[TV SC #32] deadliest SC-ers ?quote:
Bel even een modjequote:
Ik ook.. en toen dacht ik.. oh kutquote:
Godverquote:
quote:
Ga maar in een hoekje zitten en je schamen!quote:
zoiets ja...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit si een soort Beste Verborgen Cameragrap met tieten
rtl7quote:
dan dus maar naakte mokkels op rtl7quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Er is ook America's Hardest Prisons.. maar dat zijn bijna allemaal herhalingen.
Of K&B, maar daar zijn geen leuke gasten
Vrees dat we weinig keus hebben..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan dus maar naakte mokkels op rtl7
je bedoelt..................zonder over tv te kletsen? met inhoud enzo?? da's wel heel erg 1.0 hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrees dat we weinig keus hebben..
Of we kunnen gewoon gezellig praten.. zoals vroeger
* Maraca vind dat je haar te weinig aandacht geeftquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt..................zonder over tv te kletsen? met inhoud enzo?? da's wel heel erg 1.0 hoor
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echtquote:
euh.. tja.. jij bent altijd zo populair... dan houd ik maar bescheiden afstandquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca vind dat je haar te weinig aandacht geeft
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah ik zie het youtube filmpje al. Is dit echt
Nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef teamlead het volgende:
wanneer komt er nou eindelijk eens een nieuw seizoen van "probleemwijken"?
Shownieuwsquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij Shownieuws een reactie van Jan. De hele zaal vond het leuk, behalve die 4 en hij kan het niet iedereen naar de zin maken.
Kut, gemistquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij Shownieuws een reactie van Jan. De hele zaal vond het leuk, behalve die 4 en hij kan het niet iedereen naar de zin maken.
Nee, dat is waarquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. tja.. jij bent altijd zo populair... dan houd ik maar bescheiden afstand
* teamlead is natuurlijk geen Alberto
hallo, welkom terugquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Goedeavond! Ben net terug van sporten.
Even een goed topic: [Onderzoek] Goed nieuws, drinkers leven langer!
hallo daarquote:
Wat eenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Goedeavond! Ben net terug van sporten.
Even een goed topic: [Onderzoek] Goed nieuws, drinkers leven langer!
Jaahaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus 'oh oh cherso' komt Donderdag?
Sex en drank.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ohhh, waar het een chaos is met jongeren?
Daar was ik 2 weekjes geleden voor 1 avondje (ja, serieusquote:
Dat dit kan op de Nederlandse radio!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Salatrel het volgende:
alberto en rob wordne belachelijk gemaakt op de radio bij evers
ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dit kan op de Nederlandse radio!
Wat zeggen ze?
Zenuwpeesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Kwam 20 minuten te vroeg bij het uitzendbureau, maar even door de stad gelopen
Dat kan je uren doen in ons mooie Vlaardingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Je hebt het weer in iedergeval meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht zelfs dat ik te laat zou komen, was mijn routebeschrijving vergeten toen ik al 5 minuten weg was
En het was in Buurstad schiedam![]()
10 minuten gesprek: Wat zoek je voor werk, hoever wil je reizen, vragen,quote:
quote:
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, kreeg weer een telefoontje met een vacature (debiteurenbeheer). Alsof ze het aanvoelen dat ik niet meer beschikbaar benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
10 minuten gesprek: Wat zoek je voor werk, hoever wil je reizen, vragen,
Vacature waar ik op had gesolliciteerd was al vergaan
en toen moest ik nog 40 minuten terugfietsen
[..]
Schiedamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht zelfs dat ik te laat zou komen, was mijn routebeschrijving vergeten toen ik al 5 minuten weg was
En het was in Buurstad schiedam![]()
Dat heb ik nou juist nodig,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont, kreeg weer een telefoontje met een vacature (debiteurenbeheer). Alsof ze het aanvoelen dat ik niet meer beschikbaar ben
Ik moest naar Schiedamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Schiedam
Maar iets gevonden?
Ah fijn, als ik dat nou vanmorgen had geweten ,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
Trouwens.. even een tip Stephan. Als je aangeeft hoeveel uur je wilt werken, en je kiest voor fulltime, zeg dan niet dat je 40 uur wilt werken. Althans, laat ze dat nooit invullen want dan wordt je ook niet meegenomen met de vacatures van 38 uur of 36 uur afhankelijk van de branche
Jawel, maar ze matchen soms ook zelf profielen aan een vacature. En als de vacature 38 uur is en Stephen heeft de waarde 40. Dan kan het zijn dat de matchcriteria lager is, terwijl ik mij niet kan voorstellen dat Stephen moeilijk doet over 2 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Salatrel het volgende:
staat toch meestal bij de vacature al voor hoeveel uur het is
Ja, maar dan moet je dat wel zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon antwoorden met 40 uur maar bereid om in overleg een contract voor 36 of 38 uur aan te gaan
36 uur met het loon van 40 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon antwoorden met 40 uur maar bereid om in overleg een contract voor 36 of 38 uur aan te gaan
Heldenmontagequote:
Als ik maar 34/36/38 maximaal 40 uur per week werk hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar ze matchen soms ook zelf profielen aan een vacature. En als de vacature 38 uur is en Stephen heeft de waarde 40. Dan kan het zijn dat de matchcriteria lager is, terwijl ik mij niet kan voorstellen dat Stephen moeilijk doet over 2 uur.
Daaromquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als ik maar 34/36/38 maximaal 40 uur per week werk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |