abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86383901
Als hij al in Singapore in die auto kan zitten moet het natuurlijk wel hier :P Moet zeggen dat DLR zich niet heeft laten zien, maar ook Kobayashi maakt geen indruk en dat hele team is natuurlijk in elkaar gezakt na de wintertests.. Heidfeld zal wel graag willen racen, maar of hij er dan ineens zoveel harder mee moet gaan?
Where facts are few, experts are many.
  maandag 13 september 2010 @ 16:54:25 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86386960
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Als hij al in Singapore in die auto kan zitten moet het natuurlijk wel hier :P Moet zeggen dat DLR zich niet heeft laten zien, maar ook Kobayashi maakt geen indruk en dat hele team is natuurlijk in elkaar gezakt na de wintertests.. Heidfeld zal wel graag willen racen, maar of hij er dan ineens zoveel harder mee moet gaan?
Koba doet het best goed en eigenlijk is Sauber op hetzelfde niveau als voor BMW: je mist ze niet ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86387705
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Als hij al in Singapore in die auto kan zitten moet het natuurlijk wel hier :P Moet zeggen dat DLR zich niet heeft laten zien, maar ook Kobayashi maakt geen indruk en dat hele team is natuurlijk in elkaar gezakt na de wintertests.. Heidfeld zal wel graag willen racen, maar of hij er dan ineens zoveel harder mee moet gaan?
DLR heeft in zijn hele carriere geen indruk kunnen maken, blunder geweest van Sauber. Kobayashi laat dan af en toe nog leuke dingen zien tijdens de races.
pi_86388630
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:13 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

DLR heeft in zijn hele carriere geen indruk kunnen maken, blunder geweest van Sauber. Kobayashi laat dan af en toe nog leuke dingen zien tijdens de races.
Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien toen hij moest invallen bij mclaren. Waren leuke races.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_86390575
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien toen hij moest invallen bij mclaren. Waren leuke races.
Hij heeft toen met veel geluk een 2e plek gepakt in Hongarije, zijn pace was toen ook veel te traag net als bij Arrows,Jaguar en dit jaar Sauber.
  maandag 13 september 2010 @ 18:58:21 #131
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86391007
Hamilton dadelijk bij RTL boulevard
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 13 september 2010 @ 18:59:14 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86391046
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij heeft toen met veel geluk een 2e plek gepakt in Hongarije, zijn pace was toen ook veel te traag net als bij Arrows,Jaguar en dit jaar Sauber.
Inderdaad geen topper maar dat vind ik van Heidfeld ook niet hoewel ik die wel wat hoger aansla, jammer dat DLR zijn plek niet door een jong talent wordt ingenomen, voorzover die voorhanden zijn, op de zoveelste middelmatige duitser zitten we ook niet te wachten
  maandag 13 september 2010 @ 19:38:56 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86392709
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Inderdaad geen topper maar dat vind ik van Heidfeld ook niet hoewel ik die wel wat hoger aansla, jammer dat DLR zijn plek niet door een jong talent wordt ingenomen, voorzover die voorhanden zijn, op de zoveelste middelmatige duitser zitten we ook niet te wachten
Inderdaad, de laatste Duitser die terug kwam bakt er ook niks van :P
The line is a dot to you!
pi_86398007
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Inderdaad geen topper maar dat vind ik van Heidfeld ook niet hoewel ik die wel wat hoger aansla, jammer dat DLR zijn plek niet door een jong talent wordt ingenomen, voorzover die voorhanden zijn, op de zoveelste middelmatige duitser zitten we ook niet te wachten
Ik noem de Duitsers nou niet bepaald "middelmatig"...

Vettel,Rosberg,Sutil,Hulkie,Schumacher.. :|W :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 13 september 2010 @ 22:29:09 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86402412
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Ik noem de Duitsers nou niet bepaald "middelmatig"...

Vettel,Rosberg,Sutil,Hulkie,Schumacher.. :|W :P
Sutil vind ik niet top, doe daar Glock en Heidfeld bij en dan heb je 3 middelmatige duitsers, dan kan je wel van zoveelste spreken vind ik op een veld van 24 totaal

Vettel en Rosberg zijn goed, Hulkenberg een talent en Schumacher was supertop vind je deze 4 niet genoeg dan?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 september 2010 @ 22:55:36 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86403992
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:26:07 #137
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86408185
Hier een fotoshow en video op GTspirit
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86408738
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sutil vind ik niet top, doe daar Glock en Heidfeld bij en dan heb je 3 middelmatige duitsers, dan kan je wel van zoveelste spreken vind ik op een veld van 24 totaal

Vettel en Rosberg zijn goed, Hulkenberg een talent en Schumacher was supertop vind je deze 4 niet genoeg dan?
Sutil verdient al jaren een betere wagen ( Ik zie hem nog wel groeien,bij een ander team )
Glock heeft ook behoorlijk wat in zijn mars ( geef hem die 2de Renault! )
Heidfeld is gewoon super constant ,zeer waardevol voor een team dus
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_86410452
En HHF is nog altijd een lul B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:29:50 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86412274
Raikkonen bids for 2011 Renault seat

By Jonathan Noble Tuesday, September 14th 2010, 05:19 GMT

quote:
Kimi Raikkonen is making a fresh bid to return to Formula 1 next year after approaching the Renault team for a drive in 2011, AUTOSPORT can reveal.

Although it had looked likely that Raikkonen would remain in the World Rally Championship next year after his switch of discipline for this season, AUTOSPORT has learned that Raikkonen has renewed his interest in getting back to grand prix racing.

Sources have revealed that in the wake of Renault's impressive form at the Belgian Grand Prix, Raikkonen approached the French car manufacturer with the intent of putting a deal together.

It is not clear, however, whether Raikkonen spoke to Renault himself or if it was done through his management team.

Raikkonen has always insisted that he would only come back to F1 if he was in a competitive car - and that is something that Renault now appears to be able to offer him.

But despite Raikkonen's credentials, Renault is in no rush to advance talks with him - and it is still holding on for current driver Vitaly Petrov to prove he can deliver what the team is demanding of him.

Renault team principal Eric Boullier confirmed that Raikkonen had approached the team - and is in contention for a seat alongside Robert Kubica in 2011.

"It is true that the summer has passed and we have had more and more requests - and the guy you mentioned [Raikkonen] is on the radar now," Boullier told AUTOSPORT.

"He is on the radar because he contacted us."

Boullier has long said that the team will keep Petrov next year if the Russian can improve his consistency throughout a whole race weekend - and not make silly errors like his spin in qualifying in Spa and blocking Timo Glock in qualifying at Monza.

When asked what Petrov had to do to convince Renault that he is a better option than Raikkonen, Boullier said: "He is not very far away to be honest.

"It is still very complicated for him to have a complete weekend and be faultless, and that is where he needs to work and focus on, and develop clearly his commitment and dedication."

One of the attractions of Petrov is the commercial possibilities he opens up in Russia, and Boullier said Renault would have to change its approach if it decided to take the Raikkonen route.

"It would be a different strategy for the team," he said. "And that is not a question of personality or having a world championship title - it will cost me more if he is world champion than if he is not. It is not a question of this - it is a different strategy.

"You work differently if you have a rookie - and in supporting him - than if you have two experienced drivers. So it is different.

"We need to think about it. But the priority is Vitaly, and to see how he will develop. If we are convinced then we will keep him definitely. This is the first option.

But there are several other options, and one of them is Kimi."

Boullier said he expected a decision on Renault's 2011 driver line-up to be made before the end of the season.
autosport.com
pi_86412542
Nou, als hij met dezelfde motivatie komt als toen hij net naar McLaren ging dan wordt het nooit leuk volgend jaar.. Dat ze zoveel geduld hebben met die Petrov, puur en alleen voor commercieel belang in Rusland :r
Where facts are few, experts are many.
pi_86413129
Stel DAT 't lukt en stel DAT Webber kampioen wordt ... rijden er in 2011 wel 6 wereldkampioenen met elkaar op de baan. Als Webber niet WK wordt dan 5 ... ook een unicum dacht ik. Nou nog Hakkinen en Villeneuve terug en Schumacher blijven waar 'ie zit :)

Webber (?)
Button
Hamilton
Alonso
Schumacher
Raikkonen
Calm down, please!
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:16:53 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86413186
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Nou, als hij met dezelfde motivatie komt als toen hij net naar McLaren ging dan wordt het nooit leuk volgend jaar.. Dat ze zoveel geduld hebben met die Petrov, puur en alleen voor commercieel belang in Rusland :r
Zal er ook wel wat mee te maken hebben dat Kimi geld kost en Petrov geld meebrengt
pi_86414534
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef Googolplexian het volgende:
Stel DAT 't lukt en stel DAT Webber kampioen wordt ... rijden er in 2011 wel 6 wereldkampioenen met elkaar op de baan. Als Webber niet WK wordt dan 5 ... ook een unicum dacht ik. Nou nog Hakkinen en Villeneuve terug en Schumacher blijven waar 'ie zit :)

Webber (?)
Button
Hamilton
Alonso
Schumacher
Raikkonen
5 gebeurde in ieder geval al 2x eerder.
1968: Jim Clark (63, 65), Graham Hill (62), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) en Denny Hulme (67),
1970: Graham Hill (62, 68), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) Denny Hulme (67) en Jackie Stewart (69),

Meer kan ik er zo niet verzinnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_86414782
Meerdere kampioenen op de baan, kleine turbo motoren, ground effect ... d'r komen mooie tijden aan, schijnbaar *O*

Nu nog meer privateers, tanken tijdens pitstops en een goede bandenoorlog en we hebben weer ouderwets F1.
Calm down, please!
pi_86414800
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

5 gebeurde in ieder geval al 2x eerder.
1968: Jim Clark (63, 65), Graham Hill (62), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) en Denny Hulme (67),
1970: Graham Hill (62, 68), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) Denny Hulme (67) en Jackie Stewart (69),

Meer kan ik er zo niet verzinnen.
Net voor mijn tijd ^^ (helaas)
Calm down, please!
pi_86414967
Where facts are few, experts are many.
pi_86418571
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:18 schreef Googolplexian het volgende:
Meerdere kampioenen op de baan, kleine turbo motoren, ground effect ... d'r komen mooie tijden aan, schijnbaar *O*

Nu nog meer privateers, tanken tijdens pitstops en een goede bandenoorlog en we hebben weer ouderwets F1.
Juist toen de tankstops werden ingevoerd (in 1994) in de F1 was er een drastische verlaging van het aantal inhaalpogingen op de baan. Dat is daarna, door de focus van de auto op (steeds verbeterde) aerodynamica alleen maar erger geworden. Dus ik ben tegen tankstops!

Maar verder wel met je eens en verlang weer naar de tijden van eind jaren '70 (toen ik begon met kijken) en begin jaren '80.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_86422851
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Nou, als hij met dezelfde motivatie komt als toen hij net naar McLaren ging dan wordt het nooit leuk volgend jaar.. Dat ze zoveel geduld hebben met die Petrov, puur en alleen voor commercieel belang in Rusland :r
Was het ook niet zo dat Renault zelf,weer het team 100% wou terug kopen? :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')