[TV SC #32] deadliest SC-ers ?quote:
Bel even een modjequote:
Ik ook.. en toen dacht ik.. oh kutquote:
Godverquote:
quote:
Ga maar in een hoekje zitten en je schamen!quote:
zoiets ja...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit si een soort Beste Verborgen Cameragrap met tieten
rtl7quote:
dan dus maar naakte mokkels op rtl7quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Er is ook America's Hardest Prisons.. maar dat zijn bijna allemaal herhalingen.
Of K&B, maar daar zijn geen leuke gasten
Vrees dat we weinig keus hebben..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan dus maar naakte mokkels op rtl7
je bedoelt..................zonder over tv te kletsen? met inhoud enzo?? da's wel heel erg 1.0 hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrees dat we weinig keus hebben..
Of we kunnen gewoon gezellig praten.. zoals vroeger
* Maraca vind dat je haar te weinig aandacht geeftquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt..................zonder over tv te kletsen? met inhoud enzo?? da's wel heel erg 1.0 hoor
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echtquote:
euh.. tja.. jij bent altijd zo populair... dan houd ik maar bescheiden afstandquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca vind dat je haar te weinig aandacht geeft
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echt
Nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef teamlead het volgende:
wanneer komt er nou eindelijk eens een nieuw seizoen van "probleemwijken"?
Shownieuwsquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij Shownieuws een reactie van Jan. De hele zaal vond het leuk, behalve die 4 en hij kan het niet iedereen naar de zin maken.
Kut, gemistquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij Shownieuws een reactie van Jan. De hele zaal vond het leuk, behalve die 4 en hij kan het niet iedereen naar de zin maken.
Nee, dat is waarquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. tja.. jij bent altijd zo populair... dan houd ik maar bescheiden afstand
* teamlead is natuurlijk geen Alberto
hallo, welkom terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Goedeavond! Ben net terug van sporten.
Even een goed topic: [Onderzoek] Goed nieuws, drinkers leven langer!
hallo daarquote:
Wat eenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Goedeavond! Ben net terug van sporten.
Even een goed topic: [Onderzoek] Goed nieuws, drinkers leven langer!
Jaahaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus 'oh oh cherso' komt Donderdag?
Sex en drank.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ohhh, waar het een chaos is met jongeren?
Daar was ik 2 weekjes geleden voor 1 avondje (ja, serieusquote:
Dat dit kan op de Nederlandse radio!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Salatrel het volgende:
alberto en rob wordne belachelijk gemaakt op de radio bij evers
ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dit kan op de Nederlandse radio!
Wat zeggen ze?
Zenuwpeesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Kwam 20 minuten te vroeg bij het uitzendbureau, maar even door de stad gelopen
Dat kan je uren doen in ons mooie Vlaardingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Je hebt het weer in iedergeval meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht zelfs dat ik te laat zou komen, was mijn routebeschrijving vergeten toen ik al 5 minuten weg was
En het was in Buurstad schiedam![]()
10 minuten gesprek: Wat zoek je voor werk, hoever wil je reizen, vragen,quote:
quote:
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, kreeg weer een telefoontje met een vacature (debiteurenbeheer). Alsof ze het aanvoelen dat ik niet meer beschikbaar benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
10 minuten gesprek: Wat zoek je voor werk, hoever wil je reizen, vragen,
Vacature waar ik op had gesolliciteerd was al vergaan
en toen moest ik nog 40 minuten terugfietsen
[..]
Schiedamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht zelfs dat ik te laat zou komen, was mijn routebeschrijving vergeten toen ik al 5 minuten weg was
En het was in Buurstad schiedam![]()
Dat heb ik nou juist nodig,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, kreeg weer een telefoontje met een vacature (debiteurenbeheer). Alsof ze het aanvoelen dat ik niet meer beschikbaar ben
Ik moest naar Schiedamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Schiedam
Maar iets gevonden?
Ah fijn, als ik dat nou vanmorgen had geweten ,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
Trouwens.. even een tip Stephan. Als je aangeeft hoeveel uur je wilt werken, en je kiest voor fulltime, zeg dan niet dat je 40 uur wilt werken. Althans, laat ze dat nooit invullen want dan wordt je ook niet meegenomen met de vacatures van 38 uur of 36 uur afhankelijk van de branche
Jawel, maar ze matchen soms ook zelf profielen aan een vacature. En als de vacature 38 uur is en Stephen heeft de waarde 40. Dan kan het zijn dat de matchcriteria lager is, terwijl ik mij niet kan voorstellen dat Stephen moeilijk doet over 2 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Salatrel het volgende:
staat toch meestal bij de vacature al voor hoeveel uur het is
Ja, maar dan moet je dat wel zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon antwoorden met 40 uur maar bereid om in overleg een contract voor 36 of 38 uur aan te gaan
36 uur met het loon van 40 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon antwoorden met 40 uur maar bereid om in overleg een contract voor 36 of 38 uur aan te gaan
Heldenmontagequote:
Als ik maar 34/36/38 maximaal 40 uur per week werk hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar ze matchen soms ook zelf profielen aan een vacature. En als de vacature 38 uur is en Stephen heeft de waarde 40. Dan kan het zijn dat de matchcriteria lager is, terwijl ik mij niet kan voorstellen dat Stephen moeilijk doet over 2 uur.
Daaromquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als ik maar 34/36/38 maximaal 40 uur per week werk heb
ik zit al een paar jaartjes niet meer op schoolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Denk jij werkelijk dat de automaten op scholen zou geavanceerd zijn dat ze chipknips doen? Bij mij niet hoor
Bij mij m'n bijbaantjes waren de automaten altijd gratis, da's helemaal mooi voor jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit al een paar jaartjes niet meer op school
Bij mijn oude hogeschool welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Denk jij werkelijk dat de automaten op scholen zou geavanceerd zijn dat ze chipknips doen? Bij mij niet hoor
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mijn oude hogeschool welDaar was contant geld waardeloos.. alles via de chipknip
Je school loopt achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorIn de kantine kan je met chipknip betalen, maar dan houdt het wel zo'n beetje op
Alleen verrot dat je chipknip kapot gaat daar door al dat gebruikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mijn oude hogeschool welDaar was contant geld waardeloos.. alles via de chipknip
Die van mij is nog altijd heelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alleen verrot dat je chipknip kapot gaat daar door al dat gebruik
Mijn vorige pasje is ingeslikt door een machine. Net op het moment dat ik aan het binnen was, was er een stroomstoringquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Bij mij is er al een gesneuveld. Maar die ik nu heb werkt al 1,5 jaar
Dat is kut dan. Ik had laatst dat een automaat zo lang op "even geduld aub" bleef hangen dat ik dacht dat ie m'n pas aan het inslikken was, komt hij er na een minuut of 2 weer uit "er is een fout opgetreden"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vorige pasje is ingeslikt door een machine. Net op het moment dat ik aan het binnen was, was er een stroomstoring
Welke verborgen camera grap? Gisteren was Fans.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Salatrel het volgende:
hmmm volgens mij heb ik gistere de verborgen camera grap gemist......
dat was toch gisteren?
Dat had ik op vakantie. Ik ging met een ferry van Patras naar Venetie. Da's 35 uur varen. Ik al 2 uur voor vertrek aan boord gegaan en er was ook nog een uur vertraging, dus in totaal een uur of 38 op die boot gezeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is kut dan. Ik had laatst dat een automaat zo lang op "even geduld aub" bleef hangen dat ik dacht dat ie m'n pas aan het inslikken was, komt hij er na een minuut of 2 weer uit "er is een fout opgetreden"
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat had ik op vakantie. Ik ging met een ferry van Patras naar Venetie. Da's 35 uur varen. Ik al 2 uur voor vertrek aan boord gegaan en er was ook nog een uur vertraging, dus in totaal een uur of 38 op die boot gezeten.
Je kon om 22.00 aan boord gaan. Ik dus aan boord en in dat soort landen heb je rond die tijd pas diner. Ik had nog een tientje op zak, dus ik het restaurant in en eten halen van dat tientje. Daarna dacht ik even naar de on-board discotheek te gaan, dus geld binnen. Er was ook een pinautomaat aan boord namelijk. Blijkt dat kutding geen maestro te accepteren en zat ik dus lekker 38 uur zonder geld op zo'n ferry
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Salatrel het volgende:
hmmm volgens mij heb ik gistere de verborgen camera grap gemist......
dat was toch gisteren?
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef Salatrel het volgende:
gebruik een magneet! dan kun je alle bestanden tegelijk verplaatsen
dev/nullquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef Salatrel het volgende:
gebruik een magneet! dan kun je alle bestanden tegelijk verplaatsen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
Blegh, wie wil mijn computer opruimen? Ben een beetje laks geweest met documenten netjes in mappen
Ik reken 65 euro per uurquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
Blegh, wie wil mijn computer opruimen? Ben een beetje laks geweest met documenten netjes in mappen
quote:
Ik heb vanaf het begin aan voor elk semester een map gemaakt met daarbinnen een map voor elk vak/project. Als je het gewoon gelijk goed zet is er niks aan de handquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was het maar zo simpelNee, alle documenten moeten per stuk verplaatst worden naar de juiste mappen
Ja, het is alleen het laatste kwartiel een beetje fout gegaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin aan voor elk semester een map gemaakt met daarbinnen een map voor elk vak/project. Als je het gewoon gelijk goed zet is er niks aan de hand
.odtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:48 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon een alternatief vinden van locate voor windows. Locate maakt één grote index van al je tekst in alle bestanden.
Als je je bestanden dan gewoon in één grote map (of slecht georganiseerd) gooit, maakt het toch niet uit. Zoeken.
Oh, en bestanden noem ik zelf altijd zo, dat is wel ideaal (met sorteren bijv.): 20100831-Onderwerp.odt
Ik hou het op mapjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:48 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon een alternatief vinden van locate voor windows. Locate maakt één grote index van al je tekst in alle bestanden.
Als je je bestanden dan gewoon in één grote map (of slecht georganiseerd) gooit, maakt het toch niet uit. Zoeken.
Oh, en bestanden noem ik zelf altijd zo, dat is wel ideaal (met sorteren bijv.): 20100831-Onderwerp.odt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zie enge ingewikkelde computerpraat![]()
Zo, dus de schooltijd breekt hier ook weer aan
School? Welke..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zie enge ingewikkelde computerpraat![]()
Zo, dus de schooltijd breekt hier ook weer aan
Lol wut? Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die waar je vanaf getrapt bent?
Ik zit dan met een beetje pech ook nog op schoolquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Blijkbaar is het hier normaal om op je 31e nog op school te zitten.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit dan met een beetje pech ook nog op school
edit: even snel rekenen leert me dat die kans wel heel groot is![]()
Dat dus nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en dan moeder worden en thuis gaan zitten
Daar zou ik nou bepaald geen problemen mee hebbenquote:
Niks heur, was maar een wild gokje jeweetz.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lol wut? Waar gaat dit over?
Ik welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar zou ik nou bepaald geen problemen mee hebben
Hoeveel titels wil je wel niet gaan behalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit dan met een beetje pech ook nog op school
edit: even snel rekenen leert me dat die kans wel heel groot is![]()
Nou, ik zit nu in jaar 11 (ben 22) en voor mijn eerste titel moet ik nog beginnen aan een 8-jarige studiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoeveel titels wil je wel niet gaan behalen
De teringquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu in jaar 11 (ben 22) en voor mijn eerste titel moet ik nog beginnen aan een 8-jarige studieEn daarna nog 1 opleiding, maar die duurt maar 1 jaar en volgens mij geen titel waard
edit:
Ik heb blijkbaar momenteel de titel "Bachelor of Economics"![]()
Ing is toch verouderd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik krijg als in deze opleiding afsluit de titel Bachelor of Built Environment en ik mag Ingenieur voor m'n naam zetten
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:
Weet ik het, daar promoten ze in ieder geval nog steeds mee en ik vind het wel technisch klinkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ing is toch verouderd?Daarvoor is die bachelor toch in de plaats gekomen?
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef Joker1989 het volgende:
Eeh er werd gevraagt aan mij via hyves hier langs te komen jah toch
ik heb ook een fok aangemaakt dit is Joker1989 dacht is wel lagguh
Leuk om te horen dat jullie ook allemaal zin hebben in het programma Oh Oh Cherso
hier is nog een link naar Rtl waar beelden te zien zijn ik heb deze interview vanochtend gehad
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/08_augustus/entertainment/oh_oh_cherso.xml
wel lagge om te kijken mischien
Groetjes
Joker
Die zal ook wel vreemd opkijken bij al die UI's met zijn gezichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef TheKC het volgende:
Joker van Oh Oh Cherso zit nu ook op fok
[..]
beter ga je astronomie doen. mag je jezelf master of the universe noemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik krijg als in deze opleiding afsluit de titel Bachelor of Built Environment en ik mag Ingenieur voor m'n naam zetten
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter ga je astronomie doen. mag je jezelf master of the universe noemen
Dat klopt, het is ook morgenavond.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op www.vanavondoptv.nl staat niks over oh oh cherso
anders gebruik je even geen imageshackquote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje![]()
[ afbeelding ]
hoeveel centjes heb je uitgegeven hmm?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:07 schreef Maraca het volgende:
Zo, net terug van winkelen en de kapper
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders gebruik je even geen imageshack
Niks, verjaardagsgeldquote:Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel centjes heb je uitgegeven hmm?
Ik twijfel bijna serieus aan m'n studiekeuze nuquote:Op woensdag 1 september 2010 09:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beter ga je astronomie doen. mag je jezelf master of the universe noemen
Vervolgopleidingquote:Op woensdag 1 september 2010 16:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik twijfel bijna serieus aan m'n studiekeuze nu![]()
Sinds wanneer is dat slecht?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee dan lijk ik straks teveel op jou
/carequote:
King Kong is op RTL7 en Enemy of the State is op SBSquote:Op woensdag 1 september 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
Komt er vanavond nog iets leuks op tv?
Al eens gezien.. wat een held is het tochquote:
Neuh, kijk straks wel naar KvdBquote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand die dat politieke gezeik ziet op NL 1?
De afgelopen paar maanden is het elke dag politiek gezeikquote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ook, al een lange tijd (mijn oudersquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb sinds vandaag SBS ( en Net5, Veronica ) in HD!
WMB en RMV in HD
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had mijn eerste stagedag trouwens, ik heb er écht zin in, leuke medestagiers tot nu toe, leuke opdrachten en leuke begeleiders. We worden goed losgelaten enz.![]()
Conclusie van wat?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zou nu een conclusie zijn!
Die vent van net wou niks zeggen, misschien om 23:00 meer nieuws
Gewoon een conclusie, hertellingen of een kabinet of CDA die als partij er in zijn geheel mee stoptquote:
Ga maar slapen joh, duurt erg lang. Gewoon morgen met een bak koffie fok.nl/nu.nl of de tv aan zetten en het is breaking newsquote:Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een conclusie, hertellingen of een kabinet of CDA die als partij er in zijn geheel mee stopt
Ik gok dat er mogen niks gebeurt is.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ga maar slapen joh, duurt erg lang. Gewoon morgen met een bak koffie fok.nl/nu.nl of de tv aan zetten en het is breaking news
Ach, als ze maar niet teveel bezuinigen op de burgerquote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die hele politiek interesseert me nou echt geen reet.
Wel gestemdquote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die hele politiek interesseert me nou echt geen reet.
Ik verwacht alleen niet dat RMV in HD is opgenomen helaasquote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ook, al een lange tijd (mijn ouders)
Morgen eens een lekkere najaarsschoonmaak doen![]()
Dat is altijd wel prettigquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had mijn eerste stagedag trouwens, ik heb er écht zin in, leuke medestagiers tot nu toe, leuke opdrachten en leuke begeleiders. We worden goed losgelaten enz.![]()
Volgens mij gaat het heel erg tegenvallenquote:
was net een spotje van op de radioquote:Op donderdag 2 september 2010 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het heel erg tegenvallen
jammer dat het allemaal upscaled sd materiaal isquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Hyundai het volgende:
WMB en RMV in HD
quote:(21:07) Axel,: haha ja idd
en roy dan
die kwam daarmee
en zei dat jij erin speelde
ging helemaal stuk
(21:07) Axel,: (21:07) Wessel:
(21:07) Axel,: deze dude
vond hij net als jou praten en dezelfde mimiek enzo
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kga het vanavond kijken bij een vriend
De gemeentequote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooie tijd om te vergaderenwie verzint dat?
Laat ik je uit de droom helpen. Het is niet in HD.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Hyundai het volgende:
WMB en RMV in HD
Wel betaald. Uiteraard.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus het is ook nog eens niet voor werk en dus onbetaald?
Dat zal wel gewaardeerd wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeg dat je om 22:00 weg moet en dat je een afspraak heb
Doe datquote:Op donderdag 2 september 2010 12:56 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zin om mijn boekenkast opnieuw in te delenDenk dat ik het zo nog serieus ga doen ook
16 jarige pubertjes die helemaal uit hun dak gaan.?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Natuurlijk, dat gaat zo geniaal worden
Wtf hahahha dat moet ik zienquote:Op donderdag 2 september 2010 12:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Menen jullie echt serieus dat jullie dit gaan kijken?
Ik vind Barbie wel een topper
slaap je soms op de bank?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Maraca het volgende:
Zojuist mijn loungeblanket binnengekregenScheelt weer mijn deken meesleuren naar de bank
Nee, maar in de woonkamer heb ik een grote tv en dan is het fijner om daar een film te kijken. Alleen dan wordt het koud en dan pak ik de deken van mijn bed om warm te blijven. Alleen dat is zo'n gedoequote:
Ik heb ook al een paar keer op de bank geslapen, onze bank ftwquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar in de woonkamer heb ik een grote tv en dan is het fijner om daar een film te kijken. Alleen dan wordt het koud en dan pak ik de deken van mijn bed om warm te blijven. Alleen dat is zo'n gedoeDus nu heb ik een deken die hiervoor gemaakt is
Ja, dat is het dus ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef PiRANiA het volgende:
Snuggie.
GEwoon je badjas andersom aandoen.
Heb liever een dekenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef PiRANiA het volgende:
Snuggie.
GEwoon je badjas andersom aandoen.
http://epguides.com/quote:Op donderdag 2 september 2010 14:05 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijst met wanneer alle tv series weer beginnen in Amerika?
http://tvcountdown.com/#todayquote:Op donderdag 2 september 2010 14:05 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijst met wanneer alle tv series weer beginnen in Amerika?
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga straks na het werk nasi eten bij mams
Bij jou regent het binnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef Maraca het volgende:
Niet letterlijk hé jongens
Maar door die stomme regen is mijn haar weer warrig
Ik weet dat ik veel online ben, maar zelfs ik kom wel eens buitenquote:
Niet goed opgelet op school, probeer het nog eens.quote:
Alles beneden de rivieren = België.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed opgelet op school, probeer het nog eens.
Dat jullie dat serieus zo geleerd hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren = België.
Misschien ik wil, om even te lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef TheKC het volgende:
Wie kijken er vanavond eigenlijk Oh Oh Cherso?
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Maraca het volgende:
Die lippenstift van Barbie blijft verschrikkelijkAlsof ze geen mond heeft.
Die potloodwenkbrauwen zijn veel engerquote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Maraca het volgende:
Die lippenstift van Barbie blijft verschrikkelijkAlsof ze geen mond heeft.
Dat ook jaquote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die potloodwenkbrauwen zijn veel enger.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:17 schreef TheKC het volgende:
Waar gaan we eigenlijk slowchatten? Dit topic? Het Oh Oh Cherso topic hier in TV of het topic in ONZ
Geen commentaarquote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maandag was je ook aan het SC'en in het Fans! topic ipv hier
Het zal nooit stoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |