Ja, dan gaan ze stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al die kruimels in je toetsenbord
Ja! Verhaaltje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik las slaap
ga ik zo maar eens doen.
[..]
four wat![]()
[..]
?quote:
Huh?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze stuk![]()
Maar ik zat vandaag wel te werken zonder licht![]()
Prioriteiten stellen is moeilijk
ik heb nog ergens een foto van mijn oude werkplek, ga ik even zoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je eens voor de gein op een gemiddelde IT afdeling kijken
Nope..quote:
Gaat wel lekker daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, danquote:
Wij hebben een website die gelinkt is met twitter, ik kan die site niet veranderen, maar als er iets nieuws is, kan ik me twitter wel op een heel gemakkelijke manier de site 'aanpassen'quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is het kwadraat van een vacuüm. Een leegheid waarvan je nooit dacht dat het überhaupt kon bestaan
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een foto van mijn oude werkplek, ga ik even zoeken
Dit was wel beter dan poepen in het donkerquote:
WTF?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit was wel beter dan poepen in het donker
Hee, werk je bij mij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Fatboy SLim of zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puntje van mijn tong geval ......
WAT? Zit hij mijn oom te beledigenquote:
Wat isch deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb net een voor het eerst een [ afbeelding ]
het is niet vies maar was wel een beetje teleurgesteld wat veel pitjes
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
DAT IS HET NIET
Happen is OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, check.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is een cactusvijg er zitten heel veel harde pitjes in maar dat schijnt zo te horen.Gauw afleren danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er mijn hobby van gemaakt.
Mooi lief suikertaartje.Die heb ik op Lowlands gezien en vielen tegen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg
Herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, sowieso raar, dementie, hij is helemaal niet meer opa.. En toch ook wel, heel gek..
Heel raar is dat ja. Oma is niet meer oma, maar toch ook wel.
Oehquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer naar DisturbedDankzij een heel lief vriendinnetje
![]()
![]()
Tof![]()
Ik wil stiekem ook wel.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Een aap ging trouwens kussen met een vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puntje van mijn tong geval ......
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, werk je bij mij?Is het licht op t toilet ook kapot?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was wel beter dan poepen in het donker
Ik zat met chemical brothers in mijn hoofd ;')quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Fatboy SLim of zo
Oh ja dat is ehm..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een aap ging trouwens kussen met een vrouw
Werk jij in ehm....Noord-Holland?quote:
Ga dan meequote:
Oeh daar ken ik wel één nummer vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat met chemical brothers in mijn hoofd ;')
Nee, Lelystad ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werk jij in ehm....Noord-Holland?
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Een goede vriend van mij gaat naar dat monster ball concert van Lady gaga, hij vroeg of ik meeging.
Ik zei nee omdat:
1: ik ben nou niet een groot fan van die lady gaga
2: weetje hoe duur dat is
dus een nee, dat lijkt me duidelijk
Ja ik weet hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Wie wat waar en wanneer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga dan meeEr zijn nog kaarten
![]()
Ziet er zeer herkenbaar uitquote:
Dat is zeker duur anders wou ik ook wel meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sommige kaarten zijn zo belachelijk duur! Ik wilde wel naar Depeche Mode, maar toen ik de goedkoopste kaartprijs zag (75 euro) was ik er helemaal klaar mee
Toevallig deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar ken ik wel één nummer vanmet een extreem vette clip
![]()
Maar zonder apen![]()
Dat nummer is zeker geweldigquote:
Da's de afdeling ICT, nietwaar?quote:
02-12 HMH en met Biancaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie wat waar en wanneer?
En mag ik wel met jullie mee?
quote:
Nee deze natuurlijkquote:
quote:
alles onder handbereik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Da's de afdeling ICT, nietwaar?
Ziet een beetje uit als mijn bureau.
Ja, maar ik werk ook niet daar, maar hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, Lelystad ook.
Zou wel heel toevallig zijn
Die zijn ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm, lijkt een heel klein beetje op Gorillaz
Heb ik hier thuis ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |