Het is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Het is AlberTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Trust!quote:
Slaap lekker!quote:
Nu heb je er een deuk in geslagen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
*klopt op de bel want de deur deed het niet*
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
*klopt op de bel want de deur deed het niet*
Zoete Lieve Gerritjequote:
Ik ken twee zusjes, die heten Soete en Lievequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh mooi, dan hoef ik dat niet te doen
Jij bent het in ieder geval niet.quote:
Mogguh P.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest al zoeken, want het nummerplaatje was er niet
Meurnings!![]()
Tombo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEDEMORGEN
Ow, lekker, zo vroegquote:
Ik dacht dat dit vroeger was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, begin altijd gewoon rond die tijd
Maar meteen bij het begin van de dag een vergadering...quote:
Mag ik ook? Met koffie erin?quote:
Niets voor mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee meestal 0730 - 0800 beginnen
Ben je wel lekker vroeg klaarquote:
Ah, een zure poesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
deze poes drinkt alleen karnemelk
Dan nog... Ik ben dan 's avonds niets meer. Ik was net om half 9 al wakker omdat er iemand van de woningbouw langs zou komen. Ik ben inmiddels met de tweede pot koffie bezig en nog steeds niet echt wakker. Neh, niks voor mij.quote:
Koffie is koffiequote:
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog... Ik ben dan 's avonds niets meer. Ik was net om half 9 al wakker omdat er iemand van de woningbouw langs zou komen. Ik ben inmiddels met de tweede pot koffie bezig en nog steeds niet echt wakker. Neh, niks voor mij.
Zo lang er maar cafeïne in zit.quote:
Ik was al nooit een ochtendmens, en nu ik voornamelijk nachtdiensten draai word dat natuurlijk niet veel beter.quote:[..]
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijk
Ik denk dat ie op mannen valtquote:
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijk
Dat vind ik geen probleemquote:
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.
En het 'past' ook gewoon allemaal wat lekkerder in de maatschappij zeg maar. Avonden/nachten werken is aan de ene kant heel gaaf en misschien financieel ook wat leuker, maar denk dat je vroeg of het laat het er toch lastig mee gaat krijgen, lijkt me vanuit sociaal oogpunt moeilijk dingen af te spreken als jouw ritme vrijwel omgekeerd is van anderen, en ook met relaties of later zelfs trouwen / kinderen oid lijkt het me moeilijk
Je bent alvast aan het oefenen voor de schrijfwedstrijd? met je narcistische trekjes?quote:
Ben je ook hetero nu dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik dacht dat is weer eens wat anders dan het tegenovergestelde.
Dat valt nu nog wel mee. Qua dingen afspreken kan ik het nu nog wel om mijn werk heenbreien, maar een relatie lijkt mij ook niet echt prettig. Als ik vrij ben gaat zij de deur uit en vice versa.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.
En het 'past' ook gewoon allemaal wat lekkerder in de maatschappij zeg maar. Avonden/nachten werken is aan de ene kant heel gaaf en misschien financieel ook wat leuker, maar denk dat je vroeg of het laat het er toch lastig mee gaat krijgen, lijkt me vanuit sociaal oogpunt moeilijk dingen af te spreken als jouw ritme vrijwel omgekeerd is van anderen, en ook met relaties of later zelfs trouwen / kinderen oid lijkt het me moeilijk
* schuilkelder opzoekt *quote:
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk johquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Lees even in het vorige topic terug a.u.b.
Pagina 6 is wat te vinden.
En volgens mij in het topic daarvoor weer wat.
Ambtenaren en drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk joh
Zeg gewoon:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Lees even in het vorige topic terug a.u.b.
Pagina 6 is wat te vinden.
En volgens mij in het topic daarvoor weer wat.
Dat is een stuk makkelijkerquote:Ik heb haar maar heel even gezien, niet gesproken, aangesproken op hyves maar niks gehoord
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Wat, ik had het even drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk joh
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Ah, ok, duidelijk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggen![]()
En we zouden het er hier ook niet meer over hebben
Jij wilt het er niet meer over hebben, maar je kan niet verwachten dat iedereen maar terugleest om dat te lezen, dus ik gok dat je die vraag nog wel vaker krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggen![]()
En we zouden het er hier ook niet meer over hebben
LIquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eehh hoe is het nou met dat maisjuh?
En datquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eehh hoe is het nou met dat maisjuh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En datJa WTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vertelt het net.
LI doet het express.
Ik kan hier echt pissed om worden hoor.
Lijkt wel of jullie me weg willen hebben hier.![]()
Haha nee dat niet maar je maakt er zelf nogal wat drama om heen. Vind ik....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja WTF.
Jij vertelt het net.
LI doet het express.
Ik kan hier echt pissed om worden hoor.
Lijkt wel of jullie me weg willen hebben hier.
zonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
*subtiele subjectchange*
Wat is het prachtig weer hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Laatste wat ik erover zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit jullie oogpunt begrijp ik dat best, maar als jij net antwoord hebt gegeven en LI dan met z'on kutgrap op de proppen komt dan kan ik daar behoorlijk boos over worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook best dat mensen niet hele topics terug willen lezen, maar ik gaf gewoon netjes antwoord waar ze het terug kon vinden aan Miauw.
Ach, grapjes moeten kunnen vind ik, dit was wel een inkoppertjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uit jullie oogpunt begrijp ik dat best, maar als jij net antwoord hebt gegeven en LI dan met z'on kutgrap op de proppen komt dan kan ik daar behoorlijk boos over worden.
Nee, je zei "ergens in het vorige topic" en dat is niet echt specifiekquote:Ik snap ook best dat mensen niet hele topics terug willen lezen, maar ik gaf gewoon netjes antwoord waar ze het terug kon vinden aan Miauw.
quote:
Wat voor 1?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:28 schreef D. het volgende:
Ik heb net na 10 jaar afscheid moeten nemen van mijn auto.
Het valt me zwaar
Nee, thuis nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Zit je nog in A'dam eigenlijk?
Oh had je niet gehaald hè? Welk vak?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, thuis nuZo wel richting Amsterdam, tentamen inzien
Diagnostiekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh had je niet gehaald hè? Welk vak?
*zeg maar als ik terug moet lezen*
quote:
quote:
Tnxquote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Lekke koppakking, dus het niet meer waard nog in te investeren
Ja, maar weet nog niet watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ga je een nieuwe auto kopen?
We hebben er nog 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar rij je tot die tijd in dan
Ik om 16u, ik heb al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben een slechte ambtenaarik mocht om half vijf al weg
quote:MrX just checked-in @ Station Amsterdam CS (Amsterdam, The Netherlands)
Ik las minnaar ipv ambtenaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben een slechte ambtenaarik mocht om half vijf al weg
Das iemand anders, maar even aangepastquote:
Erop en eraf, Dirkh-stylequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Als minnaar moet je niet over willen werken. Gewoon straight to the point
Saaiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Als minnaar moet je niet over willen werken. Gewoon straight to the point
Oooh ja ik dacht al, is het nou anoniem gemaakt door jou of is MrX van een of andere actie ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das iemand anders, maar even aangepast
Maar je kan nog beter "ik sta in de file hebben" op Twittert dan dit denk ik
* -Miauw-zoekt c.v.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Open sollicitaties mogen per PM
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Echt genieten. Ik ben ineens Twitter-fan
Nee ik heb geen Twitter. Alleen FOK! en Feesboekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Twitter jij ook spannende nieuwtjes LL?
Oeh. De D komt naar je toe deze zomer winterquote:
Ik kom nog eens ergens zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh. De D komt naar je toe deze zomer winter
Je hebt gewoon geen spannende nieuwtjes zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen Twitter. Alleen FOK! en Feesboek
Ja en jij hebt ook een vlop op je wachtenquote:
Van wie?quote:
Dat ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen spannende nieuwtjes zeker?
Noohhhhhhh die Thomasquote:Thomas Berge zat in afkickkliniek
AMSTERDAM - Thomas Berge heeft zich begin dit jaar op laten nemen in een afkickkliniek. De 20-jarige zanger worstelde met een drank- en drugsprobleem en klopte aan bij verslavingsdeskundige Keith Bakker. Berges management bevestigt het nieuws.
Ja ik las hetquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet ook wel al je zintuigen flink verdoven als je zulke kutmuziek maakt
Onderdrukking van een klein stijfje in z'n onderbroek als hij weer bij de Paul de Leeuw mocht komen. Of een wat groter stijfje afhankelijk van hoeveel beter de man er uit zag dan Paulquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zou de aanleiding geweest zijn, puur genot of onderdrukking van de roddels die hij niet aan kan?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie net een advertentie met Caro Emerald.
Doet me denken aan vorige week, toen ik haar live zag, mensen achter me:
'Joh, volgens mij is die gewoon Nederlands!'
'Nah, dies buitenlands.'
' Jamaar, ze zei net 'dankjewel en zo'
'Heeft ze ingestudeerd.'
Het tweetal ging voor het gemak even voorbij aan het feit dat Caro 5 minuten daarvoor uitgebreid (in onberispelijk NL) had verteld over haar muziekleraar die uit Venlotown kwam en dat ze hoopte dat hij er vanavond ook was.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderdrukking van een klein stijfje in z'n onderbroek als hij weer bij de Paul de Leeuw mocht komen. Of een wat groter stijfje afhankelijk van hoeveel beter de man er uit zag dan Paul
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil de lapo niet, ik ga hier wel verder
Ja maar jij bent dan ook geweldig. Jij kan een lapo en een nieuwe TT makkelijk aanquote:
Wat ben jij een slijmbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook geweldig. Jij kan een lapo en een nieuwe TT makkelijk aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de fipoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook geweldig. Jij kan een lapo en een nieuwe TT makkelijk aan![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben jij een slijmbal![]()
Oh Loveless, hoe dúrf je zoiets te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik slijmen? Nooit
![]()
![]()
![]()
je bent nou eenmaal geweldig, geef maar toe
With the stars as her umbrella
Ja, heb vanochtend toevallig nog bloed laten prikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! Daar kun je je voor laten inenten hoor
pics van je slijmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Loveless, hoe dúrf je zoiets te zeggenIk slijmen? Nooit
![]()
![]()
![]()
je bent nou eenmaal geweldig, geef maar toe
Komt door de drugsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Thomas ziet er wel beter uit met z'n nieuwe coupe
quote:
Succesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn scriptie wil geschreven worden![]()
Door mij![]()
Tot morgen
Succes Poezel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn scriptie wil geschreven worden![]()
Door mij![]()
Tot morgen
Die heb ik onlangs speciaal gehaald omdat ik na al die bed-katjang-gooisessie-verhalen wilde weten welke nootjes dat nou zijnquote:
Vreetbakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net pasta (van Jamie dinges) met gehakt op
Jamie Oliverquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net pasta (van Jamie dinges) met gehakt op
Oeh, en?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
Ik had m'n eerste postcrossing bij de post vandaag.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net een bakje chocolademousse op.
En er staat er nog eentje in de koelkast.quote:
Taiwan, en ik denk niet dat ie zelfgemaakt is, er staan allemaal vreemde tekens op de achterkant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat een lief snoetjeHij oogt zo leuk omdat de kaart zelf gemaakt lijkt
Uit welk land?
Oh ja, ik moet toch eens gaan sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Hello!
Ik heb al 7 postcrossing kaartjes!
Uit:
- Rusland (Siberië)
- Polen
- Litouwen
- Oostenrijk
- Duitsland
- Frankrijk
- Nieuw Zeeland
Dat is nog wel aardig dichtbij dan. Mijn tweede gaat naar de Amerikaanse westkust!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Hello!
Uit:
- Rusland (Siberië)
- Polen
- Litouwen
- Oostenrijk
- Duitsland
- Frankrijk
- Nieuw Zeeland
Dichtbij? Nieuw Zeeland? Siberië?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog wel aardig dichtbij dan. Mijn tweede gaat naar de Amerikaanse westkust!
8,726 km volgens de site.
Nee, ik bedoel Polen, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dichtbij? Nieuw Zeeland? Siberië?
En dit zijn de kaartjes die ik heb ontvangen.
Ik heb verstuurd o.a. naar Denver. Maar niet zo ver weg als jij toch, want ik had er ook eentje in Nederland
Leuk! Mooie eerste kaartquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Taiwan, en ik denk niet dat ie zelfgemaakt is, er staan allemaal vreemde tekens op de achterkant.
Hey Greysquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:Hello!
Uit:
- Rusland (Siberië)
- Polen
- Litouwen
- Oostenrijk
- Duitsland
- Frankrijk
- Nieuw Zeeland
Hoe lang zijn ze volgens het systeem al onderweg? Weekje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet toch eens gaan sturen
Niet, ik heb niet geklikt op sendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze volgens het systeem al onderweg? Weekje?
Ah okequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet, ik heb niet geklikt op send
Om deze reden
quote:
Quoten en kletsen moarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Welk, preview, invoeren, verwijder geslecteerde posts of stop volgen?
Ah, dat kan ook.quote:
nee, F5quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Welk, preview, invoeren, verwijder geslecteerde posts of stop volgen?
Dan gaat mijn geluid harder.quote:
Dat krijg je met Linux pingu'squote:
Stil nou, straks komt die hater weer langs.quote:
Nee, met mijn touchscreen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef D. het volgende:
Zijn er trouwens daadwerkelijk mensen die met hun muis op het knopje invoeren klikken?
Nou je gaat anders wel op z'n kop hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit hier op linux en mijn F5 doet gewoon F5
nee, tab en dan enterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef D. het volgende:
Zijn er trouwens daadwerkelijk mensen die met hun muis op het knopje invoeren klikken?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef D. het volgende:
morgenochtend om 05:00quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbert wanneer ga je de hort op voor je uitje?
oeh, uitslapen.quote:
Morgen al?quote:
Traantjes D. Traantjesquote:
nee nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen al?Spannend!
![]()
Heb je al zin?
Wordt vast wel leuk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee nog steeds niet![]()
ik vind het helemaal best, ik heb ballonnen bij me om balloendieren te maken voor het circusfeestje (iets circusachtigs kon ik niet echt bedenken, kon gewoon nergens een clownsneus vinden)
en voor new kids ga ik wel lekker in een trainingsbroek enzo, meer moeite ga ik er niet in steken
Heb je geen camera op je Aaifoon?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik maak geen foto's, ga m'n camera niet meenemen naar een camping in het bos waar heel veel bier is
Oke (logisch), dan doen we het met de verhalen en paints als je weer thuis bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
telefoon neem ik ook niet mee, ga geen dure spullen daar naartoe meenemen, want veel bier en mensen die ik niet ken
Die hoor ik toch niet. Ik denk dat er alleen een heleboel mensen in de trein zijn die zich de pestpokken schrikken.quote:
PResent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee![]()
We moeten deze even volspammen, Ll is bijna jarig
Dan doe ik wel even mee, maar maak geen nieuw topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal ook maar voorzichtig meelullenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |