Ik ga nog wel wat verschillende makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:02 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik heb als enige een UI waar jokertje iets anders doet
Ja maar tot nu toe ben ik de enigequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga nog wel wat verschillende maken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de eerste die ik heb gemaakt!
Je mag zelf kiezen of je hem gebruikt of niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik hoef er geen, maar verder: goed bezig. Ziet er goed uit
Ik heb 'm in ieder geval opgeslagen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen of je hem gebruikt of niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 'm in ieder geval opgeslagen.
Joa, jij hebt een animated UI. Die mag patje maken, mij teveel werk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja bedankt hè jongens, ik meld me als eerste en krijg er geen
Dit dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Penisbaard het volgende:
Potentiële beste televisieserie ooit gemaakt door een commerciële omroep, altijd handig om er dan al vroeg bij te zijn met een gebruikersafbeelding zodat je kan zeggen dat je al een fan was voordat de serie begon.
Omdat baasquote:
Jij bent wel een makkelijke ofnietquote:
Jazeker. Jij doet alle animated UI's en ik die stil staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent wel een makkelijke ofniet
Jawel, MuffinKillerzz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dit dus.
Verder verbaast het me dat nog niemand een icoontje heeft van Jokertje met de strakke haartjes..
Die is te vet!
OMG, wat verschrikkelijk BAAS!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel, MuffinKillerzz.
[ afbeelding ]
Komt eraan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef YazooW het volgende:
Kan je er voor mij ook één maken aub?![]()
Met die kerel zonder nek?
Bedankt ik ben er erg blij mee!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Geweldig, thanks!
Als blijk van waardering een foto van Dirk Kuyt als superman!
[ afbeelding ]
Profiel > UI manager.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef ecktebaas het volgende:
Waar kon je je UI ook alweer veranderen! Ben het vergeten
Die van jou wordt door Patje gemaakt want die is animated.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij hem nu al heeft? ik vroeg eerder
Okquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van jou wordt door Patje gemaakt want die is animated.
FF geduld heb nog meer te doenquote:
En voor mij danquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef iKevin het volgende:
Bedankt voor de UI.
+1 internets voor Patje
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd ja![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, ik hoef niks te zeggen. Patjon maakt die zo wel voor me.
Dit is mijn eigen tijd dus ik fap lekker doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
fappen doe je maar in je eigen tijd ja![]()
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wauw, Als u zo lief wilt zijn mij er ook 1 te geven
Ja ik heb er een voor jou, wil je hem hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Adames het volgende:
oeh, dit is natuurlijk een top actie. heeft iemand er een voor me?
geweldigquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij hem nu al heeft? ik vroeg eerder
Ik zat eigenlijk al een halve minuut op een antwoord op mijn vraag te wachten maar had daar toch geen zin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |