Het is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Het is AlberTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Trust!quote:
Slaap lekker!quote:
Nu heb je er een deuk in geslagen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
*klopt op de bel want de deur deed het niet*
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
*klopt op de bel want de deur deed het niet*
Zoete Lieve Gerritjequote:
Ik ken twee zusjes, die heten Soete en Lievequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh mooi, dan hoef ik dat niet te doen
Jij bent het in ieder geval niet.quote:
Mogguh P.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest al zoeken, want het nummerplaatje was er niet
Meurnings!![]()
Tombo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEDEMORGEN
Ow, lekker, zo vroegquote:
Ik dacht dat dit vroeger was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, begin altijd gewoon rond die tijd
Maar meteen bij het begin van de dag een vergadering...quote:
Mag ik ook? Met koffie erin?quote:
Niets voor mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee meestal 0730 - 0800 beginnen
Ben je wel lekker vroeg klaarquote:
Ah, een zure poesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
deze poes drinkt alleen karnemelk
Dan nog... Ik ben dan 's avonds niets meer. Ik was net om half 9 al wakker omdat er iemand van de woningbouw langs zou komen. Ik ben inmiddels met de tweede pot koffie bezig en nog steeds niet echt wakker. Neh, niks voor mij.quote:
Koffie is koffiequote:
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog... Ik ben dan 's avonds niets meer. Ik was net om half 9 al wakker omdat er iemand van de woningbouw langs zou komen. Ik ben inmiddels met de tweede pot koffie bezig en nog steeds niet echt wakker. Neh, niks voor mij.
Zo lang er maar cafeïne in zit.quote:
Ik was al nooit een ochtendmens, en nu ik voornamelijk nachtdiensten draai word dat natuurlijk niet veel beter.quote:[..]
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijk
Ik denk dat ie op mannen valtquote:
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook net wat je gewend bent natuurlijk
Dat vind ik geen probleemquote:
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.
En het 'past' ook gewoon allemaal wat lekkerder in de maatschappij zeg maar. Avonden/nachten werken is aan de ene kant heel gaaf en misschien financieel ook wat leuker, maar denk dat je vroeg of het laat het er toch lastig mee gaat krijgen, lijkt me vanuit sociaal oogpunt moeilijk dingen af te spreken als jouw ritme vrijwel omgekeerd is van anderen, en ook met relaties of later zelfs trouwen / kinderen oid lijkt het me moeilijk
Je bent alvast aan het oefenen voor de schrijfwedstrijd? met je narcistische trekjes?quote:
Ben je ook hetero nu dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik dacht dat is weer eens wat anders dan het tegenovergestelde.
Dat valt nu nog wel mee. Qua dingen afspreken kan ik het nu nog wel om mijn werk heenbreien, maar een relatie lijkt mij ook niet echt prettig. Als ik vrij ben gaat zij de deur uit en vice versa.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. JJH werkt natuurlijk voornamelijk avond/nacht, das net zoiets als dat er bij mij om 01 's nachts iemand van de woningbouw zou komen, dan zou ik ook niet wakker te krijgen zijn. Verder is het natuurlijk wel mooi kantoorslaverig, van 8 - 16, maar ach... Lekker vroeg klaar, 's ochtends voor de files weg en 's middags voor de files terug.
En het 'past' ook gewoon allemaal wat lekkerder in de maatschappij zeg maar. Avonden/nachten werken is aan de ene kant heel gaaf en misschien financieel ook wat leuker, maar denk dat je vroeg of het laat het er toch lastig mee gaat krijgen, lijkt me vanuit sociaal oogpunt moeilijk dingen af te spreken als jouw ritme vrijwel omgekeerd is van anderen, en ook met relaties of later zelfs trouwen / kinderen oid lijkt het me moeilijk
* schuilkelder opzoekt *quote:
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk johquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Lees even in het vorige topic terug a.u.b.
Pagina 6 is wat te vinden.
En volgens mij in het topic daarvoor weer wat.
Ambtenaren en drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk joh
Zeg gewoon:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Lees even in het vorige topic terug a.u.b.
Pagina 6 is wat te vinden.
En volgens mij in het topic daarvoor weer wat.
Dat is een stuk makkelijkerquote:Ik heb haar maar heel even gezien, niet gesproken, aangesproken op hyves maar niks gehoord
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Wat, ik had het even drukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer en plak het dan, Miauw is ambtenaar dus is hartstikke druk joh
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg gewoon:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Ah, ok, duidelijk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggen![]()
En we zouden het er hier ook niet meer over hebben
Jij wilt het er niet meer over hebben, maar je kan niet verwachten dat iedereen maar terugleest om dat te lezen, dus ik gok dat je die vraag nog wel vaker krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou er niks meer over zeggen![]()
En we zouden het er hier ook niet meer over hebben
LIquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eehh hoe is het nou met dat maisjuh?
En datquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eehh hoe is het nou met dat maisjuh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En datJa WTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vertelt het net.
LI doet het express.
Ik kan hier echt pissed om worden hoor.
Lijkt wel of jullie me weg willen hebben hier.![]()
Haha nee dat niet maar je maakt er zelf nogal wat drama om heen. Vind ik....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja WTF.
Jij vertelt het net.
LI doet het express.
Ik kan hier echt pissed om worden hoor.
Lijkt wel of jullie me weg willen hebben hier.
zonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
*subtiele subjectchange*
Wat is het prachtig weer hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Laatste wat ik erover zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit jullie oogpunt begrijp ik dat best, maar als jij net antwoord hebt gegeven en LI dan met z'on kutgrap op de proppen komt dan kan ik daar behoorlijk boos over worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook best dat mensen niet hele topics terug willen lezen, maar ik gaf gewoon netjes antwoord waar ze het terug kon vinden aan Miauw.
Ach, grapjes moeten kunnen vind ik, dit was wel een inkoppertjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uit jullie oogpunt begrijp ik dat best, maar als jij net antwoord hebt gegeven en LI dan met z'on kutgrap op de proppen komt dan kan ik daar behoorlijk boos over worden.
Nee, je zei "ergens in het vorige topic" en dat is niet echt specifiekquote:Ik snap ook best dat mensen niet hele topics terug willen lezen, maar ik gaf gewoon netjes antwoord waar ze het terug kon vinden aan Miauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |