag daar even heen en dachten ze, we fixen het wel even.. dus het is alleen maar mooi dat we ze nu wel pakken *O*
pi_86905159
PSV volgt ADO-aanvaller Frantisek Kubik op de voet

PSV houdt de ontwikkeling van Frantisek Kubik uitermate scherp in de gaten. Dat weten diverse Slowaakse media te melden. De aanvaller heeft in zijn eerste weken in de Eredivisie een goede indruk achtergelaten.

ADO Den Haag nam Kubik de afgelopen transferperiode over van AS Trencin. Niet alleen PSV heeft belangstelling voor de Slowaak; ook de Belgische topclub Anderlecht ziet een versterking in de rechtspoot.

Kubik is op de hoogte van de geruchten rond PSV en Anderlecht. "Maar er is niets concreets, dus speelt er niets. Ik moet nu zo goed mogelijk spelen en dan kijken we later wel wat er gebeurt", aldus de aanvaller.

Ik ben echt bang dat we onze hele voorhoeden binnen een jaar gaan verliezen. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door Chatman. op 27-09-2010 16:53:23 ]
  maandag 27 september 2010 @ 18:57:11 #123
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_86911299
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Chatman. het volgende:
PSV volgt ADO-aanvaller Frantisek Kubik op de voet

PSV houdt de ontwikkeling van Frantisek Kubik uitermate scherp in de gaten. Dat weten diverse Slowaakse media te melden. De aanvaller heeft in zijn eerste weken in de Eredivisie een goede indruk achtergelaten.

ADO Den Haag nam Kubik de afgelopen transferperiode over van AS Trencin. Niet alleen PSV heeft belangstelling voor de Slowaak; ook de Belgische topclub Anderlecht ziet een versterking in de rechtspoot.

Kubik is op de hoogte van de geruchten rond PSV en Anderlecht. "Maar er is niets concreets, dus speelt er niets. Ik moet nu zo goed mogelijk spelen en dan kijken we later wel wat er gebeurt", aldus de aanvaller.

Ik ben echt bang dat we onze hele voorhoeden binnen een jaar gaan verliezen. :{
Ja idd...Dus is het zaak dat er zo snel mogelijk onderhandeld wordt. Maar dat zal het bestuur bij DH wel weer te laat door hebben...
pi_86922954
volgens vi verhoek binnenkort naar psv en anderlecht serieuze belangstelling voor de rijck.......kallen trek je poeplap
pi_86932336
Tja... das de prijs die je moet betalen als je in vorm bent.
pi_86955094
ADO kan wel wat centen gebruiken. En met dat geld kunnen ze weer goedkope spelers als bulykin halen. Ja met een paar wedstrijdjes winnen sta je meteen in de belangstelling
wie zaait zal oogsten.....
pi_86955388
van mij mag het, verhoek 6 jaar zien ploeteren aan de zijlijn, als we nu goed geld kunnen beuren voor 6 leuke wedstrijden....prima toch!
pi_86969994
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
van mij mag het, verhoek 6 jaar zien ploeteren aan de zijlijn, als we nu goed geld kunnen beuren voor 6 leuke wedstrijden....prima toch!
helemaal mee eens. Voor het eerst in jaren dat hij rendement haalt en dat acties lukken! Kom maar met die miljoenen uit Eindhoven
wie zaait zal oogsten.....
pi_87108185
Ammi geblesseerd. Oke, niet de beste speler maar wel een belangrijke bron van Verhoek. Ben benieuwd of Leeuwin dat ook in kan vullen.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:27:15 #130
186611 Haags
pi_87108253
Pfff, ik zie het weer gebeuren hoor. Dat het halve elftal wordt weggekocht nu het eindelijk weer eens goed gaat..
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:48:20 #131
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87108936
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef Charie het volgende:
Ammi geblesseerd. Oke, niet de beste speler maar wel een belangrijke bron van Verhoek. Ben benieuwd of Leeuwin dat ook in kan vullen.
Godzijdank. Weg met die Ammi.

(hoewel hij tegen Heracles wel aardig speelde)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87137734
Weer een puntje erbij en nog steeds ongeslagen. Tactisch goed gespeeld.
De volgende die eraan gaat is Excelsior dan komen we op 15 punten.


Trouwens, je ziet nu toch wel wanneer Ammi er niet is dat een belangrijke voedingsbron zegmaar van Verhoek weg is.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:47:23 #133
69066 cohen
immer 2.
pi_87138345
Niks gezien van ADO maar ben blij met een puntje uit tegen Heerenveen. Gaat lekker. Wie waren de positieve punten vandaag?
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:48:51 #134
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87138394
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef cohen het volgende:
Niks gezien van ADO maar ben blij met een puntje uit tegen Heerenveen. Gaat lekker. Wie waren de positieve punten vandaag?
Coutinho, op 1 fout na
Ik ben van pindavlees
pi_87139988
Geweldig was het niet, met wat geluk scoorde ADO nog via kansen van Bulykin (2x) en Kubik (1x) en Janmaat op de lat (bijna eigen doelpunt). Heerenveen ook redelijk wat kansen gehad.

Tactisch goed gedaan want als je blind ging aanvallen was je eraan gegaan met die snelle vleugelaanvallers van Heerenveen.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 oktober 2010 @ 19:33:44 #136
186611 Haags
pi_87141899
Ik ben zeer tevreden met dit punt!!!!!!!!!!!!!!! :D Had het niet verwacht!!
Zonder wrijving geen glans
pi_87142035
Toornstra, Immers, Verhoek en Kubik hebben zich echt helemaal de tering gelopen deze wedstrijd :P. Ik denk dat ze maandag maar wat moeten uitrusten.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 oktober 2010 @ 19:41:14 #138
186611 Haags
pi_87142170
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Toornstra, Immers, Verhoek en Kubik hebben zich echt helemaal de tering gelopen deze wedstrijd :P. Ik denk dat ze maandag maar wat moeten uitrusten.
Ben je geweest?
Zonder wrijving geen glans
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:47:01 #139
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_87160249
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zeer tevreden met dit punt!!!!!!!!!!!!!!! :D Had het niet verwacht!!
Inderdaad, ben er ook heel blij mee! Is toch weer een bonuspuntje die we meepakken.
Had ff gehoopt dat we er stiekem (met een mazzeltje) nog met 3 punten weg zouden gaan, maar dat geluk hebben we bij DH vaak niet...
pi_87163531
We krijgen wel een zware reeks nu na Excelsior. Ik denk dat we ongeveer met 21 punten de winterstop in kunnen gaan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:42:35 #141
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87171628
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef Charie het volgende:
Trouwens, je ziet nu toch wel wanneer Ammi er niet is dat een belangrijke voedingsbron zegmaar van Verhoek weg is.
Weinig van gemerkt, Verhoek kreeg genoeg ballen... vond wel dat hij meer over het veld zwierf dan normaal - veel meer positie wisselingen met Bulykin en ook Kubik. Wel is Leeuwin minder opkomend dan Ammi, maar Verhoek krijg heel veel ballen van een Toornstra en een Immers. Leeuwin had het wel moeilijk tegen Narsingh, maar dat zou voor Ammi ook gelden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87181007
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Weinig van gemerkt, Verhoek kreeg genoeg ballen... vond wel dat hij meer over het veld zwierf dan normaal - veel meer positie wisselingen met Bulykin en ook Kubik. Wel is Leeuwin minder opkomend dan Ammi, maar Verhoek krijg heel veel ballen van een Toornstra en een Immers. Leeuwin had het wel moeilijk tegen Narsingh, maar dat zou voor Ammi ook gelden.
Ammi met last van z'n hamstrings tegen Narsingh/Beerens was volkomen kansloos geweest inderdaad, hij is al niet een van de snelste. De combinatie Ammi-Verhoek is wel een stuk meer/beter dan met Leeuwin-Verhoek. Verhoek gaf dat laatst ook aan, als hij dreigend wordt op de rechterflank komt die bal meestal van Ammi die dan ook een stuk mee naar voren is waardoor het verwarrend is voor de linksback van de tegenpartij, dit viel nog redelijk te verdedigen voor Heerenveen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:17:54 #143
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87199607
quote:
Esajas op proef bij ADO Den Haag
Uitgegeven: 5 oktober 2010 10:07
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2010 10:07
DEN HAAG - Voetballer Etiënne Esajas is momenteel op proef bij ADO Den Haag. Dat bevestigde een woordvoerster van de eredivisieclub dinsdag.


© ANP
De aanvaller is transfervrij en speelde de afgelopen drie seizoenen voor Sheffield Wednesday op het één na hoogste niveau in Engeland.

Esajas (25) begon zijn loopbaan als profvoetballer bij Vitesse.
Ik ben van pindavlees
pi_87212282
ADO test naast Esajas ook twee Slowaken van club La Ling

Fanendo en Klescik zijn afkomstig van FK AS Trencin, de club van Tscheu La Ling. Fanendo is een negentienjarige Nigeriaanse spits en Klescik een 22-jarige centrale verdediger uit Slowakije. Eerder haalde ADO Frantisek Kubik weg bij Trencin: hij is inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke speler in het elftal van Van den Brom.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:31:48 #145
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87315225
quote:
'Feyenoord en Groningen volgen proefspeler ADO'
Uitgegeven: 8 oktober 2010 10:10
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2010 10:16
AMSTERDAM - Feyenoord en FC Groningen hebben hun oog laten vallen op de Nigeriaan Fanendo Adi. De aanvaller staat onder contract bij het Slowaakse AS Trencin en traint deze week mee met de selectie van ADO Den Haag.


© ProShots
Adi deed donderdagavond mee in de oefenwedstrijd tegen een combinatieteam van Telstar. De 19-jarige spits nam de eerste treffer voor zijn rekening in het met 2-0 gewonnen duel.
Volgens het Algemeen Dagblad zat technisch directeur van Feyenoord Leo Beenhakker op de tribune van jeugdcomplex De Aftrap om Adi, die in mei ook stage liep bij Ajax, aan het werk te zien.
Kubik
Het is niet de eerste keer dat een speler van AS Trencin, de club die sinds 2007 eigendom is van Tscheu La Ling, bij ADO Den Haag op proef is.
Aan het begin van dit seizoen wist vleugelaanvaller Frantisek Kubik een contract bij de Hagenezen af te dwingen.
:')
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:56:43 #146
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87319412
Hij heeft de hele tijd gestaan hoor ;) Veel met Tscheu La Ling gesproken, vast over eventuele constructies.

Die Nigeriaan was wel aardig, maar lijkt me niet een directe versterking die er 20 inlegt. Wel een talent... grote sterke jonge kerel.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87337457
Nog mensen die zondag bij de wedstrijd in Warschau zijn, tegen Legia?

Ik ben erbij *O*
Het meervoud van lef is leven
pi_87341638
900 man in polen nu ^O^
pi_87341711
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef harcoi het volgende:
900 man in polen nu ^O^
zondag 901.... :P
pi_87341751
Zijn er 900 Hagenezen? Mooie opkomst, zal lekker sfeertje worden!
Het meervoud van lef is leven
pi_87413661
Even snel wat sfeerbeelden *O* van een mooi avondje voetbal




Het meervoud van lef is leven
  User die overal opduikt 2022 maandag 11 oktober 2010 @ 17:51:03 #152
186611 Haags
pi_87425474
Mooie sfeer man! Wat gaan ze met dat stadion doen? Ja dichtbouwen dat zie ik! Maar met welk doel? EK 2012?
Zonder wrijving geen glans
pi_87426328
staat een prachtig stuk over de wedstrijd in de AD van vandaag......mooi hoor, geel/groene sjaaltjes in de fanshop van Legia en 500 Hagenezen op de tribune ^O^
pi_87434832
Zo, net terug uit Warschau. Ja, het was een mooi feestje! Eigenlijk niet te geloven, ik begrijp nog steeds niet helemaal wat ik mee heb gemaakt. Ik zat tussen de ultra's schuin achter het doel, daar was het echt 1 groot feest. Ik denk dat we in Nederland een beetje te nuchter zijn voor dit soort taferelen, maar het is echt indrukwekkend. Er is een dirigent, een aanjager die met de microfoon alle nummers inzet, onder hem staan 2 gasten op trommels voor het ritme, en het publiek staat als 1 man erachter. Veel mooie liedjes, bekende melodie maar geen idee wat ze nu precies zingen. Mijn poolse collega vertaalde af en toe wat, keek trouwens ook de ogen uit!

En dan die haagse liedjes, de eerste keer denk ik, hee, toevalig dat ze bij Legia hetzelfde riedeltje hebben. Totdat je door hebt dat ze gewoon onze nummers meeschreeuwen! :P Er waren een paar honderd FC Den Haag fans, maar iedereen zat verspreid dus we konden niet echt meedoen. Maakte ook niet uit want de sfeer was fantastisch! Overal ADO vlaggen, sjaaltjes!

Ik had eigenlijk het idee dat ze bij Legia betere supporters voor ADO zijn dan wijzelf :P

De wedstrijd zelf deed er niet echt toe, ik probeerde hem nog wel te volgen en een deel van de eerste helft speelde ADO er goed, maar erna was het mooie ervan af met al die wissels.

Al met al, waanzinnig! Ik ben alleen bang dat we dit nooit kunnen evenaren in het Forepark...
Het meervoud van lef is leven
pi_87449774
mooi verslag, troje!

best wel uniek dat een club/clubs zo hun medewerking verlenen aan een benefiet voor een supporter......den haag heeft een cheque van 5000 overhandigd aan die gast! nog nooit gehoord dat een nederlandse club zo'n wedstrijd speelt, geheel geregeld en verzorgd door de eigen supporterskernen.....prachtig toch! ^O^
pi_87451257
Mooi stuk ook, van de officiele site:

Legia Warschau - ADO DH 1-0
Na afloop van de benefietwedstrijd tussen Legia en ADO Den Haag kreeg John van den Brom de vraag van een Poolse journalist wat hij van de wedstrijd vond. Zijn antwoord was tekenend voor de hele avond: “Ik ga geen analyse geven van de wedstrijd zelf, want die was vanavond eigenlijk het minst belangrijk. Alles stond in het teken van de onderlinge vriendschapsband en de hoop om supporter Wojtek te helpen in de strijd tegen zijn ziekte. We hebben intens genoten vanavond, het was ‘extraordinary’, wat de tolk keurig naar het Pools vertaalde.


Indrukwekkend was het woord van de avond. Indrukwekkend stadion en ontvangst, indrukwekkende sfeer, indrukwekkende supporters en hartelijkheid, en aansluitend daarop eigenlijk ook een indrukwekkende eerste helft van ADO Den Haag. Het kostte de ploeg van John van den Brom even tien minuten om de schroom van zich af te spelen die de immense kakofonie van gezang veroorzaakte, daarna ging de ploeg echt goed voetballen. Met name Wesley Verhoek was aan de rechterkant weer op dreef wat resulteerde in drie doelpuntrijke kansen. Bulykin en Immers waren dichtbij de openingstreffer.

Geheel tegen de verhouding in kwam Legia op een 1-0 voorsprong. Vanuit een corner van Bonfim Emanuel kopte Marcin Kamorowski bij de eerste paal binnen.


In de tweede helft kwamen voor ADO Den Haag Leeuwin, Pellatz, Piqué en Gielisse erin, voor Piqué was dit zijn terugkeer op het hoogste niveau na lang blessureleed. In de slotfase kwam er nog een heel bijzondere wissel, rond de 82e minuut kwam Adam Walenda erin voor Lex Immers. Deze jongen had in een veiling het meest geld geboden voor een aantal speelminuten in dit duel, bij Legia kwam ook een supporter in de ploeg, deze had gekozen in het doel te staan. De bedragen die zij betaalden, gingen naar Wojtek, de man om wie alles draaide. Adam deed de gehele wedstrijdvoorbereiding mee met de Haagse selectie, vanaf de sportmaaltijd tot aan het eerbetoon voor het vak Ultras na afloop van de wedstrijd.

Wie met regelmaat in voetbalstadions komt, kent het gezang van supporters. Maar wat de Legia-aanhang liet zien en horen ging alles ooit gezien te boven. Achter de goal veranderde de tribune voor aanvang massaal in de kleuren van de club door papieren die omhoog werden gehouden, in het midden ontrolde zich een immens spandoek van de clubheld. Constant werd er gezongen, steeds ingezet door een soort dirigent die met een megafoon de liederen voorzong.

De kracht waarmee gezongen werd was ongelooflijk en het mooiste was dat er vanaf dezelfde tribune voor beide teams werd geschreeuwd. Zowel ADO Den Haag als Legia Warschau werd bejubeld. Een hoogtepunt was het zwarte spandoek in de tweede helft dat de gehele tribune in beslag nam met daarop de Haagse ooievaar en het teken van Legia.


De groep achter de goal, duizenden supporters verdeeld over twee ringen, hosten op en neer, klapten op precies het goede moment, het leek soms een ingestudeerd repertoire wat vol ongeloof bekeken werd door vele Nederlandse aanwezigen en met regelmaat ook door de spelers. Ook de rest van het stadion liet zich niet onbetuigd, ruim 20.000 leefden volop mee in de wedstrijd van hun beide favoriete ploegen. Wojtek zelf zat in zijn rolstoel op het veld. Vooraf ging hij al samen met de spelers het veld op, na afloop gaf hij ze allemaal een medaille als dank. Zijn grote favoriet Dmitry Bulykin gaf hem zijn wedstrijdshirt. Lex Immers werd gekozen tot man van de wedstrijd. De spelers gingen naar het publiek en lieten zich nogmaals toezingen.

Henk Jagersma kwam namens ADO Den Haag op het veld, samen met de voorzitter van Legia. Supporterscoördinator Koos Roeg had de eer namens ADO Den Haag, de supporters en de spelersgroep een cheque van 5000 euro te overhandigen aan Wojtek. Dit bedrag kwam voort uit de opbrengsten van de kaartjes, de collectie, de gezamenlijke shawl en een donatie van de spelersgroep. Ondanks de nederlaag verliet ADO Den Haag voldaan het stadion. Een bijzondere avond, voor alles wat ADO Den Haag en Legia Warschau is.
pi_87452441
toch indrukwekkend, de Haagse ooievaar gedragen door zo'n 5000 Poolse handen _O_
geel/groene fakkels erbij.....kippevel.......



[ Bericht 3% gewijzigd door HaagsPietje op 12-10-2010 12:19:13 ]
pi_87457676
Gisteren Jong ADO-Jong PSV gekeken. De tribune zat goed vol. leuk dat er zoveel aandacht is voor Jong ADO. Jammer dat ze het weer in de blessuretijd weggeven. Ze hadden een puntje verdiend voor de strijdlust. De laatste 10 minuten kónden de spelers van Jong ADO niet meer. Totaal moegestreden.
wie zaait zal oogsten.....
pi_87458259
Het weggeven in blessuretijd zit er dus al vanaf de jonge selecties in hehe }) ;(
pi_87460636
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie sfeer man! Wat gaan ze met dat stadion doen? Ja dichtbouwen dat zie ik! Maar met welk doel? EK 2012?
volgens mij wordt er in Warschau een ander stadion gebruikt voor het EK, het nationale station. Het stadion van Legia is nu eindelijk bijna af, er is jaren over gesproken om het oude te vervangen. Maar het ligt mooi, niet ver van het centrum, van buiten ziet het er ook prima uit, denk een capaciteit van 30.000 man. Alles is heel ruim en open opgezet, niet dat benauwde dat je in het Forepark hebt.
Het meervoud van lef is leven
pi_87460695
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef HaagsPietje het volgende:
mooi verslag, troje!

best wel uniek dat een club/clubs zo hun medewerking verlenen aan een benefiet voor een supporter......den haag heeft een cheque van 5000 overhandigd aan die gast! nog nooit gehoord dat een nederlandse club zo'n wedstrijd speelt, geheel geregeld en verzorgd door de eigen supporterskernen.....prachtig toch! ^O^
Uniek is het zeker! Wat mij betreft mag dit vaker gebeuren, dit is voetbal zoals het hoort, geen gedoe met rivaliserende supportersgroepen dat ontaardt in geweld, gewoon lekker sfeertje met zijn allen. Misschien leuk om dit als toernooi te organiseren, met ADO, Club Brugge, Swansea, Juve en Legia? Zou ultiem zijn!
Het meervoud van lef is leven
pi_87492234
Zaterdag komt Excelsior op bezoek. Met Fernandez. Ik ben van mening dat het gewoon ondanks de goede start het een matig elftal blijft. Ze hebben 9 van hun 10 punten thuis gehaald op dat veld was ZO klein is (was er een keer geweest, had het idee dat het bijna een zaalvoetbalveld was). Als je uit het strafschopgebied loopt ben je binnen drie stappen bij de zijlijn echt belachelijk dat dit zomaar mag. Ploegen die meer kwaliteit hebben en daar op bezoek komen (bijna elke dus) die krijgen te maken met een verdedigend Excelsior, want ja ruimtes zijn er niet door dat kleine veld. Vervolgens als Excelsior de bal een keer onderschept de bal naar voren trappen en door het veel te veel aan zwarte korrels wat daar ligt stuitert die bal nog raarder dan bij een 'normaal' kunstgrasveld waardoor Excelsior op die manier kansen krijgt. De kunstgrasvelden van FC Volendam en Heracles zijn wat dat betreft nog wereldvelden als je het moet vergelijken met Excelsior.

Enfin gewoon ons ding doen zaterdag en het komt wel goed, denk ik.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:55:49 #163
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87494352
Het zal toch niet zo zijn dat dat veld van Excelsior daadwerkelijk andere afmetingen heeft?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:24:37 #164
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87495367
er kunnen wat verschillen inzitten, een veld moet een bepaalde lengte en breedte hebben - maar dit kán wat variëren. Overigens weet ik niet helemaal zeker of er in Nederland echte verschillen mogen zijn.... maar volgens de FIFA regels mag er een paar meter verschil in zitten.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87497336
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef JAM het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat dat veld van Excelsior daadwerkelijk andere afmetingen heeft?
Jawel, het is echt meters (ja echt meerdere) kleiner. Ik geloofde me ogen niet toen ik bij Excelsior-NEC was (door iemand uitgenodigd).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:31:20 #166
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87497812
Veld is inderdaad veel kleiner:

quote:
Excelsior kort lengte en breedte kunstgrasmat noodgedwongen in
Donderdag, 15 juli 2010 om 15:21
Excelsior gaat het nieuwe seizoen in met een kleinere grasmat dan het gewend was. De Rotterdamse formatie, die promoveerde naar de Eredivisie, besloot onlangs om over te stappen van echt gras naar kunstgras. Dat heeft echter wel tot gevolg dat de breedte met vijf meter is ingekort en de lengte met twee meter.

Volgens Excelsior-directeur Simon Kelder keurt wereldvoetbalbond FIFA een kunstgrasveld alleen goed als het aan de minimale óf maximale afmetingseisen voldoet. “Als we voor de maximale afmetingen hadden gekozen zou de zijlijn ongeveer op de parkeerplaats van het stadion hebben gelegen. Vandaar dat het de minimale afmeting is geworden”, legt Kelder donderdag uit aan RTV Rijnmond.

“De verkleining van het veld komt op het juiste moment, want nu we weer in de eredivisie spelen worden er tijdens iedere thuiswedstrijd LED-reclameborden geplaatst. Die borden nemen veel ruimte in, ruimte die er in het verleden niet was”, aldus de directeur van de Kralingse club. De promovendus heeft voor kunstgras gekozen, omdat het de vereiste veldverwarming niet wilde aanleggen.
pi_87505107
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef JortK het volgende:
Veld is inderdaad veel kleiner:
[..]


5 meter :o
Dat is echt not dun!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:48:52 #168
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87578850
Ik was daarnet even bij het stadion om kaartjes halen voor morgen. Wordt een drukke bedoening. Lange zijde hadden ze alleen nog vak S beschikbaar, achter de goal F en J.

Toch maar voor J gegaan. Vak F ligt een beetje gevoelig bij mij.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_87579105
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:48 schreef JAM het volgende:
Ik was daarnet even bij het stadion om kaartjes halen voor morgen. Wordt een drukke bedoening. Lange zijde hadden ze alleen nog vak S beschikbaar, achter de goal F en J.

Toch maar voor J gegaan. Vak F ligt een beetje gevoelig bij mij.
lekker knus, als het dit weer blijft....
pi_87581972
Het is uitverkocht. *O*
pi_87599580
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef Chatman. het volgende:
Het is uitverkocht. *O*
Wat on-ADO's haha. Het lijkt alleen altijd nog leger dan het is. Veel mensen kopen kaarten voor de hoekvakken altijd (goedkoper) en schuiven dan gewoon door naar het midden op de trappen etc. Waardoor het leeg lijkt, vooral met regen dan zit iedereen op elkaar gepropt boven.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:37:15 #172
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87600193
boeeeee, ik wilde nog gaan en kaartjes halen aan de deur!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87603184
hoorde vandaag dat dh vanaf december wellicht geen salarissen meer kan uitbetalen omdat ook bij vdkallen het geld op zou zijn.
leuk voor de mensen die zojuist nog een seizoenskaart aangeschaft hebben....
pi_87619674
Maakt die spits van jullie geen dikke hands met z'n bovenarm in die laatste frommelgoal?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:09:37 #175
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_87619704
Uiteindelijk gelukkig toch gewonnen, dan nu twee wedstrijden ver weg van huis, volgende week twente uit en daarna groningen uit voor de beker...
pi_87620081
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
Maakt die spits van jullie geen dikke hands met z'n bovenarm in die laatste frommelgoal?
beetje triest was dat he :{
pi_87620728
Oke we hadden de scheids wel mee dit keer, Kubik deed een halve wurgpoging en Rado een elleboog haha. Nou ja we hebben het zovaak tegen nu een keer mee.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:32:01 #178
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87623992
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:53 schreef Charie het volgende:
Oke we hadden de scheids wel mee dit keer, Kubik deed een halve wurgpoging en Rado een elleboog haha. Nou ja we hebben het zovaak tegen nu een keer mee.
haha ja , dat was een aardige rear naked choke :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:25:08 #179
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87624269
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:53 schreef Charie het volgende:
Oke we hadden de scheids wel mee dit keer, Kubik deed een halve wurgpoging en Rado een elleboog haha. Nou ja we hebben het zovaak tegen nu een keer mee.
Mwoah, was geen rood van Rado... hij raakte hem met z'n hand (=geel) en daarna belandt het hoofd van Clasie tegen zijn elleboog... dat klinkt raar, maar daar kon Rado ook niet echt iets aan doen verder. Was wel een rare actie en raar inkomen, maar geen rode kaart waard.

Kubik maakt een overtreding, maar daar ging obstructie aan vooraf = 1e overtreding telt. Wat er daarna gebeurt, geen idee... dat heb ik niet terug kunnen zien. Vd Brom zegt een slaande beweging van Nelom.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:25:42 #180
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87624272
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:08 schreef pberends het volgende:
Maakt die spits van jullie geen dikke hands met z'n bovenarm in die laatste frommelgoal?
Niet toch? Iemand een replay?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87624868
Ja was hands. Maar die bal belandt daar per ongeluk. Geen overtreding. Maar als ik Excelsior supporter zou zijn, was het absoluut hands
wie zaait zal oogsten.....
pi_87626136
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 08:56 schreef cohen het volgende:
Ja was hands. Maar die bal belandt daar per ongeluk. Geen overtreding. Maar als ik Excelsior supporter zou zijn, was het absoluut hands
Ja heel leuk natuurlijk; maar hands is dan toch niet ongeldig, zeker als daar dan een goal uit voortkomt? :D

Het was gewoon minstens een vrije trap en zeker geen goal.

Maar goed, ik gun het ADO wel hoor :7. Het viel me overigens op dat helemaal niemand het daar over had bij Studio Sport bij de samenvatting. We zullen het wel zien in Voetbal International neem ik aan.
pi_87626474
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef pberends het volgende:

[..]



Ja heel leuk natuurlijk; maar hands is dan toch niet ongeldig, zeker als daar dan een goal uit voortkomt? :D

Het was gewoon minstens een vrije trap en zeker geen goal.

Maar goed, ik gun het ADO wel hoor :7. Het viel me overigens op dat helemaal niemand het daar over had bij Studio Sport bij de samenvatting. We zullen het wel zien in Voetbal International neem ik aan.
De hand moet naar de bal gaan, ik vond het de bal naar de hand gaan, dus geen overtreding. Maar een beetje discutabel was het wel
pi_87626625
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:06 schreef zlakto het volgende:

[..]

De hand moet naar de bal gaan, ik vond het de bal naar de hand gaan, dus geen overtreding. Maar een beetje discutabel was het wel
Hij hoeft van mij ook geen kaart te krijgen. Maar een goal uit een hands lijkt me niet echt voetbal, of het nu expres hands is of niet.
pi_87628107
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:25 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Mwoah, was geen rood van Rado... hij raakte hem met z'n hand (=geel) en daarna belandt het hoofd van Clasie tegen zijn elleboog... dat klinkt raar, maar daar kon Rado ook niet echt iets aan doen verder. Was wel een rare actie en raar inkomen, maar geen rode kaart waard.

Kubik maakt een overtreding, maar daar ging obstructie aan vooraf = 1e overtreding telt. Wat er daarna gebeurt, geen idee... dat heb ik niet terug kunnen zien. Vd Brom zegt een slaande beweging van Nelom.
Ik zat er vlak voor. Nelom gaf Kubik gewoon een punch met zn vuist in het gezicht. Hij heeft geluk dat het (nog) niet op camera te zien is. Dan krijgt hij echt minimaal 5 wedstrijden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:42:49 #186
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87630648
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:18 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik zat er vlak voor. Nelom gaf Kubik gewoon een punch met zn vuist in het gezicht. Hij heeft geluk dat het (nog) niet op camera te zien is. Dan krijgt hij echt minimaal 5 wedstrijden.
Kubik 10 wedstrijden omdat hij een wurgpoging deed bij Nelom
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:41:35 #188
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87630819
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Cudles het volgende:

[..]

Kubik 10 wedstrijden omdat hij een wurgpoging deed bij Nelom
idem voor die excelsior speler voor die Trap na de wedstrijd
maar dat komt nog wel want het staat gewoon op beeld en de scheids zag het niet.
Openbare aanklager zal het wel overnemen :') !!!
pi_87630970
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Cudles het volgende:

[..]

Kubik 10 wedstrijden omdat hij een wurgpoging deed bij Nelom
was gewoon apie vlooien....niks aan t handje
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:59:17 #190
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87631339
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Cudles het volgende:

[..]

Kubik 10 wedstrijden omdat hij een wurgpoging deed bij Nelom
Nelom schijnt Kubik geslagen te hebben. Voor 't seizoen schorsen dan maar?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:13:01 #191
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87631803
Ach, geouwhoer achteraf allemaal. Die jongens waren gewoon even aan het stoeien; deed ik ook toen ik nog bij de F'jes zat. Moet kunnen. 2-1 en de zesde plek. De rest telt niet.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_87631808
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:18 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik zat er vlak voor. Nelom gaf Kubik gewoon een punch met zn vuist in het gezicht. Hij heeft geluk dat het (nog) niet op camera te zien is. Dan krijgt hij echt minimaal 5 wedstrijden.
dat dus.
pi_87632027
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Nelom schijnt Kubik geslagen te hebben. Voor 't seizoen schorsen dan maar?
Ik vind een wurgpoging wat erger dan een klap geven nadat je die wurgpoging ondergaan hebt.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:23:45 #194
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87632118
Wat een geoudehoer allemaal van die wurgpoging. Is er iemand die hier serieus wil geloven dat mijnheer Kubik, mijn grote vriend Kubik, van plan was die vent te wurgen tot'ie bewusteloos op het veld had gelegen? Dát is namelijk wurgen. Hij ging even met 'm worstelen. Of dat netjes is is een ander verhaal, maar al dat geprakkiseer over 'een wurgpoging', schei toch uit mensen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:11 #195
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_87635528
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ik vind een wurgpoging wat erger dan een klap geven nadat je die wurgpoging ondergaan hebt.
:')
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:24:18 #196
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87636175
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Cudles het volgende:

[..]

Ik vind een wurgpoging wat erger dan een klap geven nadat je die wurgpoging ondergaan hebt.
Het was wat duw en trekwerk en beethouden van beide kanten... een wurgpoging, schei toch uit man! :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87765270
ADO vindt nieuwe shirtsponsor
Bron: Club Achter de Duinen
20 oktober 2010
ADO Den Haag speelt vanaf volgend seizoen in de shirts van het Italiaanse sportmerk Errea. Vorige week was de directie van dit bedrijf in Den Haag om deze driejarige deal te beklinken.



Errea bestaat sinds 1988 en sponsort ook de Britse eerstedivisionist Burnley FC. Momenteel speelt de residentieclub in de tricots van Hummel, dit contract loopt komende zomer af
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:49:04 #198
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_87765736
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Chatman. het volgende:
ADO vindt nieuwe shirtsponsor
Bron: Club Achter de Duinen
20 oktober 2010
ADO Den Haag speelt vanaf volgend seizoen in de shirts van het Italiaanse sportmerk Errea. Vorige week was de directie van dit bedrijf in Den Haag om deze driejarige deal te beklinken.



Errea bestaat sinds 1988 en sponsort ook de Britse eerstedivisionist Burnley FC. Momenteel speelt de residentieclub in de tricots van Hummel, dit contract loopt komende zomer af
als ik eerlijk moet zijn, Ik had gehoopt op Kappa ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:02:07 #199
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87766472
als zij er maar voor zorgen dat het lelijke rode vlak ervanaf gaat ;)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87901117
Wat een blinde zeg die Van Boekel volgens mij was het ook niet eens hands van Bosschaart. :r
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:30:57 #201
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_87901251
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:28 schreef Chatman. het volgende:
Wat een blinde zeg die Van Boekel volgens mij was het ook niet eens hands van Bosschaart. :r
Heel jammer van die pingel, had anders meer ingezeten. Tweede helft van Ado was wel heel goed, ben benieuwd wat ze in woensdag tegen Groningen kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 24-10-2010 16:53:02 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:29:54 #202
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87903694
de vrije trap van Janssen was al onterecht en die penalty is een grove schande.

Van Boekel dit seizoen niet meer in de Eredivisie!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87906199
Heel die wedstrijd kan me niet veel meer schelen omdat Buly geblesseerd is ;(
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:51:04 #204
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_87906418
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef Charie het volgende:
Heel die wedstrijd kan me niet veel meer schelen omdat Buly geblesseerd is ;(
Dat is wel heel triest inderdaad...
pi_87907187
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef Charie het volgende:
Heel die wedstrijd kan me niet veel meer schelen omdat Buly geblesseerd is ;(
tis allebei zwaar kut :(
pi_87907603
Vuile kankah scheids kankah van boekel ik hoop dat hij de bloedkankah krijgt vuile teringhond :r
pi_87908432
Zeer terechte penalty; hij nam de bal gewoon aan met z'n bovenarm.
pi_87912644
Nog even inhoudelijk dan. Die vrije trap was geen vrije trap, Ruiz appeleert niet eens voetbal is een contact sport als dat een overtreding is kan je voor elk contact gaan fluiten.

De penalty is natuurlijk helemaal schandalig.

Dit is gewoon geen hands.

Hopelijk is het geen scheuring voor Bulykin maar een verrekking.
pi_87912896
die scheidsrechter.....onvoorstelbaar wat een dwaas :')

maar ja, komend weekend ff utrecht oprollen en den haag blijft ver van degradatie verwijderd vooralnog...
pi_87913062
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef HaagsPietje het volgende:
die scheidsrechter.....onvoorstelbaar wat een dwaas :')

maar ja, komend weekend ff utrecht oprollen en den haag blijft ver van degradatie verwijderd vooralnog...
Het spel was gelukkig, ook in de fase zonder Bulykin iets om trots op te zijn :)
Wat nu? Immers naar de spits en Van den Bergh op het middenveld weer een kans geven? Of Leeuwin op het middenveld?
pi_87913311
Ik zou zeggen Leeuwin op het middenveld. Immers sowieso in de spits, die is in de combinatie minstens net zo goed als Bulykin.

Gaf een mooie assist op Kubik voor de 1-2.
pi_87913982
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Charie het volgende:

[..]

Het spel was gelukkig, ook in de fase zonder Bulykin iets om trots op te zijn :)
Wat nu? Immers naar de spits en Van den Bergh op het middenveld weer een kans geven? Of Leeuwin op het middenveld?
dat eerste......best een aardig affiche, den haag - utrecht van volgende week....

waarom speelt den haag woensdag niet, trouwens?!

feyenoord uit wordt wel erg kikke denk ik dit jaar, benieuwd of we weer 1600 man meekrijgen! zou mooi zijn!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:37:02 #213
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87914041
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dat eerste......best een aardig affiche, den haag - utrecht van volgende week....

waarom speelt den haag woensdag niet, trouwens?!

feyenoord uit wordt wel erg kikke denk ik dit jaar, benieuwd of we weer 1600 man meekrijgen! zou mooi zijn!
Woensdag Groningen uit toch?
Ik ben van pindavlees
pi_87914598
Klopt woensdag is Groningen-ADO Den Haag alleen studio sport blunderde :P
pi_87914765
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Charie het volgende:
Klopt woensdag is Groningen-ADO Den Haag alleen studio sport blunderde :P
wat waren dat voor wedstrijden dan? want daar stond dh ook niet tussen...?!
pi_87917246
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

wat waren dat voor wedstrijden dan? want daar stond dh ook niet tussen...?!
Midweekse ronde, alleen studio voetbal was Groningen-ADO vergeten ertussen te zetten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:49:58 #217
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87918320
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Charie het volgende:

[..]

Het spel was gelukkig, ook in de fase zonder Bulykin iets om trots op te zijn :)
Wat nu? Immers naar de spits en Van den Bergh op het middenveld weer een kans geven? Of Leeuwin op het middenveld?
Ik denk Immers in de spits en Leeuwin als controlerende middenvelder... mochten er kansen zijn brengt 'ie Ricky alsnog in als invaller...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87930272
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Charie het volgende:

[..]

Midweekse ronde, alleen studio voetbal was Groningen-ADO vergeten ertussen te zetten.
hehe ik zat ook al te kijken... dacht misschien is de wedstrijd gecancelled ofzo ;)
maar foutje dus :)
pi_87940928
quote:
Blessure Bulykin valt mee
Zondagmiddag scoorde Dmitry Bulykin voor ADO Den Haag, maar viel meteen daarna om met intense pijn aan de hamstring van zijn rechterbeen. Even werd gevreesd voor een ernstige blessure, maar dit valt gelukkig mee.
De hamstring van Bulykin is verrekt en gelukkig niet gescheurd, bleek vanmiddag in het ziekenhuis bij een MRIscan. Dit verkort de revalidatieperiode dusdanig dat John van den Brom hoopt binnen twee weken weer een beroep op hem te kunnen doen.
Aldus de officiele site van ADO Den Haag.
pi_87946840
Van den Brom moet één duel brommen (leuke woordspeling hehe).
Overmorgen is dat al dus zijn we daar ook weer vanaf.
pi_87948103
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Charie het volgende:
Van den Brom moet één duel brommen (leuke woordspeling hehe).
Overmorgen is dat al dus zijn we daar ook weer vanaf.
Ja en Everse roept blinde, wordt vervolgens weg gestuurd naar de tribune en die krijgt een voorwaardelijke straf. :')
pi_87948430
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Chatman. het volgende:

[..]

Ja en Everse roept blinde, wordt vervolgens weg gestuurd naar de tribune en die krijgt een voorwaardelijke straf. :')
Tja..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:33:11 #223
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_87969651
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Chatman. het volgende:

[..]

Ja en Everse roept blinde, wordt vervolgens weg gestuurd naar de tribune en die krijgt een voorwaardelijke straf. :')
Issjj gewoon discriminatie je weet tog....
pi_87974240
We zijn weer genaaid door de scheids daar bij Twente zeg, niet normaal.

quote:
Aanvankelijk was ook Bulykin zelf pessimistisch. 'Zeg maar zo'n twee meter voordat ik de bal kreeg schoot er een pijnscheut in mijn hamstring', zei Bulykin tegen Haaglandenvoetbal.nl. 'Ik kreeg een ongelofelijke pijn, maar tegelijkertijd kwam ook de bal eraan. Ik wou wel de bal eerst nog raken ondanks de pijn, gelukkig was het een treffer. Mijn hamstring voelt momenteel slecht aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen goed gevoel over heb.'
Wat een held. Hij is toch gehuurd? Met optie tot koop hoop ik?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:14:53 #225
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_87977623
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef De_kromme het volgende:
We zijn weer genaaid door de scheids daar bij Twente zeg, niet normaal.
[..]

Wat een held. Hij is toch gehuurd? Met optie tot koop hoop ik?
Voor zover ik weet proberen ze het huurcontract open te breken en hem direct te kopen van Anderlecht. Evenals Kubik van Trencin
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:53:49 #226
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88025282
Het was te verwachten.

Bulykin verwacht niet bij ADO te blijven
Dmitry Bulykin laat zich in het shirt van ADO Den Haag van zijn beste kant zien. De club uit de Residentie huurt de Rus tot het einde van het seizoen van Anderlecht.

Namens de eredivisionist scoorde de spits al acht keer. Daar is hij vooral zijn ploeggenoten dankbaar voor, zo vertelt hij in Voetbal International. "Ik word goed bediend en krijg veel vertrouwen van de coach", vertelt Bulykin, die enkele weken moet passen met een hamstringblessure.

ADO Den Haag wil de spits graag definitief overnemen van Anderlecht. Of het zover komt is nog maar de vraag. "Dat heb ik ook gehoord, maar ik vraag me af dat zal lukken", geeft Bulykin toe. "ADO moet er financieel uitraken met mij en met Anderlecht. Ik vermoed dat dat een probleem wordt."
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:58:27 #228
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_88025815
tja Bulykin wil wel, of die Belgen alleen willen he :)
pi_88026065
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja Bulykin wil wel, of die Belgen alleen willen he :)
Hij zegt ook niet dat hij wel wil blijven. Wel zeg hij het momenteel naar zijn zin te hebben. Ik vind het meer lijken of hij zich nu achter Anderlecht verschuilt omdat Ado toch niet genoeg geld zou hebben. Terwijl ik betwijfel of Anderlecht echt veel zal vragen. Want volgens mij verdiend hij genoeg daar.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:01:21 #230
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_88028444
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef JortK het volgende:
Vanavond weer heerlijk Eredivisie Live O+
Is kanaal drie nu ook gratis met Ziggo deze maand?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_88029793
Groningen, zet hem op vanavond :D
pi_88031807
ADO heeft geld zat man, die Bulykin kopen we toch zeker wel. Verkopen we hem door aan Ajax voor 10 miljoen volgend seizoen.
pi_88036633
Het had al 0-2 moeten staan! Vd Bergh kreeg grote kans
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:16:00 #234
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88056349
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef cohen het volgende:
Het had al 0-2 moeten staan! Vd Bergh kreeg grote kans
Nou wat dacht je van onze vriend Kubic. Als je dan toch voor eigen succes constant gaat, schiet er op z'n minst ééntje in....
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:18:00 #235
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88056377
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef JAM het volgende:

[..]

Is kanaal drie nu ook gratis met Ziggo deze maand?
Er is nu een aanbieding van 10 weken voor ¤ 10,-
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:20:10 #236
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88057124
Die corners tegen blijven gevaarlijk..
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:28:34 #238
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88057788
Valt me wel op dat bijna alle doelpunten die we tegenkrijgen uit standaard situaties komen.
pi_88060163
Werd wel pijnlijk duidelijk dat we onze topscorer die altijd op het goede plekje staat miste. Kansen waren er in ieder geval genoeg. Nou ja kijken wat zondag gaat brengen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:54:35 #240
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88062565
quote:
13s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:28 schreef JortK het volgende:
Valt me wel op dat bijna alle doelpunten die we tegenkrijgen uit standaard situaties komen.
Die Couthino heeft ons met bepaalde reddingen in deze maar ook vorige wedstrijden best gered. Maar bij corners is hij echt niet te vertrouwen. Hij is én te klein én laat zich te makkelijk wegduwen...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:56:31 #241
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88065035
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef gunk77 het volgende:

[..]



Die Couthino heeft ons met bepaalde reddingen in deze maar ook vorige wedstrijden best gered. Maar bij corners is hij echt niet te vertrouwen. Hij is én te klein én laat zich te makkelijk wegduwen...
Beste schokkend. Een neger die zich makkelijk weg laat duwen.
pi_88068318
een goeie keeper heeft den haag sinds rene stam niet meer gehad...laatste die ik wel aardig (in de eerste divisie) vond was roytje beukenkamp, de rest gewoon middelmaat, zo'n zwinkels ook, leuk voor op de bank maar voegt niks toe als vaste keeper, dat soort lui pakken echt geen punten voor je club.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:38:28 #243
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88068888
Drobny.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88090418
Ammi twijfelgeval voor Utrecht-thuis. Jammer vind hem best wel belangrijk voor Verhoek.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:40:16 #245
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88092769
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Charie het volgende:
Ammi twijfelgeval voor Utrecht-thuis. Jammer vind hem best wel belangrijk voor Verhoek.
Weg ermee met heel die Ammi. Ergens me wekelijks aan die dwaas.

Toornstra en Immers geven genoeg ballen aan Verhoek.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88099916
Weer iemand of er iets gebeurt bij ADO? Ik belnE net om adresgegevens te wijzigen en ik krijg opeens over de portefoon: " security! security! Snel naar het hoofdgebouw!" en allemaal gerommel opdr achtergrond
wie zaait zal oogsten.....
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:23:47 #247
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88103088
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:48 schreef cohen het volgende:
Weer iemand of er iets gebeurt bij ADO? Ik belnE net om adresgegevens te wijzigen en ik krijg opeens over de portefoon: " security! security! Snel naar het hoofdgebouw!" en allemaal gerommel opdr achtergrond
Sensatie :9

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Charie het volgende:
Ammi twijfelgeval voor Utrecht-thuis. Jammer vind hem best wel belangrijk voor Verhoek.
Ik vind Ammi echt dramatisch... hij krijgt de bal, kop naar beneden en oneindig kapbewegingen maken _O-
pi_88103978
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef JortK het volgende:

[..]

Sensatie :9
[..]

Ik vind Ammi echt dramatisch... hij krijgt de bal, kop naar beneden en oneindig kapbewegingen maken _O-
Hij was 2 jaar geleden nog wel zeer degelijk, maar de laatste jaren is hij inderdaad echt een "blind paard" terwijl hij met de week nog langzamer wordt ook :P
pi_88112166
Zo te zien is PVV een grote van van ADO.. :')
pi_88151520
Wat denken we morgen? Utrecht moet te doen zijn! Zie jullie om half 1
wie zaait zal oogsten.....
pi_88172715
1-0 *O*
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:46:30 #252
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88173431
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:21 schreef ABombali het volgende:
1-0 *O*
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:30:16 #253
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88176547
lekker hoor, als we hadden verloren hadden we nog best in de buurt van de foute zone gestaan. Nu staan we nog 5 punten los van plek 12 en maar 3 punten achter op plekkie 6 (AZ) - nice!

Was wel heel krampachtig in de 2e helft... en mazzel dat die bal er niet ging op slag van rust.

We love you, Lexie, we do!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88176700
Wat een spanning! Immers speelde goed. Sfeertje was ook super! Alleen was t volgens mij echt een pingel op demouge
wie zaait zal oogsten.....
pi_88176740
slechte pot van dh, maar gelukkig wel 3 puntjes....overigens echt onbegrijpelijk dat dat smurfenlegioen van utrecht in de arena kan winnen, tering geen kans gecreeerd die stumperds.

"en laat je club, maar in de steek!" bij het afvoeren van mulenga met gescheurde kniebanden..... :') :') _O-
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:49:14 #256
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88177131
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:35 schreef cohen het volgende:
Wat een spanning! Immers speelde goed. Sfeertje was ook super! Alleen was t volgens mij echt een pingel op demouge
Ik vind van niet, beide spelers trekken - maar Tan en Gio zeggen ook dat het een penalty moet zijn.... 't is moeilijk, ik vind dat zowel Derijck als Demouge trekt, dus dan is het niks..
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:18:27 #257
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88178236
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:49 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik vind van niet, beide spelers trekken - maar Tan en Gio zeggen ook dat het een penalty moet zijn.... 't is moeilijk, ik vind dat zowel Derijck als Demouge trekt, dus dan is het niks..
ik heb nog geen herhaling gezien. Ben benieuwd
wie zaait zal oogsten.....
pi_88179490
Gefeliciteerd. Onverdiend en met wat geluk in mijn ogen. Gelijkspel had de wedstrijd meer eer aan gedaan.

Heel stoer ook van die mietjes op de tribune om zo om te gaan met een geblesseerde tegenstandig. Het geeft het gemiddelde niveau van een oh oh josti supporter aan. Het iq van een doperwt. Maar goed, als je donderdavond rtl5 kijkt, dan verbaasd het je weer niet. Maar heel stoer, echt respect.
pi_88180768
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverdiend en met wat geluk in mijn ogen. Gelijkspel had de wedstrijd meer eer aan gedaan.

Heel stoer ook van die mietjes op de tribune om zo om te gaan met een geblesseerde tegenstandig. Het geeft het gemiddelde niveau van een oh oh josti supporter aan. Het iq van een doperwt. Maar goed, als je donderdavond rtl5 kijkt, dan verbaasd het je weer niet. Maar heel stoer, echt respect.
Ja inderdaad. Bij Utrecht schreeuwen ze niet door een minuut stilte heen. Dat zijn pas echt voorbeeldsupporters.... Sukkel
wie zaait zal oogsten.....
pi_88180841
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverdiend en met wat geluk in mijn ogen. Gelijkspel had de wedstrijd meer eer aan gedaan.

Heel stoer ook van die mietjes op de tribune om zo om te gaan met een geblesseerde tegenstandig. Het geeft het gemiddelde niveau van een oh oh josti supporter aan. Het iq van een doperwt. Maar goed, als je donderdavond rtl5 kijkt, dan verbaasd het je weer niet. Maar heel stoer, echt respect.
Dat vond ik trouwens best lullig, zag m recht voor me neus volledig door z'n knie heen gaan, maar dan ook echt volledig vrees het ergste voor die jongen. ADO kwam dit duel goed weg als ik eerlijk ben maargoed ze hebben gestreden voor wat ze waard waren.
Je doet nu de ADO supporters wel een beetje tekort, niet iedereen heeft het gemiddelde niveau van een doperwt ;)
pi_88180965
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverdiend en met wat geluk in mijn ogen. Gelijkspel had de wedstrijd meer eer aan gedaan.

Heel stoer ook van die mietjes op de tribune om zo om te gaan met een geblesseerde tegenstandig. Het geeft het gemiddelde niveau van een oh oh josti supporter aan. Het iq van een doperwt. Maar goed, als je donderdavond rtl5 kijkt, dan verbaasd het je weer niet. Maar heel stoer, echt respect.
Ze zongen toch alleen de A-team tune bij het aankomen van de brancard en het wagentje? Of heb ik een blessure gemist?. Voor de rest begon Utrecht pas aan te zetten rond de 75e minuut waar Ado het nog enigszins probeerde in de 1e helft. Al had een gelijkspel ook een logische uitslag geweest.
pi_88181032
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ze zongen toch alleen de A-team tune bij het aankomen van de brancard en het wagentje? Of heb ik een blessure gemist?. Voor de rest begon Utrecht pas aan te zetten rond de 75e minuut waar Ado het nog enigszins probeerde dus ik vind het resultaat terecht.
Ze zongen 'douchen douchen' en 'laat je club maar in de steek'. Teminste wat ik ervan hoorde dan.
pi_88181056
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Charie het volgende:

[..]

Ze zongen 'douchen douchen' en 'laat je club maar in de steek'. Teminste wat ik ervan hoorde dan.
Ah dat is inderdaad wel jammer.
pi_88183318
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Charie het volgende:

[..]

Dat vond ik trouwens best lullig, zag m recht voor me neus volledig door z'n knie heen gaan, maar dan ook echt volledig vrees het ergste voor die jongen. ADO kwam dit duel goed weg als ik eerlijk ben maargoed ze hebben gestreden voor wat ze waard waren.
Je doet nu de ADO supporters wel een beetje tekort, niet iedereen heeft het gemiddelde niveau van een doperwt ;)
Mijn excuses daarvoor, ik heb hier al 2 supporters gezien die wel normaal zijn. Die reken ik dan ook even niet mee.

En goed weg, tsjah..misschien. Ik vond Ado veel strijd leveren, maar weinig kansen creeren. Wij deden het ook niet best, en zeker de eerste helft was niet echt boeiend.
pi_88183391
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef cohen het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Bij Utrecht schreeuwen ze niet door een minuut stilte heen. Dat zijn pas echt voorbeeldsupporters.... Sukkel
Absoluut niet. Heb je mij horen zeggen dat ik het daarmee eens ben? Als je me zou kennen dan zou je weten dat ik ook dat veroordeel. Maar hij keurt blijkbaar de eigen actie goed, wie is dan toch de sukkel?

Trouwens, als iemand iets doet... Mag jij dat dan ook? Dus als een maatje van je iemand een stomp geeft, dan sla jij hem dood? Want je maatje, die deed het toch eerst? Calimero gedrag noemen we dan...

[ Bericht 13% gewijzigd door Tha_Duck op 31-10-2010 20:08:48 ]
pi_88185031
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mijn excuses daarvoor, ik heb hier al 2 supporters gezien die wel normaal zijn. Die reken ik dan ook even niet mee.

En goed weg, tsjah..misschien. Ik vond Ado veel strijd leveren, maar weinig kansen creeren. Wij deden het ook niet best, en zeker de eerste helft was niet echt boeiend.
Ach, beide ploegen konden niet echt het verschil maken, al met al vond ik op basis van de strijd en het lichte veldoverwicht 1-0 een hele redelijke uitslag. Niet echt onverdiend imo, maar een puntendeling had inderdaad ook gekund.

Die liedjes kan ik mij eigenlijk niet heel druk om maken. Heel sympathiek is het niet, maar om er een probleem van te maken vind ik wat ver gaan.
pi_88185127
Ondertussen zijn we wel FC Hamstring, drie basisspelers geveld :')
Ammi, Bulykin en Verhoek. Hopelijk is dat van Verhoek niet ernstig..
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:41:28 #269
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88185648
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Charie het volgende:
Ondertussen zijn we wel FC Hamstring, drie basisspelers geveld :')
Ammi, Bulykin en Verhoek. Hopelijk is dat van Verhoek niet ernstig..
Bulykin is er wellicht volgende week alweer bij :)
pi_88190713
-edit- niet met kanker schelden.

[ Bericht 94% gewijzigd door Morpheus2002 op 31-10-2010 22:47:22 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:03:55 #271
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88191117
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mijn excuses daarvoor, ik heb hier al 2 supporters gezien die wel normaal zijn. Die reken ik dan ook even niet mee.

En goed weg, tsjah..misschien. Ik vond Ado veel strijd leveren, maar weinig kansen creeren. Wij deden het ook niet best, en zeker de eerste helft was niet echt boeiend.
De 1e helft was juist wel leuk, spel over en weer... 2e helft was niet aan te gluren.

En ja, het is fijn als er een tegenstander geblesseerd raakt, alleen maar goed voor ons. Wat mij betreft staat zo iemand dan morgen weer gewoon in het veld hoor -begrijp me niet verkeerd. Maar je kunt niet bepaald ruiken dat 'ie zijn kniebanden(?) heeft afgescheurd... beetje simpele reactie. Uiteraard wens je dat de meeste spelers niet toe. Mulenga in elk geval niet, da's gewoon een normale gozert. Hopelijk kan 'ie na de winterstop weer ballen, maar 't zag er niet best uit na de tv-beelden gezien te hebben.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88193369
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

De 1e helft was juist wel leuk, spel over en weer... 2e helft was niet aan te gluren.

En ja, het is fijn als er een tegenstander geblesseerd raakt, alleen maar goed voor ons. Wat mij betreft staat zo iemand dan morgen weer gewoon in het veld hoor -begrijp me niet verkeerd. Maar je kunt niet bepaald ruiken dat 'ie zijn kniebanden(?) heeft afgescheurd... beetje simpele reactie. Uiteraard wens je dat de meeste spelers niet toe. Mulenga in elk geval niet, da's gewoon een normale gozert. Hopelijk kan 'ie na de winterstop weer ballen, maar 't zag er niet best uit na de tv-beelden gezien te hebben.
Ik kan me niet herinneren ooit gejuicht te hebben om het feit dat er een speler door een eigen actie van het veld moest met de brancard. Als het nu nog een schopper is, die zichzelf bij een sliding op de knieen van de tegenstander blesseert, dan begrijp ik het nog. Dit is gewoon niet te begrijpen. Bij andere ploegen gaat zo iemand met een applaus van het veld.

Maar dat is net zo onbegrijpelijk voor mij als het taalgebruik van die pietjepuk hier. Dat hij zijn hele familie kanker wil wensen, dan is mij dat prima. Maar wat heeft het voor zin om te pas en te onpas te schelden met een ziekte waar dagelijks vele mensen aan dood gaan?
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:17:08 #273
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88194864
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren ooit gejuicht te hebben om het feit dat er een speler door een eigen actie van het veld moest met de brancard. Als het nu nog een schopper is, die zichzelf bij een sliding op de knieen van de tegenstander blesseert, dan begrijp ik het nog. Dit is gewoon niet te begrijpen. Bij andere ploegen gaat zo iemand met een applaus van het veld.

Maar dat is net zo onbegrijpelijk voor mij als het taalgebruik van die pietjepuk hier. Dat hij zijn hele familie kanker wil wensen, dan is mij dat prima. Maar wat heeft het voor zin om te pas en te onpas te schelden met een ziekte waar dagelijks vele mensen aan dood gaan?
Alles voor de winst. Ik misgun FC Utrecht verder niks, zitten een paar kutvoetballers tussen (schoppers als Asare, Nesu, Cornelisse en Schut) maar dat zullen velen ook van ADO Den Haag vinden (Buijs, Kum) - maar ik kan er nooit om malen als er een speler van de tegenstander / de 'vijand' geblesseerd uitvalt. Of een gele of rode kaart pakt... da's, in principe, alleen maar een voordeel voor ons. Maar wat ik zeg, als 'ie morgen weer gewoon kan trainen en volgende week weer speelt vind ik het verder prima. Wij konden moeilijk zien of 'ie daadwerkelijk wat had, en nu blijkt het best wel ernstig te zijn - da's sneu voor die jongen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88194965
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:17 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Alles voor de winst. Ik misgun FC Utrecht verder niks, zitten een paar kutvoetballers tussen (schoppers als Asare, Nesu, Cornelisse en Schut) maar dat zullen velen ook van ADO Den Haag vinden (Buijs, Kum) - maar ik kan er nooit om malen als er een speler van de tegenstander / de 'vijand' geblesseerd uitvalt. Of een gele of rode kaart pakt... da's, in principe, alleen maar een voordeel voor ons. Maar wat ik zeg, als 'ie morgen weer gewoon kan trainen en volgende week weer speelt vind ik het verder prima. Wij konden moeilijk zien of 'ie daadwerkelijk wat had, en nu blijkt het best wel ernstig te zijn - da's sneu voor die jongen.
Wel is er een verschil tussen iets van een situatie vinden en het uiten van dat gevoel. Op de tv kon ik de spreekkoren niet horen, maar als het echt gebeurd is vind ik het inderdaad jammer. Het is natuurlijk niks wereldschokkends maar het is gewoon niet nodig.
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:23:54 #275
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88195104
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren ooit gejuicht te hebben om het feit dat er een speler door een eigen actie van het veld moest met de brancard. Als het nu nog een schopper is, die zichzelf bij een sliding op de knieen van de tegenstander blesseert, dan begrijp ik het nog. Dit is gewoon niet te begrijpen. Bij andere ploegen gaat zo iemand met een applaus van het veld.

Maar dat is net zo onbegrijpelijk voor mij als het taalgebruik van die pietjepuk hier. Dat hij zijn hele familie kanker wil wensen, dan is mij dat prima. Maar wat heeft het voor zin om te pas en te onpas te schelden met een ziekte waar dagelijks vele mensen aan dood gaan?
Pietje is een geval apart :D

Ik heb wel een heel verhaal over het gebruik van het woord 'kanker' maar ik weet niet of dat hier zin heeft.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:24:47 #276
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88195138
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wel is er een verschil tussen iets van een situatie vinden en het uiten van dat gevoel. Op de tv kon ik de spreekkoren niet horen, maar als het echt gebeurd is vind ik het inderdaad jammer. Het is natuurlijk niks wereldschokkends maar het is gewoon niet nodig.
Mwoah, er is geen onvertogen woord gevallen. Hooguit 'douchen' en 'en laat je club maar in de steek'
maar da's misschien meer cynische (Haagse) humor.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88195922
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Mwoah, er is geen onvertogen woord gevallen. Hooguit 'douchen' en 'en laat je club maar in de steek'
maar da's misschien meer cynische (Haagse) humor.
heb me kapot lachen..... :)

niet alleen bij die neger maar ook toen ze die bal het dak op schoten "halen, halen" :')

Midden Noord is en blijft uniek! ^O^
pi_88199953
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:47 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

heb me kapot lachen..... :)

niet alleen bij die neger maar ook toen ze die bal het dak op schoten "halen, halen" :')

Midden Noord is en blijft uniek! ^O^
zo is dat. je moet het gewoon niet al te serieus nemen. niemand wist dat die knul zijn kruisbanden had afgescheurd. Ik wens die jongen ook alle beterschap hoor, maar op het moment dat er een karretje het veld op komt reageert het publiek gewoon. en bij ado is het vaak ludiek.
wie zaait zal oogsten.....
pi_88203245
Punten in vergelijking met vorig seizoen tegen de zelfde tegenstanders:
quote:
ADO 10
RJC 7
NEC 4
GRO 4
PSV 1
UTR 0
NAC 0
SCH 0
VIT -1
AZA -1
WII -3
AJA -4
HER -4
TWE -4
VVV -7
FEY -10
^O^
pi_88207019
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef Charie het volgende:
Punten in vergelijking met vorig seizoen tegen de zelfde tegenstanders:
[..]

^O^
verveel je je of heb je dat lijstje ergens gevonden ;-)
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 1 november 2010 @ 13:33:08 #281
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88243102
quote:
Spierblessures zitten selectie ADO dwars in aanloop naar duel met Ajax
Dinsdag, 2 november 2010 om 09:17ADO Den Haag doet het dit seizoen vooralsnog opvallend goed in de Eredivisie en hoopt zondag ook op bezoek bij Ajax te kunnen verrassen. De vraag is echter met welke spelersgroep trainer John van den Brom af zal reizen naar Amsterdam: liefst vijf van zijn spelers hebben last van spierblessures.

Verdediger Ahmed Ammi en topscorer Dmitri Bulykin moesten afgelopen weekend de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (1-0 winst) al aan zich voorbij laten gaan wegens een hamstringblessure. Na het treffen met de Utrechters meldden drie ploeggenoten zich bij het eerder genoemde tweetal in de ziekenboeg van ADO, meldt Voetbal International.

Frantisek Kubik (kuit), Christiaan Kum (kuit) en Wesley Verhoek (hamstring) kwamen niet ongeschonden uit het duel in Den Haag en worden dinsdag nader onderzocht. Mogelijk ondergaan zij een MRI-scan om de ernst van de situatie beter te kunnen bepalen. Later deze week weet Van den Brom pas of hij zondag tegen Ajax over Ammi, Bulykin, Kubik, Kum en Verhoek zal kunnen beschikken.

Gewoon heel de verhoede, in totaal vijf van de elf basisspelers :D ;(
Medisch centrum Haaglanden :')
pi_88256802
Zaterdag dan maar met vicento, hulst en antonia.
Onee vicento is geschorst vanwege z'n rode kaart van maandag bij jong ADO. Dan maar immers in de spits!! Held!
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:50:19 #284
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88257699
quote:
ADO mogelijk toch met Verhoek tegen Ajax
ADO Den Haag-speler Wesley Verhoek is komend weekend mogelijk toch inzetbaar tegen Ajax. Dat meldt RTV West dinsdag.

Verhoek werd afgelopen weekend in het duel met FC Utrecht voortijdig naar de kant gehaald. In eerste instantie werd gevreesd dat Verhoek lange tijd niet inzetbaar zou zijn, maar de eerste onderzoeken kennen een positieve uitkomst.

De blessure van Verhoek blijkt mee te vallen. Een woordvoerder van de club laat dinsdag weten dat hij komende zondag mogelijk toch inzetbaar is tegen Ajax. Hetzelfde geldt voor Frantisek Kubik en Christian Kum die, net als Verhoek, afgelopen zondag voortijdig het veld moesten verlaten.


[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 02-11-2010 20:41:09 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:21:48 #285
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88277089
Kunnen jullie alvast een nieuwe topic-titel bedenken? over 15 berichten gaat dit topic dicht!
wie zaait zal oogsten.....
pi_88287729
Hechte vriendenclub ^O^
Toen ik laatst langs het zuiderpark fietste zag ik Verhoek en Kubik arm over de schouder lopen. Dat is ook een tijd anders geweest.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:27:06 #288
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_88289123
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:55 schreef cohen het volgende:
Kunnen jullie alvast een nieuwe topic-titel bedenken? over 15 berichten gaat dit topic dicht!
ADO Den Haag #40 - ...en we gaan op de Cita naar Madrid.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_88292181
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:27 schreef JAM het volgende:

[..]

ADO Den Haag #40 - ...en we gaan op de Cita naar Madrid.
"joduh, we komuh!" is een meer actuele titel :7
lekker zeg, zin erin! speciaal eredivisie live ervoor genomen :)
pi_88296774
Titel voor volgend topic ..... :) stuk is van groengeelhart.

Van Matsoe Matsoe tot Pfaff, iedereen wil bij ADO horen

Van Matsoe Matsoe tot Pfaff, iedereen wil bij ADO horen

Spelers van ADO vieren de 1-0 tegen FC Utrecht. FOTO PRO SHOTS
DEN HAAG - Van Oh Oh Cherso's Matsoe Matsoe tot europarlementariër Wim van de Camp. Van Rita Verdonk tot Jean-Marie Pfaff. Iedereen wil tegenwoordig bij ADO Den Haag horen. De voetbalclub in de derde stad van Nederland valt op, zowel binnen als buiten de lijnen en heeft een ware metamorfose ondergaan.


Tijl Beckand. FOTO ANP

ADO viert de enige goal tegen FC Utrecht. In het midden doelpuntenmaker Lex Immers. FOTO PRO SHOTS

John van den Brom. FOTO PRO SHOTS Tijdens het gala van de Gouden Televizier Ring in Carré, sprak de Haagse stand-up comedian Tijl Beckand met stadgenoot Edwin Jansen, de ontdekker van Anouk.

,,Het eerste wat Edwin zei was: 'Het gaat goed, hè, met ADO Den Haag.' Alsof twee broers elkaar tegenkomen en ze het over mama hebben. Als het goed gaat bij ADO, komt het ook echt aan. Er was zó'n honger naar succes", zegt Beckand.

Gelukkige maandagen
Beckand heeft tegenwoordig veel gelukkige maandagen door de prestaties van zijn club. ,,Hoe snel kan het gaan, he? Opeens is ADO een steady club. Met eigen jeugd in de basis, met herkenbaar voetbal, met buitenlanders maar dan weer niet een heel legioen vreemdelingen. Wie had dat verwacht?"

,,Ja, ja, opeens is ADO een steady club. Ik merk het bij vergaderingen van Talpa. Erland Galjaard is een echte Feyenoorder, daar komt 'ie voor uit ook. En John de Mol is een Ajacied, maar nu moet ik ineens horen dat hij in het Haagse ziekenhuis Bronovo is geboren."

'Iedereen wil erbij horen'
Dat ADO 'hot' is, blijkt wel uit de toeschouwers dit seizoen in Den Haag. Politici, BN'ers en acteurs, allen willen ze het succes van ADO van dichtbij meemaken. Tegen FC Utrecht (1-0) zaten dit weekend europarlementariër Wim van de Camp en Rita Verdonk op de tribune.

'Matsoe Matsoe', ster uit televisiesoap Oh Oh Cherso en diehardfan op Midden-Noord geniet. ,,Vorig jaar was het één en al gezeik bij ADO. Nu is er plezier. Dat zie je aan alles. En we spelen super."

,,Iedereen wil erbij horen", zegt Beckand. ,,ADO heeft een metamorfose ondergaan. Er was een tijd dat we óf verloren óf er stond iets in de fik. Onder Stanley Brard stonden we zeventiende in de eerste divisie. Hét dieptepunt. Daarna hadden we eerst een keeper in zijn blootje op internet en vervolgens eentje die zijn loods verhuurde met een wietplantage. Niets was meer goed."

In 2008 op sterven na dood
,,De club ging bijna ter ziele. Ik heb in februari 2008 nog meegelopen in een demonstratie. Waren we bij het gemeentehuis voor geld. Zei een woordvoerder van de gemeente: jullie krijgen niets. Dat weekeinde wonnen we uit bij Go Ahead, ging het lopen en promoveerden we via de nacompetitie naar de eredivisie."

Bas Muijs is acteur en presentator én ADO-fan: ,,Voorheen was je dan het lachertje, maar nu wordt er oprecht gevraagd naar de club. ADO wordt weer serieus genomen", zegt de Hagenaar, tevens met een voorliefde voor PSV. ,,De status is veranderd, het voetbal is gewoon echt goed. Ik zeg je, die Ajacieden zijn er zondag echt niet gerust op."

Jean-Marie Pfaff, oud-doelman van België, keek zondag zijn ogen uit. Hij was uitgenodigd door John van den Brom, die hij ontmoette op het Voetbalgala. ,,Met Beveren heb ik ooit in het Zuiderpark gespeeld. Daar zat indrukwekkend publiek. Nu is er weer een geweldige ambiance. Een prachtig stadion, klantvriendelijk, je zit lekker dicht op het veld en er hangt hier een echte voetbalsfeer."

Sociaal betrokken
'Meer dan een club' gaat niet alleen voor bijvoorbeeld FC Barcelona op, dat die zin als slogan gebruikt. ADO is sociaal-maatschappelijk betrokken en niet alleen door het bezoek van spelers aan scholen om kinderen in de klas te vertellen over pesten en discriminatie.

Joop Nieuwmans, een 72-jarige Hagenaar die aan lijdt en ongeneeslijk ziek is, mag met zijn familieleden gratis op de eretribune zitten, waardoor hij af en toe ook naar binnen kan. Zijn kleinzoon Jochem mocht tegen FC Utrecht het veld oplopen met de spelers.

,,Geweldig", zegt Nieuwmans. ,,Ik heb in het Zuiderpark Mick Clavan, Theo Timmermans en Carol Schuurman nog zien voetballen. Dit is ook een fantastisch stadion. De club is enorm gegroeid in alle opzichten. Heerlijk om met je familie naar toe te gaan."
pi_88298075
Leuk stuk! Ik merk t op werk ook. Opeens krijg ik allemaal reacties op m'n ADO sjaal en poster. En voor t eerst eens positief!
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 4 november 2010 @ 08:06:11 #292
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_88314874
http://www.adofans.nl/art(...)an_ADO_Den_Haag_.htm
stuk uit de VI gekopieerd op de adofans site, erg leuk stuk om door te nemen imho
pi_88320591
Iemand hier die mij nog kan vertellen wat een kaartje voor Den Haag - Utrecht van vorige week kostte? Was dat ook 30 euro?
pi_88321378
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:53 schreef HaagsPietje het volgende:
Iemand hier die mij nog kan vertellen wat een kaartje voor Den Haag - Utrecht van vorige week kostte? Was dat ook 30 euro?
Ligt eraan waar je zit.
pi_88323376
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Charie het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je zit.
N
pi_88326413
weet je het al??
pi_88334717
Ik heb 13 euro betaald voor vak h. Was 50% korting wedstrijd
wie zaait zal oogsten.....
pi_88335282
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:51 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

"joduh, we komuh!" is een meer actuele titel :7
lekker zeg, zin erin! speciaal eredivisie live ervoor genomen :)
Zo zo, een ekte supporter :Y
pi_88336234
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:
weet je het al??
26/28 euro volgens mij zonder korting, volgens mij tegen Ajax en Feyenoord 30 euro. Maar weet niet of er kortingsacties waren (heb SCC).
  donderdag 4 november 2010 @ 21:21:38 #300
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 4 november 2010 @ 21:21:52 #301
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')