Iets metquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
En de mannen hier scheren zeker ook allemaal hun ballen
Je bedoelt dat vrouwen het NIET erg vinden om haren in hun mond te krijgen? De appels en peren zijn trouwens WEL mooi gladquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef Hansieworst het volgende:
[..]
Iets met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Precies. Overijverige vrouwen heb je uiteindelijk niets aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen het NIET erg vinden om haren in hun mond te krijgen?
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen het NIET erg vinden om haren in hun mond te krijgen? De appels en peren zijn trouwens WEL mooi glad
Als we dan toch met fruit gaan vergelijken, mannenballen zijn meer:
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel ja, want dat is echt een afknapper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik wel ja. Zelfde wat ik bij vrouwen heb, kan ik me dus ook voorstellen bij hen en dus scheer ik mijn ballen al zolang ik me kan herinneren en de rest ook netjes bijgewerktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
omdat je te weinig neuk, vol met oud verzurend zaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nee![]()
De mijne zijn veel groter
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat je te weinig neuk, vol met oud verzurend zaad
Daarom heb ik dus bakkebaardenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De binnenkant van haar dijen openschrapen met de stoppels op je kin daarentegen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef Adolecens het volgende:
Stel:
Je hebt succes op de zaterdagavond, (sommige FOK!kers komen toch daadwerkelijk buiten?) en je hebt een leuke meid versierd, mee naar huis en na wat opgeilen heen en weer gaat het betere werk beginnen.
Eww....quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
Heb laatst nog een harig meisje gebeft dat ook nog ongesteld was. Geen enkel probleem.
Had ze een tampon in?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
Heb laatst nog een harig meisje gebeft dat ook nog ongesteld was. Geen enkel probleem.
ja idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef friekin_ het volgende:
Lijkt me vervelend. Wat mannen toch al niet meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |